Theseventharkive Anmeldelser 

289
•
TrustScore 4 ud af 5

4,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic product and excellent customer service! When I placed my order it initially took a while to get shipped, but when I reached out I got a swift response informing me there were some issues... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

KenyUniverse is one of the best small Kpop/anime inspired small brands I have ever experienced and had the pleasure from shopping from! The staff are super friendly, interactive and do their best to... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Way too long of a wait and changing shipping time on website is acceptable. Customer service responses are late and quite honestly very threatening instead of reassuring. I was told , if I didn’t like... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

i have ordered from here twice, both times as preorders so the process was long which is to be expected. they always updated on the progress and we’re fully transparent if they faced any issues or del... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

289 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,2

Alle anmeldelser

(289)

19 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

GORGEOUS

The pants looked amazing and were comfortable. I even wore them to the BTS exhibition in LA and I got so many compliments. I WOULD BUY EVERYTHING IN THIS STORE.

6. juni 2023
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

IM IN LOVEEEEEE😍😍

This brand! This company is my favorite by far when it comes down to buying BTS fan made Merch! I’ve own 10 of their items and will be buying more soon like hella soon! I’m building up my BTS clothing collection! I can’t wait to see more designs from y’all and collections it’s truly gonna be gooooddd!!🥰🥰🖤🖤

5. maj 2023
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I haven't reacived my package yet but…

I haven't reacived my package yet but so far the experience is ok

1. april 2023
Theseventharkive-logo

Besvarelse fra Theseventharkive

Hi Celina,

I just checked the order (#20008) and the reason why you haven't receive it is because all the products you purchased are pre-orders. As mentioned on the website, these pre-order are meant to start shipping from around mid-june! The production is almost done and they'll ship out to us very soon ;)
If you want we can always be contacted via email at info@kenyuniverse.com ! Don't hesitate to email us if you have any question or worries or simply need informations, we always reply!

Thank you,
Ezra xx

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing customer service

My parents ordered the indigo set for Christmas, but they were too big 2xl :( I was sad nonetheless but I reached out to see if they could exchange for a smaller size s/m. (Please double check the size chart, they do not make exchanges a normal thing.) Thankfully they were able to help with the exchange and although it took a while, I am so happy with my order! I truly recoment the indigo set. Just a heads up, the sweatpants are not 5'2" friendly >.< they do fir quite long, so for my tall friends you will have no issue with these sweats! I will be having my mom cut a bit from the bottom so they won't drag as much.

14. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Pedí una camisa un pantalón y un abrigo…

Pedí una camisa un pantalón y un abrigo y solo me llegó la camisa

2. marts 2023
Theseventharkive-logo

Besvarelse fra Theseventharkive

Hi Solibel.
I am really sorry about this. You only received the crop top as it was the first product we received from the collection and we informed that we will half fulfil orders so you could get this item first while waiting for the rest as there were a little delay in the shipment's delivery! The rest is coming and your order should be dispatched by the end of the week / beginning of next week. Once it is processed you will receive a new confirmation email with your tracking number.

I hope this reassures you regarding the rest of the order :)

Thank you,
Ezra xx

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Decent but not accurate

Got the AGUST D D-DAY sweatpants, rhinestone crop top and jacket. Jacket is decent material but the design is not accurate. It’s not placed in the middle of the back like on the design photos, and the font is so much smaller. mine was literally where my butt is when it’s supposed to be on the middle of the back area. It was down towards the very bottom of the jacket. I was disappointed that it was not like the design photos. the rhinestones crop top was such a HUGE disappointment😭 I’m normally XL-XXL (38DD) and I got the biggest size available which is the 3XL bc I knew it was a crop top so I wanted to make sure I had SOME coverage and atleast SOME reasonable length that ATLEAST covers my boobs. but omg when I feel you the farthest the 3XL top goes to is the very end of my boobs. It barely covers them😭😭 if I raise my hand up it will definitely pop my girls out. Even with my arms down it will show a tiny bit of my under boob bc of the fact that it’s SOOOOO SHORT. I’ve never had this happen to me with ANY crop tops before. I love crop tops and I can usually wear them fine and they usually aren’t as CROPPED as this one. But for some reason this one is sooooooo damn short. if the 3XL barely fit me and I sized up, then that means if you’re bigger than me, then this top will most likely not fit you and ur own boobs. The design of the top also doesn’t look at good irl as it did on the design photos either. Some of the rhinestones are not aligned too, and the print is smaller than in the design photos. the sweatpants fit like joggers with wider bottoms so I was really disappointed with that too bc I expected to get normal sweatpants not jogger style sweatpants. got jacket and sweatpants in XL and it fits perfectly (I’m usually XL-XXL OR 1XL-2XL) except that the jacket was really damn long. please size up on the sweatpants if you want real baggy sweatpants look.

I also got the INDIGO jeans and the FACE lavender grey set so I’m waiting on those to ship. I hope they will be better than this one…

30. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Theseventharkive-logo

Besvarelse fra Theseventharkive

Hi Melody,

I am really sorry that you didn't have a good experience with us.
As you might know, we make our clothes from scratch, from creating our size chart to choosing the fabric for the product to the final production therefore it might be the reason why our measurements were different from the ones you are used to. For this same reason we add the size chart on every product page to make sure everyone can refer to it before order.
We received a lot of reviews from plus sizes and never anyone mentioned our items being too short or not covering enough. We also received pictures from customers who were very happy with the sizing and the fit, the crop top fitting plus size perfectly. So I apologise if it wasn't your size.

As for the sweatpants, it is the same and we used a regular sweatpants as reference. Before starting the production we always make a sample to make sure the size and fit is what we want. We did it for this product as well and it was exactly as the drawing. If you refer to the drawing as well you can see that it tightens around the ankle, like a jogger sweatpants, which is exactly what you received so the fit is totally normal.
As for the rest of our products, we used our own size chart for the zip-up and they are the exact same fit as all the rest of our zip-ups. They are long since they are meant to be oversized, as seen on our social medias or on the website.

I am sincerely sorry for the experience. Would you like to email us some pictures of what you received so we can check if there was an issue with the products you received and eventually do something about it?
Also, regarding the INDIGO please make sure to check the size chart as these products are oversized and very very long (for the pants). If you can pop into our email with your order numbers I will help you go through everything so you don't experience the same issue with the rest of the products.

Thank you,
Ezra xx

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Revised review

There was a misunderstanding about the shipping, and I thought that my order wasn’t coming but they eventually emailed me back and cleared up any concerns.
Suga jeans ordered 02/24/2023.

19. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Theseventharkive-logo

Besvarelse fra Theseventharkive

Hello Arijana,

I am really sorry you are not happy with your experience.

The AGUSTOUR collection was actually released three weeks ago, so your order can't exactly be from 5 weeks ago...

As mentioned on each article's page on the website and on our socials, the Agustour collection that includes the jeans you bought is a pre-order. The release date is stated in the article's description and is set from April 15th.
We opened pre-order for those products as we wanted to be able to have them and ship them before the tour starts in order for everyone to be able to wear their items for the concerts. I apologise if you missed this detail and were confused about not getting your order. I can assure you that you will receive your product once the shipping starts. As soon as your order is dispatched you will also receive a confirmation email with your tracking number so you will be able to track it.
Please remember that kenyuniverse is a small business with a team composed of only 2 persons and we might sometimes take time to reply to emails but we don't ignore them.
Please don't hesitate to contact us might you need further informations.
Thank you,
Ken & Ezra

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible customer service

Horrible customer service. I order the RM indigo pants for presale in January. It said it won't be shipped until February 19th. So I didn't think to much about it. After a week or so, I checked the owners account because it has information regarding shipping. It said, it takes up to 5-7 days for the US. When i messaged her she didn't respond.

11. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Theseventharkive-logo

Besvarelse fra Theseventharkive

Hello Pam,

I am really sorry about your experience. The INDIGO set released on January 20th was set to release on March 19th and not February, I am sorry for the confusion.

Regarding the shipping, it is stated in the policies that it takes up to 5-7 business days from the moment the order is dispatched and handed over to the shipping company, not from the moment the order was placed.

Once your order is processed you will receive a confirmation email with your tracking number.

Thank you,
Ezra xx

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Sizes need adjustments (especially the larger sizes)

Size chart was not helpful for exactly knowing what you were going to receive.
No model pictures available for each size sold.
Wide leg fit for the XL was too wide to look like the picture.
No refund options
No exchange options.
The pants are way too long for people who are 5’4
But the design is cute and unique. The sizing for larger sizes just needs more attention.

3. december 2022
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Order updates or a refund...

I think my order was lost. I got the notification the my items were in stock and purchased them. The US shipping said to be 5-7 days with another 14 days to prepare the order. It has been 2 months since my purchase. I just wish there was some sort of notice or update that my order was being made or update on expected shipping or if I my order has been cancelled due to limited inventory. I normally wouldn't care if it was official bts merch since that can take time to ship but they have return policies and refunds. I was excited for my stuff so I wasn't caring about the price but I lost my excitement in the fear that I have been scammed.

1. februar 2023
Theseventharkive-logo

Besvarelse fra Theseventharkive

Hi Jewel,
I am really sorry for the inconvenience caused. I just checked your order and can see you purchased several items that are pre-orders. As mentioned on the description's items, the shipping date for the INDIGO set and the MORE zip-up is from February 19th.
I can confirm we have your order and it was never dispatched as all items are pre-orders. The 5-7 days shipping is, as mentioned on our policies, from the day the order is dispatched and not from the order is placed. I am sorry for any confusion.
I can guarantee you that we didn't scam you and that you will receive your order once we get the products delivered to the warehouse and after we quality check all the products to make sure you're only receiving good quality products. As soon as the order is processed and dispatched you will get a confirmation email with your tracking number so you'll be able to trace it.
I hope you'll still be excited to receive your order once it's dispatched!
Thank you,
Ezra xx

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere