Jeg bestilte to varer hos Sejleg - de blev leveret lynhurtigt. 1 vare viste sig at være en fejl (min fejl) som jeg returnerede. Ingen problemer - pengene sat ind på min konto. Alt dette fra bes... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Vi købte en dyr ATV til vores søn for knapt et år siden. Kvaliteten på ATV'en er simpelthen for dårlig. Svagt styretøj, dårlige dæk, skæv opligning på kædetræk, dårlig kvalitet på elinstallation, hvor... Se mere
Virksomheden har svaret
Hurtig levering og super god service! En rigtig glad kunde her. Har købt julegaver til mine børn og alle de gaver, jeg købte, er i rigtig god kvalitet og betalt for en meget billig pris på grund... Se mere
Havde en bestilling der gik i ged for GLS p.g.a max vægt, men efter opkald til Sejleg fik de styr på forsendelsen og informerede mig både telefonisk samt på mail omkring status på min forsendelse ud... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Kontaktoplysninger
Bransagervej 10, 9490, Pandrup, Danmark
- +4551919797
- info@sejleg.dk
- sejleg.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Det er for dårligt !
Hej,
Jeg har modtaget en pakke fra jer igår og synes i har pakket/beskyttet den rigtig dårligt. Hvordan kan man pakke Lego kun i brunt papir ? Nu er selve æsken lidt "knækket" på den ene side... Hvad så, hvis min datter ikke vil have det alligevel ? Hvem vil modtage sådan pakke retur ? Jeg synes det er for dårligt !

Besvarelse fra SejLeg.dk
Service i topklasse
Vil helt sikkert anbefale denne hjemmeside. Vi har købt en elbil til vores datter og der var ingenting at sætte på kvaliteten. Skriver man til dem vender de lyn hurtigt tilbage og er altid søde og hjælpsomme.
STOR ros herfra
Glimrende + lidt ekstra
Jeg bestilte nogle ret specifikke samlekort til min datter hos SejLeg, da det var det eneste sted, jeg kunne finde, som stadig havde det på lager (produktet er udgået af produktion).
Det var nemt at bestille, pakken kom hurtigt, var godt pakket ind - og så havde de lagt en lille (gratis) ekstragave med i samme serie, som det jeg havde bestilt. Mange tak for det - Det vakte ekstra glæde på pigeværelset :)
Så alt i alt en fremragende oplevelse at handle hos SejLeg, som jeg ellers ikke havde hørt om før.
Topservice og hurtighed
Jeg bestilte to varer hos Sejleg - de blev leveret lynhurtigt.
1 vare viste sig at være en fejl (min fejl) som jeg returnerede.
Ingen problemer - pengene sat ind på min konto.
Alt dette fra bestilling til refundering er sket indenfor 4 hverdage.
Dét er bare helt i orden service!
Eneste minus er den dyre porto for returnering (næsten lige så dyr som selve varen), men den må jeg tage med Postdanmark! :-D
Sejleg får mine varmeste anbefalinger.
super service og fleksibilitet
Bestilte 2 løbehjul som ikke levede op til billederne, sejleg, sendte returlabels så de blev returneret uden omkostning, og hjalp med at få nogle nye, perfekt service svarede sågar på mail sent om aftenen før jul.
Bedre service kan man ikke få. Kan absolut anbefale alle at handle hos sejleg
Tak til sejleg for god service, fleksibilitet og hurtig ageren.
Tak til sejleg for god service, fleksibilitet og hurtig ageren. Umiddelbart efter at have handlet online kontaktede jeg sejleg for at aftale afhentning. Sejleg udviste stor fleksibilitet, og vi aftalte, at jeg kunne hente med det samme. Da jeg hentede lidt senere på dagen, blev jeg præsenteret for andre varer af samme type og til samme pris, som to af de varer, jeg havde bestilt. De andre varer var bare ikke med i kataloget. På den måde var der flere valgmuligheder - god service. De tre varer, som jeg har købt (løbehjul, sminkehoved og legetøjssko/diadem) er alle sammen helt i orden og har vakt stor glæde. Jeg vil bestemt handle igen og jeg kan bestemt anbefale sejleg.
Fantastisk god service
Vi havde købt et el-løbehjul ved SejLeg, desværre en mandagsudgave.
Vi kontaktede Michael Grau Andersen, der var meget imødekommende for at få skaden udbedret. Vi fik løbehjulet retur fra Michael Grau Andersen's reparatør, det viste sig at emballageringen ikke var i orden, der var nogle ledninger der var løse, så vi kontaktede atter Michael Grau Andersen. Aftalte at han atter fik løbehjulet retur til reperation. Vi fik løbehjulet tilbage, men der var stadig problemer, så vi bad om at handlen kunne annulleres, hvilken den så blev, uden nogle problemer.
Vi kan kun rose Michael Grau Andersen for hans måde at hjælpe os på, og vi vil ikke være i tvivl om at handle med SejLeg en anden gang.
Med venlig hilsen
Jette Pedersen
Randers
Kun positivt
Kun positivt at sige. Bestilte en el jeep en sen aften. Og den blev leveret 2 dage senere som lovet. Alt var med og lige til at samle.
Super service i et firma som er nemt tilgængeligt
En klar anbefaling af firmaet. Hurtig respons, god kontakt både telefonisk og pr. mail. Firmaet har orienteret os undervejs. Levering af varen (Ponycycle) gik meget hurtigere end forventet. Vi skal helt sikkert handle med dette firma igen.
God rådgivning og god service
Jeg har handlet med sejleg og kan kun varmt anbefale andre at handle med sejleg.
Jeg har fået en god rådgivning og en super god service. Hurtig levering og så kunne de til og med skaffe varer de ikke lige havde i sortimentet men som jeg efterspurgte. Alt sammen leveret indenfor et par dage.
ATV 800 W - dårlig kvalitet og dårlig eftersalgsservice
Vi købte en dyr ATV til vores søn for knapt et år siden. Kvaliteten på ATV'en er simpelthen for dårlig. Svagt styretøj, dårlige dæk, skæv opligning på kædetræk, dårlig kvalitet på elinstallation, hvor vi har oplevet 2 kortslutninger, skærmene knækkede af, på een af de første ture og den har kun kørt på græsplæne og alm. villavej. Derudover kan nævnes rigtig dårlig eftersalgsservice og meget dyre reservedele, fx. dæk. Produktet, Sejleg og netcentret, som al. garanti er faldet tilbage på, kan absolut ikke anbefales.

Besvarelse fra SejLeg.dk
Verdensklasse service
Havde en bestilling der gik i ged for GLS p.g.a max vægt, men efter opkald til Sejleg fik de styr på forsendelsen og informerede mig både telefonisk samt på mail omkring status på min forsendelse uden jeg rørte en finger.
Havde forsendelsen allerede efter 1 dag.
Kort sagt "Verdensklasse service".
Super god oplevelse! :)
Gode varer og hurtig forsendelse. Butikken var yderligere behjælpelig med hurtig hjælp via mail (en lørdag aften), da jeg havde brug for det. Det er da service langt ud over, hvad man kan forvente! :)
Jeg vil gerne anbefale dem og køber der gerne en anden god gang :)
Rigtig godt sted at købe legetøj
Nem og overskuelig webbutik. Er ret billige og leveringstid er i top. Modtog mig vare allerede dagen efter. Kan varmt anbefale andre at handle der.
Hurtig levering og alt i orden
Det fungerer bare at handle hos sejleg. Ombytning af min fejlbestilling kørte uden problemer.
Hurtig og effektiv!
Jeg har flere gange handlet hos Sejleg.dk, både til julegaver og fødselsdagsgaver.
Pakkerne kommer hurtigt frem og varerne har været præcist som aftalt.
Sejleg får min varmeste anbefaling!
God service og gode priser
Jeg bestilte 3 LEGO æsker ca. kl. 0930 en lørdag til afhentning i Låsby.
Kort tid efter fik jeg en mail om, at de desværre var på ferie, men de ville forsøge at få en til at komme til lageret.
Kl. 1100 fik jeg svar om, at jeg kunne komme og hente mine ting.
Så alt i alt en virkelig god service og samtidig har de nogle rigtige gode priser på LEGO.
Handel ok - vare tja
Nem bestilling, nem betaling og hurtig levering...
Det eneste jeg var lidt træt af - var at jeg havde købt Vibygaard bondegård og det kunne ikke stå samlet uden der skulle anvendes lim. Det kunne godt have været med i pakken.
Den lille modtager sad utålmodigt juleaften med alle sine fine bondegårdsdyr, som ikke kunne puttes ind i bondegården, da vi ikke havde noget lim og den brast sammen som noget andet discount-legetøj - selvom selve materialerne er gode nok - så var der bare ligesom ikke så meget stil over det, når det ikke kunne stå samlet.
I tvivl om 3 eller 4 stjerner... Fordi jeg ved godt, at den ligger lidt hos producenten - men nu er det jer, der sælger varen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Man kan åbenbart ikke svare på kommentarer selv, så her svar til Sejleg:
Nu troede jeg sådan set, at det var meget "almindeligt" at sådan noget skulle samles. Men troede så, at den så blev sammen, når det var samlet - men så gik vi ud fra, at der skulle lim til. Den blev givet d. 24/12 - og det er klart, at dagen efter blev der rendt i Netto efter lim, så den kunne bruges. Det er jo LIDT svært at sidde med en 2årig, som bare vil lege med bondegården - og man så skal vente til der 1. ikke er helligdag mere og 2. sende varen hele vejen retur. I må meget undskylde, men jeg går ud fra, at når man bestiller en vare, så virker den som den skal. Når først vi selv har fikset problemet med lim, hvad skal vi så bruge kundeservice til? Man kan sige, at hvis varen skulle byttes, så havde jeg jo kontaktet jer - men det må da være rimeligt nok at gøre opmærksom her, når ikke det er tilfældet... Under alle omstændigheder var jeg tilfreds med alt omkring handel og levering - bare selve varen jeg satte ? ved...

Besvarelse fra SejLeg.dk
Trælegetøj
Jeg ledte efter trælegetøj i høj kvalitet. Fandt det her og det var leveret dagen efter!
Stort udvalg, gode priser - her handler jeg da igen!
Super service, følte mig godt vejledt gennem hele handlen.
Har kun godt at sige om sejleg, overskuelige webshop. Og da jeg havde nogle spørgsmål vedrørende et produkt fik jeg hurtig og kompetent svar.
Ordre # 100000068
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







