Stort udvalg og super god betjening
Jeg er kommet i Klunserkongen siden de startede og har altid følt mig velkommen. Der er orden i sagerne kan man se og rigtigt mange har haft stand der i flere år. Butikken er meget stor og i 2 etager så man kan finde alt mellem himmel og jord eller bare gå og hygge sig og kigge på ting. Dejligt med brændeovnen og at der er kaffe/te/ kakao maskine og et bord at sidde ved.





