To gange er den samme pakke sendt fra England og endte i tolden, jeg blev ikke informeret, til trods for at mit telefonnummer og mailadresse er på pakken. Pakken blev returneret til afsender. PostNo... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Post Danmark A/S is the company responsible for the Danish postal service.
Kontaktoplysninger
Copenhagen, Danmark
- logistics.postnord.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Ikke engang en stjerne
Ikke engang en stjerne, det 0stjerner.
Jeg har bestilt en pakke til hjemmelevering, den vejer 17kg og det må jeg ikke bære som gravid. Jeg er hjemme hele dagen får en besked om, at de har forsøgt leveret! Men det passer jo ikke når der ikke er ringet på.. det er en doven fragtmand som ikke vil udføre sit job og bære pakken op! Har forsøgt at kontakte kundeservice, men det jo nærmest umuligt, da det er en skide robot! Boycot postnord! Det noget værre l*ort!!!!
komplet ubrugelig kundeservice
PostNord er uden sammenligning den mest frustrerende og ineffektive leverandør, jeg har oplevet i en professionel sammenhæng.
Vi har en leverandør, som har valgt at bruge PostNord til B2B-forsendelser. Det har vist sig at være en kæmpe fejl. Track & Trace leverer reelt ingen brugbar information: ingen mulighed for at koble forsendelser til ordrer, ingen gennemsigtighed og intet overblik. Det gør PostNord til en direkte flaskehals i forretningen.
Men det værste er kundeservicen – eller rettere: fraværet af den.
Det er i praksis umuligt at komme i kontakt med PostNord:
Man kan ikke ringe
Man kan ikke skrive en almindelig besked
Der findes ingen reel kontaktformular
Hjemmesiden er designet som et lukket kredsløb, hvor man bliver sendt rundt i endeløse loops uden nogensinde at få mulighed for at stille et simpelt spørgsmål. Man bliver konstant ledt tilbage til Track & Trace og spurgt, om man har fundet det, man søgte. Det har man ikke – for det, man leder efter, er kundeservice.
Den eneste løsning PostNord tilbyder, er at man downloader deres app.
At blive tvunget til at installere en app for at få adgang til kundeservice er helt uacceptabelt – især i en professionel B2B-kontekst. Hvis kundeservice kun eksisterer via en app, så har man reelt valgt ikke at have kundeservice.
Vi har nu bedt vores leverandør om aldrig at bruge PostNord igen. Vi vil langt hellere betale mere for en privat transportør, der faktisk kan fortælle, hvor pakkerne er, og som kan kontaktes uden digitale benspænd.
PostNord fremstår som en organisation uden incitament til at forbedre sig, uden respekt for kundernes tid og med en forretningsmodel, hvor ansvar og service er skubbet helt væk fra kunden.
Kan på ingen måde anbefales.
Kundeservice ikke eksisterende
Har ventet i deres chat I appen I over et døgn, sendt 4-5 mails og stadig ingen hjælp. Ender med at de returnere min pakke før de får fingeren ud og faktisk passer deres arbejde....
Min pakker blive ikke leveret
Min pakker blive ikke leveret til min adresse selvom jeg har bestilt hjem. Jeg har modtagerflex, men dette gør ikke nogen forskel, det bliver ikke leveret.
Charføren sender kun et sort billede af som bevis på de har været på min adresse. Jeg er træt af at mine pakker ikke bliver leveret
Undgå at bruge postnord hvis du få…
Undgå at bruge postnord hvis du få leveret don pakke. De har leveret min et tilfældigt sted og afviser ansvar. Gider ikke at oplyse lokation hvor den blev leveret. Forfærdelig firma og bare til grin. Jeg har tabt 4000 kr.
Ingen kundeservice, UMULIGT at få kontakt til dem
Postnord har en af mine pakker, som bare står "på vej". Det har den gjort i 2 uger nu, har ikke fået en opdatering på den i 13 dage. Jeg har prøvet via appen i 9 dage at få fat i kundeservice som er umuligt. Man kan ikke ringe til dem, og jeg har skrevet til dem via deres kontaktformular. Ingen svar noget sted, hvordan kan dette være en lovligt virksomhed at køre?
Pakkenummeret findes ikke?!
En pakke ligger til afhentning, får jeg at vide. Pakkenummeret findes bare ikke, når jeg vil hente den og ja, jeg er det rigtige sted. QR koden virker heller ikke.
Nu kan jeg så vente til hverdag i arbejdstiden på måske at få fat i nogen der ved noget og kan gøre noget, men læser man anmeldelserne her, virker det usandsynligt.
PostNord dealer kun i pakker. Men det kan de heller ikke helt finde ud af. Bravo.
Dårlig service
Hvor er PostDanmark fulde af løgn
De skriver at de har været på min adresse i dag kl. 11.38 og at der ikke var nogle hjemme
Jeg har været hjemme
De skriver at min pakke vil blive leveret hos postboks
Men endnu kl. 20.50 har jeg endnu ikke modtaget nogen meddelse hvor min pakke er
🤬🤬🤬🤬🤬
Jeg har modtaget en pakke i pakkebox
Jeg har modtaget en pakke i pakkebox. For at kunne få pakken udleveret, skal jeg verificrere mig med mitid. Da jeg har hemmelig adresse, kan den ikke verificere mig. Får at vide, at jeg skal kontakte borger.dk for at få ophævet min hemmelige adresse, så vil appen fungere. Helt ærligt. Det skal være så smart. De tager heller ikke mod telefoniske henvendelser. Catbotten kan slet ikke svare på mit spørgsmål... Med det resultat, at pakken som jeg havde forventet at få ud i dag, tager længere tid at få ud af den skide box end den har taget for at komme tværs igennem Danmark.. Mega mega dårlig service...
Pakke bestilt med gratis fragt
Pakke bestilt med gratis fragt, levering forsinket til lørdag, måtte selv hente pakken.
Er PostNord også stoppet med at bringe…
Er PostNord også stoppet med at bringe pakker ud i 2026 ? har flere pakker de fortsat ikke har leveret, en kom til Danmark for 5 dage siden i følge tracking link og en anden skulle leveres i dag i følge trackinglink, men kom aldrig, det dybt bekymrende hvor elendige postnord er startet året !! tag jer sammen
Fik en extra regning fordi en pakke…
Fik en extra regning fordi en pakke vejede et par gram for meget ...
Postnord er selvfølgelig ikke til og komme i kontakt med ..
Sidste pakke man sendte med dem 👎
De skulle aflevere min pakke nogen dage…
De skulle aflevere min pakke nogen dage siden men det svært, jeg venter stadig
Skuffende
At man kun kan kontakte PostNord pr. Mail eller chat burde ikke være tilladt!
Smart når man laver fejl og aflevere en pakke i den forkerte pakkeshop, og man så ikke kan komme hurtigt i kontakt med dem for at få dem til at omdirigere ens pakke.
I udelukker en stor befolknings gruppe, som ikke er stærk i it.
Jeg har nu kontaktet postnord utallige…
Jeg har nu kontaktet postnord utallige gange på mail, i deres chat ang. en pakke.
Intet svar nogen steder og eller noget form for hjælp!
Det er simpelthen så tarveligt at man bliver taget som gidsel på den måde. Pakken har være hos toldbehandling siden 23 dec og får intet af vide.
Har betalt toldafgift da denne blev indkrævet d. 23 december., Pakke blev så igen sendt til toldbehandling d. 6 januar., intet hørt siden.,
Kan ikke få kontakt til andet end en robot som ikke kan hjælpe og gentager bare sig selv. Man får INTET svar. Jeg har virkelig forsøgt og skal bruge min pakke og man må sige den har været hos Jer længe.
Så nederen, tarvelig og usandsynlig dårlig service!
Jeg bestilte en pakke fra CDON
Jeg bestilte en pakke fra CDON, hvor jeg desværre kun havde muligheden for at få leveret med PostNord. Jeg bestilte pakken d. 4/1 og sidste opdatering er fra d. 9/1. Det er nu d. 18/1. Ved kontakt siger de bare, at jeg skal kontakte CDON på trods af, at det er DEM, som har smidt min pakke væk. Det er simpelthen udueligt !!
PostNords dårlige service
Jeg bestilte en mobiltelefon med fysisk SIMkort fra Oister 9/1, Oister leverede pakken til Postnord 13/1/26.
Pakken blev behandlet på Køge pakketerminal 13/1, 23.00, der blev lovet levering onsdag 14/1 mellem 9-21.
der kom ikke noget, den 15/1 kunne jeg se at de havde prøvet at aflevere pakken kl 12.38, jeg sad tæt på dørtelefonen, der var ingen der ringede på. Telefonen er kontrolleret virksom, både før og efter at de påstod at have været der, de skrev også i track and trace at de havde sendt en sms og en e-mail. Jeg har ikke fået hverken sms eller mail. Budet fra PostNord kunne have ringet på nummeret knyttet til sms'en, eller alternativt ringet på en nabo, så kunne han gå op på 2. sal og ringe på dørklokken, meget høj og tydelig. Jeg har fået en track and trace meddelelse om at de leverer pakken til Slikskålen på tirsdag den 20/1, der står ikke adresse på udleveringsstedet, jeg har selv konstateret, at der ligger en på Østerbrogade 39,men der ligger også en på Vesterbrogade, jeg bor Odensegade 11, 2100 Ø.De har sendt pakken tilbage til Brøndby, er der ingen der tænker dynamisk i PostNord
Pakkerne
Pakkerne: 00073215400445120976 Påstår at pakke er forsøgt leveret indenfor vores åbningstid og henviser til et foto af vores hoveddør som tilsyneladende dokumentation for at leveringen er forsøgt. Vores forretning har automatisk døråbning ved tryk på dørtelefon og så går man bare ind. Kundeservice er absolut tidsspile. Man laver en kundeservice, hvor 90% er faldet fra inden man får kontakt til et rigtigt menneske. Chatbot i 10 min og så kan du chatte med et rigtigt menneske indenfor ca 48 timer. Endelig - møder så en lidt uventet påstand om at de altså HAR ret, når der er taget et billede af hoveddøren - stiller sig undrende op overfor min påstand om at buddet IKKE har ringet på døren. Hmm okay nu fik piben en anden lyd - Jeg skal altså nu argumentere for at jeg ikke “lyver” for og idet medarbejderen smider chatten på “kan ikke hjælpe dig”, jamen så må jeg jo udlede at PostNord mener at jeg taler usandt. Det er en helt til himmels måde at drive forretning på. Forslår at PostNord sætter deres kunder i fokus og som udgangspunkt lader tvivlen komme kunden tilgode…lad være at betvivle dine kunder. I sidste ender betaler PostNord selv prisen for dårlig kundehpndering og manglende kundeservice. Trist at være vidne til 😢
Besværligt og tidskrævende, mislykket forsendelse
Appen er da bras til forsendelse i Nærboks. Klikker på "Pakken er for stor til boksen" og bliver nu sendt videre til, at min pakke nu er sendt og jeg får ikke en anden større boks. Ud fra målene i appen ville det være sandsynligt min pakke godt kunne være der, men jeg kan ikke ændrer på, at den der blev åbnet var for lille.
Så nu må jeg køre til en Fjernboks (altså en pakkeshop), som slet ikke er i nærheden af mig. Så må vi da håbe, at der ikke går kludder i skanningen af stregkoden som jo allerede er brugt.
To stjerner for den stakkels medarbejder i kundeservice der fik mig i røret, og for den rare postnord medarbejder der har landruten i mit område.
Luk jeres virksomhed ned
Luk jeres virksomhed ned, I duer simpelthen ikke og har aldrig gjort. Livet er for kort til og vente på PostNord👎
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








