Har købt både Sento tv møbel og vitrineskab. Vi er meget glade for begge. Tryk funktionen til at åbne lågerne virker ikke rigtig, så har sat små sorte filtdutter på bagsiderne af lågerne, og nu virker... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Moderno- hos os er du hjemme
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 98 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Hurtig levering - hjælpsomme chauffører, ulempen er dog at de ikke taler dansk.
Har ikke samlet badeværelses møblerne endnu, men indpakningen er intakt og det virker flot og af god kvalitet, så glæder mig til at samle det

Besvarelse fra Moderno
Jeg bestilte en børneseng med max 8 ugers leveringstid. Den ankommer endelig efter 7 uger, men mangler essentielle dele for at kunne samles, hvilket vi først opdager efter udpakning og samling af forskellige elementer. Nu står den og fylder det hele og vi kan ikke fjerne den tidligere seng, fordi så har min søn intet sted at sove. Det er et kæmpe rod og man kan faktisk ikke komme ind på værelset. Moderno har oplyst, at jeg kan forvente et par ugers leveringstid på de manglende dele og de nægter at give et afslag eller på anden vis forsøge at gøre op for deres fejl, som er til stor gene for os. Nu har jeg bedt dem afhente deres mangelfulde vare, da jeg ikke gider mere af deres useriøse og ikke servicemindede mindset. Men det gider de nok heller ikke. Heldigvis eksisterer købeloven. Deres telefoner er i ærligt pludselig også ikke fungerende. Kvaksalver-virksomhed. Deres ansatte "parwan" har derudover en utrolig uheldig attitude og virker fløjtende ligeglad med kunderne. Køber aldrig derfra igen ig fortæller alle jeg kender, at de skal holde sig væk. Min bror købte engang derfra og var lige så skuffet. Skulle have lyttet til ham og holdt mig væk. Levering af varen kan de ikke finde ud af - men pengene kan de godt finde ud af at trække.
Og nu har I så svaret herinde, fordi I gerne vil se ordentlige ud, så I kan fortsætte med ag have kunder. Jeg har ikke flere dage nj bedt om en update på de manglende dele af min levering. Alt jeg har fået at vide er 2 uger og nu skriver I 2-4 uger her. Jeg har skrevet flere gange siden og I komplet ignorerer mig. Jeg vil gerne kunne følge min levering eller i det mindste få en update på hvor I processen tingene er. I opfører jer som om, at kunderne ikke rent faktisk har brug for de ting de bestiller hos jer... det er faktisk ikke ligegyldigt for mig om jeg modtager en intakt seng i morgen eller om 2 år. Så vil i gerne være venlige at svare på mine emails? Der er gået langt mere end 24 timer, så lad være at bruge det som undskyldning.

Besvarelse fra Moderno
Jeg har bestilt et garderobeskab og da jeg modtager min ordre, så kan jeg se at der er dele der er ødelagt/beskadiget. Jeg skriver en mail d.21 dagen hvor jeg modtager ordren, stadig ikke hørt noget fra dem!!

Besvarelse fra Moderno
Bestilte 2 madrasser hvor der stod hurtig levering, men der gik ca 3uger. Man kan også læse på hjemmesiden, at de betegner hurtig levering som ca 10 dage hvilket er misledende.
Men Pawel fra kundeservice trækker min anmeldelse gevaldigt op. Der er god, hurtig og ærlig service hvilket jeg påskønner virkelig meget.
Vi har brug for flere folk som Pawel. 👍🏻

Besvarelse fra Moderno
Vi har ikke nogle anmærkninger, i overholdte den forventede leveringstid og sat vores varer af det sted vi ønskede. Så i får 5 ud 5 stjerner, for god service og levering til den forventede tid, faktisk 3 dage før forventede. 🤩

Besvarelse fra Moderno
Super fedt møbel, god kvalitet.
Kan godt bruge et par stykker mere 😊

Besvarelse fra Moderno
Lidt lang leveringstid,god service fra medarbejderne sætter pris på,at man kan kontakte firmaet pr.telefon,utrolig hjælpsom chauffør,som kom på den aftalte tid.mvh Annette Nielsen

Besvarelse fra Moderno
Jeg er meget utilfreds med leveringen. På hjemmesiden lover I levering inden for 7 hverdage, men på selve den sidste dag i leveringsperioden modtager jeg en mail om, at I alligevel ikke kan levere, fordi der ikke er en bil, som kører i vores retning. I skriver samtidig, at jeg vil modtage besked, når levering igen er muligt – men uden nogen form for tidsramme.
Det er simpelthen ikke acceptabelt. Det kan aldrig være kundens problem, at der ikke er nok varer til at fylde en bil, eller at jeres logistik ikke hænger sammen. Som kunde forventer man, at de leveringstider, der oplyses ved bestilling, bliver overholdt – eller at man i det mindste får besked i god tid, hvis der opstår problemer.

Besvarelse fra Moderno
Utrolig god kommunikation under hele processen. Fik info via sms kontinuerlig fra bestilling til levering, som også var upåklagelig.
Sikke en fantastisk service! 👏🏼

Besvarelse fra Moderno
Jeg bestilte en dobbeltseng med 4-6 ugers leveringstid. Jeg fik den leveret efter 5,5 uge. Godt opdateret undervejs ift levering og blev ringet op 20 min inden levering. Sengen er god kvalitet og jeg er godt tilfreds.

Besvarelse fra Moderno
Leveringen kan der ikke sættes en finger på 2 rare mennesker som virkeligt bar det helt ind i stuen.
Men samleanvisningen kunne godt ønskes tydligere

Besvarelse fra Moderno

Besvarelse fra Moderno
Friske fyre med humor ved levering 🙃

Besvarelse fra Moderno
Fint produkt, bedre end forventet...levering inden for 10 dage som lovet. Leveret fragtfrit til døren..

Besvarelse fra Moderno
Vil aldrig anbefale at købe noget herfra. Mest inkompetente kundeservice. Det kan åbenbart ikke lade sig gøre at komme igennem telefonisk. Så alt foregår på mail. Svare på mail kan de heller ikke finde ud af, andet end “ved det ikke” men at trække penge kan de sagtens!
Jeg har bestil en madras den 10-03-26, og i dag 24-03-26 behandler de den stadig ?!? Jeg skriver til dem om hvad der foregår fordi de havde lovet levering i uge 12?!
Jeg skriver til dem om de kan give mig en dato på levering og hvis ikke vil jeg have mine penge retur. 2 sekunder efter får jeg mail på ordre annulleret ? De svarer mig ikke engang på hvor pakken er eller undskylder..
Tror ikke jeg får de penge tilbage Detsværre.
Mest uprofessionel kundeservice. Ungarbejderne i netto er langt bedre end det her fusker firma

Besvarelse fra Moderno
Bestilte en specialdesignet sofa i slutningen af november 2025. Leveret i slutning af februar. Den leverede sofa matcher ikke bestillingen og har fabrikationsfejl og ridser. Trods gentagne henvendelser svarer Moderno ikke. Hvis dette ikke løses hurtigt, vil jeg eskalere sagen til de relevante myndigheder. Lidt over 15000 DKK spildt. Køb aldrig her!

Besvarelse fra Moderno
Dejlig garderobe skab. Store skab til 2650,- Det viser at det behøver ikke at koste det hvide ud af øjnene! Køkkenfirma vil have 14000,- svaert at følge brugsanvisningen, men med videoens hjælp gik det på anden forsøg. Meget fin levering helt ind på værelset.

Besvarelse fra Moderno
Jeg skriver normalt kun gode anmeldelser, men dette er dog wn undtagelse. Sofa bestilt November 25. Sofa kom først slut januar 26.
Stofet falmende efter 1 uge, of havde forskellige nuancer. Chaiselongen sad skævt i forhold til resten af sofaen. Armlænene var kun 7-8 cm over sidepuden. Udtræksdelen så sofaen bliver en seng, var ikke i niveau med resten af sengen. Træbjælke som udtræksdelen kører på, er revnet.
Henvente mig til moderno. De svarer ikke på emailen. Nummer 2 email bliver svaret på.
Aftenen inden, får jeg en email, at der kommer en og kigger på sofaen næste dag.
Jeg kan selvfølgelig ikke tage fri med så kort varsel. Giver moderno 3 datoer ugen efter, og vælger at tage fri. De svarer tak og de vender tilbage hvilke af de 3 dage de vil komme.
Når de 3 dage er gået, har jeg stadig ikke hørt fra verdensfirmaet Moderno.
Det hele ender med de giver 1.000,- i rabat, da jeg siger jeg vil skrive en god anmeldelse herinde. De tilbød først kun 500.
Nu har jeg den 23 marts, modtaget de 1.000 kroner, og denne anmeldelse er langt bedre end hvad der egentlig er sket. Ergo er mit løfte overholdt
Siger ikke, at i skal holde jer væk, men jeg vil aldrig anbefale et firma, der ikke ved at salg sælger den første, og service sælger den næste.
Elsker man en Sofa der er samlet med billig krydsfiner, og gerne vil honorere det med en overpris, så er moderno det helt rette sted.
Angående email korrespondancer, så virker det til Moderno er fyldt med unge gutter, der drikker fedtfri havremælkslatte, imens de kører i midtersporet på motorvejen, i deres beigefarvet Fiat500, og chatter iphone, iført deres hurtigkneppersko og ustrøget dressman skjorte.
Klapper hinnanden på skuldrene da de egentlig kun videresælger sofaerne. Ergo kan de lave komplet anavarsfraliggelse, så snart der er reklamationer.
De er ligesom børn: Det var ikke mig, der var vådt da jeg lagde mig.
Udover det, gik det meget godt.
Update, efter Modernos svar.
Og tusind tak for jeres feedback.
Jeg kan godt se hvad i mener med en stjerne er for lidt. Jeg ændrer den gerne til højere.
Årsagen til det kun blev 1, hvar den lange ventetid på svar, samt at jeg selv har repareret, leveleret og fået stoffet ensfarvet. Udefra de timer og penge jeg selv har lagt i at lave en hel ny sofa, mente jeg bare ikke at kompensationen var nok.
Det er i velkomne til at kontakte mig om.
Ønsker jer en god weekend

Besvarelse fra Moderno
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.