To gange er den samme pakke sendt fra England og endte i tolden, jeg blev ikke informeret, til trods for at mit telefonnummer og mailadresse er på pakken. Pakken blev returneret til afsender. PostNo... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Post Danmark A/S is the company responsible for the Danish postal service.
Kontaktoplysninger
Copenhagen, Danmark
- logistics.postnord.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Lyver om aflevering
I siger I har været forbi med min pakke. Men jeg har været hjemme hele dagen og kunne se min hoveddør. Og I har ikke været her. Det er så dårlig service at I ikke gider at køre pakkerne ud til kunderne, men bare siger I har været der, fordi det er nemmere at aflevere dem i en pakkeshop.
Dårlig Levering
Bestilte en Pakke ved Telenor, som jeg fik at vide af Telenor var forsinket fordi i havde travlt.
Den 11 februar. Blev den endeligt sendt afsted til mig.
Den 12 februar. Fik jeg at vide(forventet levering idag)
Den 13 februar. (Forvent levering dag)
Den 16 februar. Stadigt ikke modtaget og igen var det efter hele dagen at forvent levering var IDAG
Man kan ikke stole på leveringstider fra jer. Hvordan kan jeg bestille en Pakke med Bring den 11 og få den den 12.
Og GlS 12 og få den idag, men i udskyder pakker der skulle være leveret hver dag.
Har ventet på min pakke i 3 uger
Har ventet på min pakke i 3 uger, den har stået under “leveret” men pakkeboksen åbnede aldrig. Kan ikke komme igennem til deres kundeservice og snakker kun med en totalt dum Ai Bot. Hellere betale ekstra, frem for at skulle bruge Postnord igen….
elendigt firma.
elendigt firma.
ingen kundeservice, intet telfonnummer.
min pakke blev afhentet uden jeg var hjemme, bestil afhentning af ekstern. derfor intet forsendelse nummer eller følge seddel.
Jeg har heldigvis overvågning og kan se pakken blev hentet dne 30-01 kl 09:31 af en post nord bil.
Jeg har nummerpladen og en dialog med budet over ringklokken. post nord nægter nu alt om at de har hentet pakken, dette til tros for at jeg har det på overvågning.
Post nord er derfor nu blvet meldt for tyveri.
nummerpladen samt billeder af medarbejderen er udleveret til politiet.
Bestil ikke de personlig postkort
Bestil ikke de personlig postkort hos dem, da de ikke kommer frem. Men de trækker pengene på kundernes konto. Når man kontakter dem, tager de ikke ansvar på deres produkt og giver andre skylde. Så det er spild af penge at bruge dem til personlig postkort.
Skriver at de ikke kunne aflevere pakke da der ikk var nogen hjemme.
Postnord giver en rigtig dårlig service.
Skriver at der ike var nogen hjemme så de kunne ikke aflevere pakken. Ikke sandt men chaufføren gad åbenbart ikke at tage turen ad vores lange indkørsel.
Prøver så vidt muligt at undgå dem som pakketransportør.-
Så må jeg til det igen Hvor er mit…
Så må jeg til det igen Hvor er mit anbefalet BREV
nu findes min adresse ikke ?? LE174345752FR
nu har i så igen smidt et af mine anbefalede breve væk
kan i da ikke gøre noget rigtigt ? i påstår i app i har sendt mig mail om det men det har i ikke
er i kun ude på at lave l.o.r.t for folk
Jeg bliver jo nødt til at give en…
Jeg bliver jo nødt til at give en enkelt stjerne.
Skulle modtage en pakke onsdag og får en besked omkring kl 11.30 om at de har været forbi kl 8.40. Har lige mødt post nord bil kl 11.30 på min gade og underligt. Har stadig ikke hørt yderligere om hvor jeg kunne hente min pakke i dag fredag og har chattet uden noget resultat.
Totalt skod med det nye post nord. Har ellers ofte hentet mange pakker fra post nord uden problemer, mens det var dansk og får besked på svensk. ØV 🤦♀️
Pakken har stået som ‘under levering’ i…
Pakken har stået som ‘under levering’ i 3 dage uden at blive leveret, uden besked, uden forklaring og uden mulighed for reel hjælp - til en pakkeshop. Trackingen giver mig ingenting, og kundeservice virker som et loop. Pakkenummer: 00073215400474628917. Det her er simpelthen ikke acceptabelt. Hvis man ikke kan levere eller i det mindste give klare opdateringer, så skal man lade være med at love levering. Kan ikke anbefales.
Toppen af inkompetance!!
Toppen af inkompetance!!
Postnords app siger at min pakke ikke er postnord pakke.
En 3 parts app siger at den er leveret!!
Det er den ganske rigtigt bare på en forkert adresse!!
De kendte mig heldigvis så pakken er heldigvis modtaget.
Værste levering nogensinde!
PostNord leverer aldrig korrekt. Pakker afleveres langt væk, nogle gange åbne, og man skal selv hente dem. Utroligt frustrerende og uprofessionelt!
Postnord må være næste eventyr for Jan…
Postnord må være næste eventyr for Jan og Morten i nul stjerner.. kan det blive ringere, jeg tror det ikke
man prøver at komme igemmen til…
man prøver at komme igemmen til postnords kundeservice chat men man kan kun skive sammen med en total dum bot telefon nummer er så en by i rusland for det gider de ikke hvad er det for en virksomhed det er milt sagt dårligt service dem der har bestemt det har glemt der hjerne i en skuffe hvor nøglen er smidt væk.. hvem ansætter sådanne personner... goddag man
De ringede ikke på døren var hjemme…
De ringede ikke på døren var hjemme hele dagen. DERUDOVER har jeg modtagerflex men lod de min pakke ligge? NOpe de sender den så langt væk som muligt.
Hold jer fra firmaet det er ren løgn og fup.
Ingen levering og ingen forklaring
Pakken stod som “på vej” med levering mellem 07–21, men den kom aldrig.
Jeg har kontaktet kundeservice flere gange via chat i appen uden at få en ordentlig forklaring eller en ny leveringsdato.
Det er uacceptabelt at skulle vente hjemme hele dagen uden levering og uden klar besked. Meget skuffende.
MAN KAN IKKE GIVE NUL STJERNER!
MAN KAN IKKE GIVE NUL STJERNER!
Får en e-mail d. 8/2 og at pakken leveres d. 9/2.
Men ingen pakke d. 9/2, I stedet kommer den d. 10/2.
Neeeej det var bare en joke, den kommer måske d. 10/2 pga forsinkelse.
Ejjj ikke flere jokes, idag er det d. 11/2 og fortsat igen pakke!!!
Tracking vise at pakken nåede Brøndby Pakkecentral d. 9/2 kl 13.
Herfra er den sendt videre til "St Kbh 359" hvor den har ligget i 3 dage.
I mellemtiden bestiller jeg en pakke med GLS fra Sverige d. 10/2 og den der afhentet i pakkeshop idag.
Vi må håbe at staten snarest trækker sig ud af denne elendige underskudsforretning, så vil dansker ikke skal betale flere skattekroner for sådan engang makværk.
De evnede ikke at køre ud med breve og pakker kan de sgu heller ikke finde ud af at køre ud med. LMAO
Nok er nok
Nu har jeg fået nok af Post Nord, havde bestilt en pakke med betalt hjemmelevering og får besked om at den kommer den 10/2 mellem kl. 7:00 og 21:00, men den kom ikke og nu ved de ikke hvornår den kan leveres for de ved ikke hvor den er henne, jeg synes at det er mangel på respekt af andre folks tid og det er bestemt ikke første gange, andre gange hvor jeg har valgt hjemmelevering, kommer der besked om at pakken kan hentes ved en pakkeboks, men der er jo en grund til at jeg har valgt hjemmelevering, nu har jeg bestemt at jeg ikke vil handle med firmaer der kun bruger Post Nord som leverandør, håber at andre vil gøre det samme, for Post Nord er åbenbart ligeglad med sine kunder, tak.
2 pakker skulle afleveres til…
2 pakker skulle afleveres til pakkeshop. Fik besked om, de stod ved min dør, hvilket de ikke gjorde. Kundeservice nærmest ikke eksisterende.
Kundeservice er ikke til stede
Kundeservice er ikke til stede. I 2 dage har man prøvet deres chat om at komme i forbindelse med en fra Kundeservice via chat. Det er ikke muligt pga travlhed. Hvorfor så have den funktion ?
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








