Var til afternoon tea i august
Var til afternoon tea i august. Alt i alt ikke en god oplevelse og bestemt ikke et sted vi besøger igen. Havde bestilt bord og glædet mig til en afternoon forkælelse med nybagte scones og friske sandwich.
Sandwich var ikke smagsfulde og friske nok og de var udgået for scones, der så var erstattet af en tør vaffel.
Farvel og tak. Kristine Hansen








