Bilernes Hus A/S Anmeldelser 2.379

TrustScore 4 ud af 5

4,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 234 anmeldelser, anmelderne havde en fantastisk oplevelse med dette firma. Kunderne fremhæver ofte den super gode service og hjælp, de modtager, især fra sælgerne, der beskrives som utroligt dygtige, hjælpsomme og professionelle. Mange sætter pris på den ærlige rådgivning og følelsen af tryghed gennem hele bilhandlen, hvor personalet tager sig tid til at besvare spørgsmål og guide kunderne roligt gennem mulighederne. Den gode stemning i bilhuset og den hurtige, engagerede salgsproces bidrager også til en positiv kundeoplevelse. Dog var nogle kunder utilfredse med manglende opfølgning efter salget og oplevede, at virksomheden ikke var der, når de havde brug for hjælp. Der var også tilfælde, hvor biler blev solgt, selvom kunder havde aftalt at komme og se dem, hvilket resulterede i spildt tid og transportomkostninger. Andre nævnte uforudsete udgifter til manglende udstyr som ekstra nøgler eller nedslidte dæk, samt uoverensstemmelser vedrørende låneomkostninger og bilens faktiske kilometertal.

Det, folk taler mest om

Service

Anmeldere fremhæver positive aspekter af service, hvor mange udtrykker stor tilfredshed med den service, de... Se mere

Staff

Kunder havde positive oplevelser med personalet, hvor mange fremhævede medarbejdernes venlighed,... Se mere

Product

Anmeldere nævner tvetydig feedback om produktet, hvor nogle kunder udtrykker tilfredshed med deres bilkøb,... Se mere

Customer service

Kunder noterer tvetydige oplevelser med kundeservice, hvor nogle roser den som fremragende og hurtig, med... Se mere

Price

Kunder deler tvetydige meninger om priser, hvor nogle rapporterer om gode tilbud og attraktive priser på... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi har netop d. 2 april besøgt BILERENES HUS for at kigge på el-bil og fandt den flotteste Audi Q4 til en rigtig god pris, med masser af udstyr. Der er i bilhuset en rigtig afslappet stemning.... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super go service i skadescenteret. Hurtig og fantastisk hjælp. P skade på bagkofanger begge døre i højre side samt forskærm. Afleverede bil torsdag morgen og fik den igen tirsdag eftermiddag. Så 4 dag... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vores oplevelse hos Bilernes Hus har været fantastisk fra start til slut! Vi blev mødt af en utrolig dygtig og hjælpsom sælger, som kunne svare på alle vores spørgsmål og endda tog overarbejde,... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi har haft en rigtig god oplevelse hos Bilernes Hus – og især med salgskonsulent, Thomas Skotte. Fra start til slut blev vi mødt med god energi, ærlig rådgivning og en følelse af, at der v... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 38 af de 41 bedste virksomheder i Bilforhandler
  2. nr. 57 af de 61 bedste virksomheder i Autoværksted

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Hos Bilernes Hus finder du Danmarks største udvalg af nye og brugte biler fra de meste populære bilmærker. Vi har stort moderne værksted, er autoriseret servicepartner for en lang række bilmærker og så kan du altid regne med at få seriøs rådgivning og service - alt under samme tag!


Kontaktoplysninger

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 97 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Virkelig god og behagelig service

Jeg oplevede en virkelig rar og behagelig service i skadecenterets modtagelse/ BMW. Og det både ved aflevering og afhentning af bil, lånebil, og de opringninger jeg fik, ifm. min bil var på værksted. Jeg er bestemt en glad og tilfreds kunde og kommer gerne igen👌

15. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Køb af Ioniq 5

Super god oplevelse med køb af Ioniq 5 inkl. byttebil.
Særligt Casper L. var skarp iht. selve tilbuddet, bytte pris og spørgsmål med hurtig respons. Dertil ekstra tilbehør på afhentningsdagen som var inkluderet👍.

24. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service da jeg skulle hente…

Fantastisk service da jeg skulle hente min bil, jeg har købt hos jer.
Første gang jeg har elbil og jeg fik forklaret alt det tekniske ved bilen og følte mig tryg ved at køre fra jer og hjem i min nye fine bil.
Fik at vide at hvis jeg jeg har spørgsmål vedrørende bilen, kan jeg ringe og aftale en tid.

Hilsen Jette

23. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig svar og kompetente medarbejdere

Jeg kontaktede bilernes hus efter jeg havde fundet en bil på deres hjemmeside. Jeg ringede og snakkede med Christopher som gav god vejledning og jeg tog ned og så bilen efterfølgende. Christopher havde bilen klar og efter testturen var han behjælpelig med at svare på spørgsmål og vi gennemgik bilen og mine ønsker omkring den. Da jeg hentede bilen 10 dage efter stod den helt perfekt og alle de ting vi have aftalt var fikset. Christopher gennemgik bilen fuldstændig og satte systemet op til min telefon og fortrukne indstillinger, så jeg var helt køreklar, da jeg kørte derfra. Jeg kan klart anbefale at handle med Christopher, og har haft en rigtig god oplevelse med at handle i bilernes hus.

19. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ikke styr på papirer og pant i bilen.!

Kan bestemt ikke anbefales.!
Det er ikke nemt at komme i kontakt med sælger, efter slutseddel er underskrevet, mangler du svar på noget, får du mail eller sms lige til lukketid.
At købe bil er en stor ting og skal være en god oplevelse, vores oplevelse med bilernes hus i Silkeborg var alt andet end det.!
Vi bestilte en rød Mazda CX-5 til 230.000 kr. egentlig ville vi have træk på, men blev rådet til af sælger, at få det lavet et andet sted, da deres værksted var for dyre.
Dagen før afhentning, blev jeg kontaktet, bilen kunne ikke udleveres, da de manglede nogle koder, for at kunne omregistrere bilen, dette tog et par dage.!
Vi fandt det noget mærkeligt og forhørte os så på en anden bil, hvor vi håbede på at papirerne var i orden, dette var fredag og sælger siger vi jo har valgt at få træk på bilen, hvor vi må minde ham om hvorfor vi fravalgte dette, så ville han vende tilbage, det gjorde han søndag, den anden bil var solgt, istedetfor at tilbyde os bil magen til den solgte som de havde blot lidt dyrere, holdte han på bilen hvor papirerne ikke var i orden.
Mandag er forklaringen at de skal have fat i tidligere ejer, da han har bestilt 2 nye registrerings attester, siden han solgte bilen, vi forhørte os så om muligheden for at annullere denne bil handlen, for nu blev det hele mere mystisk, men bilen vi havde bestilt havde jo lige fået nye fordæk, det er ikke nogen vi har bedt om eller været vidende om, så dette vil vi ikke hænges op på, vi hører ikke mere til det.
Tirsdag kontakter vi så filialchefen, som vil snakke med sælger og høre hvordan det står til med bilen, men sælger har fri.
Onsdag morgen, slår min kone bilens stelnummer op, da hun føler noget er helt galt udfra deres forklaring, det viser sig at hendes mavefornemmelse er helt korrekt, der er pant i bilen for 200.000 kr.
Vi vil ud af denne aftale, for intet går efter planen, bilen kan ikke udleveres til tiden, ingen ny dato givet, ingen styr på papirerne og ifølge sælger, vidste de ikke engang at der var pant i bilen, den var dog nem at fjerne, det var jo bare lige at ringe til banken og bede dem om at slette den sagde sælger.!
Istedetfor at stå ved at de prøver at sælge en bil, hvor tingene slet ikke er i orden og hvor vi kan risikere lange udsigter til at få bilen, så skal vi betale 5.000 kr. for at komme ud af denne handel, ellers må vi hænge på handlen og vente for ifølge dem har de 30 dage til at få styr på tingene og få bilen udleveret.!
De 5.000 kr. er det de mener det har kostet at klargøre den bil, som de slet ikke kan få ud af døren.!
De penge der var tilbage når de havde fratrukket 5.000 kr. af min betalte udbetaling, skulle de så overføre tilbage, men det var åbenbart et større problem, det krævede åbenbart nogle interne stridigheder i deres system ifølge sælger.
Om mandagen forhørte jeg sælger hvad status var på mine penge, nu havde de haft næsten en uge til at betale dem tilbage, men intet svar.
Jeg endte derfor selv med at kontakte bogholderiet og presse på for at få mine penge, som jeg skulle bruge til min nye bil, jeg skriver til sælger at jeg selv har undersøgt det, forventeligt intet svar.
Vi vil anbefale folk at få skrevet på slutsedlen, at de kan komme ud af handlen uden omkostninger, hvis bilen ikke er klar til aftalte udleveringsdag, hvis der er pant i (det kan slåes op på bilens stelnummer som kan ses på slutseddel) eller andre problemer med papirerne og ikke betale udbetaling før man står og venter på de rækker en bil nøglen.
Det er under alt kritik, bilen er nu igen kommet på deres hjemmeside som en nyhed og der er stadig registreret 200.000 kr. i pant, så det var jo ikke bare lige at ringe til banken som sælger sagde.!
Vi endte med at købe en 11 mdr. gammel Mazda CX-60 der dårligt havde været ude at køre, hos en anden forhandler til 460.000 kr. hvor alt gik hurtigt, nemt og uden nogen problemer og hvor sælger var til at komme i kontakt med, modsat oplevelsen hos bilernes hus.!
Denne negative anmeldelse kunne have været undgået, såfremt at bilernes hus havde stået ved deres fejl og blot havde tilbagebetalt alle vores penge, handlen gik i vasken, da de ikke havde styr på deres papirer, hvorfor de heller ikke burde kræve noget for at annullere denne handel.!
Ikke et sted jeg har lysten til at komme hos igen.!

6. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Thomas
Tak for din anmeldelse og for at dele din oplevelse – også selvom den på ingen måde lever op til hverken dine eller vores forventninger.

Først og fremmest vil vi gerne beklage det samlede forløb, som tydeligvis har givet jer både frustration og usikkerhed. At købe bil skal – som du helt rigtigt skriver – være en tryg og god oplevelse, og det er det desværre ikke blevet i jeres tilfælde. Det er vi oprigtigt kede af.

Det er klart, at sagen ikke er håndteret tilfredsstillende, hverken i kommunikationen undervejs eller i forbindelse med håndteringen af papirarbejde, pant og tilbagebetaling. Vi burde have været mere tydelige, hurtigere og bedre til at følge op, og det tager vi til efterretning.

Vi er også kede af, at I har oplevet modstand i forhold til at komme ud af handlen. Det burde være muligt at finde en mere smidig løsning, særligt når situationen opstår på baggrund af forhold, der ikke er jeres ansvar.

Vi forstår og accepterer, at I har valgt at handle et andet sted – og vi er glade for at høre, at I har fået en bedre oplevelse der. Det er præcis sådan, en bilhandel skal være.

Jeres feedback er givet videre internt, både til ledelsen og de relevante afdelinger, og vi tager det meget alvorligt. Det er afgørende for os at lære af sager som denne, så vi kan sikre, at andre kunder får den oplevelse, de har krav på.

Vi ønsker jer alt det bedste med jeres nye bil og håber, at I – trods alt – på sigt vil se os som en virksomhed, der ønsker at gøre det bedre.

Med venlig hilsen
Thomas Stenstrup
Filialchef | Bilernes Hus

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Værkstedet

Købt id4 fra 21 import bil.
Service glemt de at lave fandt jeg ud af en dag da jeg sage og lejet med appen der stod 52 dag til service.
Så jeg skriver til sælger og vi finder hurtigt en løsning på det problem så 5 ⭐⭐⭐⭐⭐. Til sælger.
Men kun 1⭐ til værkstedet der var nogen appen problemer da vi købte den det kunne mekanikken ikke lige hjælpe med da han var fra Skoda han sage vi skulle bestille tid . Jeg sendte en mail og Kone ringe 2 gang til dem hørte ikke fra værkstedet. Så vi fik hjælp andet sted fra der kunne de hjælpe. I går ringet jeg så for at bestille service de vil ringe tilbage der har de ikke gjort enu. Så mon de gør det. Overvej meget om man skulle tegne en serviceaftale hos jer men når man ikke hører nået fra værkstedet så tør man da ikke.

17. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Thomas,

Tak for din anmeldelse og for at tage dig tid til at dele din oplevelse.
Først og fremmest er vi glade for at høre, at du har haft en god oplevelse med vores sælger, og at I hurtigt fandt en løsning på servicemanglen. Det sætter vi stor pris på.

Når det er sagt, er vi kede af at høre om dine oplevelser med vores værksted. Det er bestemt ikke den service, vi ønsker at levere, og vi forstår godt din frustration over den manglende opfølgning og respons. Det burde være håndteret meget bedre fra vores side – både i forhold til app-problemerne og ved din henvendelse omkring service.
Vi vil meget gerne tage hånd om sagen og finde en løsning, så du kan føle dig tryg ved både vores værksted og en eventuel serviceaftale fremadrettet. Hvis du har mulighed for det, må du meget gerne kontakte vores værkstedschef direkte på tlf: 81888457, så vi kan følge op med det samme og sikre, at du bliver kontaktet.

Endnu en gang tak for din feedback –
den hjælper os med at blive bedre.

Mvh. Ramus Strömnes | Bilernes Hus

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg købte en kia pro ceed for 4 måneder…

Jeg købte en kia pro ceed for 4 måneder siden. plus vi byttede med en kia ceed sw. der var ingen måtter i bilen det var som det er vi købte nogle ny der var vinter dæk, på og jeg spurgte sælgern, om hvor meget mønster der var på .over telf og han sagde der var masser af mønster. jeg glemte at kigge da vi prøvede den og glemte det også da vi hade købt. Da vi kom hjem så jeg at de var slitte og der var revner på indvendig side. det så jeg da jeg skiftede dækkene om til sommer dæk. og det skal lige nævnes at den var helt nysynet da vi købte den og de dæk kan ikke gå igennem syn. og så har jeg lige haft den til service og han fattet ikke hvordan den kunne synes. med de bremse klodser og bremse skive bag på. var helt færdig min oplevelse af dette firma er at de fusker med tingene jeg sætter iværtfald ikke mine ben der igen deres sælger er meget vel talene og fulde af luft

23. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Nikolai

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse – og for at give os mulighed for at svare.

Vi er naturligvis kede af at høre, at du har haft en utilfredsstillende oplevelse i forbindelse med dit køb af Kia ProCeed hos os. Det er bestemt ikke det indtryk, vi ønsker at efterlade.

Vi forstår godt din frustration over situationen med dækkene og bremserne. Når en bil bliver synet og klargjort, skal den leve op til gældende krav, og vi arbejder ud fra en forventning om, at alt er i ordentlig og lovlig stand ved levering. Hvis det ikke har været tilfældet i din situation, vil vi meget gerne undersøge sagen nærmere.

Vi vil gerne invitere dig til at kontakte os direkte med oplysninger om bilens registreringsnummer og dit telefonnummer, så vi kan følge op og få en bedre forståelse af forløbet. Det vigtigste for os er, at du føler dig taget alvorligt, og at vi får klarlagt, hvad der er sket.

Vi er selvfølgelig ærgerlige over at have mistet din tillid, men håber alligevel, at vi kan få en konstruktiv dialog og lære af situationen.

Venlig hilsen
Andreas Nørgård
Salgschef Bilernes Hus
Tlf. 81889111

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har en advarsels lampe som lyser i…

Har en advarsels lampe som lyser i bilen. Ringer til værkstedet for at få en tid. Der får jeg så at vide at skoda kundeservice lige er optaget, men at de ville få ham til at ringe. 2 dage senere er jeg stadig ikke ringet op, så jeg ringer igen. Fik samme besked o at han er optaget, men at de ville få ham til at ringe. Dagen efter ringer jeg igen og får endelig fat i en fra skoda. Jeg har så en tid til at få læst fejlen. Da det ikke er mig selv som henter bilen. Ringer jeg dage efter for at få en tid til at få lavet fejlen. Men igen er skoda optaget, men vil ringe tilbage. Nu er der gået 1, 5 uge og jeg er stadig ikke blevet ringet op for at få en tid.

Jeg synes det er virkelig dårlig service, så jeg skal vist til at finde et andet sted, hvor de har tid til at snakke med kunder

4. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Randi

Mange tak for din henvendelse.

Vi er kede af at høre om din oplevelse, og vi forstår fuldt ud din frustration over den manglende opfølgning og ventetid. Det er naturligvis ikke den service, vi ønsker at levere, og vi beklager meget forløbet.

Vi sørger for, at en relevant medarbejder kontakter dig hurtigst muligt for at finde en løsning og få aftalt en tid. Du er også meget velkommen til at sende en mail direkte til vores marketingafdeling på marketing@nielsencargroup.dk
, så sørger vi for, at sagen bliver fulgt tæt op.

Endnu en gang undskyld for ulejligheden – og tak fordi du gør os opmærksomme på det.

Mvh. Pia | Bilernes Hus

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Online handel af Bil - Fremragende service

Efter meget overvejelse valgte vi alligevel at prøve at købe vores valgte nyere bil online med en videokonsultation. Det gik rigtig godt. vi har hentet vores bil på Sjælland på et aftalt værksted, så vi ikke skulle til Nordjylland 😃
Der var lidt knas med nogle striber i lakken som kun kunne ses i bestemte lysforhold, men det skulle selvfølgelig være iorden, så vi fik derfor vores bil klargjort og efterpoleret, hvor efter alt er i den skønneste orden.

28. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Information

Manglede at der blevet svaret tilbage ved henvendelse. Samtidig blev der tale om lån sagt at låne omkostninger nok lå på omkring 7 - 9 tusinde kan se at der er blevet taget 19000 i låneomkostninger hvilket er ualmindeligt meget for et lille lånebeløb

27. juli 2025
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stor ros til bilkonsulent Christian Rieper

Aflevering af ny elbil til vores fulde tilfredshed.
Meget seriøs og grundig behandling under hele forløbet af sælgeren Christian Rieper. Fornuftig byttespris. Fik også hjælp til valg af ladeboks med hurtig opsætning samt udførlig og tålmodig instruktion af bilens funktioner ved afhentning.

4. september 2025
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere