RecellExchange Anmeldelser 

712
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I'm a college student and airpods are a MUST when I have long study sessions. I had lost my left airpod and have been stuck with one, but RecellExchance kindly reached out with a discount code which h... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I purchased the Apple EarPods generation 2 ( excellent refurbished ) and they were just what i was hoping for and some. I always loved the second gen so much and having them again really made my day.... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My OEM AirPod 2 Pro case was damaged. I tried finding a replacement through Amazon and bought not 1 but 2 knock offs that barely worked. Not to mention the inability to update firmware. Apple support... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

After losing an AirPod recently, I really didn’t want to overpay reordering from Apple. RECELL Exchange was easy to navigate and confirm model, and the price couldn’t be beat. After receiving the sing... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Elektronikfirma

Skrevet af virksomheden

RecellExchange offers Genuine Apple AirPod Replacement Parts. Whether you've lost a left AirPod, right AirPod, or charging case, we have you covered. We also carry Samsung Galaxy Bud, Beats by Dre, and Google Pixel Bud replacement parts. All products come with a 90-Day Warranty, and are 100% authentic.


Kontaktoplysninger

4,6

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

712 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 51 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(712)

308 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Happy

Got a replacement beats fit pro ear bud after mine fell in a sewer. Arrived quickly and works perfectly so far. Very happy that I could replace it rather than purchasing a whole new set.

7. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible

Terrible - scam avoid them altogether. Sent me the wrong generation of ear pod. System won't let you interact effectively. Wanted refund. Then refund 30% for THEIR mistake. Chinese crap.

25. juli 2026
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I can't review something i never got

I can't review something i never got, it didn't got delivered to my house, i contacted costumer service to see if they can help me with the shipping company or something, all i got was a " please check the surroundings areas" and then i got ghosted

25. juli 2026
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The customer service is amazing

The customer service is amazing! Very responsive and polite, and helpful. Though, I didn't successfully acquire the products I need due to issues on my end, I would highly recommend this store! Very professional, you won't disappoint.

4. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Got the wrong item at first

Got the wrong item at first. But recell made it right and got my replacement to me within a couple days. Very impressed. Earbuds are in fantastic shape and have great battery life. Will definitely do business with recell again!

26. juli 2026
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Zero, horrifying customer no-service

They're ordering process was a nightmare and I'm unable to make any changes to the order. There was Zero customer service. If you order from these guys know that you're committed there's nothing you can do about it after you ordered you cannot cancel you cannot get a refund you can go through the motions of it but nothing will happen and nobody will communicate with you.
Then the answer here that they did not receive the emails and I would send the screenshots to them right here if I could but just pilot doesn't allow that. Nevertheless stay far away from these people do not order from them

31. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
RecellExchange-logo

Besvarelse fra RecellExchange

Hi,

We're sorry to hear about your experience.

We reviewed our support inbox and were unable to locate any communication regarding this order. We also have an AI-powered support system that can automatically handle requests such as address updates, allowing many issues to be resolved quickly.

Our team responds to customer requests within hours, so if we've somehow missed your message, we'd genuinely like the opportunity to make it right.

Please email us at support@recellexchange.com with your order number, and we'll be happy to look into your order and assist you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Just don't

Just don't. I ordered a set of Airpods in supposed excellent condition. One would die instantly. They instructed me to return the set and that they would send an entire new set. My package comes and it is just a case with no Airpods inside. They tell me, no worries, we'll just send the Airpods now. They do. Mic doesn't work. I let them know. They say, no worries, send just the pods back and we'll send you a new set of pods. They do, mic doesn't work again!! They tell me I can return everything, but here's the issue. The timeframe for returning the original order is up at this point, and because they sent the pods separately (in an order that says it costs zero dollars), returning them gives me zero dollars. They tell me, no worries, return the entire set and just include a note explaining and you'll get your refund. It's been 5 months. No refund. Every time you send a message you get a useless response from an AI bot. I am so fed up and want my money back, and it's nearly impossible to speak to anyone there. And even if you do, they make false promises they won't keep. TLDR: They sent me multiple faulty items and still have not refunded me despite claiming they will.

24. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
RecellExchange-logo

Besvarelse fra RecellExchange

Hi,

We're truly sorry for the experience you had. After reviewing your case, we completely understand why you were frustrated, and we agree that this situation took far longer to resolve than it should have.

Once our Operations Manager became involved, we immediately issued you a full refund and also offered you a complimentary replacement set as a gesture of goodwill. While we know that doesn't undo the inconvenience you experienced, we wanted to make sure you were made whole.

We appreciate you bringing this to our attention because it helped us identify a breakdown in our process. Since then, we've continued improving both our customer support and warranty procedures to help prevent situations like this from happening again.

If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to reach out to us directly at support@recellexchange.com. We appreciate the opportunity to make things right.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Beats Charging Case

After losing my Beats Studio Buds charging case, I ordered a replacement on RecellExchange. It arrived ahead of schedule and has worked perfectly.

15. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love my Beats Pro 1st edition

I love my Beats Pro 1st edition. I have my original and my spare. Unfortunately, the left is apparently a fave for me. I lost both left sides ear pieces. I was completely bummed. my husband bought the newest beats for my an orange pair. They are incredibly UNCOMFORTABLE!!! I cant keep it in my ear very long. Im trying to keep my original beats pro until something as good and comfortable comes along!!!

22. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Warranty terms miscommunication…

I purchased a 2nd generation left AirPod replacement last October and recently started experiencing rapid battery drain after 20 minutes. I reached out to their support team to see if it was still covered on warranty, and I was told it was. I submitted a warranty claim and mailed the faulty AirPod back. I then received an email from the Ops Manager, Armando, that my claim was denied due to rapid battery drain not being covered on the 1 year warranty. Apparently there was some confusion with the details of the warranty terms that was communicated to me, but Armando wanted to show that they appreciate my patronage and sent me a replacement free of charge. Great business!

13. juli 2026
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere