Bilernes Hus A/S Anmeldelser 2.381

TrustScore 4 ud af 5

4,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 234 anmeldelser, anmelderne havde en fantastisk oplevelse med dette firma. Kunderne fremhæver ofte den super gode service og hjælp, de modtager, især fra sælgerne, der beskrives som utroligt dygtige, hjælpsomme og professionelle. Mange sætter pris på den ærlige rådgivning og følelsen af tryghed gennem hele bilhandlen, hvor personalet tager sig tid til at besvare spørgsmål og guide kunderne roligt gennem mulighederne. Den gode stemning i bilhuset og den hurtige, engagerede salgsproces bidrager også til en positiv kundeoplevelse. Dog var nogle kunder utilfredse med manglende opfølgning efter salget og oplevede, at virksomheden ikke var der, når de havde brug for hjælp. Der var også tilfælde, hvor biler blev solgt, selvom kunder havde aftalt at komme og se dem, hvilket resulterede i spildt tid og transportomkostninger. Andre nævnte uforudsete udgifter til manglende udstyr som ekstra nøgler eller nedslidte dæk, samt uoverensstemmelser vedrørende låneomkostninger og bilens faktiske kilometertal.

Det, folk taler mest om

Service

Anmeldere fremhæver positive aspekter af service, hvor mange udtrykker stor tilfredshed med den service, de... Se mere

Staff

Kunder havde positive oplevelser med personalet, hvor mange fremhævede medarbejdernes venlighed,... Se mere

Product

Anmeldere nævner tvetydig feedback om produktet, hvor nogle kunder udtrykker tilfredshed med deres bilkøb,... Se mere

Customer service

Kunder noterer tvetydige oplevelser med kundeservice, hvor nogle roser den som fremragende og hurtig, med... Se mere

Price

Kunder deler tvetydige meninger om priser, hvor nogle rapporterer om gode tilbud og attraktive priser på... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi har netop d. 2 april besøgt BILERENES HUS for at kigge på el-bil og fandt den flotteste Audi Q4 til en rigtig god pris, med masser af udstyr. Der er i bilhuset en rigtig afslappet stemning.... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super go service i skadescenteret. Hurtig og fantastisk hjælp. P skade på bagkofanger begge døre i højre side samt forskærm. Afleverede bil torsdag morgen og fik den igen tirsdag eftermiddag. Så 4 dag... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vores oplevelse hos Bilernes Hus har været fantastisk fra start til slut! Vi blev mødt af en utrolig dygtig og hjælpsom sælger, som kunne svare på alle vores spørgsmål og endda tog overarbejde,... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi har haft en rigtig god oplevelse hos Bilernes Hus – og især med salgskonsulent, Thomas Skotte. Fra start til slut blev vi mødt med god energi, ærlig rådgivning og en følelse af, at der v... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 38 af de 41 bedste virksomheder i Bilforhandler
  2. nr. 57 af de 61 bedste virksomheder i Autoværksted

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Hos Bilernes Hus finder du Danmarks største udvalg af nye og brugte biler fra de meste populære bilmærker. Vi har stort moderne værksted, er autoriseret servicepartner for en lang række bilmærker og så kan du altid regne med at få seriøs rådgivning og service - alt under samme tag!


Kontaktoplysninger

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 97 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stor ros til bilkonsulent Christian Rieper

Aflevering af ny elbil til vores fulde tilfredshed.
Meget seriøs og grundig behandling under hele forløbet af sælgeren Christian Rieper. Fornuftig byttespris. Fik også hjælp til valg af ladeboks med hurtig opsætning samt udførlig og tålmodig instruktion af bilens funktioner ved afhentning.

4. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget proff sted

Har bøvlet en del med min Nissan navara og blev anbefalet at prøve bilernes hus. Efter 2 timer var bilen fejl søgt og lavet. Det viste sig at være en software fejl som bare skulle opdateres.
Et sted man bliver taget godt imod og føler sig velkommen.

1. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dårlig klargøring, men har fået en ny klargøring

Har købt en Ford Explorer, bilen skulle vaskes og poleres inden udlevering. Ved udlevering var der på fronten store fastgroede plamager, som ikke var poleret væk. Sælger indrømmer at det var et stykke dårligt arbejde og han ville lade det gå videre. I motorrummet er der sand og snavs i hjørnerne, sælger har fået billeder af det. Værkstedet ringer da jeg i en intern tilfredsheds undersøgelse har givet udtryk for at jeg ikke var tilfreds. De spørger bare til hvorfor og så sker der ikke mere. Ingen tilbagemelding fra hverken sælger eller værksted.
Har fået en tid til ny polering mm, samt lånebil, god service.

14. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Find
Tak for din anmeldelse. Du skulle været blevet kontaktet omkring din nye Explorer, så vi får rettet op på den mangelfulde polering.

Vh. Hans / Bilernes Hus

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

“Meget skuffende oplevelse”

**“Jeg afleverede min Ford Focus 2013 til reparation i Silkeborg,fordi bagdøren var skadet. Bilen har et bakkamera, som jeg tidligere har fået installeret hos min egen mekaniker, og det fungerede 100% da jeg afleverede bilen.

Efter reparationen virkede kameraet slet ikke. Jeg kontaktede værkstedet, og de bad mig komme forbi. Efter en kort undersøgelse sagde de, at kablet til kameraet var skåret over, men de nægtede at have haft noget med det at gøre. Medarbejderen foreslog endda, at jeg skulle købe et nyt kamera på egen regning.

Jeg tog derefter bilen tilbage til den mekaniker, som oprindeligt installerede kameraet, og han kunne bekræfte, at kablet var blevet skåret – og at det kun kunne være sket hos værkstedet.

Jeg kan på ingen måde anbefale dette sted. De reparerer én ting, men ødelægger noget andet.”**

19. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Owais
Tak for din anmeldelse og for at tage dig tid til at dele din oplevelse.
Vi er kede af at høre, at du har haft en utilfredsstillende oplevelse i forbindelse med reparationen af din bil hos os i Silkeborg. Det er naturligvis ikke den oplevelse, vi ønsker, at vores kunder skal have, og vi forstår din frustration over situationen med bakkameraet.
Når der opstår en fejl eller skade, som ikke var til stede før indlevering, tager vi det alvorligt. Vi ønsker derfor meget gerne at undersøge sagen nærmere for at forstå forløbet og vurdere, hvad der eventuelt er sket under reparationen.
Vi vil gerne invitere dig til at tage direkte kontakt til os, så vi kan få mere information og få set på det igen. Vi ønsker at finde en fair løsning og få klarhed over forløbet.
Du er velkommen til at kontakte os på tlf. 81888443, så vi kan tage hånd om sagen.
Med venlig hilsen
Lasse Hornbøll
Skadeschef | Bilernes Hus

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Handel på falske betingelser

Handel på falske betingelser

Jeg har handlet hos bilernes hus og har i den grad haft en RIGTIG dårlig oplevelse.
Jeg har simpelthen handlet på falske betingelser. Jeg har brugt SÅ meget tid på at komme i kontakt med min sælger, og når jeg så endelig gør det, så siger han ting som ikke passer. Heldigvis har vi lidt forstand på biler selv, så vi ved hvad vi specifikt skal spørge til, og selv kigge efter på bilen.
Vi køber en bil som vi bliver lovet er opdateret og serviceret efter foreskrifterne således den overholder dens fabriks garanti, når vi henter den. De har bilen i 1,5 uge efter vi har underskrevet salgsaftalen, og da vi henter den siger vores sælger udtrykkeligt til os at den er serviceret, opdateret, har fået skiftet kølevæske til batteriet osv. det viser sig så at det har den IKKE!!!! Tænk sig at en sælger ikke tjekker op på om værkstedet har overholdt deres aftale, det er da det mindste han kan gøre! Det viser sig så også at de slet ikke MÅ lave disse ting på bilen, da de ikke er autoriseret inden for vores bilmærke.
Normalt er jeg ikke typen der skriver dårlige anmeldelser, men jeg må sige det her er under alt kritik!!! Desuden har han solgt os nogle gummimåtter med til bilen “som var blevet væk” da vi skulle hente bilen, så han lovede de ville eftersende dem, og vi ville have dem inden for 1 uge. Da jeg så ringer og spørger til dem 14 dage efter, påstår han at ham der skulle bestille dem og sende dem til os, er gået på ferie så der er ikke lige nogle der ved noget om dem…. Samme oplevelse havde vi med et sæt vinterfælg som han først sagde vi kunne købe, han ville sende billeder af dem, og efter vi efterspurgte billederne 2 gange over en uge, fik vi til sidst af vide at de var solgt og at de ikke havde flere!

Alt i alt en virkelig ærgelig oplevelse, og vi føler os godt og grundet snydt og bedraget.
Nu skal vi selv køre bilen til service, opdatering osv. godt nok betaler de, men jeg lægger ikke skjul på det er VIRKELIG træls at skulle afsted med en “ny” bil man lige har købt fordi ens sælger lover guld og grønne skove til os og ikke overholder det!

16. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Mette,

Tak for din anmeldelse.

Vi er oprigtigt kede af at høre om din oplevelse – det er bestemt ikke den service, vi ønsker at give vores kunder, og vi forstår fuldt ud din frustration.

Det er vigtigt for os at understrege, at vi naturligvis ønsker, at alle oplysninger og aftaler gives korrekt og overholdes. Vi beklager meget, hvis der er blevet givet forkerte informationer omkring service, opdateringer og tilbehør til bilen, og at du har oplevet mangelfuld opfølgning og kommunikation.

Vi tager din feedback meget alvorligt og ønsker derfor at undersøge sagen nærmere internt – både i forhold til forløbet omkring bilen og kommunikationen med vores medarbejdere.

Vi vil meget gerne i dialog med dig, så vi kan finde en løsning og få rettet op på det indtryk, du sidder tilbage med. Du er meget velkommen til at kontakte os direkte på tlf. 81889111, så vi kan tage en snak om sagen og sikre, at du bliver fuldt informeret og hjulpet videre.

Endnu en gang beklager vi din oplevelse – og tak fordi du gør os opmærksomme på dette. Det giver os mulighed for at forbedre os.

Med venlig hilsen
Andreas Nørgård
Salgschef | Bilernes Hus

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Købte bil for et lille års tid siden i…

Købte bil for et lille års tid siden i bilernes hus silkeborg. Bilen var 6 år gammel og havde kørt 40.000 km. sælger sagde bilen var nysynet og i rigtig fin stand. jeg købte nye dæk til bilen som værkstedet satte på, og sælgeren ville lige bede værkstedet gå bilen igennem. Et par uger efter købet blev jeg ringet op af en anden sælger fra bilernes hus, som foreslog jeg købte en serviceaftale, da min bil ikke ville få nogle nævneværdige udgifter de næste 5 år. Nu 10 måneder senere har der lydt nogle klang lyde fra undervognen, og jeg sendte bilen til mekaniker. Han skiftede svingarme og ringede til mig og fortalte, at bilen i den grad trænger til et stort service. mekanikeren sagde, at bilen ikke havde fået et service for 10 mdr. siden, oliefilteret var ved at rådne m.m. yderligere var der er mindre hul i udstødningen som skulle skiftes. Ærgerligt at sælger er så utroværdig.

12. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Jan
Tak for din anmeldelse, som vi selvfølgelig tager til efterretning.
Det er problematisk, at vi fortæller dig, at bilen ikke vil få nogle nævneværdige udgifter de næste 5 år. Det kan vi selvfølgelig på ingen måde garantere og netop derfor kan man argumentere for, at en serviceaftale kan være en god ide for at slippe for uforudsete udgifter. Når bilen er 6 år gammel vil denne risiko jo alt andet lige være højere.
Du er meget velkommen til at sende os en mail til marketing@nielsencargroup.dk med et reg.nr. på din bil, og vi vil se nærmere på din bils historik ift. service ved salget. Bemærk dog, at selvom en bil leveres nysynet, så er den ikke nødvendigvis nyserviceret.

Vh. Hans / Bilernes Hus

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ny bil? Så er du det rette sted.

I dag satte jeg min underskrift på en slutseddel til min næste bil. Og selvom jeg har prøvet det én gang før så var det stadig med en let svedig håndflade og rystende hænder. På trods af dette var oplevelsen i Bilernes Hus i Silkeborg virkelig behagelig med plads til spørgsmål, ærlighed og virkelig kompetent vejledning.

Igennem salgskonsulent, Thomas Skotte, blev alt administrativt arbejde udført til punkt og prikke. Og på trods af alle mine opklarende og uddybende spørgsmål fik Thomas styret mig snorlige igennem og gav mig en kæmpe ro i maven.

Jeg kommer igen, og det synes jeg også at du skal. Og når du gør så tag fat i Thomas Skotte. Han vil hjælpe dig med stor kompetance.

8. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God handel med seriøst og dygtigt…

God handel med seriøst og dygtigt personale, så man går derfra med en god følelse.
Selve udleveringen af bilen var fantastisk, men rigtig god instruktion af bilens funktioner, samt hjælp til opsætning af de nødvendige apps.
Stor ros herfra.

27. juli 2025
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Lokket på falske forudsætninger.

Ved søgning på nettet tilbød I at komme med en skønnet byttepris.
Den ville jeres sælger stort set ikke vedkende sig.
Han havde en anden pris på sin skærm, som var væsentlig lavere.
Da vi skulle til at handle skulle jeg pludselig betale ekstra 10.000 kr for nye dæk.
Det viste sig, at dækkene på den nye bil var helt nedslidte. Det havde jeg ikke set, og sælgeren gav heller ikke oplysning herom før han fremlagde slutseddelen.
Samlet kom jeg af med 25.000 kr mere end forventet.
Fortrød handlen da jeg kom hjem.

26. juli 2025
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Kære Kunde i Seest
Vi er kede af at du føler dig lokket til en handel på flaske forudsætninger. Sådan ønsker vi selvfølgelig ikke at fremstå.
En byttepris er, som du selv skriver, en skønnet pris og kan derfor variere, når salgskonsulenterne kigger nærmere på bilen og det gældende marked.
Det er selvfølgelig beklageligt, når prisen er lavere end vores robots prisbud, men det er selvfølgelig altid op til kunden, om handlen fortsat skal ske, ligesom det er, hvis der efterfølgende tilstøder yderligere udgifter til dækskift eller lignende.
Hvis vi skal undersøge din sag yderligere, bedes du sende en mail til marketing@nielsencargroup.dk, hvorefter vi vil se nærmere på din sag.

Vh. Hans / Bilernes Hus

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere