QP Jewellers Anmeldelser 

5.491
•
TrustScore 2.5 ud af 5

2,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

We ordered some earrings in 2024 -- they arrived in December 2025 We ordered some Pendants in January 2026 -- its now September 2026 - and we're still waiting Their customer service is... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible company to deal with, avoid at all costs. White gold and ruby necklace bought for my wife (£500), worn twice and a ruby fell out. Luckily retrieved the ruby and decided to return to the co... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible customer service. Id give 0 stars if I could. Sent an item back to be replaced as it was faulty. Got confirmation they had received it back and would send out the replacement. Nearl... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I don’t usually give reviews, but everything about this exceeded my expectations. The product was lovely, well made and looked fantastic even though it was heavily discounted. All hallmarked and a fab... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Smykkeforretning

Skrevet af virksomheden

QP Jewellers are established purveyors of fine gemstone and diamond jewellery. With a commitment to honest, ethical service, and an appreciation for timeless design, our gemstone jewellery encapsulates excellence. We are passionate about protecting and showcasing the unique effusions of each and every gemstone in our collection. Promoting the organic beauty of the natural world alongside the finest lab grown stones, the QP collection features an array of unique designs distinguishable for their rarity and elegance.


Kontaktoplysninger

2,5

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

5 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 66 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,5

Alle anmeldelser

(5.491)

177 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Reinster Betrug

Ich habe im November zwei Perlenohrstecker bestellt, der Liefertermin war der 15. Dezember. Nach mehrmaligen Kontaktversuchen und der Drohung, meine Bestellung zu stornieren, habe ich im Januar eine Antwort erhalten. Ich wurde weitere zwei Wochen vertröstet, bis ich eine Sendungsaufforderung zum 9. Februar gesendet habe, mit dem Hinweis, dass ich sonst einen Deckungskauf tätigen und ihnen das sowie sämtliche rechtlichen Kosten in Rechnung stellen würde. Seitdem bekomme ich keine Antwort mehr. Interessant ist noch zu erwähnen, dass ich den Artikel immer auf der Seite beobachtet habe. Wenn ich das Produkt am 15. Dezember bestellt hätte, wäre es im Januar angekommen. Außerdem ist der Preis seit meiner Bestellung um ca. 80 Euro gestiegen. Absoluter Scam, kann jedem nur davon abraten, kauft einfach woanders.

31. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Guten Tag,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen.

Es tut uns leid, dass Sie diese Erfahrung gemacht haben, und wir verstehen Ihren Ärger vollkommen. Dies entspricht nicht unserem üblichen Servicestandard. Wir entschuldigen uns für die Verzögerungen und die mangelnde Kommunikation bezüglich Ihrer Bestellung.

Wir versichern Ihnen, dass wir Ihre E-Mail so schnell wie möglich beantworten werden. Wir werden Sie umgehend über den Status Ihrer Bestellung informieren und Ihnen die nächsten Schritte erläutern.

Wir danken Ihnen für Ihre Geduld und Ihr Verständnis.

Mit freundlichen Grüßen,

QPJ

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I order a ring on 31.12.2024 and I have…

I order a ring on 31.12.2024 and I have still not received it. Every time I email them they are giving me a standard reply that the order is getting delayed without any information. Si ce 4 days they are not even replying. Kindly help me with cancelling the order.

31. december 2025
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good morning,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry for the frustration and lack of communication you’ve experienced regarding your order. Please be assured that your query has been escalated internally to ensure it is resolved as quickly as possible.

Our team will be in touch with a clear update on your order and next steps, including cancellation if that is your preference. We apologise for the inconvenience and appreciate your patience.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered 28.12.2025 necklace for my…

I ordered 28.12.2025 necklace for my girlfriend birthday which is 06.02.2026.
I paid 350€ infront and delivery was set at 9.1.2025. Now they dont answer on mails my birthday present is ruined. Today im calling bank for refund. Asked them to refund they dont answer. Worst experience in my life.
Dont order anything u wont get it.
My necklace was saying it is on stock but guess they dont even exist. Real scam cant believe that they are legally scaming people.

9. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good morning,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry for the experience you’ve had and completely understand your frustration. This is not the service we strive to provide. Please be assured that your case has been escalated internally, and our team is investigating the delay to resolve this matter as quickly as possible.

We apologise for the inconvenience and the distress this has caused, and we appreciate your patience.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT USE THIS COMPANY!

DO NOT USE THIS COMPANY!

After a month of waiting for my order, there was no sign of it, no updates and communication with customer service is horrific! After finally getting a response, I requested a full refund, and I am still waiting! They ignore your messages, and you don't get what you ordered or don't get your money back. Avoid!!

8. december 2025
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback. I am sorry for the frustration and inconvenience you have experienced with your order and our communication. 

I have reached out to you for your order details. Please be assured that we aim to resolve this as soon as possible, and I apologise again for the delay and any inconvenience caused.

Thank you for your patience.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered a pair of sapphire earrings…

I ordered a pair of sapphire earrings for my daughter’s 21st birthday and was expecting delivery by 20 January. Left it a week past this and called customer services only to get an automated response. Sent an email and got an automated email back apologising for the delay with no expected delivery date. Paid by debit card so will now be chasing a full refund via the company and my bank. Very poor service. Wish I’d ordered the Beaverbrook ones which were also cheaper !! Also wish I’d seen these reviews before ordering. Not happy at all and shall tell my daughter to share on social media, which is where she saw the earrings.

My dad also ordered her a gift from them and that too hasn’t arrived !

29. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback. Please accept our apologies for the disappointment and frustration caused by the delay to your order and the lack of communication you experienced. 

We are sorry that you were unable to reach our customer service team when you needed support, and we regret the impression this has left. This is certainly not the level of service we aim to provide. I can confirm that I have responded to your latest email.

Once again, we apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Haven't received my order!

Ordered my item on the 7th of December; today is the 28th of January.
I haven't received my order yet.
Asked for a refund - no reply!

7. december 2025
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback, and please accept our apologies for the delay and the communication regarding your refund request.

Your refund request has been escalated internally to ensure it is processed as soon as possible, and we will update you via email once it has been completed.

We apologise again for the inconvenience and appreciate your patience.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we're sorry for the delay and for the frustration this has caused.

Your refund has now been escalated internally to ensure it is processed as a matter of priority. Please accept our apologies that this has taken longer than it should have.

Thank you for your patience, and we appreciate you bringing this to our attention so it can be resolved promptly.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for your feedback, and we apologise for the delays you experienced with your order.

Regarding the discount, we are sorry that this was not applied in your case. Please contact us at sales@qpjewellers.com with your order details, and we will ensure the matter is resolved promptly.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Order at your peril

Should have paid attention to current reviews!
Ordered some earrings in what I thought was enough time for my partner's birthday in January and got a delivery date of 29th December, which would have been fine. Needless to say, no delivery appeared, no customer service, precious little information when emails were answered and still no definite delivery. Net result, no gift for my partner's birthday, no communication, hence have instructed my bank to recover the cost. I will never use them again and would recommend that anyone reading this doesn't either!

11. december 2025
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we apologise for the disappointment and frustration you experienced.

We acknowledge that our communication during this period fell short. Unfortunately, recent delays and limited resources impacted both delivery timelines and response times, which is not the standard of service we aim to provide.

We regret that this resulted in you having to involve your bank, and we understand why you felt that was necessary given the circumstances. Your feedback has been noted and is being taken onboard as we work to improve our fulfilment and customer support processes.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible service

I ordered 2 products at the beginning of January and have still not received them. I cannot get in touch with them apart from a standard reply saying we will keep you updated. I want a refund on both my orders so I can buy another gift. Telephone number goes straight to a recorded message too. It’s terrible service! Do not use them.

23. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback, and please accept our apologies for the delays and the frustration caused. 

We are currently experiencing delays in responding due to limited resources, and our telephone service is temporarily unavailable. We understand this has made it difficult to get in touch, and we are sorry for the inconvenience.

We have escalated your case internally to ensure your refund for both orders is processed as quickly as possible. You will be kept fully updated via email once this has been actioned.

Thank you for your patience, and again, we apologise for the experience you’ve had.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT deal with this company.

DO NOT deal with this company! I ordered a necklace from them on the 1st December 2025, a Christmas present for my wife, it has still not arrived as of 20th January 2026. In the meantime I have tried numerous times to get my money back but they just keep apologising for the delay, no suggestion of a refund. I received an email offering me a 10% discount to continue with the purchase but I refused. I received another email this morning telling me the necklace was on it's way although I had previously told them it was no longer required as I had bought an alternative present for my wife. Water off a ducks back!
I had a message today from DPD (not sure if it's a scam) to say there has been a delay in the delivery.

20. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for your feedback, and please accept our apologies for the experience you’ve had. We understand your frustration, particularly as this was intended as a Christmas present.

I’m sorry for the repeated delays, the delayed emails, and the lack of clarity regarding a refund. Please be assured that your case is being escalated internally to ensure your refund is processed as soon as possible.

We apologise for the inconvenience caused and for the experience you’ve had with our service.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointed

I ordered a Sapphire Audrey classic ring for my partner in November last year and still haven’t received it. I’m very disappointed
They told me I’d get a discount of 5 percent discount which I still haven’t received. Now I’m considering getting my money back feel very let down

19. december 2025
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback, and I apologise for the delay and the inconvenience this has caused. I completely understand your disappointment, particularly given the expectations for your order and the promised discount.

We have responded to your latest email and will continue to keep you updated on the progress of your order and applicable discount.

We are sorry again for the frustration caused and appreciate your patience while we work to resolve this.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Surprisingly excellent

I don’t usually give reviews, but everything about this exceeded my expectations. The product was lovely, well made and looked fantastic even though it was heavily discounted. All hallmarked and a fabulous looking emerald. It was delivered when they said it would when I ordered it and the ring sizing was perfect and as requested. Totally brilliant and in time for Christmas.

17. december 2025
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to leave this wonderful review.

We’re thrilled to hear that your order exceeded your expectations and that the ring arrived on time and just as you wanted.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Desperately poor service

Sadly, QP have not delivered the promised item. Estimated delivery date was almost one month ahgo. They have been almost impossible to contact, save for automated responses, with the phone number always 'busy' and no response to emails and the online facility for help. I am having to seek third party mediation to obtain a refund. The whole experience has been negative with QP only managing to take my payment efficiently.

3. december 2025
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback. We apologise for the frustration and inconvenience caused by the delay in receiving your order and the difficulty in contacting us.

We understand how disappointing this is, especially given the circumstances, and we are sorry that our communication fell short of your expectations. Please be assured that we are monitoring all delayed orders and will keep you updated via email regarding the progress of your shipment.

Your feedback will also be passed on to the relevant teams to help improve our processes and ensure a better experience for our customers in the future.

Once again, we apologise for the negative experience and appreciate your patience.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not use as they will delay delivery

Do not use as they will delay delivery. I ordered a ring for an anniversary. It is past their delivery day, they can no longer guarantee delivery before that day. Communication is terrible.

18. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry for the delayand for the disappointment this has caused, particularly given the occasion.

We understand how disappointing this is, and we are sorry that our communication fell short of your expectations. Please be assured that we are monitoring delayed orders and will keep you updated via email regarding the progress of your shipment.

We apologise again for the inconvenience caused and appreciate your patience and understanding.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Agree this feels like a scam and I will…

Agree this feels like a scam and I will be reporting the company. The directors are mr M Silversides and Mr D Adams. They have filed accounts at companies house showing a recent profit. Luckily I live near Gateshead so should be able to trace.

16. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback, and I understand your concern.

I have reached out to you to request your order details so that we can provide an update and assist you as quickly as possible. If you would like to contact us directly in the meantime, please feel free to email sales@qpjewellers.com.

We apologise for any frustration caused and appreciate your patience.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

One earring was broken

One earring was broken.
I have returned the earrings to the address supplied by QP Jewellers and am awaiting their response.

19. december 2025
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback.

Our team has since responded to your most recent email. You will be kept updated via email regarding the progress of your return and next steps.

We apologise for the delay in communication and appreciate your patience while we work to resolve this for you.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Awful!

As I see others have expressed already, I brought an anniversary gift for my wife with a due date of December the 18th.

I have tried the online chat, NOTHING! I tried emailing, I got a generic auto response. I too have tried calling - NOTHING!

Personally I think this is an absolute JOKE! You have taken peoples money at an expensive time of year, not delivered, made people either buy more gifts or allow people to not be able to give gifts.

This is shocking and I have NEVER written a review before.

The most disappointing thing is your replies to customers, even on this thread, do not give any substantial details or explanation.

* UPDATE * 30/01/26 - STILL NOTHING!!

5. december 2025
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback, and please accept our apologies for the frustration and disappointment caused.

Due to limited resources over the past period, we have been temporarily unavailable via live chat and telephone, which we understand has caused significant inconvenience. We have since responded to your most recent email; however, it appears that the message was not successfully delivered.

Please be assured that you will be kept updated via email on the progress of your shipment, and we are monitoring your order to ensure you receive it as soon as possible.

We are sorry for the experience you’ve had and appreciate your patience during this time.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

NEGATIVE EXPERIENCE

I ordered a ring as a Christmas gift. It never arrived and despite numerous email exchanges, they are unresponsive to my requests for a refund. I STRONGLY advise against purchasing anything from this company!

15. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback, and please accept our apologies for the delay in communication and for the frustration this has caused.

I have reached out to you directly to request your order details so that we can provide a further update and assist in resolving this matter as quickly as possible.

We are sorry for the inconvenience and appreciate your patience while we work to address your concerns.

Kind regards,

QP Jewellers

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No earrings, no money.

Sent a pair of damaged earrings back under the lifetime warranty that came with them in May 2025. Was promised a replacement pair that never arrived and then in November they took my bank details and promised me a full refund. That money has never appeared and they still have my original earrings as well. Not getting replies to emails any more either but still received a 'Were you satisfied with the customer service email' today! NO, I AM NOT, I am extremely angry now.

15. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
QP Jewellers-logo

Besvarelse fra QP Jewellers

Good morning,

Thank you for your feedback. I am sorry for the frustration and upset this situation has caused, and I completely understand why you feel so angry.

I can confirm that I have responded to your latest email, and I apologise for the inconvenience and the prolonged delays you have experienced. This is not the level of service we aim to provide, particularly in relation to a lifetime warranty and a refund that should have been completed sooner.

Please be assured that I am working to have this matter resolved as quickly as possible. I will continue to follow this up and will keep you updated by email on the progress until it is resolved.

Once again, please accept my apologies for the inconvenience and distress caused, and thank you for your patience.

Kind regards,

QP Jewellers

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere