Hollands Country Clothing Anmeldelser 

4.408
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Superb product quality and genuinely exceptional customer service. The rare thing of an internet seller with a telephone number for customer service that gets answered immediately and the easiest si... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

So nice to be able to easily contact a human team-member and get a useful response rather than an AI assistant with a generic answer! Ballistic fleece arrived today, looks as shown on the pho... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Outstanding service from start to finish & nothing was too much trouble on the phone with the questions I had. Will definitely be purchasing again from them.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Their service is excellent. The item I ordered arrived in two days. It was too big so I returned it free of charge requesting a smaller size. That too arrived in two days. Good stuff Holland.

Virksomhedsoplysninger

  1. Tøjbutik

Skrevet af virksomheden

https://hollandscountryclothing.co.uk/ Hollands Country Clothing has been in business for over four decades, having been started by Malcolm Holland back in 1978. The store is a family-run establishment that is known for its collection of high quality country clothing. It offers customers an array of clothing and accessories that range from everyday farm workwear to classic country tweeds. As the fourth generation farmer, Malcolm had a deep understanding and appreciation for rural life which he wanted to share with his customers. Today, this ethos continues on as Hollands Country Clothing resells the best country brands from around the world such as Aigle, Alan Paine, Hoggs of Fife, Musto, Deerhunter and Harkila. These brands have become synonymous with quality, high-performance, and the traditional country look – ideal for any occasion or weather condition! At Hollands, customer satisfaction is our top priority. We understand that sometimes things don’t work out as planned and we want to make it right for our customers. That’s why we offer a hassle-free return policy on all purchases within 90 days of the original purchase date. If you are ever unsatisfied with your purchase from Hollands, simply contact us and let us know what happened so we can take care of it quickly and efficiently. We will do whatever it takes to ensure your satisfaction, whether that means issuing a refund or exchanging the item. Our friendly customer service team is always here to help make sure you get what you need in a timely manner. For more information about great offers and more, follow us on Facebook and Instagram For customer inquiries please email: info@hollandscountryclothing.co.uk


Kontaktoplysninger

4,4

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

4 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 94 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,4

Alle anmeldelser

(4.408)

242 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing customer service from Nelly

Amazing customer service from Nelly. Had ordered a dress for holiday but then had to cancel holiday and no longer needed so e-mailed them as thought not dispatched. Then get e-mail its dispatching a few minutes later. Nelly managed to get it stopped and refunded in full in minutes.

23. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Highly recommend- outstanding Customer Service

The Customer Care and service of Hollands is fantastic!
I emailed late on Friday night to clarify that my order had been received and got an instant and helpful reply from Fin .
Nelly emailed me today (Wednesday)to explain and rectify my error immediately!
I am SO impressed and would not hesitate to purchase from Hollands again ... highly recommended indeed! Thank you to the Hollands Team.

25. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service

Great service. Ordered a large coat and when it came, I realised a medium would be better. The returns process was super easy with zero hassle and the replacement medium was with me within the week. Thanks all.

21. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing experience

Amazing experience. Super fast shipping. Loved it so much I ordered another pair of Ridgeline leggins. Great prices and amazing brands they stock. Thank you for my mug too!

20. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I ordered an expensive £200 Didrikson…

I ordered an expensive £200 Didrikson Erika parka coat from Hollands and it was delivered in what looked liked a black bin liner, very tightly packaged with no care instructions or any note of any kind. I wore it the next day for less than 2 hours and only exposed to light rain for less than 20 mins. The next day the coat was very badly creased - but unevenly: on back, the hood, half sides of the arms - the front was much better. Clearly it's a manufacturing fault and has been unevenly sprayed with some sort of water repellant. As it's made in China who knows what's happened - all I know is the coat looks raggy and old after 2 hours wear!! They claim that it is normal creasing and have suggested I buy a steamer or put it in an airing cupboard!! My house is warm and dry and it shouldn't have creased. On top of this the two way zip is sticking too. Would never recommend this company or indeed Didrikson again.

Hollands have been in touch now and have kindly agreed a refund. I am upset though as I do love the coat - it is warm, waterproof and cut well - it's just the creasing and I don't think it happens in the black as I met someone with one and it looked immaculate after a year. Not sure about other colours or if it's a colour issue. Mine was brown.

8. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Hollands Country Clothing-logo

Besvarelse fra Hollands Country Clothing

Hi Siobhan,

Thank you for your feedback, and I’m sorry to hear that you have not had a positive experience with Hollands.

We have spoken directly with Didrikson's regarding your enquiry, and they have confirmed that the creasing you experienced would not be considered a manufacturing defect from when the coat was produced.

I can see that one of customer service team have been in touch with you to follow up on this.

If you need any further assistance, please let us know. We appreciate your patience.

Kind regards,
Hollands Country Clothing

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brilliant customer service

I accidentally ordered the wrong size ridgeline leggings. I realised my mistake and emailed the site the following morning, I was a bit worried they would be sent out before my email was read but I needn't have. I received an email saying they would change the size before sending out the order which saved my bacon as they were part of a valentines present. Thank you to Melissa for sorting the problem for me quickly and professionally.

13. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid this company

I purchased an expensive hat on the Friday and paid extra for priority delivery as it was for a gift, the money came straight out of my account but I received no email confirmation in any of my folders, I waited until late Monday afternoon and sent an email over asking what was going on as I’d not had an email and if it was going to be shipped, I had an almost instant reply, I was told that it needed to be passed to someone else and I’d have to wait another 48 hours for a response, sorry this isn’t acceptable and I had to get a refund from PayPal

6. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Hollands Country Clothing-logo

Besvarelse fra Hollands Country Clothing

Hi Tim,

Thank you for your feedback. I’m sorry to hear you haven’t had a positive experience with Hollands.

I apologise that you didn't receive a confirmation email. I can see one was sent shortly after the order was placed but it failed to deliver which usually happens due to an incorrect email address.

Our standard email response time is 48 business hours; however, as your ticket was marked urgent, it was escalated and responded to sooner than estimated.

Dispatch times are listed on each product page, at checkout, and in your confirmation email. As these timeframes didn’t suit your needs, I can see your cancellation request was processed a member of our team promptly after the request was received. We do not currently accept PayPal payments.

If you need any further assistance, please let us know.

Kind regards,
Hollands Country Clothing

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent customer service

Excellent customer service, I was kept informed of each stage of my order and when I made contact with the company, I received a swift, informative and friendly response.
The items were excellent quality and competitively priced.
Very satisfied overall!

10. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

What's going on with the Customer…

What's going on with the Customer service? I brought a coat 3 months ago, only just started wearing it then the zip just dropped off...so disappointed as I was impressed with the coat and other items I had brought from there, so thought this was a company I'd use alot in the future, but sadly I've had no help from the company up to now, 8 emails later. I need decent rain coat atm, but obviously will have to go elsewhere.

10. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Hollands Country Clothing-logo

Besvarelse fra Hollands Country Clothing

Hi Kirsty,

Thank you for your feedback.

I am so sorry to hear you have not had a positive experience with Hollands. Unfortunately I wasn't able to find an order with the details provided, and would love to assist you further.

Please can you let us know your order number, or alternatively get in contact with us on 0161 524 2111 and request to speak to a senior member of the team referencing your review so we can discuss with you further.

Kind regards,
Hollands Country Clothing

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My new Favourite Country Clothing shop

My new Favourite Country Clothing shop. Great Range of Products and at very reasonable prices. Top Quality too. Very fast delivery too. The Customer Care I received was top class regarding my order and we're very helpful. Definitely my go to Country Clothing store from now on.

1. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

a complete service

a complete service, Nell solved my "returns" problem quickly, pleasantly and efficiently. The item returned was great quality but did not fit one - exchanged for smaller one btw.

30. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wrong item sent and not there fault !!

Ordered a pair of trouser and were sent the wrong size , the lady on customer service wouldn’t have it that they sent the wrong size ,also wanted photos of all the packaging and wouldn’t expect a return with out it ! Thy only came in a plastic bag with a a label on , now 30 days later still waiting to be receive a return label at their expense and a refund.
Not sure I’d order again.

5. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Hollands Country Clothing-logo

Besvarelse fra Hollands Country Clothing

Hi Jessica,

Thank you for your feedback.

We are so sorry to hear you have not had a positive experience with Hollands.

Unfortunately your latest email confirming the details of your return request didn't come through to us successfully, please accept our apologies. I can confirm a member of our team has reached out to help resolve the problem.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Hollands Country Clothing

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hollands Country clothing

Melissa. You will note that I emailed you twice telling you that I was unable to print the returns label 3 days later. In fact I esnt the email and then re-sent it because you did not respond. Your portal says that 16th Jan was too late to return.
Still waiting or do you not want them back for inspection?
I still know that you will not be refunding but yyou should have them back for examination and you need to know how poor the manufacture is.

29. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Hollands Country Clothing-logo

Besvarelse fra Hollands Country Clothing

Hi Penny,

Thank you for your email.

As confirmed, we haven't received any further emails from you since our response was sent over on the 13th of January.

I have now reached out and sent you an email with a second link to a free return and removed the returns window, so you can return the boots for inspection.

Kind regards,
Hollands Country Clothing

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Customer Service

Good prices, great products and wonderful Customer Service. Even if their Returns Portal can't meet your needs you just have to email them and they'll sort it out, and quickly too.

29. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Satisfied customer

I bought 2 Jack Pike shirts and a pair of Deerhunter excape winter gloves. All items arrived together and within the specified delivery date. All items were true to size. I will definitely buy from Hollands again in the future. Dale Myers

15. januar 2026
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere