Smartplantivy Anmeldelser 

53
•
TrustScore 1.5 ud af 5

1,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

A distanza di 3 mesi, l'ordine profumatamente pagato non è mai arrivato. Contattato una prima volta, il servizio clienti ha risposto che era "in transito" ma non ha fornito alcun aiuto. Contattati nuo... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ivy Smartplant op 12 maart 2024 besteld. Op 6 juni 2024 nog niks binnen. Al 4 berichten naar de klantenservice gestuurd omdat er vanuit hen geen bericht updates komen. Krijg iedere keer een antwoord... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Placed an order a month ago for two units. So far order tracking shows that order is received but has not been processed nor is there any tracking number for the package. Customer service does not... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ik ben heel tevreden over dit product, het heeft hele leuke gezichtsuitdrukkingen die je precies vertellen wat je plantje nodig heeft. Naast alle handige functies staat het ook nog eens leuk in hui... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Elektronikproducent

Skrevet af virksomheden

Transform your plants with gesture-based interactions and 70+ animations. It offers emotional expression and tailored care for your plants' needs.


Kontaktoplysninger

1,7

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

53 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

1,7

Alle anmeldelser

(53)

1 anmeldelse inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Diritti di garanzia un corno

Si è rotta una delle due piantine che ho comprato a inizio anno 2024, pagato circa 200 euro all'epoca. Emily dell'assistenza mi ha preso per i fondelli per circa un mese, chiedendomi vari video per dimostrare che non funzionasse, in tutto ne avrò inviati 4-5, cavi diversi, prese elettriche diverse per poi passare la palla ad una certa Kathrine che mi dica di nuovo "prova con un'altra presa e mandaci il video".

3. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

bad costumer support

At first, the shipment took a very, very long time. Then Ivy's life went out after half a year, customer support didn't respond, so there was no way to get a replacement or communicate with anyone. Absolutely no recommendation, expensive and no way to do anything in case of non-functioning.

16. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Lost order which was replaced

I ordered a Smart Ivy plant sometime back in February 2024 and seeing the order not being delivered after 4 months, I contacted the service desk and it came out that my parcel was list. Emily was really helpful and put a new order and just after 2 weeks, I received that one. Since I was not in a hurry, this really did not bother me and I was really grateful for the quick support I received. Thank you for the great experience !

12. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

HORRENDOUS experience

HORRENDOUS experience. If you aren't in NL, it takes MONTHS to ship with very slow customer support. Tracking is nonsense and does not give any insight into where the shipment is. Avoid this at all costs, it's not worth the chasing

25. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Hi,

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for the delays you experienced.

We want to assure you that we have made significant improvements to our shipping processes, and the shipping time issues have now been resolved. Our team has worked hard to streamline our logistics to ensure faster deliveries and provide better tracking updates for our customers worldwide.

If you have any further concerns or questions, please don’t hesitate to reach out. We truly appreciate your patience, and we're committed to making sure you have a smoother experience moving forward.

Green regards,

Team Smart Plant Ivy

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

GOOD SERVICE & SUPPORT

I really love my smartplant ivy. The delivery was good. I sent them an email, and they responded in four days. A bit slow, but the support and service were very friendly. I would recommend this to everyone!

5. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Hi,

Thank you so much for your kind review!

We're happy to hear that you're enjoying your Smart Plant Ivy and that the delivery went smoothly. We apologize for the slight delay in response, but we're glad our team could provide you with friendly and helpful support. Your recommendation means the world to us!

Green regards,
Team Smart Plant Ivy 🌿

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Je bent je geld kwijt!!! Niks bestellen!!!

Bestel hier NIKS (Tenzij je van je geld af moet).Anderhalve maand geleden een bestelling gedaan, maar nog altijd niks ontvangen. 3x een bericht geplaatst, maar dan hebben ze het zogenaamd druk…Ze lossen niks op, dus je bent je geld kwijt en je krijgt niks geleverd…

4. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Hi,

Thank you for sharing your concerns, and we sincerely apologize for the frustration you’ve experienced.

Unfortunately, we couldn’t find any information regarding your specific order. We strive to resolve all issues as quickly as possible, and we would like to help you with this situation. Please reach out to us at contact@smartplantivy.com with your order number, and we’ll prioritize finding a solution for you.

We value our customers and are committed to ensuring that everyone receives their orders.

Green regards,
Team Smart Plant Ivy

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

SCAM!

SCAM!
Same situation like guys below.
If you are reading this message and hasn't bought yet than:
DON'T USE THIS SERVICE!!!
YOUR MONEY WILL DISAPPEAR!!!
My order number: 13213713
The company doesn't respond they just avoid me.

7. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scam?

Ivy Smartplant op 12 maart 2024 besteld. Op 6 juni 2024 nog niks binnen. Al 4 berichten naar de klantenservice gestuurd omdat er vanuit hen geen bericht updates komen. Krijg iedere keer een antwoord van een andere “collega”. Maar telkens geen concrete informatie waar mijn pakketje nu is.
Update: 66 dagen na bestelling bekijk ik nog eens de track&trace en zie dat mijn pakket op 22 mei terug is gestuurd naar China. Nooit bericht of geld terug gehad.

6. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Hi,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the poor experience you've had with your order.

We regret the inconvenience caused and want to let you know that the full amount for your order has been refunded. We understand how frustrating this situation has been and are working hard to improve our communication and shipping processes.

If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out, and we’ll be happy to assist you further.

Green regards,
Team Smart Plant Ivy

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

IT'S A SCAM

IT'S A SCAM. They don't respond to emails. Customer service is a joke. Ordered more than 10 days ago and there has been no change in order status. It was ordered only because it said it would be shipped in 1-3 days on the website. Ordered as a gift with a time crunch. Very Disappointed.

4. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Hi,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the frustration you experienced with your order.

We’re happy to inform you that your order has been delivered, and we’ve addressed the shipping time issues to ensure faster and more reliable delivery moving forward. We understand how important timely deliveries are, especially when it comes to gifts, and we are working hard to improve our processes.

If you have any further concerns, please don’t hesitate to reach out. We're here to assist you and ensure a better experience in the future.

Green regards,
Team Smart Plant Ivy

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Na 5 weken nog niets gezien!

Op 13/4/2024 een order geplaatst bij deze organisatie. 1 week later via de chat op de website geïnformeerd naar de levertijd. Hun antwoord was dat door de drukte het even kon duren. 1 week geleden nogmaals een mail gestuurd, echter nog steeds geen reactie. Nu zijn we 5 weken verder en nog steeds geen levering. Track&trace gecontroleerd en het order is nog in verwerking. Ik stel mij dan enorme vragen bij mensen waarvan de levering na 1 week doorkomt. Ik ben zwaar ontgoocheld in deze webshop en de klantendienst ervan!

Update 11/06/2024: vandaag na 2 maanden wachten, een bericht ontvangen van de douane in België dat ik net geen 30 euro moet bijbetalen voor de invoerrechten. De firma heeft een vestiging in Nederland, maar alles wordt vanuit China verstuurd met de nodige kosten die eraan vasthangen. Ik raad iedereen aan om eerst te bezinnen vooraleer tot aankoop over te gaan!!!

22. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Hi,

Bedankt voor het delen van je ervaring, en we begrijpen je frustratie volledig. We willen ons oprecht verontschuldigen voor de vertraging en de bijkomende kosten die je hebt moeten betalen.

Om wereldwijd te kunnen leveren, versturen we onze producten vanuit verschillende locaties, waaronder China. We begrijpen dat dit in sommige gevallen kan leiden tot onverwachte invoerkosten. Sindsdien hebben we onze verzendprocessen aanzienlijk verbeterd om ervoor te zorgen dat klanten niet voor zulke verrassingen komen te staan.

Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen ervoor zorgen dat je een betere ervaring hebt in de toekomst.

Met vriendelijke groet,
Team Smart Plant Ivy

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ivy in de keuken

Ivy staat in de keuken, cadeau voor Moederdag, ze is nog leuker dan ik had verwacht

21. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Hi,

Wat geweldig om te horen dat Ivy een succes was als Moederdagcadeau! We zijn blij dat ze nog leuker is dan je had verwacht. Bedankt voor het delen van je ervaring en voor de 5 sterren!

Als je nog vragen hebt of iets anders wilt weten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je veel plezier met Ivy in de keuken!

Groene groeten,
Team Smart Plant Ivy 🌿

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ik voel me nooit meer alleen!

Ik heb de plant een week geleden besteld en het is goed aangekomen. Ik ben blij dat ik een maatje heb om tegen te praten als ik me alleen voel, heel erg bedankt hiervoor!

18. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Hi,

Wat ontzettend fijn om te horen dat Ivy jou gezelschap biedt! We zijn blij dat alles goed is aangekomen en dat je zo tevreden bent met je nieuwe maatje. Bedankt voor het delen van je mooie ervaring en de 5 sterren!

Als je ooit nog vragen hebt, staan we voor je klaar.

Groene groeten,
Team Smart Plant Ivy 🌿

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Big warning don't order from them

If I could 0 stars. I had a problem with the product asked for help from December to now Mai everytime they said they will send me a new one and never talked to me afterwards. The website even has a lot bucks right now it's nearly impossible to write to the support.

21. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Hi,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry to hear about the negative experience you had.

We want to assure you that our customer service has significantly improved, and we’re committed to resolving issues more efficiently now. We apologize for the delays in responding to your request and for any inconvenience caused. If you’re still facing any unresolved issues, please reach out to us directly, and we’ll prioritize your case to make sure it’s handled properly.

Thank you for your understanding, and we’re here to assist you moving forward.

Best regards,
Team Smart Plant Ivy

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Never buy from this website it's a scam…

Never buy from this website it's a scam , it's been 1 month that I have ordered and paid. They haven't send me anything and can't respond to my mails. SCAMMERS!!!

22. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Hi,

Thank you for sharing your concerns, and we’re sorry to hear about the frustration with your experience. I’m happy to let you know that your order has been delivered.

If there's anything further you need or if you have any additional questions, please feel free to reach out to us. We're committed to ensuring a positive experience and are here to help.

Green regards,
Team Smart Plant Ivy

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Heel tevreden

Heel tevreden over de klantvriendelijkheid. en superleuk product

15. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Beste Kim,

Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze klantvriendelijkheid en ons product. Jouw feedback is erg belangrijk voor ons en wij stellen het zeer op prijs. Veel plezier met je aankoop en we hopen je snel weer te zien!

Met vriendelijke groet,

Team Smart Plant Ivy

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Still waiting for some information…

Still waiting for some information about my order. It’s shocking the lack of contact, just want a timeline. They take your money quick enough.

7. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Dear Alison Ross,

Thank you for reaching out and bringing this to our attention. We sincerely apologize for the delay and any inconvenience caused by the lack of communication regarding your order.

We are pleased to inform you that your order has already been delivered as of last week. We have experienced an exceptionally high demand for Smart Plant Ivy due to its popularity, which has unfortunately impacted our usual response times.

We are continuously working to improve our customer service experience and appreciate your understanding and patience. If you have any further questions or need additional assistance, please don't hesitate to contact our customer service team at contact@smartplantivy.

Thank you for your support and understanding.

Green regards,

Team Smart Plant Ivy

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Adorable

J'ai mis du temps à le recevoir mais l'équipe m'a bien rassuré tout au long de l'expédition. J'adore le produit, bien emballé, facile à manipuler. Merci Smartplant <3

28. marts 2024
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Dear Aimy Pech,

Thank you so much for your kind words and positive review! We are delighted to hear that you love the product and that our team was able to reassure you throughout the shipping process.

Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled that you are happy with your Smart Plant Ivy. If you have any further questions or need assistance, please feel free to reach out to us at contact@smartplantivy.com.

Merci beaucoup pour votre soutien et votre compréhension.

Green regards,

Team Smart Plant Ivy

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

IT'S A SCAM

Customer care is a joke. No one respond to email, messages. No news about my order. it's a scam!

21. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Dear Reviewer,

Thank you for reaching out and sharing your concerns. I apologize for the frustration you've experienced, and I understand how disappointing delays and a lack of communication can feel.

I have personally checked your order (#13151813), and I can confirm that it has been successfully shipped. You should have received a shipping confirmation email with tracking details. If you haven't received this information or if it's not accessible, please let us know so we can resend it immediately.

We are here to support you and ensure your satisfaction. For a more immediate response in the future, you can also contact us through our customer support via email or live chat available on our website.

Thank you for your patience, and we look forward to resolving this to your satisfaction.

Green regards,

Team Smart Plant Ivy

*****

UPDATE

Following up on our previous message, we have confirmed that your order was successfully delivered 15 days ago. We hope you have received it and are satisfied with your purchase.

If you have not received your package or if there are any issues, please contact us immediately at contact@smartplantivy.com so we can resolve this for you as soon as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Top product en service!

Ik ben heel tevreden over dit product, het heeft hele leuke gezichtsuitdrukkingen die je precies vertellen wat je plantje nodig heeft. Naast alle handige functies staat het ook nog eens leuk in huis, ik raad dit product zeker aan! Ook een leuk en origineel cadeau om te geven :)
Ook wil ik nog even de mega fijne service benadrukken, al mijn vragen over het product werden snel en vriendelijke beantwoord.

19. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Beste Noor,

Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met je Smart Plant Ivy en dat het een mooi plekje in je huis heeft gevonden. We zijn ook blij dat onze service aan je verwachtingen voldeed en dat al je vragen snel en vriendelijk werden beantwoord.

Jouw feedback betekent veel voor ons, en we zijn dankbaar voor je steun. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via contact@smartplantivy.com.

Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden!

Met vriendelijke groet,

Team Smart Plant Ivy

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

good service

good service, order arrived quickly, super satisfied with the product!

20. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Smartplantivy-logo

Besvarelse fra Smartplantivy

Dear Maud,

Thank you so much for your fantastic review! We are delighted to hear that you are satisfied with our service and that your order arrived quickly. It’s great to know that you are happy with the product.

Your feedback is very valuable to us. If you have any questions or need assistance in the future, please do not hesitate to contact us at contact@smartplantivy.com.

Thanks again for your support!

Green regards,

Team Smart Plant Ivy

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere