Retourneren wordt beloofd, maar is in de praktijk niet mogelijk. Ruilen ook niet. Retourneren kan alleen naar China, op eigen verzendkosten. Als je naar Nederland retouirneert wordt 50% van de aankoop... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Slechte kwaliteit en retourneren kan niet. Ze doen er alles aan om tijd te rekken en geven je de gegevens voor retour niet. En dan komen ze met nog meer onzinnige voorwaarden, zoals dat je alle artike... Se mere
Pas op met bestellingen bij deze website!!!! Je denkt dat het een Nederlandse site is maar ze werken vanuit China! Als je een verkeerde maat besteld hebt (zoals ik) dan kan je inderdaad je geld teru... Se mere
Een leuk shirt bestel, een maat groter dan de maattabel aangaf, helaas het shirt voldeed niet aan de borstomvang die ze aangaven in de maattabel 10 cm kleiner. Contact gezocht, voor 30% van de aankoop... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Bij Storebay zijn we gek op mooie producten en geloven we dat het leven nog leuker wordt als je het omringt met de juiste spullen. Ons team van enthousiaste mensen zoekt elke dag naar de nieuwste trends op de markt. Onze missie is om jou de beste kwaliteit te bieden voor een eerlijke prijs. Wij zijn trots op onze klanttevredenheid en stellen de feedback van onze klanten zeer op prijs. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.
Kontaktoplysninger
Wij beantwoorden binnen 24 uur, maandag tm vrijdag, 9am-6pm, Holland
- info@storebay.nl
- storebay.nl
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
De slechtste webshop ever.
De slechtste webshop ever.
Een bestelling is na 18 dagen nog niet geleverd.
EEN ADVIES WAARDELOOS
Brandhoutsplijter waardeloos
Brandhoutsplijter besteld.
Hij is absoluut waardeloos. Er is geen hout mee te klieven. Veel te bot en het wervende filmpje mag je gerust misleidend noemen.
Waardeloos product.
EDUCATIEF SPEELGOED
EDUCATIEF SPEELGOED? HEEL MOOIE UITLEG MAAR ALS JE HET PAKJE NA DIKKE 12 DAGEN KRIJGT IS HET EEN ONGOOCHELING! GEEN CE _ MARKERING!
ALLEEN DAT HET KLEINE STUKJES BEVAT EN NIET VOOR KND ONDER 3JAAR. EN ALS JE HET WIL TERUGSTUREN TERUG NAAR Azié. WAT JE 20 EURO GAAT KOSTEN.
Oneerlijke handelspraktijken
We bestelden kinderspeelgoed. Toen het 14 dagen later aankwam, bleek het uit de doos gehaald, herverpakt in schuimverpakking en toegezonden zonder CE-keuring of handleiding. Toen we onmiddellijk aanspraak wilden maken op terugzending verwees men ons naar China om terug te zenden! Omdat we ook daar bezwaar tegen aantekenden, kregen we de optie van 30% schadevergoeding. We gingen dan maar akkoord met hun tegemoetkoming, maar dan kwamen ze terug op hun voorstel want plots waren er termijnen van bedrijfspolicy overschreden.
Al hun mails zijn in vriendelijke toon opgesteld maar de werkelijkheid is dat ze oneerlijke handelspraktijken hanteren.
Nieuwe evolutie: Pas na de mededeling dat we klacht zouden indienen bij de geschillencommissie en de uitvoering/publicatie van onze klacht kregen we nog een mailtje dat ze de 30% schadevergoeding alsnog zouden storten, en dat is na één maand afwijzen nu eindelijk ook gebeurd.
Ik heb handtas gekocht waar op de site…
Ik heb handtas gekocht waar op de site beschreven staat dat deze van hoogwaardig leder is deze zijn aangekomen wat blijkt het is een soort van namaak leder en voldoet niet aan de beschrijving om te retouren moet dit naar China en de kosten zijn voor de koper misleidend is het ook want als je bestelling plaats krijg je een mail vanuit Nederland kijk goed uit wat je koopt bij deze site.
Ik raad niemand aan slecht en ze zijn oplichters
Ik raad niemand aan slecht en ze zijn oplichters!!!! Ik plaats een bestelling en achteraf hoor dat duurt 14 dagen om te Lieveren !!! Zo vaak mails opgestuurd en gezegd dat op vakantie ga maar elke keer komen ze met ander !!!! Zeer en zeer slecht B.V 😡
Bestelling geleverd
Bestelling geleverd. Niet overeenkomstig het gevraagde. Moet zelf terug sturen naar China op eigen kosten en 50% van de prijs betalen omdat het zo op hun website zou staan. Je mag zoeken maar je vind het niet. Mallafide website en grote oplichters. Reageren direct op mail met een standaard antwoord dat de klanttevredenheid belangrijk is voor hun. Na heen en weer als laatste dus het antwoord dat ik akkoord ben met een 50% betaling van de prijs. Hier heb ik niet mee ingestemd en laat het zo niet
Oplichters!!!
Oplichters!!!! Pakket nooit ontvangen.
Ik ben nu bezig om dit bedrijf officieel aan te pakken.
Vogeltjes in glas en lood
Vogeltjes in glas en lood voor bijna 50eur? 100% Plastiek, chinese rommel waarvoor ik er op een rommelmarkt mss 50 cent voor zou geven. Ze zijn zo kitsch dat ik er zelfs dan nog aan zou twijfelen. Frauduleuze site, vandaag besteld morgen in huis? 2 weken wachten, product komt uit China. Ik heb m'n les geleerd, eerst reviews na te gaan voor online aankopen te doen. Schandalig dat dit kan. Bestel/koop hier niets!!!
Oplichting
Oplichting. Glas in lood vogeltjes gekocht voor ruim € 30,- per stuk. Het zijn geen glas in lood vogeltjes maar plastic vogeltjes. Bij Shein zijn deze plastic vogeltjes te koop voor € 4.25. Contact opgenomen met dit bedrijf en toen vroeg Evelien om een foto en video. Je weet als bedrijf toch welke producten je verkoopt neem ik aan. Nu is het artikel ook nog in de nep aanbieding voor black friday. Afgeprijsd van € 80,- voor € 39,95. Nog duurder dan de prijs 2-3 weken geleden. Koop hier NIET !
Bedrog dat het is.
Bedrog dat het is.
Review op site aanpassen en geen annulering doen zonder kosten.
Ook het meeste is troep.
Ze antwoorden ook helemaal niet
Wat een slecht retourbeleid.
Wat een slecht retourbeleid.
Ik heb 2 bh's gekocht, maat 52. De echte maat is 38/40! De bh's heb ik niet gepast uiteraard, het is duidelijk dat ze veel te klein zijn. Ik kan 15% van het aankoopbedrag terug krijgen, of met 50% korting een andere bh kopen.
Ik wil mijn geld terug. Of een cadeaubon.
Dat kan niet. Ik vind dit een oneerlijke manier van zaken doen. STUUR DE ECHTE MAAT OP.
Ik voel mij opgelicht.
Leveringstermijn
Bij het product wat ik wou kopen stond volgende dag verzonden, bij normale sites kan je dan je bestelling na 1 à 2 werkdagen ontvangen. Hun levertermijn is 10à12 dagen. Ali is nog sneller! Als ze dit melden bij het product prima maar dan moet je niet zeggen volgende dag verzonden.
Op 19 oktober jl magische doeken…
Op 19 oktober jl magische doeken besteld en tot heden wacht ik nog steeds op mijn bestelling.Dikke oplichterij
Storebay nooit iets ontvangen …
Storebay nooit iets ontvangen oplichters gewoon pure oplichters kon ik ze maar een 0 geven als je zo aan je geld moet komen pure oplichters
KOOP HIER NIETS!
Pas op met het bestellen met producten bij Storebay. Malafide praktijken, nul oplossingsgericht!.
Nadat er een lekkage in het toegezonden product is ontstaan heeft dit geresulteerd in een vlek op onze tafel. En dan krijg je zoals al in meerdere reviews is te lezen de standaard reacties van 30% restitutie voor het product. Maar dat lost het probleem niet op. Ze blijven maar schermen met de percentages, of terug sturen met hele hoge verzendkosten. Maar geen inhoudelijke reactie op het probleem. Ik hoop werkelijk dat hier iets aan gedaan kan worden, want mensen worden echt voor de gek gehouden!
Malafide webshop; koop hier niets!
Wees gewaarschuwd; koop hier niets!
Laat je niet verleiden door de mooie afbeeldingen op de webshop, gratis verzending, retourneren binnen 14 dagen mogelijk en het achteraf kunt betalen met Klarna. Want het is goedkope troep uit China dat je uiteindelijk ontvangt. Het retourbeleid is in het voordeel is van Storebay te alle tijden in het nadeel van de klant. Wees gewaarschuwd en koop hier niets!
Evelien van de klantenservice schermt met de algemene voorwaarden waarmee je tijdens de aankoop van het product akkoord gaat en doet of ze je zo goed mogelijk wilt helpen, maar niets is minder waar!
Nergens op de webshop staat vermeld dat hetgeen je besteld uit China komt en je het dus ook weer retour moet sturen naar China als je niet tevreden bent over de kwaliteit van het onvangen product.
Dat de verzenkosten voor het retour sturen van je aankoop voor eigen rekening is staat vermeld op de webshop, maar ze zijn wel zo gewiekst geweest op de webshop niet te vermelden dat je het retour moet sturen naar hun magazijn in China. Alleen dan heb je recht op 100% terugbetaling van je aankoopbedrag.
In de mail bieden ze nog twee andere opties, te weten: retourneren naar een adres in Nederland Ook hier zijn de retourkosten voor jezelf, maar dan heb je enkel recht op 50% van het betaalde aankoopbedrag terug. Die steekt Storebay dus in haar eigen zak tezamen met de winst die ze al hebben opgestreken door het verkopen van goedkope troep voor een dure prijs.
En de laatste optie is het houden van de ontvangen troep in ruil voor 30% korting.
Een gevalletje rechstbijstand is het geworden. Ook Klarna van dit alles op de hoogte gesteld. Deze partij heeft aangegeven nader onderzoek te doen omdat zij niet aan een dergelijk malafide bedrijfs hun naam willen verbinden.
Het bedrijf verdient nog niet eens 1 ster, maar een lagere beoordeling is helaas niet mogelijk.
Vogeltjes van glas in lood
Vogeltjes van glas in lood. Mooi niet! Een plastick plaatje van ong 3 mm dik! Voor 38 euro. Opgelicht dus!!!!!En die ene ster verdienen ze ook niet. Maar kan niks anders invullen!
Oplichting ? Niet orgineel maar chineese troep
Oplichting ?
Artikelen komen niet overheen met wat ze adverteren. Ze adverteren met foto's van goede producten en je krijgt totaal wat anders namelijk chineese troep die er zogenaamd op moet lijken. En die blijkt te lekken en is gewoon water met olie ipv de orginele rain shield met nano technologie.
Had graag foto's getoont maar kan ik hier helaas niet posten
Ik krijg geen email ..geen bestelling ..wel betaald
Ik krijg geen email , via contact gedaan al 3x , het is wel betaald niks contact , wij hebben dit nodig voor kado te geven , schandalig , zelfs niets laten weten , ZEKER NIETS MEER BESTELLEN , je kan op zijn minst even mail terug sturen , hoe onbeschoft is dit
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








