Shurgard Self Storage - Bow Anmeldelser 146

TrustScore 4 ud af 5

3,9

6 St Andrews way, E3 3PA Bow, GB


Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

OMG. i have been searching for some time now for a bit of storage. found this place at the end of my road. As i have never used these facilities before i was a bit worried about using the app. Howe... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Exceptional customer experience, smooth onboarding process, highly automated service (with the App), very easy to manage. The facility is very clean, the staff is very friendly. Open hours have been... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Staff was friendly and helpful, had a few questions and the receptionist on duty helped me out a lot by showing me the options available to me and something that’s within my budget. The receptionist K... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This storage facility is by far the best experience I’ve had renting a unit. The simple reason is because Zara works here. I have never met someone so competent, reliable, empathic and knowledgeable a... Se mere


Virksomhedsoplysninger

  1. Opmagasinering
  2. Lagerfacilitet
  3. Pakhus

Om Shurgard Self Storage - Bow

Skrevet af virksomheden

Shurgard is a leading self storage provider, offering secure and affordable storage solutions for both individuals and businesses. With more than 340 locations across Europe, including France, Netherlands, United Kingdom, Sweden, Germany, Belgium and Denmark, we provide convenient access to storage space tailored to your needs.

At Shurgard, we understand that everyone's storage needs are different. That's why we offer a variety of unit sizes and features to choose from. Whether you're storing furniture for a move, seasonal items, or business inventory, we have a solution for you.

Our facilities are clean, well-lit, and secure. We offer large access hours to your unit, so you can come and go as you please. We also have a variety of security features in place to protect your belongings, including CCTV cameras, gated entry, and individual unit alarms.

Shurgard is committed to providing our customers with the best possible storage experience. That's why we offer a variety of convenient features, such as online reservations, online bill pay, and a free move-in truck.

If you're looking for a secure and affordable storage solution, Shurgard is the right choice for you.

Contact us today to learn more about our storage options and to reserve a unit on our website.

For Every Move In Life

Skrevet af virksomheden

340+ self storage stores across Europe
We operate in urban areas with the majority of our stores located in capital and major cities across Europe.
Access 7 days a week
Access your storage unit via the Shurgard App, and rest assured that only you hold the key to enter your unit.
Moving boxes and storage supplies
We offer moving boxes and storage boxes in different sizes as well as bubble wrap, tape and protection covers at all our branches.
Expert advice
Over 30 years of experience in the self-storage industry.
Online contract
Experience a fully digital move-in: book your unit and complete your payment online to head straight to your storage unit.
Our App simplify your storage experience
Open gates. Pay invoices. Manage your account. Do it all with your phone.
Free online reservation
All our storage unit prices are displayed online and the reservation on our website is entirely free. No credit card needed.

Kontaktoplysninger

  • 6 St Andrews way, E3 3PA, Bow, Storbritannien

3,9

God

TrustScore 4 ud af 5

146 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Was assisted by Ryan

Was assisted by Ryan. Very helpful and patient. Would recommend seeing Ryan during your visit. Excellent customer service.

2. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not rent here unless you want a long rental period. Avoid unless you are good at resisting bullying staff who say they are busy, but actually have nothing to do.

1. Misleading adverts
2. I was told everything was done online or on the app. But if you want to cancel you have to write a letter or email. I still haven’t found the email address.
3. I was told there was no minimum rental period and the prices were shown per week. Still you must pay the rent per month.
4. Online it said you should come in the opening hours the first time and if that is not possible you must attend within. Still I was called and pressurised into making an appointment because they were so busy, even if I very clearly stated that I it was not convenient.
4. When I came to the office at an appointed time to sign in I was the only person there for the whole 1/2 hour it took them to do the paperwork and there were 3 employees. This is far from busy in my opinion.

14. februar 2025
Shurgard Self Storage - Bow-logo

Besvarelse fra Shurgard Self Storage - Bow

Hello, and thank you for taking the time to give us your feedback. We will make sure to pass them on to our team. If there is anything we can do, send us your customer number to info@shurgard.co.uk. Our team remains at your disposal for any additional questions you may have.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The facility is great, but much of the information is misleading and intentionally unclear.

The facility is great, the app and using the facility is great. The staff and website on the other hand, the website is cryptic READ EVERYTHING, the unit you get may not be the size you wanted it also will not be the shape you expect. The use of annotated diagrams is misleading as they will be any combination of dimensions to meet the size you pay for, triangular potentially. Some elements may be phrased as if they will be refunded. Notice needs to be given as to the removal of your belongings 15days ahead and not to staff in person it must be written via email even if staff say otherwise you will be charged. Pricing in the website is broken down into weeks even though there is no option to pay weekly which is misleading if monthly is the only option pricing should be displayed as such. I recommend asking any questions via email to have receipts for your queries. Essentially you may not get what you expect you will almost certainly not get what you initially pay for, you may pay for longer than you expect and you cannot trust the word of a staff member in person with and query you may have. Be safe keep receipts and ask about any curiosity you may have via email.

18. december 2024
Shurgard Self Storage - Bow-logo

Besvarelse fra Shurgard Self Storage - Bow

Hello, thank you for taking the time to give us your feedback. We have passed your concerns on to the Store Manager, who will be looking into this and contact you shortly.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Exploitative Pricing with Unsustainable Hikes

I’ve been renting a storage unit since March 2023, starting at £130/month. In just under two years, the price has skyrocketed: £160 (Aug 2023), £200 (May 2024), and now £240 from Feb 2025. That’s an average increase of 23% every 9 months—far exceeding inflation, income growth, or any reasonable cost justification. This pricing strategy feels exploitative and entirely unsustainable for long-term customers.

22. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Shurgard Self Storage - Bow-logo

Besvarelse fra Shurgard Self Storage - Bow

Hello, we are sorry to read you did not receive all the information on pricing you needed. Our on-site managers are available during office hours to answer any questions on storage and pricing. Unlike many other storage providers, all available units and prices are shown online, including our special offers.
The only extra costs new customers need to pay are a one-off administration fee and a unique sealed lock to your storage unit to guarantee no one else can access your belongings. Although all our facilities are fully insured, you still need to get an insurance to cover your stored items. Our rental prices can’t include this because the cost depends on the value of your goods. You can find all the information on pricing on https://www.shurgard.co.uk/self-storage/why-shurgard/self-storage-prices. We are confident that the overall cost of your storage at Shurgard offers great value in the market and thank you for storing with us.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disgraceful Service – Avoid Shurgard Bow at All Costs!

Absolutely appalled by the service at Shurgard Bow. After being a loyal customer for almost two years, I visited to help my ex-partner secure a unit as she’s moving out. The staff member, Benil, was shockingly rude and unprofessional. Instead of showing us the storage options, she gave us couple of numbers and dismisslively told us to find them ourselves.

When we asked about the advertised £1 promotion, she accused us of “gaming the system” and began interrogating us about our personal lives—completely irrelevant and invasive. She even refused to give us the unit we wanted, arrogantly claiming, “This is my store, and I can do whatever I want.”

Her dismissive attitude was a disgrace, topped off by her saying, “You’re complaining because you didn’t get your way.” No wonder the place has so many empty units—this is how they treat paying customers.

Save yourself the frustration and go somewhere else. Shurgard Bow’s staff clearly don’t value customers or basic professionalism.

21. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Managed by Untrained and uneducated person

Although I was happy to start with this company but I have went and taken ownership of my storage, given them my ID and had Covid from following day and someone called Benil decided to start threatening me to close my storage for not using my storage place I guess? What kind of stupidity is this that without checking system they are allowed to send such warning to customers? These kind of people shouldn’t be allowed to spoil any companies name.

7. november 2024
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent

Very straight forward. Fast and easy, access until late in the evening help to move in/out stuff after works hours. Cubicle very clean and easy to find. Overall, very nice experience!

2. november 2024
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Increased what I was paying by double

Increased what I was paying by double. Both increases were made without warning. I have said I’ll remove all my stuff from storage before the next month and they refused forcing me to still pay, apparently I need to give a month notice to leave but they don’t give notice for rent increase? Absolutely awful service! Read the small print, very sneaky.

7. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Wouldn’t recommend

Bow store
Really awful experience - had to leave off storage before flight. Access codes weren’t working.
Security company which you have to call said they can’t help. Told to come back at 6am when staff would be there. Came back at 6am - no one in office.
App refused to open for 45 mins - no manual override system.
Long time tenant said app does same thing all the time.
Nearly missed my flight. Emailed Bow office no one came back.
Would not recommend alone based on their technology it is a nightmare

20. juli 2024
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Misleading Service and Poor Customer Support

I had a very disappointing experience with Shurgard Storage Company,

Misleading Advertising:
They advertise "full self-service storage," but I was not told I needed to be present in person before 6 pm. The online booking included facial and ID verification, which misled me into thinking I could access my unit independently. I paid for everything online and received all the information, including the code, storage number, and contract and my identity was verified by uploading my ID.

Poor Communication:
When I arrived, the office was closed and no manager was available. I received an email at 6 pm telling me to return the next day, causing significant inconvenience and extra charges from my moving van.

Unauthorized Charges:
So, I gave back the lock I found in my unit, but then I got charged for it without even agreeing to it. This happened 14 days after I returned the lock on the day I was moving my stuff out. The manager told me I wouldn't be charged for it and even sent me an email to confirm that.

Unprofessional Handling:
Their response to my complaints has been dismissive and unhelpful. The entire experience has been frustrating and time-consuming.

I wouldn't recommend Shurgard to anyone looking for reliable storage. They need to improve their communication and customer service, I will never use this service again.

17. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible customer service to another customer!

My first interaction with this female employee (Shurgard, Bow) was cold and not friendly at all.

Going through my activation of my new storage unit,fast and too much information at once.

Then I witness the worst customer service I have ever seen when I came back from my storage unit.

Same female employee was talking to a customer, who didn't pay her storage unit bill for 4 months. She was almost shouting, belittling her and being super aggressive in the reception area. Pretty rude,eventhough the lady was in the wrong for not paying her bill. You should never talk to a customer like that.

If she can do it to her, she can do it to me or any other customer. Horrible first impression.

I am so taken back from that experience, I can't even review my own experience. Black cloud over it all.

8. maj 2024
Shurgard Self Storage - Bow-logo

Besvarelse fra Shurgard Self Storage - Bow

Hello Brigitte, we are sorry to hear you didn't have a positive experience at Shurgard as many customers find our staff to be helpful and professional. We will make sure to pass your feedback on to the team. We hope you're having a positive storage experience at Shurgard.
The Shurgard team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cancelled my reservation

I had a terrible experience with Shurgard Self Storage Bow. They canceled my reservation before the booking went live, which resulted in the contract starting the day after. Their miscommunication made me feel unsafe about their service. Despite emailing them an official complaint and requesting a refund, I received no response. It's unbelievable that a service with such poor communication and customer service could have a 4.9-star rating on Google. To top it off, I was still charged for the first month's rent and additional fees even though I never moved in. I will never use their service again and absolutely won't recommend it to anyone.

20. april 2024

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere