Vi har netop d. 2 april besøgt BILERENES HUS for at kigge på el-bil og fandt den flotteste Audi Q4 til en rigtig god pris, med masser af udstyr. Der er i bilhuset en rigtig afslappet stemning.... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Hos Bilernes Hus finder du Danmarks største udvalg af nye og brugte biler fra de meste populære bilmærker. Vi har stort moderne værksted, er autoriseret servicepartner for en lang række bilmærker og så kan du altid regne med at få seriøs rådgivning og service - alt under samme tag!
Bredhøjvej 5, 8600, Silkeborg, Danmark
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 97 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Service i Topklasse også når man selv har Dummet sig ved alternativ bilservice og bittert fortryder dette.
Imødekommende personale og høj kvalitet i serviceudførelsen. Laver det som er aftalt, og bilen er færdig til aftalt tid.
Jeg oplevede en virkelig rar og behagelig service i skadecenterets modtagelse/ BMW. Og det både ved aflevering og afhentning af bil, lånebil, og de opringninger jeg fik, ifm. min bil var på værksted. Jeg er bestemt en glad og tilfreds kunde og kommer gerne igen👌
Super rådgivning og vejledning.
Behagelig sælger, ingen pres. Alle aftaler blev overholdt til punkt og prikke.
Super god oplevelse med køb af Ioniq 5 inkl. byttebil.
Særligt Casper L. var skarp iht. selve tilbuddet, bytte pris og spørgsmål med hurtig respons. Dertil ekstra tilbehør på afhentningsdagen som var inkluderet👍.
Fik en rigtig god, professionel og venlig service, da vi købte vores el bil. Kan varmt anbefale bilernes hus.
Fantastisk service da jeg skulle hente min bil, jeg har købt hos jer.
Første gang jeg har elbil og jeg fik forklaret alt det tekniske ved bilen og følte mig tryg ved at køre fra jer og hjem i min nye fine bil.
Fik at vide at hvis jeg jeg har spørgsmål vedrørende bilen, kan jeg ringe og aftale en tid.
Hilsen Jette
Jeg kontaktede bilernes hus efter jeg havde fundet en bil på deres hjemmeside. Jeg ringede og snakkede med Christopher som gav god vejledning og jeg tog ned og så bilen efterfølgende. Christopher havde bilen klar og efter testturen var han behjælpelig med at svare på spørgsmål og vi gennemgik bilen og mine ønsker omkring den. Da jeg hentede bilen 10 dage efter stod den helt perfekt og alle de ting vi have aftalt var fikset. Christopher gennemgik bilen fuldstændig og satte systemet op til min telefon og fortrukne indstillinger, så jeg var helt køreklar, da jeg kørte derfra. Jeg kan klart anbefale at handle med Christopher, og har haft en rigtig god oplevelse med at handle i bilernes hus.
Kan bestemt ikke anbefales.!
Det er ikke nemt at komme i kontakt med sælger, efter slutseddel er underskrevet, mangler du svar på noget, får du mail eller sms lige til lukketid.
At købe bil er en stor ting og skal være en god oplevelse, vores oplevelse med bilernes hus i Silkeborg var alt andet end det.!
Vi bestilte en rød Mazda CX-5 til 230.000 kr. egentlig ville vi have træk på, men blev rådet til af sælger, at få det lavet et andet sted, da deres værksted var for dyre.
Dagen før afhentning, blev jeg kontaktet, bilen kunne ikke udleveres, da de manglede nogle koder, for at kunne omregistrere bilen, dette tog et par dage.!
Vi fandt det noget mærkeligt og forhørte os så på en anden bil, hvor vi håbede på at papirerne var i orden, dette var fredag og sælger siger vi jo har valgt at få træk på bilen, hvor vi må minde ham om hvorfor vi fravalgte dette, så ville han vende tilbage, det gjorde han søndag, den anden bil var solgt, istedetfor at tilbyde os bil magen til den solgte som de havde blot lidt dyrere, holdte han på bilen hvor papirerne ikke var i orden.
Mandag er forklaringen at de skal have fat i tidligere ejer, da han har bestilt 2 nye registrerings attester, siden han solgte bilen, vi forhørte os så om muligheden for at annullere denne bil handlen, for nu blev det hele mere mystisk, men bilen vi havde bestilt havde jo lige fået nye fordæk, det er ikke nogen vi har bedt om eller været vidende om, så dette vil vi ikke hænges op på, vi hører ikke mere til det.
Tirsdag kontakter vi så filialchefen, som vil snakke med sælger og høre hvordan det står til med bilen, men sælger har fri.
Onsdag morgen, slår min kone bilens stelnummer op, da hun føler noget er helt galt udfra deres forklaring, det viser sig at hendes mavefornemmelse er helt korrekt, der er pant i bilen for 200.000 kr.
Vi vil ud af denne aftale, for intet går efter planen, bilen kan ikke udleveres til tiden, ingen ny dato givet, ingen styr på papirerne og ifølge sælger, vidste de ikke engang at der var pant i bilen, den var dog nem at fjerne, det var jo bare lige at ringe til banken og bede dem om at slette den sagde sælger.!
Istedetfor at stå ved at de prøver at sælge en bil, hvor tingene slet ikke er i orden og hvor vi kan risikere lange udsigter til at få bilen, så skal vi betale 5.000 kr. for at komme ud af denne handel, ellers må vi hænge på handlen og vente for ifølge dem har de 30 dage til at få styr på tingene og få bilen udleveret.!
De 5.000 kr. er det de mener det har kostet at klargøre den bil, som de slet ikke kan få ud af døren.!
De penge der var tilbage når de havde fratrukket 5.000 kr. af min betalte udbetaling, skulle de så overføre tilbage, men det var åbenbart et større problem, det krævede åbenbart nogle interne stridigheder i deres system ifølge sælger.
Om mandagen forhørte jeg sælger hvad status var på mine penge, nu havde de haft næsten en uge til at betale dem tilbage, men intet svar.
Jeg endte derfor selv med at kontakte bogholderiet og presse på for at få mine penge, som jeg skulle bruge til min nye bil, jeg skriver til sælger at jeg selv har undersøgt det, forventeligt intet svar.
Vi vil anbefale folk at få skrevet på slutsedlen, at de kan komme ud af handlen uden omkostninger, hvis bilen ikke er klar til aftalte udleveringsdag, hvis der er pant i (det kan slåes op på bilens stelnummer som kan ses på slutseddel) eller andre problemer med papirerne og ikke betale udbetaling før man står og venter på de rækker en bil nøglen.
Det er under alt kritik, bilen er nu igen kommet på deres hjemmeside som en nyhed og der er stadig registreret 200.000 kr. i pant, så det var jo ikke bare lige at ringe til banken som sælger sagde.!
Vi endte med at købe en 11 mdr. gammel Mazda CX-60 der dårligt havde været ude at køre, hos en anden forhandler til 460.000 kr. hvor alt gik hurtigt, nemt og uden nogen problemer og hvor sælger var til at komme i kontakt med, modsat oplevelsen hos bilernes hus.!
Denne negative anmeldelse kunne have været undgået, såfremt at bilernes hus havde stået ved deres fejl og blot havde tilbagebetalt alle vores penge, handlen gik i vasken, da de ikke havde styr på deres papirer, hvorfor de heller ikke burde kræve noget for at annullere denne handel.!
Ikke et sted jeg har lysten til at komme hos igen.!

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Super hjælp fra start til slut.
Og absolut lækker lånebil.
Jeg kan kun anbefale dem 🤩
Købt id4 fra 21 import bil.
Service glemt de at lave fandt jeg ud af en dag da jeg sage og lejet med appen der stod 52 dag til service.
Så jeg skriver til sælger og vi finder hurtigt en løsning på det problem så 5 ⭐⭐⭐⭐⭐. Til sælger.
Men kun 1⭐ til værkstedet der var nogen appen problemer da vi købte den det kunne mekanikken ikke lige hjælpe med da han var fra Skoda han sage vi skulle bestille tid . Jeg sendte en mail og Kone ringe 2 gang til dem hørte ikke fra værkstedet. Så vi fik hjælp andet sted fra der kunne de hjælpe. I går ringet jeg så for at bestille service de vil ringe tilbage der har de ikke gjort enu. Så mon de gør det. Overvej meget om man skulle tegne en serviceaftale hos jer men når man ikke hører nået fra værkstedet så tør man da ikke.

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Jeg købte en kia pro ceed for 4 måneder siden. plus vi byttede med en kia ceed sw. der var ingen måtter i bilen det var som det er vi købte nogle ny der var vinter dæk, på og jeg spurgte sælgern, om hvor meget mønster der var på .over telf og han sagde der var masser af mønster. jeg glemte at kigge da vi prøvede den og glemte det også da vi hade købt. Da vi kom hjem så jeg at de var slitte og der var revner på indvendig side. det så jeg da jeg skiftede dækkene om til sommer dæk. og det skal lige nævnes at den var helt nysynet da vi købte den og de dæk kan ikke gå igennem syn. og så har jeg lige haft den til service og han fattet ikke hvordan den kunne synes. med de bremse klodser og bremse skive bag på. var helt færdig min oplevelse af dette firma er at de fusker med tingene jeg sætter iværtfald ikke mine ben der igen deres sælger er meget vel talene og fulde af luft

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Har en advarsels lampe som lyser i bilen. Ringer til værkstedet for at få en tid. Der får jeg så at vide at skoda kundeservice lige er optaget, men at de ville få ham til at ringe. 2 dage senere er jeg stadig ikke ringet op, så jeg ringer igen. Fik samme besked o at han er optaget, men at de ville få ham til at ringe. Dagen efter ringer jeg igen og får endelig fat i en fra skoda. Jeg har så en tid til at få læst fejlen. Da det ikke er mig selv som henter bilen. Ringer jeg dage efter for at få en tid til at få lavet fejlen. Men igen er skoda optaget, men vil ringe tilbage. Nu er der gået 1, 5 uge og jeg er stadig ikke blevet ringet op for at få en tid.
Jeg synes det er virkelig dårlig service, så jeg skal vist til at finde et andet sted, hvor de har tid til at snakke med kunder

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
De laver til aftalte tid og dato
Desuden bliver bilen også vasket, sikken en service
Efter meget overvejelse valgte vi alligevel at prøve at købe vores valgte nyere bil online med en videokonsultation. Det gik rigtig godt. vi har hentet vores bil på Sjælland på et aftalt værksted, så vi ikke skulle til Nordjylland 😃
Der var lidt knas med nogle striber i lakken som kun kunne ses i bestemte lysforhold, men det skulle selvfølgelig være iorden, så vi fik derfor vores bil klargjort og efterpoleret, hvor efter alt er i den skønneste orden.
Jeg fik en hurtig og faglig fin betjening i forbindelse med udskiftning af 12 v batteri samt opgradering af min Kia-app
Meget behageligt og imødekommende og tid til at lytte. der er med til at skabe en god stemning. Jeg er glad for at vi handlede der.
Mvh Jens
Manglede at der blevet svaret tilbage ved henvendelse. Samtidig blev der tale om lån sagt at låne omkostninger nok lå på omkring 7 - 9 tusinde kan se at der er blevet taget 19000 i låneomkostninger hvilket er ualmindeligt meget for et lille lånebeløb
Vi blev rigtig godt modtaget af kompetente sælgere. God service v. prøvekørsel af biler. Købte en Peugeot e208 i bytte med anden bil. God byttepris.
Aflevering af ny elbil til vores fulde tilfredshed.
Meget seriøs og grundig behandling under hele forløbet af sælgeren Christian Rieper. Fornuftig byttespris. Fik også hjælp til valg af ladeboks med hurtig opsætning samt udførlig og tålmodig instruktion af bilens funktioner ved afhentning.
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.