LumenVira Store Anmeldelser 

255
•
TrustScore 2 ud af 5

1,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This company is a scam, took my £59 for facial epilator then sent me a£5.00 item which cost me £20 to send back & now they refusing to reimburse me, I am 80 years old & cannot afford to lose so much... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I bought a door cam from these people and decided that it was too big so tried to return it. What a pain. They take 15% off return to check the device and you pay return to CHINA even if it comes from... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered a WEXTEND PRO DUAL-BAND WIFI EXTENDER and got my son to set it up for me, but it does not work. It will not connect to the internet no matter how much we try. I have emailed them several t... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I am going to add to the litany of complaints about this company. Like others featured in the reviews, I ordered a Coolnix Air Cooler but received a “Wall Mounted Desktop Fan”. When I complained that... Se mere


Kontaktoplysninger

1,8

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

255 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 16 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

1,8

Alle anmeldelser

(255)

127 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hydrogen Water Bottle

As others have mentioned order don’t come from the uk despite their contact number being a UK number. They also have their registered address in Spain.
I made my order on 20th April and this arrived within 7 working days as indicated on the website.

The package arrived unbranded and directly from China, absolutely no mention of Lumenvira anywhere. If I known this was the case I would have purchased directly from Alibaba and saved a lot of money

My biggest issue is the lack of information on how to clean the product before first use. So I followed the standard cleaning instructions provided on the website “ A: The bottle is easy to maintain. Simply rinse it with warm water after each use. For a deeper clean, you can use a mild detergent and avoid submerging the base in water”
There was no information on how to clean provided with the bottle.
I was concerned about the smell of the product when using this as it made the water water taste metallic. So I emailed the company to why I was advised “ For the water bottle, we recommend soaking it in warm soapy water for approximately 24 hours. This will help remove any remaining residue or manufacturing odor and ensure it is fully clean before first use. After soaking, please rinse it thoroughly with clean water” while customer service was pretty good to provide this information, surely if you need to do this to ensure it’s “fully clean” before using then this information should me made clear on the website and included in the instructions within the package.

So far not impressed with the product or the companies lack of information, feels like you are just paying a middle company to purchase a product when you could go directly to the source and save money.

28. april 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Dear Michael P.,

Thank you for your message.

We would like to inform you that your order was dispatched on April 22nd and is expected to be delivered this week, fully in line with our shipping policies. As indicated on our website, our delivery timeframe is 5 to 7 business days, excluding weekends and public holidays.

Please note that we are a global company selling across the European and American markets, not exclusively within the UK. While our customer support number is based in the UK for your convenience, our operations and logistics are international. If you require products strictly sourced locally, we kindly suggest purchasing from a local store rather than opting for the flexibility and comfort of online international shopping.

We also respectfully highlight that implying negative connotations about products shipped from other countries could be considered inappropriate. In today’s globalized world, it is very likely that many of the items in any household originate from different parts of the world.

All relevant details regarding our shipping processes and company policies are clearly outlined on our website. We encourage all customers to review this information before making a purchase.

Without any prior negative interaction from our side, we find it unfortunate to receive comments of this nature, and we sincerely believe that mutual respect is essential in all communications.

Thank you for your understanding. Should you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,
The Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Ordering and delivery was easy

Ordering and delivery was easy. However I was surprised to receive 5 units when I only ordered one.
The company was helpful, responded quickly to my query, but didn't want the extra units returned! So I'm giving them to charity.

7. april 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Hi Helen!

Thanks for your kind review! We are here to help always our customers.

Sincerely,
The team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

After sales and returns was very good

After sales and returns was very good. Thanks

24. april 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Hi Jim,

Thank you so much for taking the time to share your experience! 🌟
We’re thrilled to hear that you’re happy with your purchase and that the product met your expectations. It means a lot to us to know we’re making a positive impact.

Sincerely,
The team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sent me a refund

Sent me a refund

21. april 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Hi Doreen!

Thank you so much for your lovely review! 💬
We’re delighted to know that everything—from the product quality to the delivery experience—met your expectations. At LumenVira, we work hard to offer not just great products, but a smooth and reliable shopping experience too.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

All the best,
The team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Make contact early and you will be given correct information.

The only problem was the lack of notification at the start. But once contact was established the order was delivered on time as I was advised. Would have no hesitation in using this company again.

22. april 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Hi Michael!

Thanks for your review! We are here always to help our customers at any time.

Sincerely,
The team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Refund

Great got everything sorted that I needed to, and easy to get in touch with. And a big thank you to Carolina for all her support

21. april 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Hi Susan!

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us such a positive review!
We truly appreciate your support and are delighted to know that you had a great experience with us.
It means a lot to our team and motivates us to keep delivering excellent service.
We look forward to serving you again in the future!

Sincerely,
The team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Purchased a WiFi extender

Purchased a WiFi extender. Certainly not plug and play. Far too complicated to set up so wasn’t able to get it to work. Put it back in its box and will look for something else.

13. april 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Hi Gerald,

We’re truly sorry to hear about your experience and regret that you weren’t able to get the Wi-Fi extender set up as expected.

However, we would like to clarify that we have not received any message or support request from you through our customer service channels. Our team is always available and committed to helping every customer—whether through step-by-step video tutorials, written guides, or even phone assistance, depending on your preference.

Leaving a negative review without reaching out to us first gives us no opportunity to assist you and may unintentionally cause harm, even when the issue could likely have been resolved easily.

If you're still open to a solution, we’d be more than happy to help you get the product working as intended. Please feel free to contact us directly at info@lumenvira.com and we’ll respond promptly with support tailored to your needs.

Thank you again for your feedback—we’re always here to help.

Warm regards,
The team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid this company based in Spain and customer service are outright liars.

Sorry but yet another update. So as the last desperate attempt to get my review taken down they logged a complaint with trustpilot saying it contained illegal or harmful content. Thankfully Trustpilot reviewed and disagreed. A very sad and pathetic company Lumenvira are all round.
Upate after their response.
Latest update is this company tried to get the review removed by saying it was against the wrong company! Ermm so why did they respond to my review....... guess they forgot that they did. Hilarious!
Firstly 2 things which are outright lies they did not call me for an hour or send a video! Why lie about this? All they did was send instructions how to install which I'd done anyway and offered 50% discount nothing else!!

Disgraceful why a company would outright lie about support they had offered even more reason not do business with them!! Oh and the cheap junk they sell is actually half the price on Amazon but no doubt still junk ! And no offensive language was used except Junk!! Lol
Avoid this company, based in Spain which isn't evident on the website. Product I ordered was sent from Korea and was useless, sent over a video as requested to show it not working correctly which I did then was sent a set of instructions of how to set the extender up if she'd bothered to watch the video properly she would see it had been set up so those instructions were useless. Was then told had to pay tracked postage back to spain which would have cost more than the piece of junk I was sending back. Very rude and patronising person dealing with it who clearly doesn't understand the products they are selling. Avoid this company based in Spain!

15. april 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Dear Tim,

Thank you for your feedback. While we understand your frustration, we would like to clarify the full context of your case in a respectful and transparent manner.

From the moment you contacted us regarding the WiFi extender, we have provided multiple forms of support to help you resolve the issue. This includes:

A detailed installation guide

A video tutorial

Several email responses addressing your concerns step by step

A 50% discount offer as a gesture of goodwill, should you prefer to keep the product without returning it

Additionally, despite receiving messages from you containing offensive language toward our customer support team, we chose to go the extra mile by calling you directly and spending over an hour on the phone in an attempt to guide you through the setup process. Unfortunately, these efforts were unsuccessful, as you repeatedly refused our assistance and insisted the product was faulty, despite it being fully functional.

We want to emphasize that we do not keep customers’ money without reason. You have always had the option to return the product for a full refund, as per our refund policy. All we ask is that the product be returned to our European warehouse, as explained to you via email. This is standard procedure and clearly outlined in our policies.

It’s important to highlight that the issue you are experiencing is not due to a defective product, but rather to a refusal to follow the setup instructions provided. Your final email to us included threats to defame our company on social media, and after reviewing your public Trustpilot profile, we have observed a pattern of similar one-star reviews left for various businesses. This raises concern about your true intentions, as it appears that your goal is to keep the product while also demanding a full refund.

We are a transparent company, and we stand behind our customer service. We are based in different countries accross Europe and the US, as disclosed in our terms, and we ship products globally depending on stock availability. If you wish to receive a refund, you are still welcome to return the product using the return address we have provided. Once received, we will issue your refund promptly, as we do with all our customers.

Thank you for your attention.

— LumenVira Customer Support Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Exceptional customer service

Great customer service - I will certainly be back to Lumenvira

11. april 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Hi Ralph! Thanks for your review. We are happy to assist our customers! 👍🏻

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Quick delivery and quick customer…

Quick delivery and quick customer service definitely a favourite choice now

3. april 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Dear Paul,

Thank you so much for your kind words! We truly appreciate your support and are glad to know you had a great experience with us. 👍🏻

Sincerely,
The team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Lots of communication and although I…

Lots of communication and although I made a mistake with my order, it was immediately rectified and I got the difference in payment back. The company, especially Carolina, treat their customers with respect

26. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Dear Marilyn,

We're grateful for your positive feedback! It means a lot to our team and motivates us to keep delivering excellent service.

Sincerely,
The team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

My experience with the Company has been excellent. Perfect to do business with.

My experience with the Company actually, warrants a 5 star. The only reason it’s 4 is because the product was unfortunately a faulty one and I had to contacted LumenVira. They were brilliant! I explained the problem and they responded immediately. I had sent them photos and they replied they were talking to their warehouse, identified the problem and immediately refunded my money. They gave 5 star service and I would definitely use them again.

25. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

A heartfelt thank you for your amazing review! 🙌
We’re so happy to know you’re satisfied with your purchase. Feedback like yours truly motivates us to keep getting better every day.
We’re always here if you need us!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent customer service

Excellent customer service, highly recommended.

27. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Thank you so much for your 5-star review! 💫
We’re thrilled to hear you had such a positive experience. Your trust means the world to us, and we’ll keep working hard to deliver the best service possible.
Thanks for choosing us!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Broken hydrogen bottle

I ordered the hydrogen bottle early December and it arrived approximately 4 weeks later. When I removed it from the box I found the glass bottle was cracked at the bottom. The bottle cost £70 and I didn't get to use it once. I have tirelessly rang the contact number and continuously get an answer message in a foreign language. I have sent numerous emails and no reply

20. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Hi David,

We sincerely appreciate your feedback. However, we would like to clarify that we have attempted to contact you multiple times regarding your issue—on December 18th, February 5th, and again this morning at 9:00 AM. Kindly check your email, including your spam/junk folder, as you will find our messages requesting a photo or video to better understand and resolve your concern.

Unfortunately, we have not received any response from you, nor do we have any record of a call from your phone number in our system. It is quite disappointing to see a public review criticizing our service when we have actively tried to assist you without receiving any communication in return.

We remain fully committed to resolving this matter and kindly ask that you respond to our emails at your earliest convenience so we can assist you properly. Write back to info@lumenvira.com or carolina@lumenvira.com

We have reached out to you multiple times via email, phone, and SMS. Kindly check your inbox, including your spam folder, or consider reaching out to us from a different email address.

We are still awaiting your response to resolve this matter for you as soon as possible. Please let us know how you’d like to proceed.
Best regards,
The team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered the tyre inflator 2/3 weeks…

I ordered the tyre inflator 2/3 weeks and have still not received it. I have written to the customer services and had replies advising that they run out then saying it would be delivered asap then changed the delivery company and it’s still not here. They told me that it was
delivered 2 days ago and was signed for - but not by me. I have asked for a refund and now waiting for a response.
I am totally let down by this company. They take the money when ordering and here I am with nothing. I am in my 70’s and can’t afford to be out of pocket by nearly £50
Following on from my earlier experience I have have contact from Lumenvira who apologised for the difficulties I experienced and refunded the money yesterday. Thank you for the follow up. I am sorry I did not receive the tyre inflator but I am pleased to have had my money refunded.
UPDATE
Further to my earlier review I have had further contact with Carolina at Lumenvira following receiving the very late delivery of the tyre inflator by Royal Mail. I have now reviewed my scoring to Five Stars we resolved the matter to my satisfaction and thank Carolina for her quick and helpful intervention.

13. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Hi Elizabeth,

Thank you for your feedback, and we sincerely regret the inconvenience you experienced. We understand how frustrating this situation must have been for you.

Unfortunately, the issue was caused by Royal Mail, as they incorrectly marked the package as delivered and signed for by someone else. As soon as we were made aware of the issue, we immediately opened a formal complaint with the logistics company to recover your package. However, their response took several days, which we acknowledge was not ideal.

Because our customers are always our top priority, we did not want you to wait any longer, so we proactively issued a full refund to ensure you were not left out of pocket.

We truly appreciate your patience and understanding throughout this process, and we apologize once again for any frustration caused. If there is anything else we can do for you, please do not hesitate to reach out.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Video door bell

Unfortunately the door bell I purchased did not work satisfactorily with my Wi-Fi Reuter and two additional Wi-Fi pods. The support from customer service Carolina Garcia was excellent. I was eventually refunded the total cost.

7. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Thanks for your support Chris!

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Issue Resolved with Total Satisfaction

Initially I was disappointed that my order for a tyre inflator for my car was nor delivered as expected.
I made contact with the company to express my concern.
It was explained that there had been an issue with the item. As a result their very helpful customer service department arranged a full refund to I be made. This was made within a week.
Problems occur and mine was dealt with swiftly and courteously, I will have no hesitation in reusing this company

23. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Hi Mr. Reed,

We sincerely regret to hear about your experience and completely understand your frustration. Upon reviewing your order details, we can confirm that your purchase was placed on February 1st, and today (February 9th) we received our first notification regarding the issue with your package.

As today is Sunday, our logistics team is currently unavailable, which is why we are unable to provide an immediate resolution. However, please rest assured that we always proactively contact our customers when an issue arises during transit, ensuring either a replacement shipment or a full refund, as per our commitment outlined in the return policy available on our website.

We also noticed that, before posting this review, you did not reach out to us via email or phone to request further information or assistance regarding your order. Our team is always available to help, and we would have gladly provided a swift resolution had we been given the opportunity.

We truly value our customers and take every concern seriously. We will be investigating this issue first thing on the next business day and will reach out to you with a solution. In the meantime, please feel free to contact our support team directly so we can address this matter as quickly as possible.

Thank you for your feedback, and we sincerely regret the inconvenience you experienced. We understand how frustrating this situation must have been for you.

UPDATED:
The delay and delivery issue were due to an error on Royal Mail’s part. As soon as we became aware of the problem, we immediately filed a complaint with the courier service to investigate and recover your package. Unfortunately, their response took longer than expected.

Since customer satisfaction is our top priority, we don’t want you to wait any longer for a resolution. To ensure you were not at a loss, we promptly processed a full refund.

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your patience throughout the process. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Sincerely,
The team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Customer support

Easily contactable and very helpful

22. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
LumenVira Store-logo

Besvarelse fra LumenVira Store

Hi Kelvin! Thanks for your review! We are here to help our customer!

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere