snowdontimber Anmeldelser 

302
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Called in at Bangor looking for reject timber just for a rail and post fencing project at home. Joe there was excellent having deciphered what I was after, I had had a busy day at work and couldn't... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered some fence panels from Snowdon Timber via B&Q. Received an email saying order had been dispatched and would arrive at address on 11th September. No order was delivered, when I contacted the co... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered with b and q, delivered quickly, had 1 pack not delivered by courier firm but after contacting snowden they followed up quik, let me know what was happening and it was with me the next day. Ca... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

First class service from order to delivery! High quality Garden Love Seat purchased & set up in garden by delivery driver. Lots of great compliments from my neighbours too. Would recommend Snowdon Tim... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Tømmerhandel
  2. også i
  3. Brændeleverandør
  4. Butik med havemøbler
  5. Butik med udstyr til haveanlæg
  6. Leverandør af havebygninger
  7. Marked for byggematerialer

Skrevet af virksomheden

Snowdon Timber Products is a North Wales-based timber merchant supplying customers across the UK. Operating from our Bangor and Mochdre depots, we stock a wide range of timber and landscaping products, including decking boards, sleepers, cladding, flooring, sheet materials, battens, and more. Customers can shop directly through our website, snowdontimber.co.uk, as well as through leading marketplaces including Amazon, eBay, B&Q Marketplace, and Tesco Marketplace. We pride ourselves on offering competitive pricing, fast dispatch, and friendly customer service. Whether you are a trade professional or a DIY customer, our team is always happy to help with advice on timber grades, treatments, sizes, and product selection. At Snowdon Timber, we understand that timber projects can sometimes be confusing, so if you need support before or after ordering, our team is here to help.


Kontaktoplysninger

4,3

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

302 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 83 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(302)

65 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely shocking service

Absolutely shocking service, reported delivery didn't arrive, no contact, no follow up. Poor comms from a very poor company. Don't purchase from this company!! Order 1063343841-A through BandQ, even admitted their service was very poor.

13. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
snowdontimber-logo

Besvarelse fra snowdontimber

We are sorry to see this review and apologise for the experience you had.

We fully understand your frustration and appreciate that the level of service received did not meet expectations. While we did our best to work with the courier to resolve the issue, we recognise the inconvenience caused and sincerely apologise for this experience.

A full refund has now been issued accordingly.

We are continuously working to improve both our delivery processes and customer communication to help prevent situations like this from happening in the future.

Kind regards,
Snowdon Timber

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very happy with the reject decking…

Very happy with the reject decking boards from Snowdon Timber. Bought them for my patio and the quality is really good considering they are reject boards. Great price, arrived with no problems just 3 days after ordering. Very pleased with the service and would definitely recommend.

12. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
snowdontimber-logo

Besvarelse fra snowdontimber

Thank you for your review!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I should have read the reviews, same missing order nightmare

I should have read the reviews before ordering from Snowdon Timber through B&Q Marketplace.
Almost every negative review here describes the exact same story: people order something, the order arrives partially or does not arrive at all, and then the endless excuses and contradictory stories begin.
Unfortunately I ended up in exactly the same situation.
I ordered a COMPLETE decking kit worth over £260. Instead of receiving a complete order, random parts arrived on different days, and one full pack of decking boards never arrived at all — meaning I could not even finish the decking I paid for.
First it was “there are delays”. Then apparently the package “went missing at DX”. Looking at the reviews here, DX seems to “lose” an awful lot of Snowdon Timber packages.
Then I was told they would bypass the courier investigation and send replacement boards directly from their warehouse on Monday. Monday came and went. No delivery. No tracking number. Nothing.
Then suddenly the story changed AGAIN to: “we asked the depot to search for the missing package and deliver it if they find it”.
So which is it? Was a replacement dispatched or not?
For over 2 weeks now this has been nothing but excuses, delays, contradictory information, emails, phone calls and chasing them constantly just to receive the goods I already paid hundreds of pounds for.
Absolutely terrible experience and based on the reviews here, clearly not a one-off incident.

12. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
snowdontimber-logo

Besvarelse fra snowdontimber

Hi Gabor,

We are sorry again for the delays and frustration caused with your order.

Unfortunately, issues within courier networks can occasionally happen, particularly with large and bulky deliveries. However, we fully appreciate how frustrating this has been for you, and we are continuously working every day to improve these situations and provide a better customer experience.

I would also like to note that throughout the investigation process — which unfortunately can take time as both we and DX must follow formal procedures — our team member remained in contact with you and kept you informed regarding the updates we received and the actions being taken.

Following further investigation, a replacement for the missing items has now been dispatched directly from our warehouse under tracking number L0370915. The replacement was sent on the overnight pallet service and is expected to arrive tomorrow, subject to no further delays within the DX network.

We always do our best to resolve issues as quickly as possible, and in your case a replacement has now been arranged and dispatched.

Thank you again for your patience, and we sincerely apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,
Snowdon Timber

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

20 pieces of 4x2 ordered on 29th April

20 pieces of 4x2 ordered on 29th April, contacted Snowdon on 5th May to say delivery has not arrived. They told me courier DX had 'lost' the delivery and they would send a replacement.....11th April, still no sign of wood. I have contacted Snowdon several times asking them to push this with courier, but 12 days later I still have no wood and no idea when or if it will actually turn up. I have lost the contracter who was to do the job as the material is over a week late. Very disappointed with the response once something went wrong, there is no urgency or get up and go to solve the problem and iam having to chase to get any kind of action. Poor

11. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
snowdontimber-logo

Besvarelse fra snowdontimber

Hi Steve,

We are very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration.

Unfortunately, DX informed us that the original consignment had been lost in transit, which is why a replacement was arranged immediately from our side. We appreciate that this delay has had a significant impact on your project, especially with the loss of your contractor, and we sincerely apologise for the inconvenience caused.

Please be assured that we have been actively chasing the courier for updates; however, we understand that this has not reflected the level of service you expected from us.

If you could please contact us directly with your order details, we would like to investigate this matter further and work towards a resolution for you.

Kind regards,
Snowdon Timber

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible service and communication

Terrible service and communication. 1 week late and no contact. Job lost along with part of my reputation. Cancelled the order and then they see fit to email me with a weak apology.

1. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
snowdontimber-logo

Besvarelse fra snowdontimber

We’re very sorry for the inconvenience caused with your order.

Your order was originally placed on 24th April. Unfortunately, on 1st May we were informed by DX that the parcel had been lost in transit.

A replacement order was arranged immediately; however, following your request to cancel the replacement and proceed with a refund instead, the refund was issued straight away.

Please accept our sincere apologies for the issue. While situations like this are rare, courier networks can occasionally experience delays or losses, particularly during the busy home and garden season when delivery volumes are exceptionally high.

Thank you for your patience and understanding.

Snowdon Timber

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered a pack of 5 Tongue and Groove…

I ordered a pack of 5 Tongue and Groove Shiplap from their eBay shop. The delivery was delayed so I contacted them. They said that they had to check with the courier. After a week of delay they told me that my item is lost, so I asked for a replacement. The next day they issue a refund without consulting me. When I asked them if I will be getting what I ordered, that's when they decided to tell me that they don't have stock any more. At this stage I have been delayed 2 weeks and feel quite frustrated with the bad communication. Additionally, I lost a voucher which I had used for the purchase. Their customer service admitted that all the errors happened on their side but offered ZERO solutions to make things right apart from sending me away with a refund and effectively dismissing my complaints for being delayed, frustrated and financially damaged.

Very disappointing service all around, from delivery to customer service handling.

22. april 2026
Uopfordret anmeldelse
snowdontimber-logo

Besvarelse fra snowdontimber

Hi Endri,

We are very sorry to hear about your experience — this is clearly not the level of service we aim to provide, and we completely understand your frustration.

This situation is not acceptable, particularly in terms of the delays, communication, and the way the issue was handled. We sincerely apologise for the inconvenience caused, including the impact on your project and the loss of your voucher.

Our General Manager, Graham, will be contacting you today to review your case in detail and work towards a proper resolution.

If the matter is not fully resolved, please feel free to contact us at ksenia@snowdontimber.co.uk for further assistance.

Thank you for bringing this to our attention, and again, we are truly sorry for your experience.

Kind regards,
Snowdon Timber

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service

Excellent service as usual, what you buy is what you get at competitive price nowadays, always use and 1000% trustworthy

7. april 2026
snowdontimber-logo

Besvarelse fra snowdontimber

Thank you for your feedback

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic service,delivered within…

Fantastic service,delivered within time.I bought reject decking boards and they are in great condition.Really really good price compared to others I'd looked at.very very happy.Would definitely recommend

23. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good products, good prices - considerate delivery

I have used Snowdon timber for a variety of projects over the last 18 months and have found them to be an excellent supplier of Timber.

In the main I have purchased stock of their reject scaffold boards and Oak Furniture and have found each product to be well priced of good quality (especially the reject scaff board - which, despite containing imperfections as you might expect for a reject product is perfectly good for home projects such as shelving and book cases).

The Oak boards that I have received have been of excellent quality and clear care has been given in the packaging to ensure that they arrived in good condition as hardwoods can often get damaged in transport. When you spend approx £600 on Oak you want it in one piece and Snowdon deliver.

I have made a counter top, a dining table and two benches out of the material which required lamination of large surfaces together - not easy to achieve if the material is significantly bowed - which none of the panels were.

If you're looking for a good supplier of quality products, at reasonable prices who offer free delivery - give Snowdon a look.

9. januar 2026
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere