Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bonjour, Je possède un short depuis un mois environ qui fonctionnait très bien puis soudainement la panne. Je téléphone donc au service après vente,au téléphone, je communique avec une personne... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nous avions besoin d'un adaptateur pour le short innovo. Le service a été performant et nous a bien aidé. Merci aux deux interlocutrices à l'écoute par mail puis au téléphone. De plus suite à une préc... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

My Innovo shorts stopped working. Seems like there is a 12 month warranty but trying to get a replacement pair is very time consuming and cumbersome. Going on two weeks now. The last email to me was t... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I purchased the set an it was not working properly then stopped working altogether after wearing the shorts 10 times. I really felt that this program works but when I tried to replace the product (wi... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Producent af medicinsk teknologi

Skrevet af virksomheden

INNOVO is the truly non-invasive pelvic floor exerciser that does all the hard work for you. No more leaks, pads or worries. Start your journey to bladder control with INNOVO. Using a hand-held controller that is attached to a wearable pair of shorts, INNOVO delivers 180 targeted impulses in every 30-minute session to strengthen the muscles of the entire pelvic floor and re-educate the muscles that control bladder function – safely and effortlessly while you relax. Results in as little as 4 weeks. If you suffer from bladder weakness, you have a choice. Choose the pelvic floor restoring pants. Choose INNOVO.


Kontaktoplysninger

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,6

Alle anmeldelser

(1.883)

8 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I AM ALREADY ON MY 3RD PAID OR SHORTS

I AM ALREADY ON MY 3RD PAID OR SHORTS. THEY KEEP BREAKING AND SHOCKING ME. FOR THE PRICE PAID, THEY SHOULD LAST FOR YEARS. THANKS FOR REPLACING FOR FREE!

18. maj 2023
INNOVO-logo

Besvarelse fra INNOVO

Hi there

Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear you've had some issues with your Innovo. I will arrange for our customer care team to reach out today to provide some assistance with the current pair of shorts.

Kind regards
Christina

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Received the refund, but what I wanted was replacement shorts under the corporate warranty,

The company offers a warranty with the shorts. I was very happy with the product, it works for me. When a small problem with the pulse electrodes arose, all I wanted was a replacement, which was not offered. Every type of daft inexcusable excuse given but the company will not replace. The customer service rep said they would not replace the shorts in the same size, medical reasons. What utter, utter nonsense. if you offer a warranty with the sale of your product, you are legally bound to honor it. All I can assume is that there is a quality problem with the product and this is why they will not replace them. Buyer beware.

There is a further reply reiterating the same unacceptable statements. I stand by my complaint 100%. Buyer beware. Lok at all the complaints before buying.

29. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
INNOVO-logo

Besvarelse fra INNOVO

Hi Suzanne

I am sorry to hear you were not satisfied with our procedures. I am glad to hear you've received your refund. I have checked our records and i can see we have already replaced the shorts and a fault appeared with the 2nd pair and at this stage we know the shorts will not work in the same size and we offered you the Garments. The garments offers the same treatment via a different application, which you declined to accept. Unfortunately the only option was a refund, which I am glad to hear you've received.


Kind regards
Christina

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Making progress

So far only a couple weeks in but really liking this. Not painful, just uncomfortable at times. But completely manageable and already noticing a difference.

15. maj 2023
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I’ve been given my life back!

If you read nothing else, Dear Reader, read this: Innovo is amazing and it works!! I saw results immediately, and I’m only three weeks into the program!

I was having leak problems as well as associated pain from giving birth two years ago. The pain was so bad, Dear Reader, I could neither walk, stand, nor sit without extreme discomfort and pain. I could barely do anything! Much to my humiliation I had to use the electric wheelchair in the grocery store! I couldn’t play with my kids or continue my life passion: studying ballet.

I’ve been regularly seeing specialists for my issues, including a specialized physical therapist, but there wasn’t much improvement nor was it long lasting.

I was losing hope, Dear Readers! I went from studying ballet for twenty years to being scared I would be crippled and in pain forever! Was this really going to be my life?!

What’s worse, I know several ladies with pelvic floor issues that turned into a prolapsed uterus which they had to have surgery for! I wondered if this was my future outlook.

Those fears ceased as soon as I started Innovo! I may be an outlier, but I noticed improvement on the first session. I was just as surprised as you, Dear Readers, that I saw results so quickly. But, I can go walking in the park and play with my kids without leaks and pain! I’m only three weeks into the 12-week program and I’m excited to see how much more things will improve from here! I hope to get back into ballet!

I am so grateful to the creators of Innovo! They’ve given me my life back! It brings tears to my eyes!! Thank you guys so much!

I’ve read a few articles of speculation on the effectiveness of Innovo. I’ve noticed a common theme among the naysayers: they’ve never laid eyes on one themselves. They haven’t personally witnessed the improved situation of a patient struggling with severe chronic pain like I was. Maybe if they had, they’d change their minds and write more accurate articles. I’m forever grateful I decided to take a chance.

Thank you, Innovo! Thank you so, so, so much!!

If you, Dear Reader, are having any pelvic floor issues of any kind, I encourage you to try the Innovo!

22. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stellar customer service!

Stellar customer service!
All questions are answered thoroughly and patiently. Innovo team shows commitment to educating customers on the product usage and that ethic is displayed in every interaction. Prior to shipping my order, I appreciated the proactive call to confirm sizing.

27. april 2023
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A positive experience with My Innovo

I can recommend My Innovo for the following reasons. I first heard of the product from a lady who had post hysterectomy core strengthening issues. She highly recommended the product and how effective it was after 12 weeks of use. I have recently had to really focus on my pelvic floor strength due to post hysterectomy and post menopause vaginal atrophy. What I especially want to highlight how supportive the customer care team are. I had problems with the fit of the pull on shorts with electrode connection. The team gave me an alternative option which was perfect for me . They also sent me a set of gel pads free of charge. I am delighted with my Innovo and although I am just two weeks in to the use, I can already notice an improvement in my core strength. Thank you My Innovo and to the customer care team.

16. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Third time I used an error code came up…

Third time I used an error code came up and cannot use anymore.

17. april 2023
INNOVO-logo

Besvarelse fra INNOVO

Hi Carrie

Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear you've had some issues with your Innovo. I will arrange for our dedicated customer care team to reach out and provide some assistance.

Kind regards
Christina

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bonne qualité d'accueil après vente

Nous avions besoin d'un adaptateur pour le short innovo. Le service a été performant et nous a bien aidé. Merci aux deux interlocutrices à l'écoute par mail puis au téléphone. De plus suite à une précédente commande ou le livreur avait injustement facturé des frais un geste commercial nous a été proposé.

20. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The tec

The tec. was very helpful and explained what was wrong and how to improve by changing to the other innova so I would get better results with a better contact. thank you for such good service

1. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Genuinely want to help

The operative I spoke to was friendly and helpful, taking me through the troubleshooting process in easy stages. She made a real effort to fix the problem and offer a solution that I was happy with.
We agreed a course of action and I felt that this company genuinely cares about resolving issues satisfactorily for its customers. I was pleased with the outcome of our conversation.

27. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Très bon accueil

Bonjour,
Je possède un short depuis un mois environ qui fonctionnait très bien puis soudainement la panne. Je téléphone donc au service après vente,au téléphone, je communique avec une personne nommée Laëtitia d’une grande gentillesse et très professionnelle.
Après avoir étudié le problème et les pannes éventuelles, j’ai eu sans problème un échange.
Encore merci pour votre service exceptionnel et dévouement de votre personnel. 🤗👍
UN GRAND MERCI À LAETIIA

Cordialement
Madame Dominiak

26. april 2023
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere