Retourneren wordt beloofd, maar is in de praktijk niet mogelijk. Ruilen ook niet. Retourneren kan alleen naar China, op eigen verzendkosten. Als je naar Nederland retouirneert wordt 50% van de aankoop... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Slechte kwaliteit en retourneren kan niet. Ze doen er alles aan om tijd te rekken en geven je de gegevens voor retour niet. En dan komen ze met nog meer onzinnige voorwaarden, zoals dat je alle artike... Se mere
Pas op met bestellingen bij deze website!!!! Je denkt dat het een Nederlandse site is maar ze werken vanuit China! Als je een verkeerde maat besteld hebt (zoals ik) dan kan je inderdaad je geld teru... Se mere
Een leuk shirt bestel, een maat groter dan de maattabel aangaf, helaas het shirt voldeed niet aan de borstomvang die ze aangaven in de maattabel 10 cm kleiner. Contact gezocht, voor 30% van de aankoop... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Bij Storebay zijn we gek op mooie producten en geloven we dat het leven nog leuker wordt als je het omringt met de juiste spullen. Ons team van enthousiaste mensen zoekt elke dag naar de nieuwste trends op de markt. Onze missie is om jou de beste kwaliteit te bieden voor een eerlijke prijs. Wij zijn trots op onze klanttevredenheid en stellen de feedback van onze klanten zeer op prijs. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.
Kontaktoplysninger
Wij beantwoorden binnen 24 uur, maandag tm vrijdag, 9am-6pm, Holland
- info@storebay.nl
- storebay.nl
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Fake
Fake! Je denkt een ok produkt te bestellen in Nederland MAAR made in china...
Scammers!
Scammers!! Do not buy here!! Never received my package and they redirect me to DHL.
Omruilen product kan alleen als je weer…
Omruilen product kan alleen als je weer geld betaald
Zeer teleursteld en dan te bedenken dat je al de hoofdprijs belaald.
Komt gewoon bij Temu vandaan.
Voel mij opgelicht
Bestel er niet!…wat een oplichters
Bestel er niet!…wat een oplichters,
Veel te klein, gewoon geprint op een polyester sweaterachtig vest.
Absoluut niet wat op de afbeelding staat.
En retourzenden naar china op eigen kosten
Jas gekocht dacht via een nl bedrijf
Jas gekocht dacht via een nl bedrijf. Niet dus. Heeft 6 weken geduurd. Jas was van matige kwaliteit en de mouwen waren 10 cm te kort. Heb hier gelezen dat terug zenden haast geen optie is dus jas maar weggegooid.. was een dure les .
Vest besteld 3xXL
Vest besteld 3xXL. Vest is naar Nederlandse maatstaven hooguit XL. Pas dus goed op wat je bestelt. Ik stuur het vest niet terug i.v.m. zeer hoge verzendkosten.
Zeer telleurstellend
Zeer telleurstellend. Reviews op eigen site zijn niet echt! Heb me daarin ernstig vergist. Het is een dropship bedrijf wat alle producten uit Azie haalt waardoor er een lange levertijd is.
Orthopedische sneakers besteld. Zijn niet orthopddusvh, te smal, geen voetbed en de airpockets in de zolen zijn nep, waardoor er geen vering is tijdens het lopen. Maat groter besteld, maar nog steeds veel te klein. Retourneren is bijna even duur als de schoenen. Dit was eens en nooit weer!!!
NOOIT EEN AANKOOP DOEN HIER!
Zelfs 1 ster zijn ze niet waardig!!
Ik bestelde 'orthopedische' sandalen die bij aankomst veel te smal leken. Dus ik wil retourneren wat volgens hun site geen probleem is. Als eerste antwoord kreeg ik te horen dat de sandalen uit Azië kwamen en het terugsturen me veel geld zou kosten. Kreeg wel geen adres...
Na 100 en 1 mails, fotobewijs en allerlei smoesjes van hunnentwege kreeg ik eindelijk een adres in Nederland. Mijn sandalen werden verzonden maar tot op heden geen terugbetaling. Ik vermoed dat ze nu nog gaan vermelden dat ze verloren gegaan zijn als ze dan nog reageren tenminste. 😡😡😡 Eén echte schande is dit bedrijf!
Vreselijk!
Vreselijk!! Wacht al 21 dagen en mijn bestelling is nog niet verzonden. Krijg steeds een standaard mail waarin staat dat het 7 tot 14 dagen kan duren...maar ik denk eerder dat het een maand gast worden. Niks bestellen op deze waardeloze site!
Jammer dat ik geen negatieve sterren…
Jammer dat ik geen negatieve sterren kan geven anders deed ik dat.
Als je kijkt op hun site naar het aantal sterren kan het gewoon niet beter.
Zomerbroek gekocht van redelijke kwaliteit ( was de prijs ook naar) en lekker dun voor op de camping. Nog twee besteld van dezelfde maat blijken ze een stuk kleiner te zijn. In de broek geeft deze zelfs een maat groter aan.
Refund: vergeet het maar. Geld kwijt. Wordt aan het lijntje gehouden 🤬
Terrible quality from a Chinese company
It is a Chinese company but they present themselves as Dutch. I ordered 100% cotton socks unaware that I was actually ordering from China, and I received socks that are not cotton, of terrible quality, incorrect size and different colors from seen on the photos.
Prullaria voor de hoogste prijs!
Slechte service
Weer een voorbeeld van een webshop die via het buitenland spullen aanbieden onder een nl vlag. Mijn bestelling is door de slechte bezorging zoek geraakt. Iets waar ik als klant niks aan kan doen. Vervolgens zijn we nu nog is een week en 4 keer mailen verder voor dat er hopelijk een gepaste oplossing komt. 5 weken wachten op een paar schoenen is het mij echt niet waard. Dan nog is moeten bewijzen dat ze nooit zijn geleverd vind ik triest.
Het is puur bedrog consumentenbedrog na…
Het is puur bedrog consumentenbedrog na 3 weken wachten kwam eindelijk mijn pakje toe. Voor die prijs verwacht je natuurlijk niet het van het maar wat ik kreeg is werkelijk rommel laat staan orthopedische sneakers daar lijken ze in de verste vesten niet op ze zijn hard van binnen je kunt er met moeite met je voeten in het volledige materiaal is zo plastic dat je werkelijk van hoop ik zou worden. En dan stuur je een mail Ik heb trouwens klacht neergelegd bij klarma. Ze stellen dan voor om 30% korting te geven en je mag ze houden dan moet je nog 25 betalen van de 40 wat ze zelfs totaal niet waard zijn of je stuurt ze terug naar NL dan krijg je 50 procent terug of je stuurt ze volledig terug naar China op eigen verantwoordelijkheid om 100% terug te krijgen het is zelfs bij de chinese webshops zelfs bij temu gaat het er beter aan toe dan bij hun. Ik noem het kopers bedrog en ik raad het iedereen af om daar ook maar iets te kopen het is werkelijk rommel enkel goed voor de vuilnisbak en je centjes ben je kwijt
Begin augustus besteld
Begin augustus besteld. Vooralsnog niets geleverd gekregen. " vandaag besteld en vrijwel direct verzonden" zal allemaal best wel. Maar als het eerst uit China of waar dan ook vandaan moet komen dan beter gewoon de volgende keer naar een winkel in NL gaan.
Oplichters
Oplichters ! Pakket besteld , 2 maanden verder, nooit ontvangen!
KOOP HIER NIETS !
Opgepast! Dropshippers!
Uit alles op de site lijkt het om een gewone Nederlandse webwinkel te gaan, niet dus! Enkele polo's besteld die aangeprezen werden voor hun kwaliteit en voor een normale gangbare prijs, dus ook niet goedkoop. Al snel daarna bleek dat het om een dropshipper gaat, ze maakten mijn bestelling rechtstreeks over aan een Chinese leverancier die het op zijn beurt de veel goedkopere polo's naar mij verstuurd. Bij ontvangst: Polo maat XL die met moeite een Medium kan zijn, polo's waarvan de mouw-maat niet kan kloppen met de rest, enz. Tip: voorkom een dure les, zoek eerst goed in reviews voor je besteld! Of bestel gewoon rechtstreeks op een Chinese webshop dan betaal je tenminste de normale waarde volgens de kwaliteit.
bestelling niet retourneervaar
Ik heb 4 bh's besteld die na geruime tijd werden geleverd. Er stond bij dat ze voor maat 52 waren. Dit is absoluut niet het geval. Het meest stuitende is, dat ik het pakket niet retour mag sturen vanwege hygiëne. Dus ik zit met 4 bh's die niet passen en een strop van 50Euro. Wat een oplichters!!!!
Niet betrouwbaar
Ik heb enkele weken geleden 2 paar schoenen besteld ik keek toen naar de recensies die zijn echt te verschrikkelijk .
Ik wilde mijn bestelling annuleren maar dit ging niet zat al in het bestel proces nog enkele mails gestuurd maar kreeg hetzelfde antwoord .
Afgelopen week werdt er een pakketje bezorgd maar was helaas niet voor mij bestemd gelijk contact opgenomen met ze en het pakketje teruggebracht naar een pakket punt .
Contact opgenomen met het vervoer bedrijf die boden hun excuses aan .
Krijg ik vandaag een mail terug of ik al bij mijn buren heb gevraagd ja dat had ik al gedaan krijg in de mail de track en tracé daar staat in het is geleverd nee niet mijn pakket is geleverd maar ze blijven maar draaien om je te over tuigen dat het bezorgd is .
Ik ben nog niet klaar met dit bedrijf wat ze niet zijn komt uit China .
Het lijkt mij een goed idee dat iedereen die getroffen is door dit drop fishing bedrijf een zware klacht in te gaan dienen of een advocaat dit laten beoordelen
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








