Sisterparty Anmeldelser 

356
•
TrustScore 2 ud af 5

1,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Every single item that I got, mind you I ordered several, was extremely cheap materials and poor stitching. This is actually worse than SHEIN quality clothing- by a landslide! Also to return anything,... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

ZERO STARS!! What an absolute scam! They’re basically a third-party website with NO control over anything you order through them. Once you’ve paid, good luck getting any real help or accountabi... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Questo è un sito truffa articoli di qualità più che scadente hanno inviato articoli errati nn solo x il colore ma anche il modello completamente diverso.Anziche rimborsare e restituire l'articolo prop... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

First time ordering from Sister Party and wish I had read the review before doing so. Appears that they mock up outfits and then AI or photoshop them to improve appeal, once enough orders have been... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Dametøjsbutik

Skrevet af virksomheden

Welcome to SisterParty, where fashion meets fun! We are your go-to brand for all things trendy and fabulous.


Kontaktoplysninger

1,8

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

356 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

1,8

Alle anmeldelser

(356)

42 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Un article reçu sur deux

Un article reçu sur deux, mauvaise qualité, la coupe est déglacée, le tissu infecté, la combi de couleur blanche est tachée de bleu. 3 semaines pour recevoir. La qualité est très polluante. Car j’ai déjà jeté à la poubelle. J’aurais honte de porter quelque chose pareil. Ne achetez pas, vous allez regretter. Ps: j’attends toujours mon remboursement pour le deuxième article pas reçu.

7. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Chère Cleide,

Veuillez accepter Mes Excuses sincères pour toute frustration que vous pourriez éprouver. Vos commentaires seront documentés et partagés avec l’équipe correspondante pour vérifier et progresser.

En ce qui concerne l’article reçu, en reconnaissance du désagrément que vous avez éprouvé, nous avons utilisé plainte@sisterparty.com pour vous envoyer un courriel de suivi à ce sujet. Veuillez vérifier votre boîte de réception. Nous espérons avoir de vos nouvelles et que ce problème sera résolu dès que possible.

Quant au remboursement de l’annulation, il avait été émis à partir du 29 juin. J’ai joint la capture d’écran du remboursement au dernier email pour votre vérification. Si vous n’avez pas vu un remboursement de 55.95 EUR, veuillez vérifier l’historique de vos transactions sur la plateforme de paiement d’origine.

Si vous avez des questions complémentaires, n’hésitez pas à nous contacter à l’adresse ci-dessous.

Cordialement,

Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The communication is zero

The communication is zero. I have been struggling with maintenance requests for months. They finally see what I am going through, but it looks like it is not important.

18. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Hello,

Our contact channels are all working well. Customers can reach out to our customer service department by emailing us at support@sisterparty.com and complaint@sisterpaty.com. They can also do a live chat with Sisterparty on Facebook. We always respond to customers within 24 hours. If you didn't get a reply, please consider the possibility that your email/message didn't get through.

BTW, the only order I found under the name of "Ousmane" was back in 10/2/2023, which is obviously not your order. I am not sure if your order was placed on Sisterparty or some store with a similar name.

Therefore, could you please provide us with your order details, such as the order number and the email address used for the purchase? Or may we request you to email us at the email address below? This will assist us in locating your specific order and initiating the necessary steps to resolve this issue.

Thanks.

Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered an item about 3 weeks ago

Ordered an item about 3 weeks ago, no email got sent to me or anything but I have the order number. Tracking is saying delivered to a completely different address and area then I have given… I’m abit confused and no order has come.

27. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Dear Rhiann,

Please accept my sincere apology for any frustration you might experience. Your feedback will be documented and shared with the corresponding team to verify and make progress. 

Upon inspection, I found that the package of your order has arrived in the UK and was delivered on June 18. During transportation, its tracking number has been changed to a Yodel one. You can verify its status by checking out the attachment or hitting the link below.

Tracking link:  https://www.yodel.net.cn/tracking/JJD0002232212728614/PO110FE
Tracking #:  JD0002232212728614
TEL: +0344 755 0117

If you did not receive the parcel, kindly email us to inquire about the details. You can also call this number and provide your name and the tracking # to address the issue.

We have used complaint@cherley.com to send you an email to follow up on this matter. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

Regards,


Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This company is a huge red flag

Their website is a huge red flag, they also sell the same exact items as outcast. They asked me to enter my email to give me a coupon code, and there was no coupon code. I went to ex out and tried again, nothing. Thank god I didn't place my order.

EDIT: The company is an ACTUAL SCAM. They copy all product images from outkast, fashion nova, white fo and more!!! this company will should be shut down!!!!

20. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Hello,

We sincerley apologize for the inconvenience caused by the error. Usually the email with the gift card code will be sent to the address you entered right away. If you didn't receive it, it might go into the spam box. We will investigate this matter and fix it. Thank you for bringing it to our attention.

Regarding the code, you can contact our support team to get it. As a token of apology, we can upgrade the code to a bigger amount. If you like, kindly offer us your email address in Truspilot background and the SKU # of the item you were to buy, we can provide a gift card code to you directly.

We can be emailed at complaint@sisterparty.com.

Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID AT ALL COSTS !!!!!

Ordered an outfit on the 28th march and it’s still not here emailed multiple times to ask for refund but just told it will be shipped in a few weeks each time

18. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Dear Caitlin Rodgers,

We deeply apologize for any inconvenience caused!

As requested, we have canceled the order. It may take some time for the refund to return to your paying account.

(1-If it’s a PayPal refund, please wait 1 to 7 business days for the funds to settle in your account. You can view the status of the refund from your Account History. 
> Log in to your PayPal account.
>Click History
2-If it’s a credit card refund, it may take 5 to 10 business days for the funds to appear in your account. This delay entirely depends on your credit card company and its intermediaries.)

Thank you for your understanding and support. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us.

Best regards, 

Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I specifically didn’t order any items…

I specifically didn’t order any items on preorder because I needed it ASAP, after I placed the order and it was taking so long they then all of a sudden said pre-order. Your staffing issue isn’t a good enough response for poor customer service. You have cancelled the other two items but you’re asking ME to PAY to send back the cheap and awful quality dress you have sent me or you are offering me an £8 partial refund?!?! Your customer service emails aren’t even grammatically correct and you don’t even address customers by their name. You have sent an item that isn’t as described and therefore you should offer a full refund and refund the postage costs as this is your error not mine.

17. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Dear Georgia,


We apologize that the support team's solution was not satisfactory. After accounting for the discount, we are issuing the full refund of the blue dress on our side, which is 28.16 GBP. The funds may take a few days to return to your paying account.


(1-If it’s a PayPal refund, please allow up to 3 to 7 business days to be completed depending on how the item was paid (e.g. PayPal balance, credit/debit, or checking account).
You can view the status of your refund from your Account History.
> Log in to your PayPal account.
>Click History
2-If it’s a credit card refund, it may take up to 5 to 10 business days to appear in your account.
If any delay occurs please call PayPal or the bank for further query.)


Thank you for your understanding. If you have any follow-up queries, please feel free to contact us at the address provided.


Kind regards,


Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

3 articles commandés

3 articles commandés, 2 reçus au bout de 2 mois et le dernier 1 mois et demi après. De plus taille beaucoup trop petit rien ne me va et tissu fragile, de mauvaise qualité.

14. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Bonjour,

Nous sommes désolés que l'article n'ait pas répondu à vos attentes. Nous prenons les commentaires des clients au sérieux et prendrons note de votre avis auprès de l'équipe concernée pour progresser. Soyez assuré que les commandes sont retournables et remboursables – vous pouvez nous contacter à support@sisterparty.com pour régler le problème.

Pour votre commodité, nous avons utilisé complaint@sisterparty.com pour vous envoyer un e-mail afin de donner suite à cette affaire. Veuillez vérifier votre boîte de réception. Nous espérons avoir de vos nouvelles et que ce problème soit résolu dès que possible.

Salutations,

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Muy buena calidad, tarda en llegar.

Estoy editando mi reseña de hace un tiempo atrás. Me ha llegado todo lo que pedí, pero por separado. La calidad es muy buena y vale la pena lo único malo es que tarda mucho en llegar y en mi caso que pedí 8 prendas me llegaron por separados. Por el resto tanto en calidad y diseño muy bien. Cambio mis estrellas porqué vale la pena.

9. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Querida Angie,

Confío en que este correo electrónico te encuentre de buen humor. Al leer su publicación en Trustpilot, me sentí obligado a comunicarme con usted y asegurarme de que abordamos sus inquietudes para su máxima satisfacción.

Tras la inspección, descubrí que los artículos que ordenó son artículos de pedido anticipado, como se indica en el nombre del producto. Los artículos en reserva se enviarán más tarde que los artículos en stock. He marcado su pedido como prioridad para que nuestro almacén empaquete y envíe su pedido primero cuando el artículo esté disponible.Recibirá un correo electrónico con un número de seguimiento una vez que su pedido haya sido enviado.

También descubrí que el equipo de soporte ya respondió a su correo electrónico, que fue en menos de 24 horas. Estamos haciendo todo lo posible para responder el correo electrónico lo antes posible. Esperamos que puedas entender.

Si tiene alguna pregunta de seguimiento, no dude en contactarnos a la dirección a continuación.

Saludos,

Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Would allow refunds/returns

Will not allow you to return items to get your money back. They duplicated my order which was over $400 will not send me a return label. It’s just a circle of emails with no help.
Placed a separate order, the item is out of stock. Will they refund it? They said pick another item for same price.
Stay away from this company.

6. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Hello,

We apologize for any inconvenience caused. We can't create any order, including a duplicate one, unless the customer paid for it. In such a case, we suggest you contact us or check the transaction history to see if the original order got through.

Regarding the item out of stock, the offer, such as replacement, only served as an alternative. If you want to cancel it for a refund, of course you are allowed to. This was also what the support team did -- canceled the item as you requested.

If you have any follow-up questions, please feel free to contact us at the address below. 

Regards,

Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE AND FALSE…

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE AND FALSE ADVERTISING. So I was prompted to order something to get free shipping, placed the order and was charged TWO shipping fees. So $9.99 X2. Then I looked them up online and saw that they are a SCAM!!!! Tried contacting them, NO ONE has responded to me.
I JUST placed this order and want to cancel it. I WANT A REFUND and know for a fact that is possible since I just placed the order before finding out they were a scam...
I am reporting them to Better Business Bureau if they do not cancel and refund me for Order No. SP00145148

AND I KNOW YOU ARE USING FAKE AI IN YOUR ADS!!!! I HAVE SCREENSHOTS.

1. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Dear Zoe Birnbaum,

Please note that the ad says "✈ FREE SHIPPING on order over US $89". Your order, #SP00145148, was $82.98. it was not until you paid for the shipping that your order was over the amount.

I also noticed that the third item had been ordered independently and had not been added to order # SP00145148 by you. This means it is an entirely new order with a new order ID, # SP00145150. This was the reason why you were charged for the shipping twice. We suggest you order everything once to enjoy free shipping.

Regarding the response, we responded to you within 3 hours after you reached out, which was pretty fast a reply. As for the cancellation, the support team also canceled the order as you requested and refunded you the money as soon as within one day though it was at the weekend. Therefore we would like to clarify that we are not a scam.

We appreciate your understanding and support. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us.

Regards,
Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The dress we ordered did not have…

The dress we ordered did not have accurate sizing and the dress did not look like the one advertised.

29. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Hello,

We apologize that the item fell short of your expectations. We take customer feedback seriously and will take note of your review to the relevant team to make progress.

Regarding the quality and fit of the items, we assure you that our products undergo a quality check before being shipped out. However, we understand that each customer is unique in their preferences, and we will do our best to improve our overall quality and fit.

Rest assured that orders are returnable and refundable -- you can reach out to us at support@sisterparty.com to sort it out. If their service is not satisfactory, you can escalate the order to complaint@sisterparty.com.

We are fully committed to providing the best possible service and we remain at your disposal should you need assistance.

Warmest regards,
Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Never received my order

Never received my order

22. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Hello Melissa,

Upon inspection, I found that the parcel of your order had been shipped.  For your verification, please find enclosed a screenshot showing the package update.
Tracking #: YH24051702560SZ
Other tracking sites: 
https://www.17track.net/en#nums 
https://www.track718.us/en 
Once the warehouse ships out the package, the whole waiting time on the customer side normally ranges from a week to 3 weeks. 

If you have any follow-up questions, we suggest you contact us at the address below. 

Regards,
Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

waiting for an update for delivery

waiting for an update for delivery, no indication on website to warn me before ordering of the extremely long delivery/processing time, anywhere from 10-28 working days which would of completely impacted me spending what I did with this company as I need outfit options for an event at the end of the month
I completely understand things take time to ship around the world and not every brand has the ability to offer next day delivery etc, but I would expect clear and transparent delivery information
now I am hearing reviews that refunds/returns take equally the same length of time this is deeply saddening

17. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Hello,

Thank you for bringing your order to our attention. We understand the importance of resolving any issues you may encounter during your shopping experience with us.

In order to investigate and address the matter effectively, we kindly ask for some additional information to help us locate your order. Could you please provide us with your order number and the email address associated with your purchase? This will enable us to access the relevant details and proceed with the appropriate actions.

Alternatively, you are welcome to send us an email at complaint@sisterparty.com with your order details. Our dedicated customer service team will be ready to assist you and ensure that your issue is handled promptly and satisfactorily.

We appreciate your cooperation and patience in this matter. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to providing you with the best possible service.

Thank you for choosing Sisterparty. We look forward to resolving your issue swiftly.

Best regards,
Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid company they are scammers.

This is a scam company. I ordered 2 items. Neither fit and 1 looked silly. I requested an exchange but they offered a fraction of payment as well as I pay for return shipping. Never again will I shop here

16. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Dear Wesley Eizenhoefer,

First of all, please allow me to express my heartfelt apologies for any inconvenience you may have encountered during the shopping process.

We always strive to provide every customer with a quality shopping experience, so we are deeply sorry for the size discrepancy and appearance issues you have encountered. We usually provide detailed sizing guides and product descriptions designed to help our customers make the best choice, but clearly in this case we did not fully meet your expectations.

We would like to let you know that we offer a partial refund as a gesture of goodwill to customers who may find the return not practical. However, we also offer full refunds after customers return the product. We have used complaint@sisterparty.com to send you the return instructions to follow up on this matter. Please check your inbox.

We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

Best wishes,
Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

A scam website

A scam website. I waited months for my order and It never arrived. I would email and they would respond saying they are working on it and slow bc they have a lot of orders. Asked for a refund, they said I would get It between 5-8 business day and I never received It neither. Do not order from them. Do not buy.

16. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Hello,

First, please allow me to express my deepest apologies for the long delay and unpleasant experience you have had while waiting for your order. We understand your disappointment and frustration that not only did your order not arrive on time, but you also experienced further delays when seeking a refund.

We always strive to ensure that our logistics and customer service processes operate efficiently to meet our customers' expectations. However, clearly in this case, we were unable to do so, which we deeply regret.

In your case, we are willing to take immediate action to correct this error. Here are our solutions for you:

1. Instant refund: Kindly give us your order number and we will process your refund as soon as we verify your order information. The refund will be returned in the way you originally paid and is expected to arrive within the next 2-5 business days.

2. Additional compensation: As an additional compensation for our lack of service, we are willing to provide you with a coupon worth 20 USD for your future use on our website.

3. Priority processing: If you decide to try our service again in the future, we will ensure that your order will be marked as a priority.

We sincerely hope that these measures will make up for any inconvenience you may have experienced during this process and rebuild your trust in our brand. Please contact us through the address provided so that we can obtain the necessary details and process your refund quickly.

Once again, we apologize for the inconvenience and thank you for your understanding and patience.

Sincerely,
Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Really shocking do not order from this…

Really shocking do not order from this place if you are from UK they advise up to 3 weeks to get your items. It has now been over 4 weeks as I ordered 12th April and only received one item out of the two I ordered as they were sent out separately even though I put my order in one transaction. They don’t send you an order update on when it gets shipped unless you complain or even a confirmation email to say you have ordered.

12. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Hello,

Upon inspection, we found that the other item you ordered is a pre-order item, as indicated in the product name. Pre-order items would be shipped later than those items in stock. You will receive an email with a tracking number once your order has been shipped.

Regarding the splitting in shipping, in order for customers not to wait for a long time for no item, the warehouse would send the available items first. And when the back orders are available, they will send them immediately.

We would appreciate your patience and understanding regarding this matter. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us at complaint@sisterparty.com.

Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

NOT a scam

I ordered one dress as was worried about the below but they were too nice and well priced. It came in two weeks(to south London). I think the problem is over ordering and getting it through customs and as it comes from China. The dress I ordered was £34 and was in gorgeous condition. Tracking was accurate and also not a scam site which I know a lot of other people and sites are saying! I emailed them a lot too, due to the reviews, and they were fast at replying too.

10. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Hi Charlotte,

Thank you for the support! Your review has made my day!

We are more than happy to see you feel satisfied with your experience with Sisterprty. We will keep up our hard work to offer better merchandise and faster service, hoping to see you again. If you have any queries, please do not hesitate to get in touch with us (at support@sisterparty.com.)

Sincere regards,

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible Returns Process

This company infuriates me. I have been trying to return two brand new condition dresses that fit nothing like the photos for over two weeks. But of course, they conveniently have no phone number, so they have been giving me the run around in email, taking forever to to reply, continuously asking questions with every email. They requested photos of the items as well, just drawing out the whole process. I have stated I want to return and a refund, still have not gotten a response. And of course, they have no address listed so I am pretty much at their mercy. They make returning anything a stressful and ridiculous process because they reallllly want to keep your money. I will NEVER EVER order from this shady company again! I will most likely have to contact my bank to dispute the charges If they do not respond or refund.

7. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Hello,

We apologize that the item fell short of your expectations. We take customer feedback seriously and will take note of your review to the relevant team to make progress. Please rest assured that orders are returnable and refundable -- you can reach out to us at support@sisterparty.com to sort it out. If the support team's service didn't make you satisfied, you can forward your case to complaint@sisterparty.com.

For your convenience, we have used complaint@sisterparty.com to send you an email to follow up on this matter. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

Best wishes,
Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This store failed to provide me with…

This store failed to provide me with details regarding my expected package.

I made the order on April 13th, it took a full ten days for the site to provide a tracking number. It is May 7th, and I have yet to see an updated tracking. Unacceptable.

The site claims it was shipped, yet the tracking leads me to some dubious, non-verified site claiming the order is still being processed.

I asked for a full refund as I need the funds to shop for an upcoming trip, or more specific details regarding my package.

Associate claims she is “unable to intercept my package” and offered a measly $10 discount that I will not use. I never asked to intercept the package, I asked to more specific details regarding the deliver as the tracking site and store site claim two different things.

Tracking: YH24050301559SZ

Order No. SP00128239

Update 05/08/2024: I have just received a response from their customer service claiming, “ Thank you for contacting us regarding your order. We apologize for any convenience caused.

The following is the update of your parcel tracking information, at present you may not be able to view the tracking information due to network or geographical reasons or the tracking information is slow to update.

Ordinary transportation time ranges from 10-20 days, we ask for your patience.”

Along with a screenshot of the dubious tracking site that said “shipping information sent to USPS.”(along with the supposed USPS tracking number)

The USPS tracking number provided does not even work.

Again, I ordered these items four weeks ago, and this is the first day I am receiving any sort of update. The first update I received in over a month was yesterday with a bogus, inactive USPS tracking number. I’m assuming this was sent as “proof of shipment.”

Please do not waste your time and money with SisterParty. It is a fake NYC boutique actually located in China. Had I known this, I would’ve never placed an order as their parcel staff is woefully disorganized. You will be out of money for weeks. I will be contacting my bank in regards to this scam site.

2. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Hello,

We apologize for the confusion and concern caused by the slow delivery. We would like to clarify that we are not a scam site and we'd like to explain some points here to foster understanding.


1) "Order on April 13th"
Upon inspection I found that your order was paid on April 24th (GMT+/-8) so actually the order was made on 4/24/2024 and it was shipped in less than 10 days.

2) "Dubiou tracking site"
We apologize for the concern caused by the tracking site. What the CSR provided was an old tracking site, however rest assured that it's only a usable tracking system to check parcel update not something that offers the wrong info. So long as you see tracking info via YH24050301559SZ, the parcel is being sent out. https://t.17track.net/en#nums= is the alternative tracking siet if you don't like the previous one.

3) "Gift card and interception"
The gift card presented to you only served as a token of apology and compensation for the time waiting and the possible inconvenience it might cause. The operation of interception, which the CSR didn't succeed, was made because of your request for a full refund --- to issue the refund as you requested we need to intercept the parcel and get it back so that we can refund you the money.

4) “shipping information sent to USPS.”
All the info you saw on the tracking site is the latest update the carrier provided while they deliver the parcel throught their network. Please know that the USPS tracking number is also the tracking numer of your parcel -- it is called Last Mile tracking number. It was formed because USPS will take over the parcel and proceed with the delivery. But it takes a little while until the USPS receives the parcel so the last mile tracking number might not show update so soon. You will see the update on USPS tracking site once USPS receives and continues to deliver the parcel.

After the parcel is shipped, the waiting for delivery normally ranges from one week to three weeks. So long as the update keeps being offered, the parcel is on its way to your address.


All in all, we apologize for the possible inconvenien and doubts caused by the slow delivery. We have documented your review to offer feedbacks to the relevant team.

If you have any follow-up questions or don't like the support team's service, please feel free to contact us at complaint@sisterparty.com. We will take care of it.

Regards,
Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered a dress on 4/3 and it’s now…

I ordered a dress on 4/3 and it’s now 5/5 and it has not been shipped. I sent an email and haven’t heard back. Don’t order from this company!!

3. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Sisterparty-logo

Besvarelse fra Sisterparty

Hello,

Just so you know, the support team responded to your email within less than 24 hours. In order to be able to reply to every customer, our support team is required to respond within a timeframe between one and two business days. Hence sometimes you can't hear back from us right away. We hope you can understand.

As requested, we have canceled the order. It may take some time for the refund to return to your paying account.

(1-If it’s a PayPal refund, please wait 1 to 7 business days for the funds to settle in your account. You can view the status of the refund from your Account History. 
> Log in to your PayPal account.
>Click History
2-If it’s a credit card refund, it may take 5 to 10 business days for the funds to appear in your account. This delay entirely depends on your credit card company and its intermediaries.)

Thank you for your understanding and support. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us.

Best regards,
Customer Complaint Team
complaint@sisterparty.com

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere