Vi har netop d. 2 april besøgt BILERENES HUS for at kigge på el-bil og fandt den flotteste Audi Q4 til en rigtig god pris, med masser af udstyr. Der er i bilhuset en rigtig afslappet stemning.... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Hos Bilernes Hus finder du Danmarks største udvalg af nye og brugte biler fra de meste populære bilmærker. Vi har stort moderne værksted, er autoriseret servicepartner for en lang række bilmærker og så kan du altid regne med at få seriøs rådgivning og service - alt under samme tag!
Bredhøjvej 5, 8600, Silkeborg, Danmark
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 95 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Vi købte i oktober 2023 en VW E-Up hos Bilernes Hus, Silkeborg, og oprettede i den forbindelse et serviceabonnement til 184 kr. pr. måned.
Der var stort set ingen tilgængelig information om, hvad der var omfattet, og hvad der ikke var omfattet af dette serviceabonnement.
Under første servicebesøg i oktober 2025 blev vi telefonisk kontaktet af værkstedet, som
bad om tilladelse til at skifte viskerbladet bagtil. Det er en opgave, som vi ellers selv plejer at udføre på få minutter, men da vi skulle til syn med bilen dagen efter, accepterede vi,at værkstedet skiftede viskerbladet. I øvrigt havde vi en forventning om, at der højst ville blive tale om betaling for materialeudgifterne, og blev derfor noget overraskede over at få en regning på i alt 500,41 kr.
Prisen for viskerbladet var 108 kr. + moms, hvilket måske ikke er urimeligt, men herudover var der faktureret for “BAGRUDEVISKERBLAD AF + PÅ”, 254,20 kr (+ moms, naturligvis). Der var også faktureret for “diverse materiale forbrug” og “miljøomkostning”, henholdsvis 22,88 kr. og 15,25 kr. (+moms).
En arbejdsløn på 254,20 kr. (+ moms) for at skifte et enkelt viskerblad er efter vores opfattelse ikke rimelig, og man tør da slet ikke tænke på, hvad det ville koste at skifte de forreste viskerblade.
Sammenfattet kan jeg ikke anbefale serviceaftaler hos Bilernes Hus Silkeborg, dels på grund af den manglende gennemskuelighed af aftalens indhold, og dels de blodige priser, som værkstedet tilsyneladende kræver for ekstraydelser.
Bilen blev i øvrigt godkendt ved syn dagen efter, og viskerbladet sidder da også på sin plads, hvorfor jeg vil give 2 stjerner.

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Pas på med at dele data med dem som du ikke ønsker anvendt år frem i tiden. Har gentagne gange forsøgt at afmelde nyhedsbreve. Har ringet og bedt om at blive slettet i deres kartoteker. Forgæves. Har nu meldt dem til Datatilsynet. Kan være det hjælper

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Rigtig god forklaring på problemet ,med min bil.

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Her købt en bmw ix3, hos bilernes hus var til service, med den og sage til dem at den hvade en forkert lyd, når jeg kørte over bump, men fik at vide at de modeller ikke var lyd svage, det er en bil til en 1/2 mil,så kørte jeg til et andet værksted for at få den gået efter, og det resulterede i at der skulle to nye bærearmen på, som selvfølgelig bliver skiftet på garanti, men ikke ok, man bliver afvist i første omgang af bilernes hussen ejen bmw mekaniker

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Super god oplevelse og godt udført arbejde af service til bilen. 😊

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Har haft vores nye bil til service hos bilernes hus i Silkeborg. Alt er udført med fuld tilfredshed og vi kan varmt anbefale dette firma. Mvh. Arne

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Godt arbejde selvom opgaven var omfattende og lidt svær

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Hun nu været kunde hos jer knap et år, altid venlighed og god service

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Har brugt VWs værksted ved Bilernes Hus i flere år, til service af vores forskellig VW biler. Har egentligt altid været en tilfreds kunde, og fået en god behandling af personalet. Desværre forsøgte de ved sidste service at overbevise mig om at forbremserne på min Passat plug-in hybrid skulle skiftes, ellers kunne bilen ikke gå gennem et efterfølgende syn. Dette stillede jeg undrende overfor, og bad dem om ikke at foretage den udskiftning til ca. 11.000 kr. Dagen efter gik passat’en gennem syn uden bemærkninger til forbremserne. I min optik læner VW værksteds handling sig op ad forsøg på bedrageri.
Jeg kommer ikke til at bruge VW ved Bilernes Hus igen.

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Vi vil gerne sige tak til Bilernes Hus, for et godt køb. Især tak til William Skov. Flink og god ung mand. En god oplevelse.

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Meget tilfreds.
Vores sidste 3 biler er købt i Bilernes Hus. (VW og Nissan.)
Vi har altid fået et godt og effektiv service der.

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Har været kunde i 8 år, og har altid fået en god behandling.

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
God vejledning, god service og hurtig betjening og nu har en dejlig bil.
Vi blev taget rigtig god imod. Vi skulle have vores første Elbil og vi fik super god rådgivning til at spore os ind på den bil der passede til vores behov, samt den økonomi vi ønskede.
Alle aftaler blev overholdt og vi er super glade for den bil vi endte ud med.
Jeg købte min første bil hos Bilernes Hus, og jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre oplevelse. Nicolaj Kandborg var fantastisk – imødekommende, ærlig og virkelig god til at forklare tingene, så jeg følte mig helt tryg gennem hele processen. Jeg gik derfra med både en bil og et stort smil. Kan varmt anbefales!
Jeg afleverede min nye ID.3, i forbindelse med en reklamation med udstyr og navigation som ikke virker. Tog mine vinterdæk med for at få ordnet det i samme omgang og en vask. Jeg får så besked om at den er færdig 3 timer senere. Bilen er ikke blevet vasket og de har ikke skiftet, de reservedele som var bestilt til aftalen. Forlader så værkstedet skuffet efter at have brugt 1 fridag. Giv dog jeres kunder besked om at reservedele ikke er kommet hjem, så man kan udsætte aftalen og ikke spilde folks tid? Dog får jeg krediteret for dæk skiftet, men tiden og min fridag den er spildt.
1 uge senere har jeg stadigvæk ikke fået pengene tilbage og hver gang jeg før fat i nogen fra Bilernes Hus, bliver jeg skubbet videre mht. En simpel tilbageførsel. Det er til grin, jeg har aldrig oplevet noget lignende!

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.