Bilernes Hus A/S Anmeldelser 2.379

TrustScore 4 ud af 5

4,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 234 anmeldelser, anmelderne havde en fantastisk oplevelse med dette firma. Kunderne fremhæver ofte den super gode service og hjælp, de modtager, især fra sælgerne, der beskrives som utroligt dygtige, hjælpsomme og professionelle. Mange sætter pris på den ærlige rådgivning og følelsen af tryghed gennem hele bilhandlen, hvor personalet tager sig tid til at besvare spørgsmål og guide kunderne roligt gennem mulighederne. Den gode stemning i bilhuset og den hurtige, engagerede salgsproces bidrager også til en positiv kundeoplevelse. Dog var nogle kunder utilfredse med manglende opfølgning efter salget og oplevede, at virksomheden ikke var der, når de havde brug for hjælp. Der var også tilfælde, hvor biler blev solgt, selvom kunder havde aftalt at komme og se dem, hvilket resulterede i spildt tid og transportomkostninger. Andre nævnte uforudsete udgifter til manglende udstyr som ekstra nøgler eller nedslidte dæk, samt uoverensstemmelser vedrørende låneomkostninger og bilens faktiske kilometertal.

Det, folk taler mest om

Service

Anmeldere fremhæver positive aspekter af service, hvor mange udtrykker stor tilfredshed med den service, de... Se mere

Staff

Kunder havde positive oplevelser med personalet, hvor mange fremhævede medarbejdernes venlighed,... Se mere

Product

Anmeldere nævner tvetydig feedback om produktet, hvor nogle kunder udtrykker tilfredshed med deres bilkøb,... Se mere

Customer service

Kunder noterer tvetydige oplevelser med kundeservice, hvor nogle roser den som fremragende og hurtig, med... Se mere

Price

Kunder deler tvetydige meninger om priser, hvor nogle rapporterer om gode tilbud og attraktive priser på... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi har netop d. 2 april besøgt BILERENES HUS for at kigge på el-bil og fandt den flotteste Audi Q4 til en rigtig god pris, med masser af udstyr. Der er i bilhuset en rigtig afslappet stemning.... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super go service i skadescenteret. Hurtig og fantastisk hjælp. P skade på bagkofanger begge døre i højre side samt forskærm. Afleverede bil torsdag morgen og fik den igen tirsdag eftermiddag. Så 4 dag... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vores oplevelse hos Bilernes Hus har været fantastisk fra start til slut! Vi blev mødt af en utrolig dygtig og hjælpsom sælger, som kunne svare på alle vores spørgsmål og endda tog overarbejde,... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi har haft en rigtig god oplevelse hos Bilernes Hus – og især med salgskonsulent, Thomas Skotte. Fra start til slut blev vi mødt med god energi, ærlig rådgivning og en følelse af, at der v... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 38 af de 41 bedste virksomheder i Bilforhandler
  2. nr. 57 af de 61 bedste virksomheder i Autoværksted

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Hos Bilernes Hus finder du Danmarks største udvalg af nye og brugte biler fra de meste populære bilmærker. Vi har stort moderne værksted, er autoriseret servicepartner for en lang række bilmærker og så kan du altid regne med at få seriøs rådgivning og service - alt under samme tag!


Kontaktoplysninger

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 95 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dyr udskiftning af viskerblad

Vi købte i oktober 2023 en VW E-Up hos Bilernes Hus, Silkeborg, og oprettede i den forbindelse et serviceabonnement til 184 kr. pr. måned.
Der var stort set ingen tilgængelig information om, hvad der var omfattet, og hvad der ikke var omfattet af dette serviceabonnement.
Under første servicebesøg i oktober 2025 blev vi telefonisk kontaktet af værkstedet, som
bad om tilladelse til at skifte viskerbladet bagtil. Det er en opgave, som vi ellers selv plejer at udføre på få minutter, men da vi skulle til syn med bilen dagen efter, accepterede vi,at værkstedet skiftede viskerbladet. I øvrigt havde vi en forventning om, at der højst ville blive tale om betaling for materialeudgifterne, og blev derfor noget overraskede over at få en regning på i alt 500,41 kr.

Prisen for viskerbladet var 108 kr. + moms, hvilket måske ikke er urimeligt, men herudover var der faktureret for “BAGRUDEVISKERBLAD AF + PÅ”, 254,20 kr (+ moms, naturligvis). Der var også faktureret for “diverse materiale forbrug” og “miljøomkostning”, henholdsvis 22,88 kr. og 15,25 kr. (+moms).

En arbejdsløn på 254,20 kr. (+ moms) for at skifte et enkelt viskerblad er efter vores opfattelse ikke rimelig, og man tør da slet ikke tænke på, hvad det ville koste at skifte de forreste viskerblade.

Sammenfattet kan jeg ikke anbefale serviceaftaler hos Bilernes Hus Silkeborg, dels på grund af den manglende gennemskuelighed af aftalens indhold, og dels de blodige priser, som værkstedet tilsyneladende kræver for ekstraydelser.

Bilen blev i øvrigt godkendt ved syn dagen efter, og viskerbladet sidder da også på sin plads, hvorfor jeg vil give 2 stjerner.

13. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Niels

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse. Vi er kede af at høre, at du har været skuffet over prisen for udskiftningen af viskerbladet og oplevet manglende klarhed omkring, hvad der er omfattet af dit serviceabonement.

Vi forstår godt, at det kan virke overraskende, når en mindre opgave som udskiftning af et viskerblad ender med en højere pris end forventet. Arbejdslønnen dækker den tid, det tager at håndtere opgaven, herunder booking, håndtering, udførsel og kvalitetskontrol, men vi kan sagtens forstå, at det kan virke uforholdsmæssigt i forhold til opgavens omfang.

Vi tager din feedback til os – både i forhold til prissammensætningen og ønsket om større gennemsigtighed i serviceaftalerne – så vi kan sikre, at det bliver tydeligere for vores kunder fremover.

Du er meget velkommen til at kontakte os direkte på 99291946 eller kundecenter@bn.dk
, hvis du ønsker en nærmere gennemgang af din faktura eller indholdet af serviceaftalen.

Venlig hilsen
Mikkel
Kundecenter | Bilernes hus

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Godt arbejde.

Godt arbejde.
Venlig betjening.

20. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Mads V. Danielsen,

Tusind tak for din fine anmeldelse.
Det glæder os at høre, at du har oplevet både godt arbejde og venlig betjening – præcis sådan ønsker vi, at alle vores kunder skal føle det.

De bedste hilsner
Yaprak Dogan
Kundecenter
Bilernes Hus

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pas på med at dele data

Pas på med at dele data med dem som du ikke ønsker anvendt år frem i tiden. Har gentagne gange forsøgt at afmelde nyhedsbreve. Har ringet og bedt om at blive slettet i deres kartoteker. Forgæves. Har nu meldt dem til Datatilsynet. Kan være det hjælper

22. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Anders

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse. Vi er kede af at høre, at du har haft udfordringer med at blive frameldt vores nyhedsbreve og med at få dine data slettet. Det er naturligvis ikke den oplevelse, vi ønsker, vores kunder skal have.

Vi tager databeskyttelse og håndtering af personoplysninger meget alvorligt og behandler alle forespørgsler i overensstemmelse med gældende regler. Du er derfor meget velkommen til at sende en mail direkte til compliance@nielsencargroup.dk
, så sørger vi for, at din henvendelse bliver behandlet professionelt og i fuld overensstemmelse med GDPR.

Vi håber, at vi sammen kan få afklaret sagen hurtigst muligt.

Venlig hilsen
Mikkel
Kundecenter | Bilernes hus

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god forklaring på problemet ,med…

Rigtig god forklaring på problemet ,med min bil.

20. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Grethe Iversen,

Mange tak for din anmeldelse.
Det er dejligt at høre, at du fik en god og grundig forklaring på problemet med din bil – vi lægger stor vægt på, at vores kunder føler sig trygge og godt informeret.

De bedste hilsner
Yaprak Dogan
Kundecenter
Bilernes Hus

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Her købt en bmw ix3

Her købt en bmw ix3, hos bilernes hus var til service, med den og sage til dem at den hvade en forkert lyd, når jeg kørte over bump, men fik at vide at de modeller ikke var lyd svage, det er en bil til en 1/2 mil,så kørte jeg til et andet værksted for at få den gået efter, og det resulterede i at der skulle to nye bærearmen på, som selvfølgelig bliver skiftet på garanti, men ikke ok, man bliver afvist i første omgang af bilernes hussen ejen bmw mekaniker

5. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Ken

Tak fordi du har delt din oplevelse. Vi er kede af at høre, at du har haft en uheldig oplevelse i forbindelse med din BMW iX3, og at du i første omgang ikke følte dig hørt omkring den lyd, du oplevede. Det er naturligvis ikke den oplevelse, vi ønsker, vores kunder skal have.

Vi forstår godt, at det kan være frustrerende at skulle henvende sig flere gange for at få en fejl bekræftet – særligt når det drejer sig om en bil i den klasse. Vi er dog glade for at høre, at problemet blev identificeret og udbedret på garantien, så bilen nu er i orden igen.

Skulle du opleve yderligere udfordringer, er du altid meget velkommen til at kontakte os direkte på 99291946 eller kundecenter@bn.dk
, så vi kan følge op og sikre, at alt fungerer, som det skal.

Venlig hilsen
Mikkel
Kundecenter | Bilernes hus

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Helt igennem god service

Super god oplevelse og godt udført arbejde af service til bilen. 😊

15. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Per,

Tusind tak for din positive anmeldelse.
Det glæder os at høre, at du har haft en super god oplevelse, og at du er tilfreds med det udførte servicearbejde på din bil.

De bedste hilsner
Yaprak Dogan
Kundecenter
Bilernes Hus

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Godt og veludført service

Har haft vores nye bil til service hos bilernes hus i Silkeborg. Alt er udført med fuld tilfredshed og vi kan varmt anbefale dette firma. Mvh. Arne

17. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Arne,

Tusind tak for din flotte anmeldelse.
Det glæder os at høre, at du har haft en god oplevelse hos os i Silkeborg, og at servicen blev udført til fuld tilfredshed. Vi sætter stor pris på din anbefaling – det betyder meget for os.

De bedste hilsner
Yaprak Dogan
Kundecenter
Bilernes Hus

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Godt arbejde selvom opgaven var…

Godt arbejde selvom opgaven var omfattende og lidt svær

14. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Preben Fini Jensen,

Mange tak for din positive anmeldelse.
Vi sætter stor pris på, at du anerkender indsatsen, især når opgaven var lidt mere omfattende – det betyder meget for vores team.

De bedste hilsner
Yaprak Dogan
Kundecenter
Bilernes Hus

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hun nu været kunde hos jer knap et år

Hun nu været kunde hos jer knap et år, altid venlighed og god service

15. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Anni,

Tusind tak for din fine anmeldelse.
Det glæder os at høre, at du har haft gode oplevelser med venlig betjening og god service siden du blev kunde hos os – det betyder meget for hele teamet.

De bedste hilsner
Yaprak Dogan
Kundecenter
Bilernes Hus

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Påstod at bremser skulle skiftes

Har brugt VWs værksted ved Bilernes Hus i flere år, til service af vores forskellig VW biler. Har egentligt altid været en tilfreds kunde, og fået en god behandling af personalet. Desværre forsøgte de ved sidste service at overbevise mig om at forbremserne på min Passat plug-in hybrid skulle skiftes, ellers kunne bilen ikke gå gennem et efterfølgende syn. Dette stillede jeg undrende overfor, og bad dem om ikke at foretage den udskiftning til ca. 11.000 kr. Dagen efter gik passat’en gennem syn uden bemærkninger til forbremserne. I min optik læner VW værksteds handling sig op ad forsøg på bedrageri.

Jeg kommer ikke til at bruge VW ved Bilernes Hus igen.

1. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Kaspr Fritz

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse. Vi er kede af at høre, at du denne gang har haft en oplevelse, der ikke levede op til dine forventninger – særligt når du tidligere har været tilfreds kunde hos os.

Vi har gennemgået sagen, og kan se, at vores mekaniker anbefalede udskiftning af for bremserne på baggrund af en tydelig rustdannelse. Anbefalingen blev givet ud fra både sikkerhedsmæssige hensyn og producentens forskrifter, og vi kontakter dig med anbefalingen om udskiftning ud fra en faglig vurdering og du valgte at køre med de bremser som de nu var

Det er dog vigtigt at være opmærksom på, at et syn altid er et øjebliksbillede af, hvad der kan godkendes lige nu. En bremse kan derfor godt blive godkendt ved syn, selvom vi som værksted vurderer, at den teknisk set er tæt på grænsen og bør udskiftes for at bevare optimal sikkerhed og funktion.

Vi beklager naturligvis, hvis der har været tvivl om vores hensigt – vores anbefaling var alene baseret på et ønske om at sikre, at bilen fortsat kører trygt og sikkert. Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at gennemgå sagen nærmere.

Med venlig hilsen
Erik Schougaard Sørensen
Eftermarkedschef
Bilernes Hus A/S

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

bilkøb

Vi vil gerne sige tak til Bilernes Hus, for et godt køb. Især tak til William Skov. Flink og god ung mand. En god oplevelse.

27. september 2025
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej

Tusind tak for jeres flotte anmeldelse.
Det er dejligt at høre, at I har haft en god oplevelse hos os, og at William gav jer en tryg og positiv handel. Jeres ros vil vi sørge for at give videre til ham – det sætter han helt sikkert stor pris på.

De bedste hilsner
Yaprak Dogan
Kundecenter
Bilernes Hus

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vores sidste 3 biler er købt i Bilernes…

Meget tilfreds.
Vores sidste 3 biler er købt i Bilernes Hus. (VW og Nissan.)
Vi har altid fået et godt og effektiv service der.

13. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej R. L. Y.,

Tusind tak for din venlige anmeldelse og for jeres trofasthed gennem årene.
Det glæder os meget at høre, at I har været tilfredse med både købsoplevelsen og servicen hos os – det sætter vi stor pris på.

De bedste hilsner
Yaprak Dogan
Kundecenter
Bilernes Hus

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God behandling.

Har været kunde i 8 år, og har altid fået en god behandling.

13. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Jesper,

Tusind tak for din flotte anmeldelse og for din loyalitet gennem hele otte år.
Det betyder meget for os at høre, at du altid har fået en god behandling – det er netop den oplevelse, vi ønsker at give vores kunder hver gang.

De bedste hilsner
Yaprak Dogan
Kundecenter
Bilernes Hus

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God sparring

Vi blev taget rigtig god imod. Vi skulle have vores første Elbil og vi fik super god rådgivning til at spore os ind på den bil der passede til vores behov, samt den økonomi vi ønskede.
Alle aftaler blev overholdt og vi er super glade for den bil vi endte ud med.

28. september 2025
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Førstegangskøber – en tryg og super god oplevelse!

Jeg købte min første bil hos Bilernes Hus, og jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre oplevelse. Nicolaj Kandborg var fantastisk – imødekommende, ærlig og virkelig god til at forklare tingene, så jeg følte mig helt tryg gennem hele processen. Jeg gik derfra med både en bil og et stort smil. Kan varmt anbefales!

9. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig og til grin service

Jeg afleverede min nye ID.3, i forbindelse med en reklamation med udstyr og navigation som ikke virker. Tog mine vinterdæk med for at få ordnet det i samme omgang og en vask. Jeg får så besked om at den er færdig 3 timer senere. Bilen er ikke blevet vasket og de har ikke skiftet, de reservedele som var bestilt til aftalen. Forlader så værkstedet skuffet efter at have brugt 1 fridag. Giv dog jeres kunder besked om at reservedele ikke er kommet hjem, så man kan udsætte aftalen og ikke spilde folks tid? Dog får jeg krediteret for dæk skiftet, men tiden og min fridag den er spildt.

1 uge senere har jeg stadigvæk ikke fået pengene tilbage og hver gang jeg før fat i nogen fra Bilernes Hus, bliver jeg skubbet videre mht. En simpel tilbageførsel. Det er til grin, jeg har aldrig oplevet noget lignende!

3. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bilernes Hus A/S-logo

Besvarelse fra Bilernes Hus A/S

Hej Niclas
Tak for din anmeldelse og for at dele din oplevelse. Vi er oprigtigt kede af, at dit besøg hos os ikke levede op til forventningerne. Det er fuldt forståeligt, at du er skuffet, når du har taget en fridag og bilen hverken blev vasket eller fik udskiftet de bestilte reservedele.

Du har helt ret – vi burde have informeret dig i god tid om, at delene ikke var ankommet, så aftalen kunne være flyttet. Det beklager vi meget, og vi tager din feedback til os, så vi kan sikre bedre kommunikation fremover.

Vi håber, du vil give os mulighed for at rette op på oplevelsen næste gang.

Mvh. Pia | Bilernes Hus

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere