Ripped Knees Anmeldelser 

467
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I’ve bought several items for my son’s scooter from Ripped Knees and been really impressed. A great range of products at competitive prices with fantastic customer service and delivery. From help wi... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered a scooter for my son online and had it delivered to the Heaton store. Very straight forward process, quick delivery, very approachable and helpful guy in store. Would recommend

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great customer services and best prices around. Trust me, I looked everywhere! I ordered the incorrect part by mistake for my boys bday, spoke to customer services on live chat and they sent out cor... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing customer service from James ,I raised an issue regarding delivery charges & he was more than happy to rectify with a speedy, friendly response. Also pointing out a we'd missed a wheel off our... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Events og underholdning

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Custom pro stunt scooter shop – With our custom-made scooters you can stand out from the crowd, with parts manufactured by leading brands like MGP, District, Phoenix, Addict, Apex, Blunt, Lucky and many more. Customise your pro scooter today.


Kontaktoplysninger

4,6

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

467 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 23 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(467)

146 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We called in to the store to get a…

We called in to the store to get a scooter helmet for my son, great product availability, excellent choice and the guy that served us knew exactly what we needed. Would recommend this shop and we will definitley return for anything else we need. Thank you 😊

25. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great price and service

Purchased my son’s stunt scooter, Ripped Knees offered the best price on the market for the same product and fast delivery service. Very pleased with experience and will recommend to friends definitely.

29. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Colt scooter

Bought a scooter from Ripped Knees online for my son’s birthday. Arrived within a couple of days. Good, prompt communication between myself and Ripped Knees.
Would buy from this company again.

2. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Lovely response from the company when I…

Lovely response from the company when I realised I’d ordered men’s instead of women’s rollerblades. Width would have been an issue. Swapping them for women’s has not been an issue, very prompt and friendly reply. Will update the review once I receive what I have ordered!

15. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great customer service!

I visited their store today as I was tired of endless hours of searching online for a pair of skates! The guy was super helpful and friendly! Whilst there wasn’t loads of choice in store as they are predominantly online, there were still options for me and I was made to feel very welcome, offered a seat and tried on a few skates. Prices were super affordable and I left with skate in less than 20 minutes (vs hours searching online). Great service and would totally recommend.

11. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered a scooter online on Sunday…

Ordered a scooter online on Sunday evening, was delivered to Fife on Tuesday lunchtime. Called on Monday to add to my order, and Barry was very helpful, and recommended what I needed,( which was sent out same day) and I got a small refund to the delivery price.
Very happy with Ripped Knees and will defo use them again for any future upgrades, helmets, scooters etc.

20. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really helpful and easy to deal with

Really helpful and easy to deal with — sorted my order quickly and was very accommodating when there was an issue. Good communication throughout and clearly cares about getting things right. Would definitely use again.

8. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing service

Amazing service, the scooter arrived very quickly and the quality and design is superb. The Size guide was a little tricky ( from the brand not the retailer) so do bear that in mind and make sure you measure your child as when the scooter arrived it seemed much smaller and we really needed to size up. Overall Ripped Knees are fantastic and their comms and customer service has been excellent!

29. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No Delivery, No Communication. APPALLING service.

Order #65455.
Failed to be delivered within the 2-5 business days stated. (Ordered 23rd, delivery by 30th)
Got in touch with Ripped Knees (repeated phone calls before answer), guy who answered was apologetic, stated there had been a problem, but that it would be dispatched that day, and delivered next day (1 May 26).
Label was printed (30 Apr 26), and DPD notified me that it had been printed that day, however item was not made available for collection, and over a week later I am still awaiting it's dispatch.
I have made repeated emails, contacted them via 'Live Chat' (its not live, its a bot that takes your order number and provdes the details you already have - there is no response to any messages left in the bot app)
I have now been calling them repeatedly for over 90 minutes, call rings out to answerphone, which states "phone line open Mon-Fri 0930-1400, or send email/live chat and the team will get back ASAP" but no responses received.

My wee boy has missed his birthday present, and had to cancel an Adrenaline Alley visit due to this sub-standard service.

About to get in touch with credit card and reverse transaction. Will not use this company again, and would definitely not recommend it for any form of remote/online sales.

In response to your factually incorrect reply below:

1. You have not replied to any emails as yet.

2. This is the first contact I have had with you since last Thursday, and I suspect as the result of commencement of a Chargeback, this negative review, or my extremely disappointed voicemail message after two hours of continual attempts to speak to you.
3. You could have updated your voicemail message to mention the closure, instead of leaving customers hanging.
4. I have just triple checked my email. Nothing in inbox or junk since your notification of creating a label on 30 Apr.
5. DPD have verified that they have still not been advised to collect the item.
6. My bank has also noted that you have not responded to the request for the chargeback.

Again I would re-iterate that the customer service is appalling, communication incredibly poor and delivery non-existent.
AVOID

FINAL RESPONSE TO FACTUAL INACCURACIES IN YOUR RESPONSE:
I have evidence that Revolut have attempted to contact you with no response.

No notification of refund, by either voice, message or email, and no indication in banking app either.

First email received from Ripped Knees since 30 Apr 26 was Fri 8 May at 2:42 confirming they had begun the refund process.

If you wish to communicate with me further, use the telephone number or email address you have in your records.

Disgraceful service.
Bitterly disappointed

7. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Ripped Knees-logo

Besvarelse fra Ripped Knees

Hi Jamie, thanks for your review and happy to include some information for you. You had contacted us and we had responded to numerous emails and messages each time you made contact. We advised we could ship another and that DPD would collect. Our phone lines are closed today and tomorrow for our annual stock take, so that is why you have not been able to get through, but we have already emailed you twice today and advised we had contacted DPD and would get back to you by the end of the day. You replied to us and said that was fine and have since posted your review. As you have advised you require a refund, we have now asked the courier to return the item to us and your refund was already posted.

No chargeback request has come through as you only advised you would be looking to do this a few hours today. They havent even issued this to not be able top reply. We have already refunded the order as advised anyway and your emails were replied to earlier today. We are happy to correct the errors in your review which is disapointing to read. You have also been sent a refund notification email which your mailbox has received and our system shows. We have evidence of your refund being processed today at 2:26pm and you were sent an email notification of this at that time. You wont have received the refund yet as they take around 2 days to appear back in your bank. I hope this clears up the inaccuracies in your review.

We also contacted you by live chat and sent you a screen shot to show the refund actioned on our system and that we would welcome your change of review as the information you provided was not correct, You did not respond to that live chat message which was showing read by you last night at 7:12pm. You keep updating your review with no reference to this, nor have you corrected the incorrect information. We have reported this review to TP and provided the information that contradicts your comments about not receiving your refund.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere