SuncentAuto Anmeldelser 

149
•
TrustScore 2.5 ud af 5

2,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought a full dpf and egr kit from them. Dpf kit came in and was missing 3 pieces! Egr kit came in and was missing 2 pieces! Called customer support and they said someone would reach out by email late... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

If I could give them negative stars I would. Sent parts that didn't fit, wanted me to modify the shoddy parts, then sent a bogus return label for ups. Sent it back on 9/25/26 and cannot get them to pr... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Awesome floor mats for my 2018 Ford Explorer Sport. They fit great, are sturdy, and provide excellent coverage to protect my carpet from the muddy feet of children. And at a great price compared to th... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I purchased new headlight bulbs for a 2015 Cadillac. Sorry to say the bulbs did not fit. Sent a email to customer support and received an immediate reply to confirm year and model. Suncentauto sent t... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Bilreservedelsbutik

Skrevet af virksomheden

Shop high-quality and discount aftermarket auto parts and LED lighting upgrades at SuncentAuto. Find parts fast & enjoy Free Shipping!


Kontaktoplysninger

2,6

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

149 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,6

Alle anmeldelser

(149)

25 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Order wheel spacers for my 2013 Chevy…

Order wheel spacers for my 2013 Chevy Silverado and the studs didn't line up. After emails back and forth and phone calls still didn't get a return label. Was told I had to send pictures and all the info of my truck and order. Took screenshots of the order and pictures of how they didn't line up and the email sent back stated I had to do everything all over again

9. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Andrew,

We deeply regret the situation that occurred with your order, and please accept our sincerest apologies!

Your feedback is well received and we will document your voice for further improvement and avoid the same things happening again.

If the issue with your order did not get solved, feel free to let us know and we will do our best to get this settled down as soon as possible.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought 2 inch tire spacers for my dodge…

Bought 2 inch tire spacers for my dodge 1500, put them on and drove to work the next day. As I got off on my exit the truck started to shake and next thing you know my tire comes completely off, the spacers stripped itself off. Seriously could’ve killed me

9. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Ethan lashley,

So sorry to hear that you're encountering some issue with your order!

Please reach out to our customer service support so that we can help you solve this issue. Wish you a lovely day.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

A waste of my time

I have wait seven day for the alternator part.

25. september 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Adam,

We sincerely apologize for all the waiting! Although we strive to ship the products to customers as soon as possible, there might be a short delay in the shipment due to the weather or other reasons. We have documented your voice and will make some improvements in the near future. We really appreciate your feedback!

Feel free to reach out to our customer service support if there is anything we can help you with.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

high-quality

Affordable price, easy installation process, and high-quality components, it offers a great solution to improve engine performance and reliability.

11. september 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Tyrell,

It brings us joy to know that our products can meet your needs and work fine!

Thanks for choosing Suncent Auto and wish you a wonderful day.

Suncent Auto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not order from this company!!!

Ordered tire spacers to kick my truck tires out an inch. Received the product and installed. Before even getting it off the lift, the parts started popping and cracking. I contacted customer service. After messaging back and forth for over a week ( every reply took 24 hrs ) I have given up. They offered me $40 bucks or could return the items if they were not damaged and broken, HELLO!!!!! THAT IS THE ENTIRE REASON I AM WANTING TO RETURN THEM!!! Do not order from this company, they have crappy products and horrible customer service!!!

31. august 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Brooke Padgett,

We regret that our customer support did not help you with the warranty. We are trying to reply to customers within 24 hours(except holidays).

Customers' satisfaction is our top priority. We have documented your voice for further improvement on the products and customer support.

If the issue with your order did not get solved, please contact us again via customer support email and we will get back to you as
soon as possible.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Stay away from this company

Stay away from this company, had to get pay-pal involved to get a refund, the struts clearly did not fit my car (2011 Mini Cooper) and this is what they suggested I should do, clearly a safety problem.

Dear Paul,

Kindly note that we have received the information. So sorry for the late reply.

After double-checking this with our product team, it seems like you can fix the issue on the local repair stores. On this occasion, I wonder if you can keep it, we can offer you 90 usd (about 20% refund) without return. Is this okay for you?

Return is such a headache for you. You need to repackage the item, go to the post office, and wait for the refund.

if you still want to return, we can understand and we will help you return the item.

Hope you can kindly understand.

18. august 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Paul,

We are sorry that our customer support did not offer a proper solution for the issue you encountered. We have documented your voice for further improvement on the products and customer support.

If there is anything we can help you with, please just let us know. Wish you all the best!

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I was order at 1 June shocks for my car…

I was order at 1 June shocks for my car , but my mechanic told me you don't need to change , today is 27 July and they not send me my money back , worst company, KEEP AWAY

1. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Rusu Roman,

We sincerely apologize for all the waiting and the inconvenience!

Please reach out to us via customer support email and we will help you with the return and refund.
Kindly note that we have extended our customer service time and normally customers will get a response within 24 hours.

Wish you a lovely day.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

SCAMMERS!!!!!!

SCAMMERS!!!!!!! This company sucks....ordered wheel adapters for my car...used "check fitment"...says Guarantee to fit"....& they don't fit. Now they have the audacity to offer me $15 to keep or sell privately when i paid $77 for adapters.....as I read other reviews, looks like I won't get my money back.I HOPE THEY READ THIS...I WILL NOT BUY OR RECOMMEND ANYONE TO BUY FROM SUNCENT AUTO...EVER!!!...MY PROFILE PIC SHOULD SAY IT ALL.....

1. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Bronx,

We are sorry that the item you ordered cannot fit your vehicle. Please note that we offer a vehicle select filter on the website to help customers find the correct car parts.

If the issue with your order did not get solved, please do let us know and we will do our best to make this settled down.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

In a single word... SCAM!!

In a single word... SCAM!! I used the part identifier on their website to find the spacers that fit my wife's vehicle. I got them, after a lengthy wait, and found they did not fit when I began to install them. I checked the fitment with the wheel I removed, by placing it on the back of the rim. I contacted their customer-no-service and was given the option for a $10 refund without sending the spacers back. After corresponding with them a second time and after giving them detailed info on the vehicle and pictures of the fitment, I was told that the fault was with me because I ordered the wrong part and again was offered a $10 refund. They would accept the return but would deduct the shipping fees from the refund and inspect the item before issuing any refund at all. I'm sure there would be a "problem" upon inspection and no refund made. DO NOT USE THIS WEBSITE if you want parts for your vehicle!!

20. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Mark Bellard,

We are sorry that the item did not meet your needs. Please note that we offer a vehicle select filter on the website to help customers find the correct car parts.

Customers' satisfaction is our top priority. We will document your voice for further improvement.

If the issue with your order did not get solved, feel free to let us know and we will do our best to make this correct.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT USE THIS SITE!!

DO NOT USE THIS SITE!!! SAYS THEY WILL REFUND IF ANY ISSUE AND THEY DONT!! SENT ME A CAT WHERE THE O2 SENSORS WERE ON WRONG SIDE, REACHED OUT AND SENT PICTURES, THEY DENIED MY REFUND AND OFFERED ME 10 DOLLARS "FOR MY TROUBLES" THEY ARE ALSO NOT BASED IN THE USA THEY ARE BASED IN CHINA!!! BEWARE!!!!

7. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Brandon,

We regret to hear that the item cannot fit your vehicle.
Kindly note that we have extended our customer service time and normally customers will get a response within 24 hours.

If the issue with your order did not get solved, feel free to let us know and we will do our best to get this settled down.

Again, we sincerely apologize for all the disappointment!

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Untrustworthy and equally unreliable.

Over the past two weeks I've been lied to more from Suncent than I ever have in totality from all the companies I've dealt with over the last 40 years. I confirmed via telephone the cutouts I needed were in stock and that I would receive them as promised on their website, before I placed the order. A week later they hadn't even been assigned a tracking number. They lied again and said there was a mix up on the shipping address (the same address I've used with multiple other companies for years). Once again, I was promised (lied to) that it would be shipped. It wasn't. I called again and spoke with another lady that stated she would put in an order to make sure it would get processed and this would trump my existing order, another lie. She placed another one on order for me, but it sat in my account awaiting me to pay for it. While it laid in wait, they sent me an offer of 15% off if I would pay for the second order. I sent an email giving them two days to ship my order or cancel it. By the second day, it had not shipped. I called and spoke to Andres(??) and told him to cancel the order. He assured me he would and I would receive an email that it was cancelled, ANOTHER lie! Around 3 AM of the following morning, amazingly it shipped. I had already ordered from an honest/reputable company that did what they advertised. I sent another email stating I didn't authorize that shipment, it was supposed to be cancelled, and to refund me my money. I got an email back two days later stating they'd give me my money back if I'd return the part once I received it and offered to refund me 15 for my troubles. Are you kidding me?! Me believing that they would actually do what they said is lower than the rating I gave them. At least I finally received the part that I no longer need and I'm only out of less than $50. I'm certainly not going to send back the part and be out of that and my money. Lesson learned. I will NOT be purchasing ANYTHING else from Suncent!

9. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Ted Anderson,

We sincerely apologize for all the waiting and the inconvenience! Although we strive to ship the products to customers as soon as possible, there might be a short delay in the shipment due to the weather or other reasons. Normally customers will get the products in about 3-7 business days.

Customers' satisfaction is our top priority. We have documented your voice for further improvement about the shipment and the customer service. Really appreciate your feedback!

if there is anything we can help you with, please just let us know. Wish you all the best!

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This place is a rip off

This place is a rip off. I ordered spacers for my truck tires, paid $64 and they sent me a $3 hose for something else. I’ve tried calling, emailing and chatting with them. No response. I reported them to the Better Business Bureau, no response to them either. This place will rip you off. Don’t order from them.

13. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Anita Rodriguez,

So sorry to know that our customer support did not help you with the warranty in a timely manner. Kindly note we have extended our customer service time and customers will get a response within 24 hours.

If the issue with your order did not get solved, please contact us again via customer support email and we will get back to you within 24 hours.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This place has packing probs

This place has packing probs. They give you wrong or incorrect parts or in my case not all my lug nuts. Costed me more to order more lugs for my spacers

20. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Tim Arguello,

Please note that we offer a vehicle select filter on the website to help customers find the correct car parts. Also, we have 90 days return policy.

We regret that our products cannot meet your needs. Feel free to let us know if you have any concerns and we will try our best to help you out.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This place is a SCAM!!!!!

I ordered a set of headers for my truck, the box was delivered destroyed, but the parts were fine. the parts were incorrect, I've been trying to get up with customer service for about a week now with no reply, I've left 6 voicemails and sent 4 emails. this place is a damn scam!!!!!

3. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Tanner,

We are so sorry to hear that you encountered an issue with your order. We have extended our customer service time and normally customers will get a response within 24 hours.

If the issue with your order did not get solved, feel free to let us know and we will do our best to get this settled down.

Again, we do apologize for all the disappointment!

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

SCAM

SCAM! Don’t waste your time!!
Worst! Do not trust this company! SCAM!! Ordered a part for my car $108.00. Wrong part, tried to contact them and nothing. Nobody ever answers the phone number. Filed a BBB that the company was a scam and basically took my money. Was given their original phone number and tried it but goes straight to generic voicemail. Received one call from ✌🏻✌🏻customer service. Sent them email with pics of order. Nothing 8 weeks of trying to contact anyone with no prevail. Called my credit card company and filed a scam against suncentauto.com.

ZERO STARS! This company is straight bulls:;t. Lies and no calls. They sent me an email today. Haha 🖕🏻suncent auto. I sent them a cease any further contact with me.

5. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Ryan,

We deeply regret the situation that occurred to you and sorry for all the frustration.

Customers' satisfaction is our top priority. We have documented your voice for further improvement. Really appreciate your feedback!

Feel free to let us know if you have other concerns and we will try our best tp help you out.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid this company for led headlights if you don't want the suprise of the lights not working.

No mention of needing a difficult to mount conbus for my car. spent time putting them in and they worked worked until I found out that they turn off as soon as a started the car engine. then i contact the company for a refund and they didn't answ3er me for over two weeks. Given that I asked VISa to refund my money. I would gladly send the bulbs back if the company either refunds my money or the credit goes through.

1. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Rick,

We regret to hear that the item stop work. Kindly note that we have extended our customer service time and normally customers will get a response within 24 hours.

If the issue with your order did not get solved, feel free to let us know and we will do our best to get this settled down.

Again, sincerely apologize for all the disappointment!

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

SUNCENTAUTO IS NOT TRUSTWORTHY

Ordered wheel spacers for 2021 Ford explorer, website stated that the ones I ordered would fit they did not,to return you need to take pictures of product that you received from them, Once bitten twice shy. This company is another scam.

16. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Robert,

We deeply regret the situation that occurred to you and sorry that our customer support did not help you with the return properly.

Customers' satisfaction is our top priority. We have documented your voice for further improvement. Really appreciate your feedback.

Feel free to let us know if you have other concerns and we will try our best to help you out.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Suncent auto claims to have parts at a…

Suncent auto claims to have parts at a reasonable price, with easy returns. It does not. After I purchased headlight bulbs from them, I found them at a better price elsewhere. The bulbs they sent did not fit, which started an arduous return process. I had to send them pictures of the product, along with answering a detailed questionnaire. I did all of that, sent back the bulbs, and was not credited for the return. Numerous phone calls to customer support went unanswered. Beware - this company is shady.

16. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Matthew,

We are sorry that our customer support did not help you with the return in a timely manner.

Customers' satisfaction is our top priorities. We will document your voice for further improvement.

If you did not get the refund, please contact us again via customer support email and we will get back to you within 24hours.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I was ripped off!

I was ripped off!! I purchased replacement 6000k headlight bulbs for my BMW Z4 that their site said "This fits your 2003 BMW Z4" and it did not. I have only been able (after more than a dozen calls) talk to one person and I completed their return form with pics as they requested for return. It has been more than a month and a half of emails & calls and still no way of getting in touch with them for my money back. Rip off artists!!! Do not buy anything from them...pick a reputable company.No-one ever answers the phone and recording says they check their mailbox frequently that is a lie! I'd give a "0" if I could.

15. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Darren,

We regret to hear that the item cannot meet your needs.
Kindly note that we have extended our customer service time and customers will get a response within 24 hours.

If the issue with your order did not get solved, feel free to let us know and we will do our best to get this settled down.

Again, sincerely apologize for all the disappointment.

SuncentAuto Support Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I believe I got scammed out of $82.00

I believe I got scammed out of $82.00. For a exhaust purchase. I used the site to save nearly $40. From buying the the item from eBay at $106.00 although it appears to be a false site. Called numerous times with no answer and items status is set at pending.wether I've been scammed or not I would not recommend purchasing from Suncent Auto.

9. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
SuncentAuto-logo

Besvarelse fra SuncentAuto

Dear Orville,

We are so sorry for the inconvenience that caused. Kindly note that we have extended our customer service time and customers will get a response within 24 hours.
Customers' voices are highly valued and we strive to make more improvements based on users' voice.

If you did not get the package, please just contact us via customer support email and we will help to make this right.

SuncentAuto Support Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere