Just Projectors Anmeldelser 

662
•
TrustScore 4 ud af 5

3,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We needed a bright, portable projector for our very bright naturally lit large room we use each week. I sought advice from Just projectors who were able to give me some very good options for the dista... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We purchased two Viewsonic LS741HD projectors for church to replace some aging projectors. The team at Just Projectors were very responsive to our questions and gave reassurance that these would suit... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased a projector and paid for next day delivery. I did not receive my order and could not contact anyone. After a week I was finally told a dispatch date could not be given so I requested can... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

We bought four Epson projectors from Just Projectors and dealt with Operation Manager, Peter Tucker. Unfortunately, two of the four projectors are faulty even after 'repair' by Epson. Like the other t... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Leverandør af AV-udstyr
  2. også i
  3. AV-konsulent
  4. Butik med hjemmebiografer
  5. Reparation af AV-udstyr
  6. TV-butik
  7. Udlejning af AV-udstyr

Skrevet af virksomheden

NEW OWNERSHIP FROM 18 DEC 2025. Dataflow AV Ltd have purchased the projectors.co.uk website and domain from the liquidators of Cyntech Trading Ltd. Our aim is to offer excellent customer service as we do with projectorpoint.co.uk - rated 4.9 on Trustpilot. Buy the best projectors for schools, meeting rooms, home movies, presentations on the go and much more. We stock all of the main manufacturers (Epson, Sony, BenQ, Optoma, Acer just to name a few) and can offer expert impartial advice and excellent service after the sale too.


Kontaktoplysninger

3,8

God

TrustScore 4 ud af 5

662 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,8

Alle anmeldelser

(662)

9 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sapphire Electric 300x169cm Projector…

Sapphire Electric 300x169cm Projector Screen 16:9 136, using with a BenQ W2700 Projector.
Very pleased with the screen, arrived as promised, very well built, clever bracket system allows hight adjustment and movement from side to side after brackets fixed to wall. Would buy from this company again.

26. januar 2022
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing service from start to finish

Amazing service from the entire team

From concept discussion to offering a solution, the whole process was efficient and professional.

Whilst waiting for the solution sign off (which took its time) Keith didn't hassle us for the order, and when the order landed we had the projectors next day!

Just Projectors are now our go-to supplier.

Thanks Team

20. januar 2022
Just Projectors-logo

Besvarelse fra Just Projectors

Thank you for such an amazing review. I have fed back your comments to Keith. I hope we can do many more solutions for you in the future.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not impressed

First of I would like to say they were very helpful at the beginning when I need information about a buying the projector. Unfortunately, that’s where it ended. After purchasing the Epson EB-FH52 projector the HDMI port stopped working correctly, making the fan create a loud cracking noise whenever it was plugged in, this was on my first setup. As the projector was only a few days old, I contacted them straight away with the issue. First it took them 3 days to reply, just to say my problem had been logged with them. On day 6 they replied with “The best thing for me to do was contact Epson directly myself” I found this very odd as I had brought it directly from them, not Epson. I also asked on two occasion what would happen if it was faulty/broken, would they replace it, they did not reply to this question. After waiting days to see if I would get an answer, I contacted Epson directly myself. After many calls and technical question later Epson replaced the projector. All in 22 days later I was finally able to use my it. Might need to beware if you have problems, you will be asked to sort it out yourself.

5. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Just Projectors-logo

Besvarelse fra Just Projectors

Michael, I have investigated your concerns, sorry that you had a faulty projector.

You received the projector on the Thurs 2/12 and we received an email on Friday the 3/12 at 10.56. You claim we took 3 days to respond. We responded the next working day which was the 6/12 at 15:29 due to us not working at the weekend. I consider that 3 day delay is acceptable as it actually as only one working day.

We asked you to contact Epson directly as they fault find new projectors as often it can just be a familiarisation issue with the projector i.e. human error. This is standard procedure within this industry to avoid unnecessary returns and to fix issues asap.

On the 6th I believe you contacted Epson and followed the standard procedure. On the 9th you had not heard anything so you contacted us again. We asked you within 8 mins of your email to send us the original email you sent to Epson so we could escalate it with their service dept. Two minutes later you responded. We sent an email to Epson escalating it to the service dept and our account manager to ensure that this had higher priority. Our Epson account manager then gave us further information how to escalate it which we forwarded to you on Friday 10th,

I do appreciate that this took 22 days of which 16 were working days.

I do feel that we could have offered a swap out in this case once the fault had been diagnosed as a genuine default rather than user error and this would have saved 5 days in the process but we did not hear from you after the 10th and were not aware that there had been a delay. We do need in future to get Epson to keep us more in the loop so we are aware as to how long things have taken this would ensure that any delay was not unacceptable.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent

Excellent, spoke with Ross, he was very very helpful. Bought a projector, not arrived, but I was so impressed with their customer service I thought I would leave a review before receipt!

5. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent Service

This is the first time I have used this company and I will definitely be using them again. The advice from Keith Tucker was invaluable and delivery was fast.

27. december 2021
Just Projectors-logo

Besvarelse fra Just Projectors

Thanks Sandy, I will let Keith know you were happy with his advice. I look forward to working with you again.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Ordered a JVC N7 from their website

Ordered a JVC N7 from their website, they had 1 item in stock on the 4th December. On the following Monday I got a message from them:

"I just wanted to make sure you were aware that it says on this product page that it is not available yet - it comes into stock in April 2022."

I didn't see this at all, the website showed "1" in stock.

As it turns out they didn't have one in stock after all. I asked for a refund, and didn't see anything coming back into my account so I had to send another email to prompt them to stop the sale and at that point they did.

Soon after my emails with Just projectors, their website is now showing no stock, and not allowing it to be added to a cart, which is how it should be.

They did offer alternative projectors, but I wasn't interested in a different model and also now doubted their ability to deliver.

Instead, I have now gone to a high street Home Cinema/Hifi supplier and they have sorted the Projector out for me at a great price with more realistic delivery times.

18. december 2021
Just Projectors-logo

Besvarelse fra Just Projectors

Hi Christian, I do accept that this was frustrating for you but I do feel that we did state on our website in bold right next to the add to cart button that this was a a pre order for April 2022.

You ordered from us on the Saturday 4th Dec at 5:35 am. You did this via Paypal. We do not work at weekends but on the 6th Dec we sent this email to you.
Hi Christian

Thank you for your order on Saturday,

I just wanted to make sure you were aware that it says on this product page that it is not available yet - it comes into stock in April 2022.

Of course we can keep your order on back order and ship once units become available.

If you were not aware of this and need a quicker solution - I can get one of my colleagues in sales to recommend you an alternative, that is not a problem.

Please let me know how you would like to proceed.

You then replied that you did not want to wait and you could find one on the high street. I believe you spoke to Keith on the phone as well.

We never took your money, as we do not charge Paypal until we know we can fulfil, Therefore there was never a refund due.

I do believe we made it very clear it was not in stock and the one in stock was to allow pre- orders. However since then I have contacted Magento our web platform and we are investing in an upgrade to our checkout that allows pre-orders in a more formal way. This should make life easier for everyone.

In regard to why you could buy it from the high street and we couldn't get it til April is purely a distribution decision by JVC giving their high street shops preferential supply. This does happen sometimes and we did make sure when we got your order that we could not get supply until April.

I'm glad you got the projector you wanted in the end.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service

So many options it was impossible to work out what I needed. One phone call to just projectors solved all my problems in about 7 minutes.

16. december 2021
Just Projectors-logo

Besvarelse fra Just Projectors

That is great that the phone call was a quick and easy answer. We often find it saves time in the process as projectors are much more complicated than they first appear in regard to getting the right spec.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent advice and service with an…

Excellent advice and service with an extremely prompt delivery. Our projector is now up and running and showing first class picture.

15. december 2021
Just Projectors-logo

Besvarelse fra Just Projectors

Thanks Denis for the 5 star review. I am glad delivery was prompt, and the quality of the projector is first class.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fast delivery

Fast delivery, no messing about!

11. december 2021
Just Projectors-logo

Besvarelse fra Just Projectors

Thanks Mark. Appreciate the 5 stars

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

We did not receive the goods we…

We did not receive the goods we purchased as the company did not have them in stock, despite the website stating the items were in stock and paying for next day delivery. When we requested a refund we were put off for weeks with no real communication. A refund has still not been received. We will not be using this company again.

10. december 2021
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Live chat was really helpful

Live chat was really helpful and even though I had a lot of questions they where able to find me what I needed to fit my requirements so I placed an order.

8. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Poor communication

Poor communication
No information about delivery
A feeling of they just don't care
Worrying if there is a warranty problem

I am sorry if you feel my comments are unfair.
I never said I was in a rush or any issue with the delivery length of time. In fact from what you said I was expecting the projector in January.
My point in the review which was asked for, I didn't volunteer , is the goods were delivered without any form of information so the goods sat on the warehouse floor for a week before anyone realised what it was. As we were not expecting the goods no one was warned in the warehouse to expect them.
So my comment on poor communication is that no notice was given to expect the goods, no notice was received that the goods had been delivered.
I'm curious as to who Chris is that signed for it as we don't employ a Chris.

8. december 2021
Just Projectors-logo

Besvarelse fra Just Projectors

Hi Philip

I have looked into the poor communication statement , the lack of delivery information and the feeling we didn't care.

On the 11/11 you received an email from Keith that said

​Hi again Philip,

"I have had confirmation from Epson that there will be free stock in December"

This indicated that there was not a definite ETA but it would be in December. You were therefore happy with the timescale as you went on and then paid for the goods.

We entered the item onto our Eta spreadsheet and set a reminder to chase in early December. Our standard procedure.

You contacted us on the 30/11 at 18:40 (out of hours) chasing delivery.

Even though it was out of hours at 19:40 Keith did reply and say that customer services would look into it. They did that night and at 8pm they told Keith it had been delivered that day.

Keith and Customer services thought the other person would reply, that the
had actually been delivered that day at 16:44 (2 hours before you asked) and signed signed by Chris with photographic evidence of delivery.

The next day we should have responded with this information. I have asked my staff not to make assumptions who is responding and take the time the next day to send a quick email to that effect.

I do not feel there has been poor communication, just who was replying. I refute the claim we did not care as two of my staff actually looked into this when at home, which is commendable. There is absolutely no reason to consider that if there was a warranty issue you would not get a response.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere