Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great company delivered the item I ordered quickly. One of the accessories had a fault so I emailed asking for a replacement, I was replied to promptly and a spare part sent out right away. Couldn’t a... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Recently bought a desk. Initially purchase went smoothly and desk arrived swiftly (though a couple days after promised and in two separately deliveries, which was inconvenient) I’ve had a problem... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Initially I was delighted with the two bamboo rugs I received. However I soon realised they were inappropriate for the kitchen and utility room. Even spilling water resulted in an unsightly bleached... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I can honestly say dealing with the team at Natural Living has been an absolute dream. I had very specific table requirements which I know made dealing with me tricky. Despite this Modesta and her tea... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Helse- og skønhedsbutik
  2. Butik med massageudstyr

Skrevet af virksomheden

UK No.1 Health Practitioner Store - for the largest range in the UK - buy online or call us today +443308285769


Kontaktoplysninger

3,4

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

55 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great experience

Great company delivered the item I ordered quickly. One of the accessories had a fault so I emailed asking for a replacement, I was replied to promptly and a spare part sent out right away. Couldn’t ask for more

31. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered an item almost 3 weeks ago

Ordered an item almost 3 weeks ago. It got delayed for absolutely no reason. They then tell me they can just refund me as they cannot find the item. So disappointed

5. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Natural Living-logo

Besvarelse fra Natural Living

Hi Emily,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear about your experience with this order.

Shortly after your order was dispatched, an unexpected issue arose affecting a number of shipments being processed through UK customs. As a result, several parcels, including yours, experienced delays while awaiting clearance.

During this time, we unfortunately did not receive a confirmed timeframe for when the parcels would be released. We tried our best to keep you updated as new information became available.

When you let us know that you were considering initiating a chargeback due to the delay, we wanted to resolve the situation as quickly and smoothly as possible and therefore offered and processed a full refund for you instead.

We completely understand how frustrating a delay like this can be, and apologise for the inconvenience it caused. Please know that experiences like this are very uncommon and not representative of the level of service we strive to provide.

If there is anything further you would like to discuss, please don’t hesitate to reach out. We are always here to help.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought a massage table

Bought a massage table, within the first year the frame started to snap and the covering started to pucker.
The team replaced covering which again lasted 9 months and has now split.
I requested a replacement covering which was refused stating it was wear and tear, really 9 months.
There is definitely a fault in the manufacturing process.

14. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Natural Living-logo

Besvarelse fra Natural Living

Dear Carl,

Thank you for taking the time to share your feedback.

Apologies for the issues you’ve experienced with your massage table. Your feedback has been taken very seriously, and our team is currently working closely with the manufacturer to review the concerns raised regarding both the frame and upholstery.

We are actively investigating the matter to determine the cause and the most appropriate resolution.

Thank you for bringing this to our attention and for giving us the opportunity to address it properly. Your feedback is invaluable in helping us maintain and improve the quality standards our customers expect.

Kindest regards,
Natural Living Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Beautiful Quality with First Class Customer Service

I can honestly say dealing with the team at Natural Living has been an absolute dream. I had very specific table requirements which I know made dealing with me tricky. Despite this Modesta and her team went over and beyond to provide me with the information on their products that would best suit me. The quality when the table arrived was first class and so beautifully made and finished. Thank you whole heartedly to Modesta for your patience and perseverance in finding me the right table for my professional needs.

1. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

My order NEVER TURNED UP?!?!?!

I bought a massage bed from them and it never turned up its been close to 2 months with no contact what so ever. I have tried phoning, emailing and their online chat on the website. I am utterly appalled and would recommend to never buy anything from this company at all.

6. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Natural Living-logo

Besvarelse fra Natural Living

Dear Reece,

Thank you for your feedback, and please accept our sincere apologies for the inconvenience and frustration caused by this situation. We fully understand how disappointing this experience must have been.

Please be assured that your concerns have been taken very seriously. We have made multiple attempts to contact you directly and have now escalated your refund request to the appropriate department for urgent resolution.

We are actively reviewing this matter internally to ensure it is fully resolved and to prevent a recurrence in the future.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your patience and the opportunity to make things right.

Kindest regards,
Natural Living Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Beware stains on bamboo rugs

Initially I was delighted with the two bamboo rugs I received. However I soon realised they were inappropriate for the kitchen and utility room. Even spilling water resulted in an unsightly bleached stain which was very visible.Pet stains were impossible to remove without taking the colour our of the rug..
It would have been helpful if this had been made clear before purchase.

28. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Natural Living-logo

Besvarelse fra Natural Living

Dear Mrs. D Alexander,

Thank you very much for taking the time to leave a review, and for your thoughtful follow-up in recent correspondence.

We truly appreciate your honesty and your willingness to clarify the situation with us. As you’ve kindly confirmed, the review was posted in error and refers to a more recent rug purchase from another retailer, not to the bamboo rugs previously purchased from Natural Living.

While we no longer stock bamboo rugs, we’re pleased to hear that your initial experience with the ones we supplied some time ago was generally positive.

We’re currently staying in close contact with you regarding your active case with Trustpilot, and we’re grateful for your efforts to correct the review. We know your time is valuable, and we sincerely appreciate your openness and integrity throughout this process.

Please don’t hesitate to reach out if we can be of further assistance.

Kindest regards,
Natural Living Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Seller was able to resolve issues

Had an issue before in terms of the returns process but seller was nice enough to address my issues.

29. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Natural Living-logo

Besvarelse fra Natural Living

Dear Angel,

Thank you for taking the time to share your feedback.

Our sincere apologies that the returns process has not been a positive experience for you.
Our team have reached out to you directly to make sure we get this resolved. We are also reviewing our policies to make sure the procedure for sending products back to our fulfilment centre is as easy as possible.

We value your business and hope to regain your trust by resolving this issue promptly and efficiently.

All the best,
Natural Living Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Awful customer service

Awful customer service! I purchased a massage bed from them and the heated function has gone faulty, I first reached out to them in July and never received a response, I also sent them another email two days ago and still no response! There is no phone number to call them on either, this is the last thing I expected when purchasing an expensive massage bed!

11. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Natural Living-logo

Besvarelse fra Natural Living

Dear Ka-Cie,

Thank you for taking the time to share your feedback about your recent inquiry regarding your massage bed. We sincerely apologize that your experience wasn't up to our usual standards.

We're committed to providing excellent service to all our customers, and we appreciate you bringing this to our attention. To help us resolve this issue quickly and effectively, I've sent you a follow-up email requesting some specific information.

Rest assured, we'll review your information and work on a solution as soon as possible. We value your business and hope to regain your trust by resolving this issue promptly and efficiently.

Kindest regards,
Natural Living Support Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Simple to order

Simple to order, quick to be delivered, & enhanced my day. All of the products I selected have also been nice up to now, from packaging to quality.

1. november 2022
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere