97th Vintage Anmeldelser 

391
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Currently some fake Stone Island on their website, worrying that staff can't spot it when it's that obvious. EDIT following response: The item listed 2006 Women's Stone Island Ribbed Wool Knitted J... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really good quality clothing for a good price. You're getting top brands for a fraction of RRP. Items arrive as described, and any defects are pointed out in images and the description so you can make... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I've bought stuff from other vintage sites in the past only for it to turn out to either; a) not fit like advertised, b) have far more damage than disclosed or c) have a putrid smell. I've ordered fro... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This company is extremely responsive and unbelievable to shop from. Their product is unmatched, quality is incredible, and delivery perfect. I stumbled upon them and won’t go back! I’ve made sure to s... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Vintagetøjbutik

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

97th Vintage - Retro & Vintage Clothing


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

391 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 60 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(391)

54 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I was very impressed with the YSL quality!

I was very impressed with the quality of the YSL sweaters. It's so comfortable and it basically came in near mint condition. Also, Jordan was very supportive and communicative throughout the whole shipping process. I would recommend buying from 97th Vintage!

26. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Thanks Sam!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointed – Lack of Transparency on Shipping & Product Status

FYI

My previous review was removed for potential defamation so I have now checked this against the TOS and guidelines to ensure it stays up. It's very important potential buyers are made aware of this business practice.

I ordered a vintage YSL sweater expecting standard delivery, only to find out after chasing the order that the item is on a 6-week pre-order. Nowhere on the website was this disclosed at the time of purchase, which feels incredibly misleading. Especially for a vintage item that, by nature, should be available and in stock.

It raises serious questions about authenticity and sourcing. If it's truly vintage, why the long wait? The lack of upfront information combined with the vague communication post-purchase makes this feel more like a drop-ship scenario than a reputable vintage operation. To be clear, I'm not stating this as fact, simply just how it appears to me a consumer. This is my opinion.

I wouldn’t have placed the order had I known the true timeline and unclear sourcing. Transparency matters, especially when shopping for high-ticket vintage pieces.

I hope the brand is able to be more transparent in future to avoid a disappointing customer experience.

FYI I will be happy to update this review when the item is received, is satisfactory, and the website is updated.

1. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Hi Tiffany,

I sincerely apologise that you did not have a positive shopping experience with us. It’s important for us to understand where we can improve.

To provide some clarity, the order you placed on May 30th was confirmed to arrive by June 25th at the very latest. This timeline directly contradicts your claim of a six-week delay mentioned in your review, and I want to ensure we maintain transparency in all our interactions.

I truly understand your frustration regarding this situation. This is to confirm that your order has been cancelled as per your request. We’re sorry to see it didn’t work out this time.

Please feel free to reach out to our customer service team on info@97thvintage.com at your earliest convenience. We are always willing to put things right for our customers.

Best,
Team 97th Vintage

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My fab jacket arrived quickly

My fab jacket arrived quickly, it’s a great item as described and how it look in pic actually better!

12. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Thank you for your feedback Charlotte. We are super grateful for your support!

Team 97th Vintage

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don’t waste your time

Ordered almost 2 weeks ago. Still haven’t received. Have seen that items are shipped 24hrs after order but mine was shipped a week after ordering. No tracking updates and no replies to emails. Don’t waste your time

4. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Hi Anita,

Thank you for taking the time to leave a review; I truly value feedback from my customers. However, I feel compelled to address some negative statements made in your review regarding my small business, as I believe they do not accurately reflect the situation.

Since your review was posted, I have noted that your order has been delivered, and you returned 2 out of the 3 items for a refund. I want to confirm that the refund was processed promptly on the same day your return was received. It's important to mention that your order was still in transit at the time of your review, and I had sent you updates via email regarding its status.

I want to ensure that there are no misunderstandings and that your concerns are addressed. I would greatly appreciate the opportunity to discuss this matter further with you. Please let me know if you would be open to having a conversation at your earliest convenience.

Thank you for your understanding, and I look forward to hearing from you soon.

Team 97th Vintage

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Purchased an order in April - still haven’t received it.

Purchased an order in April.
No where on the website did it state that the items would be shipped over a month later.
When I contacted them they said it would be shipped in late May.
I received a tracking code but the items have still not been shipped and avoidance of replying to my emails asking where my parcel is.
The order cost a considerable amount and the lack of correspondence around the order is awful.
Not happy at all.

14. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Love for Vintage 97th

Its all great i love the page very much! Dont stop this shit! Thanks for all nice pieces!

25. marts 2025
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Hi Rico,



Thank you for taking the time to share your feedback. We’re so glad to hear you’re loving what we do!



Team 97th Vintage

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good selection of stock on the 97th…

Good selection of stock on the 97th Vintage website and all of the items which i have purchased have been of excellent quality and reasonably priced.

27. marts 2025
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Hi Jonathan,



Thank you for taking the time to share your feedback. We’re so grateful for your continued support!



Team 97th Vintage

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

late shipping and accusing fraud

late shipping and accusing fraud

21. marts 2025
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Hi Jeff,

I sincerely apologise that you did not have a positive shopping experience with us. It’s important for us to understand where we can improve.

I have attempted to find your order details but I couldn't locate anything under your name in our system or any email correspondence that might provide context. I would greatly appreciate the opportunity to discuss your experience further so that we can address any concerns you might have.

Regarding our shipping process, I want to reassure you that all orders are dispatched within 24 hours, excluding weekends when our warehouse is closed. I apologise for any delays you experienced.

Please feel free to reach out to our customer service team on info@97thvintage.com at your earliest convenience. We are always willing to put things right for our customers.

Best,
Jordan @ 97th Vintage

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

great store with great selection of…

great store with great selection of vintage clothing !!!!!!!

20. februar 2025
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Hi Piotr,



Thank you for taking the time to share your review and your continued support!

P.s the 70s ringer tee you purchased was fire!!!

Team 97th Vintage

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID THIS SITE

I would strongly recommend people avoid this store. I ordered an item on December the 19th and it is 10th of February and I still have no item.

I have had to constantly chase the company not once have they been proactive and contacted myself to give me an update.

Every time someone called Jordan eventually gets back to me I get another date in which the item will arrive but it never does and still has not.

Strongly advise people avoid this website as the customer service is disgustingly poor and the items never arrive.

19. december 2024
Uopfordret anmeldelse
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Hi Matt,

I understand that the words you chose might seem harsh, and I would like to clarify our situation from my perspective.

As the sole operator of 97th Vintage, along with help from a part-time colleague, I strive to provide a helpful service to all our customers and aim to respond to every inquiry within 24 to 48 hours and continued to do so throughout our emails back and forth.

I acknowledge that we faced minor delays with a stock delivery due to the Chinese New Year, which, unfortunately, was entirely beyond my control and was outlined in an email sent to you on February 4th. Nonetheless, your package was collected by Royal Mail on the same day.

I have reached out to Royal Mail this afternoon to inquire about the status of your parcel, and I will ensure it is redirected back to us. In the meantime, a full refund has been processed as per your request on email.

Best,
Jordan @ 97th Vintage

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Ordered £150 premium bundle

Ordered £150 premium bundle. Was very disappointed to receive brands like Naff Naff which have never been classed as premium. Website listed brands which are miss leading only item would be classed as premium and was not worth the money as could buy elsewhere cheaper

24. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service

Great service. Good value.

18. december 2024
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Hi Chris,

Thank you for being a loyal customer! Your support means the world to us.

Team 97th Vintage

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dishonest seller

Brought a pair of trousers on this seller's Vinted account. The item was listed in the woman's section, but it was actually a pair of men's trousers. I asked to return the item and the seller accepted the request. I said because the seller listed the item wrongly, I should not be the one paying for the return postage. The seller said he/ she would refund me the postage cost via PayPal once the item is back with the seller. Since I posted the return parcel, there is no response from the seller at all. I had to contact Vinted to get my refund (as the seller wouldn't confirm he/ she has received the parcel, despite the tracking clearly showed), and of course, the seller never pay me back for the return postage!

22. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Rather Upset

I’m rather upset by my experience with this company. I ordered two items, both of which were unsuitable upon arrival. The bag purchased was removed from their packaging for approximately 30 seconds; it was immediately apparent that it was unsuitable as it was considerably smaller than I was expecting. I barely handled the item and returned it to the packaging immediately. When arranging a return, although advised that swing tags would need to be attached in order for the return to be accepted, I omitted to check because I had not handled the bag for any more than a couple of seconds as aforementioned. During the return process I was advised that the item would
be returned due to the fact the swing tags were missing from the bag. I live in a very minimalist, immaculately clean property and the tag is nowhere to be seen at home in the room I opened the package, meaning it is either in the original packaging having fallen off, or was never there in the first place. Customer service IGNORED my explanation and returned the bag without any consideration or discussion. EDITED IN RESPONSE TO BELOW - thank you for taking the time to respond. However, you miss the point of my review which is that I did not remove the tag. I just didn’t. It either fell off or was never there to begin with.

23. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Hi,

I am very sorry to hear you aren’t happy with your experience shopping with us.

When it comes to shopping online, one of the most important things to consider is the returns policy. At 97th Vintage, we take our returns policy seriously to ensure that our customers have a seamless shopping experience.

Our returns policy states that all items returned must have the 97th Vintage swing tag attached. This is a crucial detail, as if the swing tag is removed, the return will be unfortunately made void. We had to deny the return of one item in your order because the swing tag was no longer attached to the item, this was highlighted in our most recent email sent to you.

It's important to note that every item at 97th Vintage is preloved, which means that it may have been used before. However, if the swing tag is no longer attached, we cannot determine if any item has been used since purchase. This is why it is so important to keep the swing tag attached to your items until you are sure you want to keep them.

The importance of the swing tag is highlighted on the tag itself, so be sure to pay attention to this detail when making a return.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Poor experience

I ordered 3 items. A jacket, a jumper and a sweatshirt. The condition of all 3 was described as good or very good. The jacket was fine. The jumper has a hole on the neckline which wasn’t mentioned on the description - it is impossible to repair. The sweatshirt has stains on the front which I have tried to get out and cannot. So the two items were a total waste of money.

30. september 2024
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Hi Maura,

First things first, we want to apologise for any inconvenience you may have experienced with your order. We take pride in providing top-notch customer service, so it's disheartening to hear that you weren't completely satisfied. However, we want to make things right for you.

After doing a little detective work, we realised that our Customer Service team never received any feedback from you regarding the issues with your order. We want to make sure that every customer has a positive experience with us, so please don't hesitate to reach out to us at info@97thvintage.com if you have any concerns or would like to initiate a return.

Our returns process is simple and straightforward. Just shoot us an email with your order details and we'll guide you through the next steps.

Best,
The 97th Vintage Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Concerns Regarding Purchase and Customer Service Experience

I purchased a sweater with an embroidered YSL logo, which appears to be a brand-new item rather than vintage. Additionally, the tag was removed, raising questions about its authenticity. I paid $300 CAD for this item and was disappointed to find that I had to cover the return shipping costs, as the company would not reimburse me that part.

When I mentioned obtaining verification from a YSL expert regarding the item’s authenticity, I was met with a threat of legal action from a representative named Jordan. This response was both unprofessional and concerning.

I have since discovered that other customers have faced similar issues, reinforcing my belief that this company is not legitimate. I strongly advise others to exercise caution when considering purchases from this retailer.

Regarding your response, time doesn’t matter here. You are not a legitimate business and you sell fakes. Point blank! The world needed to know, even after 13 months. 😘

25. september 2023
Uopfordret anmeldelse
97th Vintage-logo

Besvarelse fra 97th Vintage

Hi Isabelle,

It is important to note that this review is related to an order purchased 13 months ago. Since then, we have had conversations with you via email to confirm that the items you had purchased were in fact all authentic pre-loved goods. We guided you through the authentication process of your items, and from which, you wished to no longer return the items for a refund. It is sad to see that you have, for whatever reason, left this extremely false accusation on our Trustpilot page over a year later.

Should you have any further queries, we are more than happy to answer any questions via our contact page.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere