Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Commande passée le 30 avril pour 68 euros 58. Celle-ci a bien été réglée, mais depuis 2 semaine plus aucune nouvelle. J'ai envoyé un mail à 2 reprises au service client, aucune réponse. ça commence... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

J'ai passé commande le mercredi 8/4/26 pour un montant de 106,34e en probiotiques. Après quelques difficultés de réception de mail, j'ai bien reçu ma commande et des informations de la part du servi... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Muss meine Bewertung ausbessern da durch mehrmaligen zusenden meiner Empfänger Adresse wurde trotzdem meine Ware zuerst in Prag zugestellt was mir schleierhaft ist wie das GLS an die Adresse kommt mit... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A legjobb minőségű táplálékkiegészítőket itt tudom beszerezni. Gyors volt a kiszállítás, és itt még a legspeciálisabb terméket is megkaptam. Kérdés esetén nagyon segítőkészek voltak, mindenre választ... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

3,3

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

120 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 50 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Paiement effectué aucun envoi

Commande passée le 30 avril pour 68 euros 58. Celle-ci a bien été réglée, mais depuis 2 semaine plus aucune nouvelle.
J'ai envoyé un mail à 2 reprises au service client, aucune réponse.
ça commence à ressembler à une arnaque.

30. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

J'ai passé commande le mercredi 8/4/26…

J'ai passé commande le mercredi 8/4/26 pour un montant de 106,34e en probiotiques.
Après quelques difficultés de réception de mail, j'ai bien reçu ma commande et des informations de la part du service client. Mon colis était conforme, commande bien emballée, chaîne du froid respectée.

8. april 2026
Uopfordret anmeldelse
BMS Vital-logo

Besvarelse fra BMS Vital

Bonjour,
Merci pour votre avis.
Malheureusement, avec les informations fournies dans cet avis, nous ne pouvons pas identifier à quelle commande vous faites référence. Afin que nous puissions vérifier la situation et vous aider, merci de nous écrire à hello@vita-store.eu avec les informations de votre commande (nom, adresse e-mail utilisée lors de la commande, date et montant).
Si l’adresse e-mail a été correctement saisie lors de la commande, notre système envoie automatiquement un e-mail de confirmation ainsi que les notifications relatives à la commande. Nous vous invitons donc à vérifier également votre dossier spam / courrier indésirable ou l’onglet promotions, car les e-mails provenant de @vita-store.eu peuvent parfois y être redirigés.
Concernant le numéro de téléphone mentionné, il s’agit d’un numéro néerlandais, et non d’un numéro français.
Notre équipe se fera un plaisir de vérifier et de résoudre la situation dès réception de votre e-mail.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ware nicht erhalten.

Unmögliche Geschäftsgebaren,
bietet Ware an die nicht vorrätig ist.
Erst auf Nachfrage bekommt man sein Geld zurück.
So geht man nicht mit Kunden um.
Sollte ersichtlich sein das hier nur eine Art Zwischenhändler tätig ist der keine Ware lagert und nur eventuell liefern kann .

24. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
BMS Vital-logo

Besvarelse fra BMS Vital

Sehr geehrter Andreas,

es tut uns leid zu hören, dass Sie unzufrieden sind.

Ein Teil unseres Sortiments besteht aus selten nachgefragten Spezialprodukten, die wir auf Vorbestellung liefern. Dies ist klar auf der Produktseite angegeben (mit einer entsprechenden Lieferzeit) und unser System sendet automatisch eine E-Mail-Benachrichtigung unmittelbar nach der Bestellung, wenn ein Artikel momentan nicht auf Lager ist.

Der Grund dafür ist, dass viele dieser Produkte eine begrenzte Haltbarkeit haben. Wenn wir sie dauerhaft auf Lager halten würden, bestünde die Gefahr, dass Kunden Produkte mit kurzer Restlaufzeit erhalten – was ebenfalls häufig zu Unzufriedenheit führt. Daher bestellen wir bestimmte Artikel frisch beim Lieferanten, sobald eine Bestellung eingeht.

Selbstverständlich bieten wir in solchen Fällen jederzeit eine sofortige Rückerstattung an, wenn ein Kunde nicht warten möchte.

Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten und danken für Ihr Feedback.

Mit freundlichen Grüßen
Vita-Store Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I also have a bad experience with this…

I also have a bad experience with this online store. I have already written to them 3 times regarding the status of the shipment and to date not a single response. Considering that they are responding to reviews, I am now sending them the order ref. PDZTOMYEN

30. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
BMS Vital-logo

Besvarelse fra BMS Vital

Dear Marko,

We are very sorry to hear about your experience. After reviewing your case, we contacted you immediately once we became aware of your message, as unfortunately we could not locate any previous communication from you in our system.

To resolve the situation promptly, we have issued a full refund for your order.

If there is anything further we can assist you with, please feel free to contact us directly. We are always happy to help.

Kind regards,
Customer Support Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

After some initial problems, everything turned out fine in the end.

A week ago, 14 Jan 2026, I ordered enzymes for €182, which were debited from my account on the same day. The delivery time was supposed to be 3–4 business days. To date, I have not received an order confirmation or delivery, and there has been absolutely no communication.
I also created a customer account, but I cannot access it. Apparently, the account was not created at all. If I could, I would rate the company with 0 stars.
Update: After publishing the above review, BMS Vital contacted me and sent me the package, which I received a few days later. Thank you very much for your quick response! This has restored my confidence in your company, and I will give you another chance with a future order. I have therefore increased my rating from 1 to 4 stars.

21. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
BMS Vital-logo

Besvarelse fra BMS Vital

Dear Marion,

We are very sorry to read about your experience and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

Unfortunately, based on your review, we are not able to identify your order in our system yet. In order to investigate this properly and help you as quickly as possible, we kindly ask you to contact our customer support directly and provide any of the following details if available: order number, email address used for the purchase, or proof of payment.

Regarding the account issue: it is possible that the account registration was not completed successfully, but this is not required to place or receive an order. We will gladly check this for you as well.

Please contact us by email and we will personally take care of your case.

Once again, we sincerely apologize for this situation and we are ready to resolve it as soon as possible.

Kind regards,
BMS Vital / vita-store.eu Customer Support

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I ordered for 282 euros

I ordered for 282 euros, a week ago and have since tried to contact vitamin store through mail, but it doesnt go through. feel lile I have been scammed, cant track my order Esther on their website. its a shame really, because they just lost a good customer and I will use legal means to get my money back.

Ok I received my money straight away, thank you vita store. Its just that there had gone 1 week and I tried sending a email, that couldnt go through. I have confidence to try again, but you do have good products

15. november 2025
Uopfordret anmeldelse
BMS Vital-logo

Besvarelse fra BMS Vital

Dear Ulla,

Thank you for your feedback and we are very sorry for your experience.

We have checked your order and we can confirm the following:

Your emails (3) were received on Saturday, outside our customer service hours.

An automatic notification was also sent to you at the time of ordering, informing you that one of the items was temporarily out of stock and the estimated dispatch time may be up to 2 weeks.

To ensure you do not feel uncertain for a moment longer, we have already refunded the full amount immediately (Monday morning) and cancelled your order.
You should see the refund confirmation shortly on your account.

The missing item actually arrived on Monday, so we would have been able to ship your order, but we fully understand that you preferred not to wait.

We hope this clarifies the situation, and we are truly sorry that this misunderstanding led to a negative experience. Our shop is reliable and ships hundreds of orders every month, and we would have been happy to assist you sooner if we had received your message during working hours.

If you have any further questions, we are here to help.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Geht besser

Ware bestellt, per Vorkasse bezahlt und nie erhalten. Auf meine Mail wurde zunächst nicht reagiert.
Nach wiederholter Kontaktaufnahme bekam ich dann doch die Wahl die Ware nachträglich noch zu erhalten oder den Betrag zurück erstattet zu bekommen. Die Erstattung wurde dann unverzüglich eingeleitet.
Ein gutes Ende. Nochmal bestellen würde ich trotzdem nicht.

21. november 2025
Uopfordret anmeldelse
BMS Vital-logo

Besvarelse fra BMS Vital

Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie eine so schlechte Erfahrung gemacht haben. Das entspricht selbstverständlich nicht unserem Standard, und wir möchten uns aufrichtig für die entstandenen Unannehmlichkeiten entschuldigen.
Wir haben den Fall inzwischen geprüft und die Situation vollständig geklärt. Ihre Bestellung wurde bereits vollständig zurückerstattet.
Es tut uns sehr leid, dass wir Ihnen mit diesem Vorfall eine Enttäuschung bereitet haben.
Bitte lassen Sie uns wissen, falls es noch irgendwelche Probleme geben sollte oder wenn wir Ihnen sonst weiterhelfen können.
Vielen Dank für Ihr Verständnis.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Overall a positive experience

There were some issues with the last order, which were eventually remediated. The communication in fixing the issue was polite and helpful. There is room for improvement, when it comes to managing the store though.

30. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
BMS Vital-logo

Besvarelse fra BMS Vital

Thank you very much for your review and for sharing your experience with us. We truly appreciate your kind words about our communication and support during the issue with your last order.

We are very sorry for the inconvenience you encountered, and we’re glad we were able to resolve the situation for you. Your feedback regarding the store management is extremely valuable to us — we are already working on improving these areas to ensure a smoother and more reliable experience in the future.

If there is ever anything else we can do for you, please feel free to reach out.
Thank you again for your trust!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Azienda seria ed affidabile

Azienda seria ed affidabile. Sì, hanno la consegna non velocissima. A volte ho aspettato 3 settimane prima della spedizione dell'ordine, ma loro lo scrivono sul sito. Basta stare attenti e leggere. Ci fanno avere i prodotti unici ai prezzi buoni. Bravi ragazzi!

1. september 2025
Uopfordret anmeldelse
BMS Vital-logo

Besvarelse fra BMS Vital

Grazie di cuore per la sua recensione a 5 stelle!
Siamo davvero felici di sapere che si trova bene con noi e che apprezza la nostra serietà e affidabilità.

È vero, in alcuni periodi la spedizione può richiedere un po’ più di tempo, ma siamo lieti che abbia notato la trasparenza delle informazioni sul nostro sito. Facciamo sempre del nostro meglio per garantire prodotti unici a prezzi competitivi, e il suo riconoscimento ci fa davvero piacere.

Grazie ancora per la sua fiducia! Siamo sempre qui per qualsiasi necessità.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Azienda seria.. inizialmente qualche problema, ora risolto.

EDIT: Subito dopo la mia segnalazione, l'azienda mi ha contatto per darmi informazioni sulla consegna, che è arrivata a destinazione correttamente!!

Ordine effettuato il 27/08 e pagato al momento con carta di credito. Ad oggi ancora nessuna spedizione partita. Ho provato a scrivere ma non risponde nessuno alle mail. Non so come fare!!

2. september 2025
Uopfordret anmeldelse
BMS Vital-logo

Besvarelse fra BMS Vital

Gentile cliente, abbiamo ricevuto un unico messaggio da parte Sua oggi alle 10:46, al quale abbiamo risposto alle 11:26 con tutte le informazioni di tracciamento della spedizione.
La invitiamo gentilmente a controllare anche la cartella SPAM nel caso non abbia ricevuto la nostra email.

Cordiali saluti,
Vita-Store

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

VORSICHT: Niemals hier bestellen

Auf keinen Fall bei diesem Store einkaufen! Wie viele andere vor mir hier schon geschrieben haben, handelt es sich um keine seriöse Firma.
Es gibt keine Service Hotline (nach 1 Sekunde kommt die automatische Ansage: Good bye). Auf E-Mails wird nicht reagiert um Fragen zum Status der Bestellung zu erhalten. Der Verfolgungslink der Bestellung funktioniert nicht und man kann über das Kontaktformular auf der Website keine Nachrichten senden - hier erscheint ein Error. Ich Zweifle, dass meine Bestellung überhaupt ankommt und werde die nächsten rechtlichen Schritte einleiten müssen.

Update: nach Bewertung hier, hat man mir endlich geantwortet und Paket ist auch angekommen - daher Korrektur der Bewertung auf 3 Sterne

17. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
BMS Vital-logo

Besvarelse fra BMS Vital

vielen Dank für Ihre Bewertung.

Wir möchten Sie höflich darauf hinweisen, dass Ihre Bestellung vom 16. Juli laut Sendungsverfolgung am 22. Juli erfolgreich zugestellt wurde.

Bitte beachten Sie, dass bei Ihrer Bestellung die E-Mail-Adresse fehlerhaft eingegeben wurde, weshalb Sie keine automatischen Versandinformationen oder Statusmeldungen erhalten konnten. Außerdem ist die von Ihnen angegebene Bestellnummer (COGGHGTUG) nicht korrekt – der zweite Buchstabe ist kein „O“, sondern ein „Q“.

Wir bitten Sie daher freundlich, Ihre Bewertung umgehend zu überarbeiten, da die gemachten Aussagen in dieser Form nicht der Realität entsprechen und unserem Unternehmen erheblichen Rufschaden zufügen.

Für weitere Fragen oder Unterstützung stehen wir Ihnen selbstverständlich gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen,
Aexandra

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Not satisfied

Order placed on 22/05, paid, then placed in backorder, wrote 5 times to cancel it immediately (i needed it quickly), no answer, called 4 times on 23/05 at 9.05 am, no answer.
Update 23/05 18.10, they responded after a full 2 working days "we have cancelled your order and processed the refund. Depending on your bank, it may take a few business days for the amount to appear back on your account". Let's see how it will end up...

23. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
BMS Vital-logo

Besvarelse fra BMS Vital

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your experience — we’re truly sorry for the inconvenience you encountered.
We’d like to clarify that the estimated delivery time of 1–2 weeks was indicated on the product page at the time of your order. That said, we fully understand your need for a quicker delivery, and we sincerely apologize for not being able to meet your expectations in this case.
As mentioned in our automatic confirmation email, we typically manage to resolve backorder situations much faster — and in your case, the order was cancelled and the refund processed promptly. As you kindly confirmed by email, the refund has now been received.
We appreciate your feedback and are always working to improve our communication and service.
We genuinely hope to regain your trust — and that you’ll consider giving us another chance in the future.
Warm regards,
The Vita-Store Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere