Vi var meget glade for alt: Prisen , hurtig levering . Den sidste stjerne mangler, da vi ikke kan printe regningen ud , for at gemme den i regnskabsmappen . I må meget gerne kun sende regningen . KH... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
- nr. 4 af de 8 bedste virksomheder i Energiforsyningsselskab
- nr. 15 af de 21 bedste virksomheder i Energiselskab
- nr. 7 af de 7 bedste virksomheder i Leverandør af fyringsolie
- nr. 1 af de 1 bedste virksomheder i Olie- og naturgasfirma
Om DCC Energi
Skrevet af virksomheden
Energi til hele Danmark .
Vi leverer den energi, der er med til at holde stuerne varme og bilerne kørende. Uanset hvad der er dit energibehov, sidder vi klar til at hjælpe og give dig inspiration til effektive og fremtidssikre energiløsninger til både bolig og bil.Få en bred vifte af energiløsninger
Vi leverer el, brændstof, naturgas og nye grønnere energiløsninger som ladebokse, varmepumper og solceller til både private og virksomheder.Lynhurtig service
Vi er altid klar til at hjælpe, uanset om du har brug for en ladeboks eller rådgivning inden for grøn omstilling.Kontaktoplysninger
Østbanegade 123, 2100, København Ø, Danmark
- 7010 2010
- info@dccenergi.dk
- www.dccenergi.dk
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 96 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Gode oplevelser
Det er ikke nemt i 2026 at komme i…
Det er ikke nemt i 2026 at komme i kontakt med store virksomheder.. modtager en mail med "mød Thor. Et spil hvor man kan vinde.. problemet er bare at spillet ikke virker. Tiden går men den registrere ikke når man trykker på pengeposer. Så når de 30 sek er gået har man ramt "0"
Det er dælme en ommer

Besvarelse fra DCC Energi
Absurd pris på reservedel
Havde besøg af DCC's tekniker til 2-års service af gasfyr.
Han beslutter sig for at skifte tændingselektroden, inden han overhovedet har åbnet fyret op. Fair nok, sådan en lille dims kan vel ikke koste mere end 300-600 kroner tænker jeg.
Nej. 1600 kroner! Vel og mærke oven i regningen som allerede lød på 2335.
Og ja, jeg ved godt at reservedele ikke er inkluderet i serviceaftalen.
Men hvis man vælger at skifte den uden overhovedet at tjekke om det er nødvendigt og tager 1600 kroner for den, så er det decideret bondefangeri/svindel.
Jeg kan se i andre anmeldelser at det åbenbart er praksis for DCC ALTID at skifte elektroden hvert 2. år.
I så fald er det REN bondefangeri at de sælger en serviceaftale til 2195, hvis de konsekvent lægger 1600 kroner oveni for en reservedel de ALTID skifter, ligegyldigt om den trænger eller ej.
Får dog 2 stjerner, da teknikeren var flink og venlig og kom i det aftalte tidsrum.

Besvarelse fra DCC Energi
Altså vi fik leveret fyringsolie
Altså vi fik leveret fyringsolie. Jeg kom ud og fik en lille snak med chaufføren. Han havde lagt et tæppe ved påfyldningsstudsen, så han ikke spildte olie på cementen nedenunder. Fint.
God dialog.
Hurtig og effektiv kundeservice. Venlig og behagelig medarbejder.
DCC Energi ringer uopfordret for at sælge el aftale
Jeg er i dag, den 27. april 2026, blevet kontaktet telefonisk af en sælger fra DCC Energi. Dette skete på trods af, at de også kontaktede mig telefonisk den 13. april 2026. Ved det første opkald lukkede jeg min konto hos dem, da jeg ikke længere benytter Shell Recharge, og jeg bad her udtrykkeligt om ikke at blive kontaktet igen.
Alligevel blev jeg ringet op igen i dag af en sælger, der ville tilbyde mig en elaftale. Selvom jeg indledte samtalen med at forklare, at jeg allerede den 13. april havde frasagt mig al kontakt og opsagt mit kort, fortsatte sælgeren med at presse på. Han påstod, at DCC Energi kunne tilbyde Danmarks billigste elaftale – en påstand, der er udokumenteret, da sælgeren intet kendskab har til min nuværende aftale.
Samtalen endte med, at jeg lagde på, da sælgeren ikke respekterede mit nej. Da jeg allerede trak mit samtykke tilbage den 13. april, vil jeg anmelde DCC Energi til Datatilsynet, såfremt de kontakter mig igen.

Besvarelse fra DCC Energi
Altid på forkant med leveringer.
Altid på forkant med leveringer samt venlig og professionel betjening.
Pas på med service på gasfyr de skifter…
Pas på med service på gasfyr de skifter hver anden år elektroedesæt til ca 1250 kr som skal betales ekstra virkser som et vildt mer salg. ringede til kundeservice som siger det skal man skifte hver anden år. så brug andre der ude. det virker som en pengemaskine

Besvarelse fra DCC Energi
Hurtig kontakt
Hurtig kontakt, venlig betjening og hurtig levering
Omfattende og seriøs rådgivning
Omfattende og seriøs rådgivning. Så er det værd at bemærke afsenders lokation.
Tvinges til app uden aftalegrundlag (Elbil)
Jeg har haft en udfordring med DCC Energi i forbindelse med min ladeboks og tilhørende serviceabonnement.
Jeg anerkender fuldt ud bindingsperioden på abonnementet og har ingen problemer med at betale for den aftalte periode. Min udfordring handler udelukkende om, at DCC Energi kræver, at jeg anvender deres app i hele bindingsperioden.
Efter at have gennemgået handelsbetingelserne for køb af ladeboksen, kan jeg ikke finde noget grundlag for dette krav. Ladeboksen er min ejendom, og abonnementet vedrører service og drift – ikke valg af app eller brugerinterface.
Baggrunden for mit ønske er, at jeg gerne vil anvende en anden app, som understøtter smartopladning – noget DCC Energi på nuværende tidspunkt ikke tilbyder. Det er derfor et reelt og sagligt behov, ikke blot et spørgsmål om præference.
Jeg har derfor anmodet om at få ladeboksen frigivet fra deres app, så jeg frit kan vælge en løsning, der passer bedre til mine behov. Dette er indtil videre ikke blevet imødekommet.
Jeg oplever det som urimeligt, at der stilles krav, som ikke fremgår af aftalegrundlaget.
Jeg håber, at DCC Energi vil genoverveje deres praksis og finde en løsning, der er mere i tråd med deres egne vilkår.

Besvarelse fra DCC Energi
Deres tekniker er super gode
Deres tekniker er super gode
Deres kontor er super uprofessionelle. De laver noget for mig i 2025. Der kommer ikke en regning, fra dem. Livet går videre jeg glemmer det (heller ikke min opgave som kunde at jagte regninger) de sender mig regningen i 2026 13 måneder efter arbejdet er lavet. I stedet for at skrive "hov denne sag er gået mellem 2 stole, det må du undskylde, men du har et udestående fra 2025" som jeg ville have tænkt. Gud det er rigtigt, betalt den og så var vi videre, da jeg godt kunne lide deres service, men i stedet for sender de mig en rykker 2 timere senere. Og de vedhæfter en regning der er dateret til 2025. Den er aldrig modtaget hverken på mail eller e-boks, og vil gerne ligge bevis byrden på dem for at bevise at den nogenside er blevet sendt. Istedet vælger de at sende sagen til Mortang Advokater som vi alle kender fra hele Web-Koncept og Eniro farcen. Selv efter reningen er blevet betalt fortsætter deres blodhunde Mortang med at sende opkrævelser for beløbet som stiger og siger. Synes det er en super skummel praksis de køre med. De laver en fejl i deres system, men det er deres kunder der skal straffes. En ting er helt sikkert, det bliver ikke DCC der skal køre service på mit fyr igen.

Besvarelse fra DCC Energi
Venlig og seriøs behandling
Venlig og seriøs behandling, kompetent sælger. Nemt at skifte til et bedre tilbud.
Levering til tiden
DCC Energi
En meget autentisk sælger, som dygtigt og venligt fremlagde relevante oplysninger.
Jeg havde læst nogle anbefalinger om variabel pris - og dette nævnte vedkommende selv.
Jeg følte mig hørt, og oplevede en professionel sælger, som også var glad, humoristisk og som ramte plet, med blandingen af venlighed og lyttende.
Venligst Hanne Kristiansen
Dårlig, dyr og skuffende oplevelse.
“Vi sørger for alt papirarbejdet, når du skifter leverandør til DCC Energi” : det passer ikke. Mit gamle energi selskab fik aldrig besked, hvilket resulterede i, at jeg fik en stor efterregning fra dem. DDC har afslået at fejlen er deres, så jeg føler mig virkelig ladt i stikken.

Besvarelse fra DCC Energi
Alt gik godt.
Dårlig tone ved afslag
Vi har været kunder hos DCC Energi i mange år og har brugt Shell-kort til benzin uden nogensinde at opleve problemer. Vores oplevelse har indtil for nylig været helt igennem positiv.
For et par uger siden blev vi kontaktet telefonisk af en medarbejder ved navn Morten. I starten var samtalen behagelig – han var venlig og forklarede produktet godt. Jeg lyttede, tog noter og gjorde det klart, at jeg ønskede at drøfte det med min ægtefælle, før vi traf en beslutning.
Da han ringede igen, meddelte jeg, at vi ikke ønskede at ændre noget. Her ændrede tonen sig desværre markant. Han virkede irriteret og gentog flere gange spørgsmål som: “Så I vil betale mere for det samme produkt?” – på trods af, at jeg roligt forklarede, at vi ikke var interesserede. Jeg oplevede også, at han talte til mig på en måde, som om jeg ikke forstod situationen, hvilket var ubehageligt.
Vi afsluttede samtalen med, at han kunne ringe igen efter påske. Da han så ringede i dag, gentog jeg vores nej. Igen blev jeg mødt med samme type spørgsmål, og samtalen blev afsluttet brat fra hans side.
Det efterlod en ubehagelig følelse. Jeg mener, det er vigtigt, at medarbejdere respekterer et nej – især når man taler med loyale kunder, som har været hos jer i mange år. Der bør være plads til, at kunder træffer deres egne valg, også selvom det måske ikke er det mest fordelagtige ud fra et salgsperspektiv.
Jeg forstår godt, at medarbejderen mener, det er en god idé at skifte – men det er ikke nødvendigvis det rigtige valg for os. Det er vigtigt at huske, at kunder ikke er uvidende, bare fordi de vælger anderledes.

Besvarelse fra DCC Energi
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







