Vi har netop d. 2 april besøgt BILERENES HUS for at kigge på el-bil og fandt den flotteste Audi Q4 til en rigtig god pris, med masser af udstyr. Der er i bilhuset en rigtig afslappet stemning.... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Hos Bilernes Hus finder du Danmarks største udvalg af nye og brugte biler fra de meste populære bilmærker. Vi har stort moderne værksted, er autoriseret servicepartner for en lang række bilmærker og så kan du altid regne med at få seriøs rådgivning og service - alt under samme tag!
Bredhøjvej 5, 8600, Silkeborg, Danmark
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 97 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Vi blev rigtig godt modtaget af kompetente sælgere. God service v. prøvekørsel af biler. Købte en Peugeot e208 i bytte med anden bil. God byttepris.
Aflevering af ny elbil til vores fulde tilfredshed.
Meget seriøs og grundig behandling under hele forløbet af sælgeren Christian Rieper. Fornuftig byttespris. Fik også hjælp til valg af ladeboks med hurtig opsætning samt udførlig og tålmodig instruktion af bilens funktioner ved afhentning.
Har bøvlet en del med min Nissan navara og blev anbefalet at prøve bilernes hus. Efter 2 timer var bilen fejl søgt og lavet. Det viste sig at være en software fejl som bare skulle opdateres.
Et sted man bliver taget godt imod og føler sig velkommen.
man kan både selv gå og kigge og har du brug for hjælp kan man få det
We bought a car from William Skov,
Very happy with the car and job he did
He was fast, trusted and over all Happy!
Har købt en Ford Explorer, bilen skulle vaskes og poleres inden udlevering. Ved udlevering var der på fronten store fastgroede plamager, som ikke var poleret væk. Sælger indrømmer at det var et stykke dårligt arbejde og han ville lade det gå videre. I motorrummet er der sand og snavs i hjørnerne, sælger har fået billeder af det. Værkstedet ringer da jeg i en intern tilfredsheds undersøgelse har givet udtryk for at jeg ikke var tilfreds. De spørger bare til hvorfor og så sker der ikke mere. Ingen tilbagemelding fra hverken sælger eller værksted.
Har fået en tid til ny polering mm, samt lånebil, god service.

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Sælger fandt en bule vi ikke havde set, og den fik vi fixet ub.
**“Jeg afleverede min Ford Focus 2013 til reparation i Silkeborg,fordi bagdøren var skadet. Bilen har et bakkamera, som jeg tidligere har fået installeret hos min egen mekaniker, og det fungerede 100% da jeg afleverede bilen.
Efter reparationen virkede kameraet slet ikke. Jeg kontaktede værkstedet, og de bad mig komme forbi. Efter en kort undersøgelse sagde de, at kablet til kameraet var skåret over, men de nægtede at have haft noget med det at gøre. Medarbejderen foreslog endda, at jeg skulle købe et nyt kamera på egen regning.
Jeg tog derefter bilen tilbage til den mekaniker, som oprindeligt installerede kameraet, og han kunne bekræfte, at kablet var blevet skåret – og at det kun kunne være sket hos værkstedet.
Jeg kan på ingen måde anbefale dette sted. De reparerer én ting, men ødelægger noget andet.”**

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Handel på falske betingelser
Jeg har handlet hos bilernes hus og har i den grad haft en RIGTIG dårlig oplevelse.
Jeg har simpelthen handlet på falske betingelser. Jeg har brugt SÅ meget tid på at komme i kontakt med min sælger, og når jeg så endelig gør det, så siger han ting som ikke passer. Heldigvis har vi lidt forstand på biler selv, så vi ved hvad vi specifikt skal spørge til, og selv kigge efter på bilen.
Vi køber en bil som vi bliver lovet er opdateret og serviceret efter foreskrifterne således den overholder dens fabriks garanti, når vi henter den. De har bilen i 1,5 uge efter vi har underskrevet salgsaftalen, og da vi henter den siger vores sælger udtrykkeligt til os at den er serviceret, opdateret, har fået skiftet kølevæske til batteriet osv. det viser sig så at det har den IKKE!!!! Tænk sig at en sælger ikke tjekker op på om værkstedet har overholdt deres aftale, det er da det mindste han kan gøre! Det viser sig så også at de slet ikke MÅ lave disse ting på bilen, da de ikke er autoriseret inden for vores bilmærke.
Normalt er jeg ikke typen der skriver dårlige anmeldelser, men jeg må sige det her er under alt kritik!!! Desuden har han solgt os nogle gummimåtter med til bilen “som var blevet væk” da vi skulle hente bilen, så han lovede de ville eftersende dem, og vi ville have dem inden for 1 uge. Da jeg så ringer og spørger til dem 14 dage efter, påstår han at ham der skulle bestille dem og sende dem til os, er gået på ferie så der er ikke lige nogle der ved noget om dem…. Samme oplevelse havde vi med et sæt vinterfælg som han først sagde vi kunne købe, han ville sende billeder af dem, og efter vi efterspurgte billederne 2 gange over en uge, fik vi til sidst af vide at de var solgt og at de ikke havde flere!
Alt i alt en virkelig ærgelig oplevelse, og vi føler os godt og grundet snydt og bedraget.
Nu skal vi selv køre bilen til service, opdatering osv. godt nok betaler de, men jeg lægger ikke skjul på det er VIRKELIG træls at skulle afsted med en “ny” bil man lige har købt fordi ens sælger lover guld og grønne skove til os og ikke overholder det!

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Hurtig og nemt eftersyn med video gennemgang efter servicet. Prisen var fair. Brugte indtjekning i indgangen og det fungerede perfekt
Købte bil for et lille års tid siden i bilernes hus silkeborg. Bilen var 6 år gammel og havde kørt 40.000 km. sælger sagde bilen var nysynet og i rigtig fin stand. jeg købte nye dæk til bilen som værkstedet satte på, og sælgeren ville lige bede værkstedet gå bilen igennem. Et par uger efter købet blev jeg ringet op af en anden sælger fra bilernes hus, som foreslog jeg købte en serviceaftale, da min bil ikke ville få nogle nævneværdige udgifter de næste 5 år. Nu 10 måneder senere har der lydt nogle klang lyde fra undervognen, og jeg sendte bilen til mekaniker. Han skiftede svingarme og ringede til mig og fortalte, at bilen i den grad trænger til et stort service. mekanikeren sagde, at bilen ikke havde fået et service for 10 mdr. siden, oliefilteret var ved at rådne m.m. yderligere var der er mindre hul i udstødningen som skulle skiftes. Ærgerligt at sælger er så utroværdig.

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Sælgeren var venlig og ærlig og tog sig god tid. Service og hjælpsomhed var i top. Det blev en god oplevelse at handle bil.
I dag satte jeg min underskrift på en slutseddel til min næste bil. Og selvom jeg har prøvet det én gang før så var det stadig med en let svedig håndflade og rystende hænder. På trods af dette var oplevelsen i Bilernes Hus i Silkeborg virkelig behagelig med plads til spørgsmål, ærlighed og virkelig kompetent vejledning.
Igennem salgskonsulent, Thomas Skotte, blev alt administrativt arbejde udført til punkt og prikke. Og på trods af alle mine opklarende og uddybende spørgsmål fik Thomas styret mig snorlige igennem og gav mig en kæmpe ro i maven.
Jeg kommer igen, og det synes jeg også at du skal. Og når du gør så tag fat i Thomas Skotte. Han vil hjælpe dig med stor kompetance.
Hurtig hjælp til at fixe punktering og reparation med det samme
God sælger service, hvor vi oplevede at få al den viden og tid, vi havde brug for til at spørge og til at vælge.
God handel med seriøst og dygtigt personale, så man går derfra med en god følelse.
Selve udleveringen af bilen var fantastisk, men rigtig god instruktion af bilens funktioner, samt hjælp til opsætning af de nødvendige apps.
Stor ros herfra.
Ved søgning på nettet tilbød I at komme med en skønnet byttepris.
Den ville jeres sælger stort set ikke vedkende sig.
Han havde en anden pris på sin skærm, som var væsentlig lavere.
Da vi skulle til at handle skulle jeg pludselig betale ekstra 10.000 kr for nye dæk.
Det viste sig, at dækkene på den nye bil var helt nedslidte. Det havde jeg ikke set, og sælgeren gav heller ikke oplysning herom før han fremlagde slutseddelen.
Samlet kom jeg af med 25.000 kr mere end forventet.
Fortrød handlen da jeg kom hjem.

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.