Kelvin Timber Anmeldelser 

356
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Visited the yard and found the colleagues very friendly and knowledgeable. Found with advice the decorative stones we were looking for and bought 2 ton bags. Delivery was quick and delivery driver f... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I use Kelvin Timber as they are my local Timber merchant and they are a very friendly and reliable company that do there best to help their customers at all time's. Always nice and clear and extreme... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I did not like an agreed shipment date of Friday then to turn up on Wednesday early (still in bed) no phone call to rearrange? had to move my car then deal with driver who didn't have any informatio... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy to order online,good price. Exellent service, quick delivery to Hamilton store for pick up. Kept informed by branch manager of order progress. On collection the team were friendly and very helpf... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Tømmerhandel
  2. også i
  3. Butik med udstyr til haveanlæg
  4. Dørleverandør
  5. Gør det selv-butik
  6. Leverandør af byggematerialer

Skrevet af virksomheden

Kelvin Timber, a cherished family-run Timber and Builders Merchant, finds its home in the welcoming locales of Milngavie and Hamilton, nestled on the periphery of the vibrant city of Glasgow. Our story began in 1970, and since then, we have remained dedicated to providing an invaluable service to a diverse clientele, spanning trade professionals and the general public alike. With a rich history steeped in the ethos of trust and quality, our mission goes beyond mere commerce. We are passionate about encouraging people to make astute shopping decisions and advocating for the support of local businesses. In a world dominated by mass production and impersonal transactions, we stand as a beacon for those who wish to shop with intention and invest in their local community. At Kelvin Timber, we take pride in our role as a trusted partner for builders, DIY enthusiasts, and those seeking quality timber and building materials. Our knowledgeable team is committed to offering invaluable insights, reliable products, and a personal touch that sets us apart. We aim to empower our customers to shop smart, make informed choices, and foster a sense of pride in shopping local. We believe that every transaction is an opportunity to build a stronger, more vibrant community, one timber plank at a time.


Kontaktoplysninger

4,7

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

356 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,7

Alle anmeldelser

(356)

86 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I didn’t appreciate large knot holes in…

I didn’t appreciate large knot holes in 2 x 3.6mt lengths! Plus multi knot holes on a lot of the edges putting a lot of lengths out of being used, I wouldn’t be picking this if self bought so why would it be sent out to a customer who has no way of seeing the product
The picker should be doing this on behalf of the customer
I would think twice about using Kelvin in future

2. april 2025
Kelvin Timber-logo

Besvarelse fra Kelvin Timber

Good Morning Innes,

Thank you for your patience. I’ve located your order and reached out to the Milngavie Team regarding this issue. While I am unable to provide further details at the moment, please accept my sincerest apologies. It’s certainly not typical for us to overlook the quality check before dispatch, and this does not reflect our usual standards.

You can expect a callback from us shortly. Should any issues like this arise in the future, please don’t hesitate to contact us directly. We are always happy to offer a replacement or refund at no extra cost to you. I fully understand that this is an inconvenience, and we never want our customers to experience anything less than the best quality.

Kind regards,
Nicola

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Make the call

I did not like an agreed shipment date of Friday then to turn up on Wednesday early (still in bed) no phone call to rearrange? had to move my car then deal with driver who didn't have any information other than he was going to Musselburgh and directionally it may be good practice to drop mine on way through.
I fully understand why but without the phone call agreeing it just becomes an annoyance!! I am 75 yoa and it takes me 2 hrs to get into first gear.

1. april 2025
Kelvin Timber-logo

Besvarelse fra Kelvin Timber

Dear Ian,

Thank you for bringing this to our attention, and I sincerely apologise for the inconvenience caused by the early delivery on Wednesday. I understand how frustrating it must have been, especially when you were expecting the delivery on Friday and had no prior notice of the change.

We should have confirmed the new delivery time with you and ensured that the driver was fully informed before arriving. It's clear that we made an assumption that was not considerate of your situation, and for that, I am truly sorry.
We are currently reviewing our procedures to ensure that moving forward, customers are contacted to confirm all delivery details, including any changes to scheduled times.

Your feedback is invaluable, and we will make sure to improve our communication in the future to prevent this kind of issue from happening again.

Thank you for your understanding, and again, I apologize for any frustration or inconvenience this may have caused.

Best regards,

Nicola

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Delivery or not

Your company offered 1-2 day delivery, which I paid £15 for. I then received an email telling me that my fences would take 5 days to get delivered (which is only £10 delivery). When I questioned this and asked for £5 to be refunded or make the delivery in 2 days, the reply was not very consumer friendly, with the word SORRY at the beginning all in capitals.
I said to the lady, do not offer 1-2 day delivery if you cannot actually deliver. I then asked to cancel the whole order and get a refund.
Like magic the order arrived the following day, on day two.
If a customer pays for a service, they should get it or be immediately offered that part refund back and not attitude instead.

29. januar 2025
Kelvin Timber-logo

Besvarelse fra Kelvin Timber

Hi Angela,

Thank you for reaching out and sharing your feedback. I sincerely apologise for the confusion and frustration caused by your recent order experience.

Due to an unexpected surge in orders at the weekend and start of the week, our systems were not able to automatically adjust the 1-2 day delivery option for fencing which we removed for a short time when we were able to. As a result, we sent emails to customers as soon as possible to inform them of potential delays. Our intention was to keep you updated, not to mislead you in case there was a delay, as your order was already through the system.

I understand your concern regarding the delivery charge difference. We always aim to ensure fair pricing, and in cases where delays occur, we refund the delivery charge difference right away. I’m sorry if this was not communicated effectively in your case. Additionally, I regret that our response did not meet your expectations, and I will be reviewing this internally to ensure we improve our customer service approach.

It appears that your order was processed and delivered promptly despite the initial delay notification, and I appreciate your patience while we worked through the backlog. I noticed your email about cancellation when I checked the order was already delivered, so I am really sorry for this. However, I completely understand how this situation may have been frustrating, and I apologise for any miscommunication along the way.

We value your business and take your feedback seriously. If there’s anything further we can do to make this right, please do not hesitate to let us know.

Best regards,

Nicola

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere