Retourneren wordt beloofd, maar is in de praktijk niet mogelijk. Ruilen ook niet. Retourneren kan alleen naar China, op eigen verzendkosten. Als je naar Nederland retouirneert wordt 50% van de aankoop... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Slechte kwaliteit en retourneren kan niet. Ze doen er alles aan om tijd te rekken en geven je de gegevens voor retour niet. En dan komen ze met nog meer onzinnige voorwaarden, zoals dat je alle artike... Se mere
Pas op met bestellingen bij deze website!!!! Je denkt dat het een Nederlandse site is maar ze werken vanuit China! Als je een verkeerde maat besteld hebt (zoals ik) dan kan je inderdaad je geld teru... Se mere
Een leuk shirt bestel, een maat groter dan de maattabel aangaf, helaas het shirt voldeed niet aan de borstomvang die ze aangaven in de maattabel 10 cm kleiner. Contact gezocht, voor 30% van de aankoop... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Bij Storebay zijn we gek op mooie producten en geloven we dat het leven nog leuker wordt als je het omringt met de juiste spullen. Ons team van enthousiaste mensen zoekt elke dag naar de nieuwste trends op de markt. Onze missie is om jou de beste kwaliteit te bieden voor een eerlijke prijs. Wij zijn trots op onze klanttevredenheid en stellen de feedback van onze klanten zeer op prijs. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.
Kontaktoplysninger
Wij beantwoorden binnen 24 uur, maandag tm vrijdag, 9am-6pm, Holland
- info@storebay.nl
- storebay.nl
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Rommel hebben ze mij gestuurd.
Rommel hebben ze mij gestuurd.
Ik had 3 paar snaekers besteld kaki/grijs en beige.
Nou plastic rommel.
En daar betaal je dan 2x 39,95 en 27,97
Nou shein/aliexpres en temu,zijn met deze snaekers vergelijkbaar.
En dan moet je het retour sturen naar China en met track en trace,krijg je bij de bpost €81,30 .
Hahaha nee dat gaat niet gebeuren.
Mensen ben gewaarschuwd koop niks bij storebay
Niet doen!
Ik had een leder reparatie vel besteld via Storebay, ik heb heel lang moeten wachten. De kwaliteit is ruk voor 30€ en de lichtgrijze kleur is niet overeenkomstig met mooie donkere kleur op de foto. Ik had me beter op voorhand ingelezen, het komt van Azië + als ik het terug moet sturen, is het naar daar en op eigen kosten dan nog wel. Ik zal er wel mee knutselen dan ipv op mijn zetel te kleven🙄
Ik heb 2 jurkjes bij storybay besteld…
Ik heb 2 jurkjes bij storybay besteld maar het product zag er niet uit zoals op de foto en daarbij zijn ook veel te klein voor de maat die aan gegeven wordt?? Daarbij had ik een track en trace code die niet werkte en het pakket niet kon volgen. Contact opgenomen met klantenservice maar dan krijg je als antwoord dat het pakket bijna bezorgd wort. Daarna gevraagd om ze te retourneren want wat moet je niet iets wat niet de goede maat is maar dat is op zich al een probleem. Moet ze terug sturen naar China?? terwijl er niet bij stond vermeld dat het uit China zou komen. maar op het pakket staat een retour adres in Frankrijk. Als ik daar naar vraag krijg ik er geen antwoord op. Is toch wel heel raar en apart. Ondertussen al tig mails verzonden en nu gezegd dat ik ze naar Frankrijk retourneer maar daar krijg ik geen reactie op. Dus wat er gezegd word: het is een onbetrouwbare site die de spullen uit China laat overkomen en de klant er dik voor laat betalen. Pure oplichterij
Niet bestellen bij storebay
Niet bestellen bij storebay. Een jurkje besteld voor 39,95 waarbij stond; luchtige kwaliteit.
Nu zitten ik met een jurkje waar polyester in zit. En terugsturen kost 20 euro!!! Ik ben ook zo dom geweest. Eerst reviews lezen en dan bestellen.
Verkeerde bestelling geleverd
Verkeerde bestelling geleverd. Ander deel was er niet. Moeizame communicatie met vertaalde chatgpt. Ik ga hier nooit meer bestellen
Chinese rommel
Hele lange levertijd. Ze bestellen het bij Shein. Ik kocht waterballonnen voor 29.90 euro, kosten bij Shein 1.72 euro.Ik voel me dom en opgelicht.
Belachelijk dat die dropshippers nog…
Belachelijk dat die dropshippers nog steeds niet aangepakt worden, je word gewoon opgelicht. De website is ook zo ingericht dat je het niet door hebt, ook vermelden ze niet dat de producten uit China komen. Hier gekeken voor een duohondenlijn, besteld en erna pas feedback over storebay gelezen, weer 35 euro lichter.
Wees verstandig en bestel via zooplus of medpets.
Bestel hier niet.…
Bestel hier niets dit zijn echt oplichters. Pakket besteld maar duurde te lang. Toen het bezorgd werd niet aangenomen en retour afzender. Maar zij houden vol dat hun het niet retour hebben gehad en gewoon moet betalen. Ik heb bewijs aangeleverd dat het terug gestuurd is. Maar als nog geen geld terug. Dus wees gewaarschuwd is allemaal troep uit China.
ALIE EXPRESS
Komt allemaal via Aliexpress en vragen er 4x de prijs voor vervolgens als je het wil retourneren moet je 20 euro betalen! WALCHELIJK
OPLICHTERS!!!
Ik ben zóóó ongelooflijk dom geweest!!! Eerst bij dit bedrijf besteld en toen pas op trustpilot gekeken. De mensen die een review hebben geschreven hebben helemaal gelijk dit b3drijf deugt van geen kanten. Voor het bedrag wat ik betaald heb voor èèn paar sokken heb ik er bij TEMU vijf!!! Dus ze bestellen het zelf echt eerst bij TEMU voor ze het doorsturen naar jou. Heb al drie mails gestuurd geen reactie. Echt hopeloos dus bestel hier niets, het zijn oplichters.
Koop niet bij dit bedrijf. Bestel beter bij Temu
Wat een vreselijk bedrijf. Zodra je een bestelling plaatst, gaat Storebay het artikel bij Shein of Temu bestellen en verkopen aan jou voor 5x de prijs als wanneer je het zelf bij Shein of Temu bestelt. Echt vreselijk.
Chinezen...
Dit bedrijf houdt zich niet aan de wettelijke regels van de EU. De retour periode is maar 14 dagen. Achter dit "Nederlands" bedrijf zitten er gewoon een paar chinezen! KOOP NIET!
wat een verschrikkelijk bedrijf
wat een verschrikkelijk bedrijf, komen afspraken niet na en maken heel veel valse beloftes, zeker nooit iets kopen
Chinezen achter een .nl !!
Chinezen achter een .nl !!
Houden zich niet aan de retourregels.
Liever geven ze een beetje korting dan de 14 dagen retour te accepteren.
Niet kopen dus.
Wat een vreselijk ROT bedrijf
Wat een vreselijk rot bedrijf, in december een aanmaakhout klover gekocht, in februari voor het eerst gebruikt en na een kwartier al kapot. Stotebay zegt dat er 14 dagen voorbij zijn en dat retourneren niet meer kan. Het gaat niet om retourneren maar om mijn garantie en mijn geld terug. Storebay zegt dat garantieperiode net zolang is als de retourperiode!!!!????? Wettelijke garantie in EU is minimaal 1 jaar!
Verschrikkelijk waardeloos bedrijf
Verschrikkelijk waardeloos bedrijf. Wacht inmiddels 2 maand op een levering, welke volgens track en trace inmiddels 7x retour is gegaan naar verzender. Het wordt gewoon niet opgelost. Bij terugvraag van het orderbedrag blijkt dat niet mogelijk te zijn, omdat ik niet kan retourneren. Hoe zou dat nu komen? Oftewel een uiterst onbetrouwbaar bedrijf
Levertijd
Het grootste probleem bij Store Bay is de levertijd. De Nederlandse site is een portal naar Chinese leveranciers. Daardoor levertijden van ruim 10 (werk)dagen. Als je iets snel verwacht of nodig hebt, niet doen.
De klantenservice daarentegen is goed. Ik had een onvolledige levering, een nieuwe volledige set is gratis is nageleverd. Weliswaar weer met de lange(re) levertijd.
Handtas besteld, en levering duurt eindeloos
Dit lijkt een Nederlandse website, maar alles komt van China.
Handtas besteld voor mijn vrouw.
Wacht ondertussen reeds eindeloos op levering,
maar ik vermoed dat het nooit geleverd zal worden.
En als het toch ooit geleverd wordt,
dan heb ik nu al mijn twijfels over de kwaliteit.
Hun 'uitstekende' klantendienst (volgens hun eigen mails en website) gecontacteerd, maar tot op heden nog geen reactie.
Advies : doe geen bestellingen via deze website !
Bestel nooit iets bij store bay
Bestel nooit iets bij store bay
Retour dient terug nr China
En bestelde jasje vr mijn hond, kreeg xs ipv xxxl
Kon zelf opdraaien voor alles
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








