uptownie.com Anmeldelser 

565
•
TrustScore 2 ud af 5

1,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely terrible experience. Out of my order, one item was incorrect and the other was defective. Despite sending damaged and wrong products, they completely refused to issue a full refund. Thei... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bunch of frauds who take money but so not dispatch the product nor refund the money and have one standard response that product is in dispatch..Disgusting and shameless people who have no conscience w... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ye completely fake site h me is site se dress order ki thi 4th aug ko 1 month se jada ho gaya h na dress delivery kari na hi rs refund kiye or na hi koe update ya msg ka rply de rahe h

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I placed an order on 18th April . I still haven’t heard any reason for why it hasn’t been dispatched yet. I receive delayed sporadic updates about nothing , just empty apologies. There are many great... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

1,8

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

565 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 75 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

1,8

Alle anmeldelser

(565)

201 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Till now haven’t received order 690309…

Till now haven’t received order 690309 and after contacting customer care multiple times no response
IITs more than 15 days and there is no update and my order is on prepaid
I will never order from this side and plz people be careful

24. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Ma'am, so sorry for the inconvenience. I have escalated your order id with the warehouse team to get it packed on priority. Please allow me some time to share with you the tracking details personally over WhatsApp at the earliest.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have placed order having order ID

I have placed order having order ID: #689450, on April 21, 2026. I got the confirmation mail and after that i have not recieved any message, mail about shipment, dispatch. I tried reaching out via customer care number, mail, whatsapp and haven't heard back from anyone. This is very poor and disappointing.

29. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Ma'am, so sorry for the inconvenience. I have escalated your order id with the warehouse team to get it packed on priority. Please allow me some time to share with you the tracking details personally over WhatsApp at the earliest.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I had placed an order on uptownie.com…

I had placed an order on uptownie.com more than a month back. They have taken the money and still not shipped the order. This website is a FRAUD. Do not order anything from this website. Pathetic service, not trustworthy at all. Also their return policy is a trap. They do not return money to the source of payment instead they provide gift card for there website so once you pay your money is blocked with them.

4. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Hi, Kaustubh
We’re truly sorry to hear about your experience — this isn’t the standard we aim for at Uptownie. We’d like to make this right immediately.

Please WhatsApp us at 9674628107 or share your order number so we can resolve this ASAP.

Thank you for letting us know — we’re here to help.

Team Uptownie

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good quality I loved it

Good quality I love. It

24. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Thank you for supporting us! ✨ Your kind words mean the world to us :)

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

mere paise kha lia or product bhi rakh…

mere paise kha lia or product bhi rakh lia sali puri company fraud h 2 month se mail call krhi hu koi help ni koi kych ni puri chutia brand h cheeeep so fraud 100%customer ko lutne k liye h ye or ek bar bas buy krlo bs fir aisa fasoge itne trap m koi exchange or refund ni h plz koi itni brand bnd karwao khule am luth rhe h sabko khudko brand bolkr social media p bhi and uptownie fraud h plz koi mt faso idr cheap

16. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Hi, Sneha
We’re truly sorry to hear about your experience — this isn’t the standard we aim for at Uptownie. We’d like to make this right immediately.

Please WhatsApp us at 9674628107 or share your order number so we can resolve this ASAP.

Thank you for letting us know — we’re here to help.

Team Uptownie

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fraud Brand ...donot order

The most pathetic service.Placed an order 2 months back and I'm yet to recieve it.The brand is a complete scam and absolutely unreliable.Their customer service execs can only apologise and keep giving false assurances,donot expect anything beyond that!!!

27. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Hi, Anka
We’re truly sorry to hear about your experience — this isn’t the standard we aim for at Uptownie. We’d like to make this right immediately.

Please WhatsApp us at 9674628107 or share your order number so we can resolve this ASAP.

Thank you for letting us know — we’re here to help.

Team Uptownie

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

One star because for writing the review…

One star because for writing the review you need to give one otherwise they don’t even deserve that. No delivery after 20+ days of ordering, no update whatsoever, no replies to any of my queries, no customer service number is authentic. Please don’t order from this brand. You will waste your money and energy. Only response you will get from them is sorry for the inconvenience we will get back to you as soon as possible and your complaint will come to square one after every query.

10. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Hi, Yasmeen
We’re truly sorry to hear about your experience — this isn’t the standard we aim for at Uptownie. We’d like to make this right immediately.

Please WhatsApp us at 9674628107 or share your order number so we can resolve this ASAP.

Thank you for letting us know — we’re here to help.

Team Uptownie

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disappointed and very dissatisfied.

I haven’t liked the fabric , fit and also the videos in Instagram are too misguiding. Definitely not a worth purchase at all. Disappointed and very dissatisfied.

27. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

We apologize for the inconvenience. we do have an easy return policy, if you need any assistance for placing the return do DM us at 9674628107 with your order id then we can assist you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

no update

been 16+ days no reverting back & updates about the order , could you please respond , this is my order id 685729

11. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Ma'am, so sorry for the inconvenience. I have escalated your order id with the warehouse team to get it packed on priority. Please allow me some time to share with you the tracking details personally over WhatsApp at the earliest.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very very poor service… i had ordered…

Very very poor service… i had ordered 15days back and yet there is no update on the order… its not yet shipped. And they dnt even revert back to inform about the delivery date

12. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Hi, Anjali
We’re truly sorry to hear about your experience — this isn’t the standard we aim for at Uptownie. We’d like to make this right immediately.

Please WhatsApp us at 9674628107 or share your order number so we can resolve this ASAP.

Thank you for letting us know — we’re here to help.

Team Uptownie

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worst company ever

Worst company ever.
I have ordered stuff from them 2 months ago and still haven’t received my order and I already paid for it. They don’t even bother replying

25. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Hi, Ishpreet
We’re truly sorry to hear about your experience — this isn’t the standard we aim for at Uptownie. We’d like to make this right immediately.

Please WhatsApp us at 9674628107 or share your order number so we can resolve this ASAP.

Thank you for letting us know — we’re here to help.

Team Uptownie

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Return policy with credits in store and…

Return policy with credits in store and not refunding back money.
Cotton quality is very bad and looks more like cheap fabric

25. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Hello ma'am, we apologize for the inconvenience. We don't have cash refund policy. The store credits are equivalent to cash refund, the store credits can be used in your next purchase. If you need any assistance for placing the return please DM us at 9674628107.

Thank you,
Uptownie team

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

The cloth quality and the sizing is a…

The cloth quality and the sizing is a huge issue. Very disappointing. Only the design is good.

24. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

We apologize for the inconvenience. we do have an easy return policy, if you need any assistance for placing the return do DM us at 9674628107 with your order id then we can assist you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not order from them!

Do not order from them!

Your order will be delayed indefinitely, and you will receive no updates, just empty apologies. I purchased a top nearly two months ago, and it still hasn’t been delivered. It says on their website that the products will be delivered within 3-8 business days, and this is apparently untrue.

Terrible service, will never shop again on their website.

25. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Hi, Smriti
We’re truly sorry to hear about your experience — this isn’t the standard we aim for at Uptownie. We’d like to make this right immediately.

Please WhatsApp us at 9674628107 or share your order number so we can resolve this ASAP.

Thank you for letting us know — we’re here to help.

Team Uptownie

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Honestly sizes are way too big and are…

Honestly sizes are way too big and are not as per chart..material quality is not good at all..I bought two shirts at 1900..when I returned one shirt due to size issue then you guys gave me a coupon of 950 now that single shirt is costing around 1400..ethically uptownie should get the size changed..this seems to be cheating...for my full review kindly make a call on 9868372919 ..I returned the shirt I think last month but till now I have not used my return coupon as I don't like anything now from uptownie

24. april 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Hi Surbhi,
We apologize for the inconvenience caused. As checked, you had purchased the products from buy 2 at 1900 offer. Since you had returned one shirt from this offer combo, the credit of rs 950 was given. Do let us know if you need assistance with size selection. You can share your measurements such as bust, waist and hip size then we can help you select the best fit.

Thank you
Uptownie

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worst company i didn’t received my…

Worst company i didn’t receive my parcel and no money at all shivani and Priyanka are scammers

28. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Hi, Riya
We’re truly sorry to hear about your experience — this isn’t the standard we aim for at Uptownie. We’d like to make this right immediately.

Please WhatsApp us at 9674628107 or share your order number so we can resolve this ASAP.

Thank you for letting us know — we’re here to help.

Team Uptownie

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Return process did not happen

Return process did not happen. I was not contacted by the logistics partner and kept complaining both to Shiprocket and Uptownie to no avail. Then I was told by Uptownie customer support that return window was closed. I explained the situation that no one has contacted me and the logistics partner was wrongly updating the status. They did not care. You did not care and now I am left with a product I won't wear. Terrible experience

What they should have done was understood the situation and opened up the return window again. It would have costed them nothing to reschedule the return. Now it's cost them a customer and everyone that I have told about this experience. Customers are to be kept with care not rule books.

24. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
uptownie.com-logo

Besvarelse fra uptownie.com

Hi AHussainy,
We’re truly sorry to hear about your experience — this isn’t the standard we aim for at Uptownie. We’d like to make this right immediately.

Please WhatsApp us at 9674628107 or share your order number so we can resolve this ASAP.

Thank you for letting us know — we’re here to help.

Team Uptownie

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere