Stashbee Anmeldelser 

873
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I've been using Stashbee for a few years now. It's easy to navigate and pretty convenient. I'd like to especially mention Romaé's top tier customer service. I had a mild issue due to misunderstanding... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Such an easy process- would highly recommend and give money to people with free parking spaces rather than councils with car parks

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Great choice of car parking spots. Great communication with owner and company. I booked a month slot but didn't realise that it was on a rolling basis and when I tried to cancel, I was advised that th... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brilliant customer service from Mae. After 3 years of renting a space unfortunately our host cancelled, but Mae really went out of her way proactively to make sure we were looked after. Thanks

Virksomhedsoplysninger

  1. Online markedsplads
  2. også i
  3. Bilopbevaring
  4. Lagerfacilitet
  5. Opmagasinering
  6. Parkeringsanlæg
  7. Parkeringsplads

Skrevet af virksomheden

Space has never been at such a premium, and we live in an era where people have more belongings than ever before. Stashbee aims to reinvent the way we store stuff for the sharing economy generation. Our easy-to-use platform connects individuals & businesses who have spare space (garages, spare rooms, parking spaces, warehouses and self-storage) with those who need it (private and business storage, parking, warehousing). Think of it as Airbnb for storage. For our Guests, we offer secure, vetted, local spaces at affordable prices. Meanwhile we empower our Hosts with an easy way to earn additional income. Our world-class website automates the end-to-end booking process, seamlessly processes payments, and offers a powerful and easy-to-use dashboard for Guests and Hosts to interact and manage bookings. We make the process safe and secure by running ID checks. We also provide insurance, which is powered by Guardhog and underwritten by Hiscox and is specifically designed for peer-to-peer storage, to cover people's stored items.


Kontaktoplysninger

4,4

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

873 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 75 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,4

Alle anmeldelser

(873)

70 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have had my first booking and…

I have had my first booking and payment. It was something I thought I would try and now my spare room has generated a little extra money. It's really easy to use and you set the boundaries as to access etc.

31. juli 2025
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hi Wayne,

We're glad to hear your spare room is now making you some extra money. That's great to hear!

Kind regards,
The Stashbee Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Trusted Company

The company handles everything well between A and B and also very helpful.

14. juli 2025
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hi Mary,

We're delighted to hear that you found us helpful and everything went well!

Kind regards,
The Stashbee Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent

All good , easy to navigate and book .

12. juli 2025
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hi Julian,

We're glad to hear you found the website easy to navigate and book.

Kind regards,
The Stashbee Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rent a garage

I have rent a garage from landlord who should not rent his property because on the same he was breaking a law. I asked Stashbee to help me with the issue, and I got it.

6. juli 2025
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hi Pawel,

Thank you for your review and we're really sorry you had that experience. We're glad we could help resolve it for you!

Kind regards,
The Stashbee Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Service works well

They communicate by chat but they do communicate well. They kept replying until I knew what was happening. I have my carpark space.

2. juli 2025
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hi Mrs Hardstaff,

Thank you for the great review! We're glad our team was able to keep you updated and help you secure your parking space.

Kind regards,
The Stashbee Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Quick match

Quick match
I randomly put my rental space in this website, did not expect it will work. Actually, it turned out to work so quickly and the whole process is so smooth. Well done. the only thing I was hoping to improve is maybe the company could provide some latest advice about whether my price could go higher to be more market price. (BTW I am the host)

10. juli 2025
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hi Julia,

Thank you for your kind review! We're so glad to hear the process was smooth and worked quickly for you.

We're sorry if the pricing guidance was not clear, just to let you know, there’s a section on your listing page that shows both dynamic and manual pricing. The dynamic pricing range gives an idea of what similar spaces are going for in the current market, which can help you decide on a competitive rate.

If you ever need help with pricing or anything else, feel free to reach out via live chat on our website or email us at support@stashbee.com, we’re always happy to help!

Kind regards,
The Stashbee Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

0 stars

0 stars. The customer service is totally useless. There’s no way to get in touch with an actual human. They made it so difficult to contact them, it’s ridiculous.
People should stop buying from this guys. Utterly bad and unprofessional.

7. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hello A,

We're very sorry to hear about your experience.

We always aim to provide helpful and accessible customer service, so it's disappointing to hear we missed the mark in your case. Unfortunately, we’re unable to locate your details in our system based on this review but we’d really like the opportunity to assist you directly.

Please don’t hesitate to get in touch with our team via live chat on our website or by emailing us at 'support@stashbee.com' as a member of our team will be happy to help.

Regards,
The Stashbee Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy to use service

Great website and system to use, so far excellent space providers as well.

21. juni 2025
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hi Anthony,

Thank you for your review, we're glad to hear that you found our service easy to use.

Kind regards,
The Stashbee Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

what a waste of time

what a waste of time. I booked a room then the owner cancelled me becuase he wanted to double the price so I booked again and he then told me I couldnt have the whole room as he wanted to rent it out to other people. then the other garages I booked no one got back to me!

20. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hello Sarah,

We're sorry to hear things didn’t go smoothly with your recent bookings.

This definitely isn’t the kind of experience we want our customers to have. If you drop us a message at support@stashbee.com, we’d be happy to help you find a better space and make sure things go more smoothly next time.

We’re here to help and would love the chance to turn this around for you.

Regards,
The Stashbee Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Good company

Once account is set up and you adhere to policy, everything runs smoothly. You are kept informed of bookings, dates, etc. Good company to go with if renting your car parking space.

30. maj 2025
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hello Helen,

Thank you for your great review!

We're glad to hear that you found the process to be smooth and comprehensive.

Regards,
The Stashbee Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ignored identity fraud, sent bailiffs instead

I reported identity fraud to Stashbee in March after discovering my stolen driving licence had been used to open an account in my name. They responded and claimed they’d investigate — but did absolutely nothing. The account remained active for months. I received no follow-up, no resolution, and now I’m being chased by a debt collection agency for £523, even though I never opened or used the account. I provided proof of a police report (Action Fraud), confirmed a legal name change, and informed them directly that this was a case of identity theft. Their response? Send my details to a bailiff. I’ve now escalated this to the ICO, the Financial Ombudsman, and lodged a second fraud report. The case is being looked at seriously — just not by Stashbee. I strongly advise against trusting this company with any of your data.

18. marts 2025
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hello Tommy,

We're very sorry to hear about your experience and understand how distressing this situation must be.

We want to clarify that the debt was passed to our debt collectors not to be pursued, but to help gather more information related to the case. The debt collection agency moved to collect the debt without our guidance, and we apologise for the confusion and concern it has caused.

Please rest assured that the case is still under investigation, and we have placed the debt collection process on hold while we gather all necessary details. This is a sensitive and unusual case, which none of our identity verification systems (Stripe & Onfido) have identified your account as being fraudulent.
.
We are happy to work with all law enforcement agencies and relevant third parties, including the ICO, the Financial Ombudsman, and Action Fraud, to help resolve this matter fairly, promptly, and transparently.

We have sent you a detailed email on the next steps required to close this out. Please do work with us to help resolve this issue.

We are committed to working with you to reach a resolution and appreciate your patience and cooperation during this process.

The Stashbee Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scam

I rented a parking space for my non functioning car and arranged transport for another 100 pounds.
On the day the rental was supposed to start I have received a message that this is a scam.

There is no option to phone the company (or they say email or chat - you get automatically dismissed from the chat after they send you an email with refund).

There is no option to speak with the parking space owner beforehand (unless you pay/book) which is a huge problem.
It leaves me with a lot of issues where the car is now parked and with a minus of 100 pounds for the transport I have arranged.

I have to also post the conversation I had with the team. How they deny everything is unacceptable.

Message from the host today:
I don’t have this parking anymore and don’t recall ever using this platform to hire out parking. I haven’t lived at this address for over 3 years. Please don’t send money. This might be a scam
Jacques
Verified User

Message from Stashbee
Hello Lucia,
Thank you for your message, my name is Romaé and I will be helping you today! Please allow me to clarify, you were not scammed, it seems the Host had forgotten about their listing which you were able to book.

I think this deserves to be shown to others.

3. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hi Lucia,

Thank you for taking the time to leave a review—I'm really sorry to hear about your experience.

We want to clarify what happened and, more importantly, show you that we take situations like this seriously. The Host you booked with did originally create their Stashbee listing and logged into their account to message you and cancel the booking. While we can’t explain why they used the word “scam,” we can confirm they were the original owner. It’s likely they simply forgot to remove the listing after moving house.

As soon as we were made aware the space was no longer available, we immediately removed it and issued you a full refund. As a goodwill gesture, we also added £50 in Stashbee credit to your account, and we’d love to help you find a reliable alternative.

We completely understand the inconvenience caused, especially with the transport arrangements. While the payment was made directly to a third-party provider, they are one of our trusted partners and are usually very understanding about situations like this. We recommend getting in touch with them and we're happy to support that conversation if helpful.

For full transparency, here’s the complete message originally sent by our team:

"Hello Lucia,
Thank you for your message, my name is Romaé and I will be helping you today.
Please allow me to clarify—you were not scammed. It seems the Host had forgotten about their listing, which you were able to book.
This has now been corrected; we have cancelled the booking and refunded you in full.
We have also added £20 Stashbee credit onto your account for the inconvenience caused.
We apologise for this misunderstanding—please let us know if we can help with anything else."

We’re truly sorry your experience didn’t meet expectations. We’re actively reviewing how these situations can be prevented going forward.

If you’re still looking for a space, we’d love the chance to support you properly.

Best regards,
The Stashbee Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good …

Great experience they are very responsive in answering would use again.

22. maj 2025
Stashbee-logo

Besvarelse fra Stashbee

Hello Jaspreet,

Thank you for your lovely review!

Regards,
The Stashbee Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere