Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Easy to use website, product received within week of order. Used size guide which gave me Medium, front mask fits fine but ear loops little too big so occasionally slips.. Have noticed improvemen... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I usually get severe chest infections at some point in winter. I also had COVID which I blamed on air conditioning. Since my last vaccination in November '23 I decided to wear a 'proper' mask whe... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I purchased multiple CMC masks over the past couple of years because their quality and performance is excellent, the best I found after searching long and intensively. They also come in many different... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I bought these masks as I am recieving chemotherapy. Apart from the risk from sick patients, I am also perfume reactive with an anaphylactic reaction having previously caused a T.I.A. which ha... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Producent af medicinsk teknologi

Skrevet af virksomheden

Cambridge Mask™ is a fashion friendly pollution solution developed using military grade technology. The range of fun and friendly patterns come in sizes and styles to suit the whole family. The PRO masks last for 3-6 months, making them a highly cost effective longer-term solution. The BASIC masks perfectly fit for the warm environment.


Kontaktoplysninger

4,3

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

4 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 92 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Masks advertised with adjustable straps…

Masks advertised with adjustable straps which they dont have only the chin. I contacted customer support several days ago regarding this had nothing back..

30. april 2026
Cambridge Mask Co.-logo

Besvarelse fra Cambridge Mask Co.

Dear Paul,

Thank you for taking the time to leave your feedback, and we’re very sorry to hear about your experience.

We carefully checked our inbox, but unfortunately were unable to locate any previous email from you, so it’s possible your message may not have reached us successfully.

We appreciate your feedback regarding the adjustable straps. Our masks are designed with adjustable toggles positioned on the chin section to help customise the fit and tension of the ear loops, though we understand this may not have matched your expectations from the product description.

A member of our team has now reached out to you directly via email so we can better understand the issue and help find a suitable solution for you. When you have a moment, please kindly check your inbox (and spam/junk folder just in case) and reply to our email. We’d really appreciate the opportunity to assist further.

Best regards,
Cambridge Mask Co Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love these masks!

I love these masks!! I can’t even smell odours with them. I have suspected MCAS and use them for flying or around anything that cause a reaction! They are amazing.

28. april 2026
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Defective Elastic

I waited months to receive my masks and the elastic was defective on 4 of the 5 masks. The boxes also said they were expired but Customer Service told me:
“The expiry date printed on the packaging is not indicative of the mask’s actual usable lifetime. This labeling was initially added to comply with the policies of certain online platforms that required products to display an expiry date. Although we no longer sell on some of these platforms, we’ve maintained this practice for consistency. Rest assured, the mask's effective usability begins only when you start actively wearing it.” Luckily, I received a prompt refund for the 4 masks and disposed of them.

15. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Cambridge Mask Co.-logo

Besvarelse fra Cambridge Mask Co.

Dear Kim,

We sincerely apologise for the issues you experienced with the elastic, as well as any confusion regarding the expiry date. This is certainly not the experience we aim to provide. We’re glad we were able to resolve this for you and arrange your refund promptly.

We appreciate your feedback, as it helps us improve our products and service moving forward. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,
Cambridge Mask Co Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Prompt delivery and high quality

The masks arrived within a few days of the order. I have used these masks in the past and they are sturdy, comfortable to wear and fit well if you choose the correct size when ordering. They can be used time and time again. I highly reccomend Cambridge Company masks.

1. april 2026
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great product

Kept informed about delivery. Product is so much better in quality and fit than the disposal fp2 masks I was wearing. Also way more sustainable.

1. april 2026
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered a selection of masks a few…

Ordered a selection of masks a few months ago and never got around to opening them. I recently did and was very disappointed to find they were all out of date. I checked to see when I ordered and they were all already out of date by varying amounts at the point of sale. I didn’t even know they went out of date but even so, this should be advertised properly and should at least have a decent shelf life at point of sale.

15. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Cambridge Mask Co.-logo

Besvarelse fra Cambridge Mask Co.

Dear Kelly,

We appreciate you taking the time to share your experience, and we’re very sorry for the inconvenience caused.

Our customer service team has reached out to you directly via email to offer further assistance and make things right. When you have a moment, we would be grateful if you could check your inbox so we can help resolve this for you.

We value your feedback and hope to have the chance to restore your confidence in us.

Best regards,
Cambridge Mask Co Team

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Received expired product and had little hassle with returns/refunds.

EDIT (06/04/2026): after sending Letter before Claim the issue was escalated to the management and the company promised to refund the original purchase price. It seems like the customer support doesn't have the freedom to offer more than relatively restricted "solutions" for their customers, for which I can not really blame them.

I have received the mask on 18/02/2026 and found it doesn't fit and also the head strap is in the way when wearing helmet (which was intended use). Notified support and went back and forth about how to adjust and wear but this didn't really helped at all, I just couldn't manage to keep the mask on without falling.
On 04/03/2026 I have noticed the mask is in fact expired (expiry August-2025) and asked for refunds, was told to send the mask on my own expense to Jersey and sent the mask. The package was delivered on 16/03/2026 and since then I have not received a single response from Cambridge Mask support, nor have I been refunded.

2. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Cambridge Mask Co.-logo

Besvarelse fra Cambridge Mask Co.

Dear Lukas,

Thank you for taking the time to share your experience. We really appreciate your feedback.

We understand how important it is for a mask to fit comfortably, and we’re glad we were able to stay in touch with you throughout to explore possible adjustments and alternative options. Our aim was always to help find a solution that worked best for you.

As soon as we fully understood your reason for returning the items, we arranged a full refund, which has now been processed for you.

We’re very sorry that our masks didn’t meet your expectations. We appreciate your patience and the opportunity to assist you.
Your feedback is incredibly valuable and helps us continue improving both our products and the support we provide.

Kind regards,
Cambridge Mask Co Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cambridge Mask has as yet to refund my…

Cambridge Mask has as yet to refund my money for the bad mask that don't work and for not giving me the new mask at 70 dollars. I already told them that over and over again and they act like I never asked. I want people to know this. It used to be a really good company but her is the thing. Registered office address
Unit 179 23 King Street, Cambridge, England, CB1 1AH
Company status
Active
Company type
Private limited Company
Incorporated on
18 October 2018
Accounts
Next accounts made up to 31 December 2025
due by 30 September 2026

Last accounts made up to 31 December 2024

Confirmation statement
Next statement date 20 May 2026
due by 3 June 2026

Last statement dated 20 May 2025

Nature of business (SIC)
32990 - Other manufacturing not elsewhere classified
Previous company names
Name Period
CAMBRIDGE MASK CO UK LTD 18 Oct 2018 - 30 Jan 2026
The bank listed as the "person entitled" to the company’s assets is HSBC UK Bank PLC.

I depended on Cambridge mask for years and you used to honor your Warranties now you don't and you are Despicable. Well, there is an old American adage " Fool me once shame on you, fool me twice shame on me. I will never deal with you ever again and I will tell everyone I can what criminals you have become.
I couldn't get the pictures up but I will put pictures up on x.com too so all know the truth

31. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brilliant Service

I ordered a Pro mask. When I tried it on, I was not sure it was the right size and so raised it with the company. They were fantastic, offered to send me a different size at no cost except the carriage charges and gave me helpful email advice. The masks themselves are excellent.

24. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Cambridge Mask Co.-logo

Besvarelse fra Cambridge Mask Co.

Hi Simon,

Thank you so much for your wonderful review. We really appreciate you taking the time to share your experience.

We’re so pleased to hear that our team was able to support you with sizing and that you found the advice helpful. Getting the right fit is so important, so it’s great to know we could assist.

It’s also fantastic to hear that you’re happy with the masks themselves; that means a lot to us.

Thanks again for your kind words and support.

Warm regards,
Cambridge Mask Co Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Absolutely top marks for this company

Absolutely top marks for this company, great product and even greater customer service.
They put many other companies to shame.

26. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Cambridge Mask Co.-logo

Besvarelse fra Cambridge Mask Co.

Hi Graham,

Thank you so much for your wonderful review.

We’re absolutely delighted to hear that you’re happy with both our products and our customer service. Your kind words mean a lot to the team.

Thank you for your support, and we really appreciate it

Best wishes,
The Cambridge Mask Co Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Irresponsible - defective masks

My mask came with a hole in the valve as well as the valve being out of place. It’s completely irresponsible to be sending out defective masks to chronically ill people.
Customer service have been useless and slow and didn’t take my complaint seriously. Eventually told me the mask is out of stock so they can’t send me another even though they are selling them on the website?
Not worth risking your health over.

1. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Cambridge Mask Co.-logo

Besvarelse fra Cambridge Mask Co.

Dear Zoe,

Thank you for taking the time to leave a review.

We’re very sorry for the issue you experienced and completely understand your concern, particularly given how important reliable protection is.

When we previously contacted you, the item was unfortunately out of stock at that time. We’re pleased to confirm that the Churchill PRO Mask medium is now back in stock, and a replacement (1x Medium) has been arranged. Tracking details will be shared once dispatched.

We sincerely apologise and appreciate the opportunity to put this right.

Best regards,
The Cambridge Mask Co Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Outstanding Product & Customer Service – Simply the Best!

Absolutely brilliant experience with Cambridge Mask Co. The mask is an excellent product - high quality, comfortable to wear, and really makes breathing feel easier. Delivery was fast and the customer service was fantastic from start to finish. Honestly, the service cannot be beaten. Highly recommended!

22. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Cambridge Mask Co.-logo

Besvarelse fra Cambridge Mask Co.

Hi S Randall,

Thank you so much for your wonderful 5-star review.

We’re absolutely delighted to hear that you’re happy with your mask and that you found it high-quality and comfortable to wear. Knowing that it makes breathing feel easier for you truly means a lot to us.

We’re also so pleased that your delivery experience and our customer service met your expectations. Providing the best possible support to our customers is something we genuinely care about, so your kind words are incredibly appreciated.

Thank you again for your recommendation and for taking the time to share your experience. We’re so grateful for your support

Warm regards,
The Cambridge Mask Co Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not buy this trash

Ordered a few masks for an upcoming trip where the air quality would be pretty bad. These masks are horrible. The elastic was crumbly and the quality was that of a dollar store. Do not purchase from this company. They will send products that belong in the trash and not refund your shipping cost. Not a trustworthy company.

15. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Cambridge Mask Co.-logo

Besvarelse fra Cambridge Mask Co.

Dear Yuko,

Thank you for taking the time to share your concerns. We’re very sorry to hear about your experience. This is certainly not the standard we aim to deliver.

We can confirm that the shipping fee has now also been refunded, so you have received a full refund for your order. We appreciate you bringing this to our attention, as feedback like this helps us improve.

If you ever have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out to our support team.

Kind regards,
Cambridge Mask Co. Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have ordered these mask over a week…

I have ordered these mask over a week ago and still they have not shipped. I have written to customer service multiple times but there is still no ETA on my masks. I needed these for a trip that was more than 14 days out for the date I ordered but still no one can tell me if I will get them by the or if I need to cancel the order. Customer Service is not customer serving at all.

They have a separate email listed on their website for distribution but that email bounces straight back as a bad address.

Starting to think this operation may not be as legit as they let on.

Update: Order was cancelled. Don’t count on timely delivery.

8. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Cambridge Mask Co.-logo

Besvarelse fra Cambridge Mask Co.

Dear Roshani,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry for the disappointment caused by the delay to your order.

During this period, we experienced significant processing delays due to an exceptionally high volume of orders, which unfortunately impacted our usual turnaround times and our ability to provide accurate ETAs. We understand how important timely delivery was for your travel plans, and we’re very sorry that we weren’t able to meet your expectations on this occasion.

We’d also like to reassure customers that we are a legitimate business, and we apologise for the confusion caused by the distribution email address. This has since been reviewed to prevent further issues.

While we’re sorry the order ultimately had to be cancelled, we appreciate you raising your concerns and will continue using feedback like this to improve our communication and service moving forward.

Best regards,
Cambridge Mask Co Team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I brought a mask using their sizing…

I brought a mask using their sizing chart it was far to large even after using drawstring allowed air gapping all around. I contacted the company by email three times two try to obtain a smaller size and did not receive a reply. I phoned and left a message twice, no reply.
I would nit recommend this company

7. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Cambridge Mask Co.-logo

Besvarelse fra Cambridge Mask Co.

Dear Richard,

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the lack of response. This is not the service we aim to provide.

We’ve checked our system, but couldn’t locate the email or voicemail you mentioned. But we’re here and ready to help.

Please email us at info@cambridgemask.com with your order number and include “Trustpilot Review – Richard” in the subject line. We’ll prioritise your case and can arrange an exchange or another suitable solution.

Thank you for giving us the chance to make this right.

Warm regards,
Cambridge Mask Co.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere