Post Danmark A/S Anmeldelser 1.616

TrustScore 1 ud af 5

1,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Tager man 325 anmeldelser, de fleste anmeldere blev skuffet over deres overordnede oplevelse. Kunder oplever gentagne problemer med leveringstjenesten, hvor pakker forsvinder, forsinkes, eller ikke leveres som aftalt, ofte uden forudgående advisering. Mange rapporterer om ekstremt dårlig service, hvor de sendes forgæves rundt eller modtager vildledende information. Det er næsten umuligt at komme i kontakt med kundeservice, da telefonisk kontakt er lukket, og chatbots er ineffektive eller utilgængelige. Nogle kunder oplever, at pakker markeres som leveret, selvom de ikke er modtaget, og at pakkeoplysninger fjernes uden forklaring. Der er også frustration over, at pakker sendes til forkerte udleveringssteder eller returneres uden gyldig grund, selv med hjemmelevering betalt. Enkelte anmeldere har dog fået god hjælp fra kundeservice i PostNord Sverige, hvilket står i kontrast til oplevelserne i Danmark.

Det, folk taler mest om

Delivery service

Kunder udtrykker stor utilfredshed med leveringsservicen, ofte oplever de, at pakker ikke leveres som aftalt,... Se mere

Customer service

Kunder noterer konsekvent negativ oplevelser med kundeservice, hvor mange rapporterer, at det er umuligt at... Se mere

Customer communications

Mennesker rapporterer negative oplevelser med kontakt, da de finder det næsten umuligt at komme i kontakt med... Se mere

Service

Anmeldere fremhæver negative aspekter af service, hvor mange beskriver den som ekstremt dårlig og den værste,... Se mere

Staff

Forbrugere udtrykker stor utilfredshed med personalet, og mange rapporterer, at det er umuligt at komme i... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

To gange er den samme pakke sendt fra England og endte i tolden, jeg blev ikke informeret, til trods for at mit telefonnummer og mailadresse er på pakken. Pakken blev returneret til afsender. PostNo... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Der er jo ingenting der fungerer! Jere telefon svarer ikke, selvom man ringer indenfor telefontid... ingen chat der virker ...Har skrevet flere beskeder...intet svar. Det er som om I ikke eksisterer... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En stjerne fordi man ikke kan give 0 Nu har gentagne gange skulle modtage pakker og får en advisering om at den kommer , for så senere at få at vide at den først kommer næste dag og så næste dag få e... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen advisering om de sidste 2 pakker. Ifølge pakke kiosken indskanner de alle pakker og oplyser at PostNord's datacenter laver mange fejl. Så 2 pakker returneres fordi der ikke sendes mail eller... Se mere


Virksomhedsoplysninger

  1. Kurértjeneste

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Post Danmark A/S is the company responsible for the Danish postal service.


Kontaktoplysninger

1,1

Dårlig

TrustScore 1 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Mere og mere forsinket.

Hej.. Jeg sendte en pakke med track and trace til Bornholm. Det samme blev der sendt en pakke fra bornholdmen til mig og den kom hurtig. Men den jeg sendte er ikke kommet frem så hvad er problemet problemet med pakken?

Mvh
Sandra Mannov

2. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ledelsen er ligeglad

Det har lige ringet på døren, og jeg skyndte mig ud for at modtage min pakke. Pakken stod uden for døren, men i stedet for, at jeg skulle skrive under på, at jeg har fået den, var buddet fra Postnord allerede på vej væk i bilen.
Jeg har bare aldrig skrevet under på, at det er i orden, og det et det overhovedet heller ikke. Hvad nu hvis jeg ikke var hjemme?!! Og hvad nu hvis en tyv kom først.
Jeg har før haft fat i Postnord af samme årsag og fået at vide, at buddene ikke må stille pakkerne. Alligevel fortsætter det. Det virker som om, ledelsen er fuldstændig ligeglad.

10. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ubrugelig chat

Som mange andre her, er det heller ikke lykkedes mig at få kontakt til PostNords kundeservice. Det vil sige, at efter jeg skrev ca 10 gange, at jeg ville have fat i deres chat med kundeservice, så kom jeg da forbi den besked med, at de havde for travlt, så jeg skulle prøve igen senere.
Nå, men nu hænger jeg så i en chat kø og har ventet foreløbig ca halvanden time.
Tænk, at de stakkels medarbejdere har så travlt, at de i løbet af halvanden time ikke har har haft tid til at reagere. Det må være forfærdeligt, da de med ret stor sandsynlighed kun har sure kunder i indbakken. Og vel aldrig kommer bare på omgangshøjde med de henvendelser de får. Min udfordring er en pakke i en pakkeboks. Det er helt klart sidste gang, jeg får noget tilsendt til en pakkeboks, da det nu er tredje gang, der er problemer med at hente en pakke. Fremover vil jeg hente dem i fx Føtex. Eller helst finde en anden leverandør af pakker. Det her er jo ikke i orden.

10. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Post Nord kan ikke kontaktes.

Har forsøgt at komme i kontakt med Post Nord hele fredag hvor jeg har siddet i kø på deres helt forfærdelige app fra kl. 9.35 til kundeservice satte min chat på pause omkring kl 15. Hele mandag efter weekenden var det samme og nu tirsdag tyder det på samme oplevelse, så jeg skriver dette mens jeg sider i uendelig kø. Den pakke jeg sendte er væk og ja det er så bare ærgerligt. Forfærdelig oplevelse.

6. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fik besked om at der ikke var plads i…

Fik besked om at der ikke var plads i pakkeboksen byskov alle derfor er pakken afleveret i pakke tårnet ved Bilka problemet er så bare at tårnet er frosset så kan ikke få pakke må skynde mig ud og finde en erstatning for pakken da det er en gave som skulle gives til en barnedåb så nu tænker jeg betaler postnord den merudgift for ikke at holde deres pakketårne og pakkeshop ved lige man kan ikke være tjent med så dårlig service valgte postnord isteden for dao

6. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Flere gange i streg er der problemer…

Flere gange i streg er der problemer med levering, så er de forsinket og lever ikke før flere dage efter, eller også skriver de "forsøgt levering " selvom man sidder der hjemme og ingen har ringet på..

Kundeservice er latterligt dårlig, ingen hjælp og næsvis medarbejdere der kun gør situationen værre.. klager du over dem kommer du ingen steder..

Har du betalt til hjemme levering så er det spildte penge da de alligevel ikke gør deres job.

Som en der ikke har fysisk mulighed for at hente en pakke så er dette mere end frustrerende.

7. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

D.06/01 ankommer min pakke i tolden.

D.06/01 ankommer min pakke i tolden.
Post nord vælger at sende toldfortegnelse med posten, og ikke digitalt, sms eller i deres app.
D. 19/01 ankommer brevet, så det tager 14 dage jeg betaler samme dag.
Så siger post nord 2-3dages leverings tid i deres app.
D.23/01 er pakken stadig i tolden.

Post nord svarer ikke på mails, og kunde service kan man ikke komme i kontakt med. Botten siger de har meget travlt uanset hvilket tidspunkt du prøver at få fat i dem, er du så heldig at blive sat i kø. Så sker der ikke mere, for der er ingen i kunde service som gør noget når man er i chatten

06/02 Postnord siger de ikke kan finde pakken, så nu er den blevet så gammel at den er sendt retur. Så der kan de sjovt nok godt finde pakken, så den kan sendes retur.
Den betalte import opkrævning til post nord har de heller ikke refunderet endnu og de vil nok nægte at gøre det.

6. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fik email "Pakke klar til afhentning i pakkeboks" men pakken var der ikke, -ingen kundesupport

Skulle modtage en vigtig pakke fra en leverandør der lovede dag til dag levering. Pakken kom også frem til pakkeboksen, eller jeg fik en email på at den var klar til afhentning 11:35. Da jeg kørte forbi pakkeboksen senere den eftermiddag kunne jeg ikke åbne pakkeboksen og pakken var røget tilbage til Postnord kl 12:09.
I appen står der igen "På vej" - men hvorhen?
Jeg forsøgte med Support Chatten, men den virker ikke og siger bare at pakken "Er på vej".
Håbløs service og kundesupport.

4. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Får i dag sms om at PostNord har…

Får i dag sms om at PostNord har forsøgt at aflevere en pakke hos mig, men jeg var ikke hjemme. For det første har jeg modtagerflex, så de kan bare sætte pakken. For det andet har jeg kameraovervågning, og PostNord har IKKE været forbi min adresse. Og hvis man forsøger at få kontakt til PostNord, er det simpelthen ganske umuligt. Den ‘service’ PostNord tilbyder, er ikke en gang en stjerne værd. Men man kan ikke gi mindre.

4. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Skandaløst mangel på service

Tredje gang nu at jeg får en sms hvor der står "vi har forsøgt at levere en pakke". Budet har ikke ringet på klokken eller på min telefon men bare gået sin vej og leveret pakken til pakkeshop hvor jeg selv skal hente den!!!

Man betaler ekstra for at få pakker bragt til døre og så sker det her igen og igen. Er det fordi budet ikke gider gå op ad trappen?

Jeg har kontaktet Postnord og de er fuldstændig ligeglade med at deres service er så rystende elendig.

3. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

KÆMPE ADVARSEL LAD VÆRE MED AT BRUGE…



KÆMPE ADVARSEL LAD VÆRE MED AT BRUGE POSTNORD 😡😡😡
Nu er det tredje gang hvor vi har købt online på nettet og hver gang har vi betalt for hjemmelevering af vores pakker ... Men hver gang gider pakkebudet ikke at levere vores pakker ... de sender bare en SMS og siger ...Vi har prøvet at levere jeres pakke men der var ikke nogen hjemme vi er hjemme hver dag også kl 7.00 om morgen hvor vi fik den sidste besked som var idag d. 3-2-2026 ...de har heller ikke vedhæftet et foto fra vores dør med pakken ...Men det skriver at de har sendt pakken til en pakkeshop ... og ja POSTNORD HAR NEDLAGT ALT MENNESKELIG KUNDESERVICE OG DERES CHAT ROBOT KAN SLET IKKE ÅBNE OP 😡😡😡😡 DER ER INGEN MULIGHED FOR AT KLAGE OVERHOVEDET...OG DERES SKIDE SEND EN KLAGE IND ... GLEM DET OGSÅ 😡😡😡😡 JEG VIL IKKE KØBE HOS FIRMAER IGEN HVIS DE BRUGER POSTNORD !!! IKKE NÅR POSTNORD SKIDER SÅDAN PÅ DERES KUNDER ...OG DER ER MANGE PAKKEBUDE DER OGSÅ SKAL FYRES ...DE ER SKIDE LIGEGLADE MED AT BRINGE VORES PAKKER UD ...BOYCOTT POSTNORD 😡😡😡😡 MÅSKE SKAL VI KONTAKTE TV2 OMKRING POSTNORDS STORE PROBLEMER DE HAR NU OG DERES INGEN KUNDESERVICE 😡😡😡😡😡

Jeg har en ny meddelelse her til det jeg skrev igår d. 3-2-2026
Vi har nu ringet til den pakkeshop som skulle ha modtaget vores pakke ... Nej de havde ikke modtaget pakken... Men kioskejeren fortalte os at De ALDRIG SÅ NOGLE PAKKEBUDE !! 😳😳 DE FIK PAKKERNE DIREKTE LEVERET FRA BRØNDBY TERMINAL SORTERINGS CENTER !!!! 😳😳😳😡😡😡😡
HVAD ER DET LIGE DER SKER I POSTNORD ?????

3. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ukendt pakke leveret på min adresse

Ukendt pakke leveret på min adresse, min søns navn står på, men han har intet bestilt.
Når jeg googler afsender, er der advarsler om at modtage pakker fra pågældende adresse.
Jeg beder PostNord om at afhente pakken. Herunder kan du læse hvor langt jeg er kommet med at komme ifm PostNord

Bot
Hej.
Du chatter med PostNord Bot. For en bestemt pakke: start en ny chat og vælg pakken. Hvis den ikke er i appen, tilføj pakkenummer under Tracking, start ny chat og vælg pakken.

Mig
jeg vil omstilles til kundeservice

Bot
Der er kø til Kundeservice, så lad mig lige se, om jeg kan hjælpe dig først. Hvad drejer det sig om?

Er der andet, jeg kan hjælpe med, så spørg bare. Ellers kan du lukke chatten.

Mig
ja svar på status for sagsnummer 4 dage gammelt
51007323

Bot
Jeg kan desværre ikke slå status for sagsnummer 51007323 op. Jeg anbefaler, at du skriver "Chat med Kundeservice" i tekstfeltet nedenfor for at få hjælp direkte fra Kundeservice.

Er der andet, jeg kan hjælpe med, så spørg bare. Ellers kan du lukke chatten.

Mig
vil det sige at svartid fra kundeservice hos PostNord er over 4 døgn......

Bot
Jeg forstår din frustration. Desværre har jeg ikke information om svartider fra Kundeservice. Hvis du ønsker hjælp fra Kundeservice, kan du skrive "Chat med Kundeservice" i tekstfeltet nedenfor.

Mig
jeg har kontaktet jer dagligt her, og har en sag igang, oprettet via mail for 4 døgn siden...
Det gentagne svar fra bot her, er at der er ventetid til kundeservice og så sker der ikke mere?

Bot
Jeg forstår din frustration. Hvis du foretrækker at få hjælp af Kundeservice, kan du skrive "Chat med Kundeservice" i tekstfeltet nedenfor. Kundeservice har åbent mandag til fredag fra 9-16.

Mig
chat med kundeservice

Bot
Det lader ikke til, at jeg kan hjælpe dig.
Skal jeg undersøge, om det er muligt at chatte med Kundeservice?

Mig
Ja

Bot
Der er ekstra travlt i Kundeservice lige nu, og jeg har desværre ikke mulighed for at sende dig videre til chatten.
Du er meget velkommen til at prøve igen senere, eller stille mig et spørgsmål.

Mig
ok, denne tråd vil jeg kopipaste og offentliggøre på Trustpilot nu.

Bot
Jeg forstår. Hvis du har spørgsmål relateret til PostNords tjenester, som f.eks. pakker, levering eller afhentning, er du velkommen til at spørge.

Mig
hvad forstår du, at jeres kundeservice er helt udulig.

Bot
Jeg forstår din frustration. Hvis du foretrækker at få hjælp af Kundeservice, kan du skrive "Chat med Kundeservice" i tekstfeltet nedenfor.

Mig
Chat med kundeservice

Bot
Det lader ikke til, at jeg kan hjælpe dig.
Skal jeg undersøge, om det er muligt at chatte med Kundeservice?

Mig
Ja

Bot
Der er ekstra travlt i Kundeservice lige nu, og jeg har desværre ikke mulighed for at sende dig videre til chatten.
Du er meget velkommen til at prøve igen senere, eller stille mig et spørgsmål.

3. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

På et udleveringssted af pakker fra…

På et udleveringssted af pakker fra PostNord åbner jeg min app til skanning men det gider personen ikke men begynder at rode rundt i appen i min mobil for at finde afhentningsnummeret uden at spørge mig om lov først og det er nu anden gang jeg har oplevet dette med den samme person på udleveringsstedet !!
Hvad hjælper det når personalet IKKE en gang
respektere PostNords vertificeret pakke app ??!!!
PS: Jeg forsøgte at forklare personen på udleveringstedet at min app er vertisseret og det er derfor hun skal skanne appen MEN ,vedkommende vidste INTET om hvad en vertificering er!?? Så ville det være rart at få at vide om hvad den app skal bruges til hvis jeg ikke kan få den skannet når jeg skal afhente en pakke ved PostNord??

2. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Latterlig virksomhed

Latterlig virksomhed. Kundeservice er ikke umuligt at få fat i og deres ondsvage robot chat er til grin. Først smider de min pakke væk og nu denne gang har de leveret det på en anden adresse end min det kan jeg se på det levering foto de har sendt. Men det er umuligt at kontakte dem....!

2. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det er meget dårligt service som privat…

Det er meget dårligt service som privat kunde hos PostNord eller service er ikke eksisterende. Chat funktion hjælper ikke noget når man har en specifik spørgsmål. Jeg bestilte nogle speciale frimærker fra Færøerne jeg skal bruge til nogle vigtige dokumenter og de er blevet væk, så fik jeg en jeg kender på Færøerne til at sende et rekommenderet pakke så jeg kunne følge med forsendelse, så får jeg at vide at jeg skal betale importopkrævning og at de sender det til mig og har 10 dage til at betale. Jeg modtager ingen faktura og de sender påmindelse om at jeg skal betale for ellers bliver pakken sendt retur. Det har været umuligt for mig at finde fakturaen og har brugt chat funktion hver dag med spørgsmål. Har tjekket mail, sms og app og kan ikke finde fakturaen og uden den kan jeg ikke går videre. Mega frustrerende at de ikke giver kundeservice til private.

30. januar 2026
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere