Post Danmark A/S Anmeldelser 1.616

TrustScore 1 ud af 5

1,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Tager man 325 anmeldelser, de fleste anmeldere blev skuffet over deres overordnede oplevelse. Kunder oplever gentagne problemer med leveringstjenesten, hvor pakker forsvinder, forsinkes, eller ikke leveres som aftalt, ofte uden forudgående advisering. Mange rapporterer om ekstremt dårlig service, hvor de sendes forgæves rundt eller modtager vildledende information. Det er næsten umuligt at komme i kontakt med kundeservice, da telefonisk kontakt er lukket, og chatbots er ineffektive eller utilgængelige. Nogle kunder oplever, at pakker markeres som leveret, selvom de ikke er modtaget, og at pakkeoplysninger fjernes uden forklaring. Der er også frustration over, at pakker sendes til forkerte udleveringssteder eller returneres uden gyldig grund, selv med hjemmelevering betalt. Enkelte anmeldere har dog fået god hjælp fra kundeservice i PostNord Sverige, hvilket står i kontrast til oplevelserne i Danmark.

Det, folk taler mest om

Delivery service

Kunder udtrykker stor utilfredshed med leveringsservicen, ofte oplever de, at pakker ikke leveres som aftalt,... Se mere

Customer service

Kunder noterer konsekvent negativ oplevelser med kundeservice, hvor mange rapporterer, at det er umuligt at... Se mere

Customer communications

Mennesker rapporterer negative oplevelser med kontakt, da de finder det næsten umuligt at komme i kontakt med... Se mere

Service

Anmeldere fremhæver negative aspekter af service, hvor mange beskriver den som ekstremt dårlig og den værste,... Se mere

Staff

Forbrugere udtrykker stor utilfredshed med personalet, og mange rapporterer, at det er umuligt at komme i... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

To gange er den samme pakke sendt fra England og endte i tolden, jeg blev ikke informeret, til trods for at mit telefonnummer og mailadresse er på pakken. Pakken blev returneret til afsender. PostNo... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Der er jo ingenting der fungerer! Jere telefon svarer ikke, selvom man ringer indenfor telefontid... ingen chat der virker ...Har skrevet flere beskeder...intet svar. Det er som om I ikke eksisterer... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En stjerne fordi man ikke kan give 0 Nu har gentagne gange skulle modtage pakker og får en advisering om at den kommer , for så senere at få at vide at den først kommer næste dag og så næste dag få e... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen advisering om de sidste 2 pakker. Ifølge pakke kiosken indskanner de alle pakker og oplyser at PostNord's datacenter laver mange fejl. Så 2 pakker returneres fordi der ikke sendes mail eller... Se mere


Virksomhedsoplysninger

  1. Kurértjeneste

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Post Danmark A/S is the company responsible for the Danish postal service.


Kontaktoplysninger

1,1

Dårlig

TrustScore 1 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Lyver om aflevering

I siger I har været forbi med min pakke. Men jeg har været hjemme hele dagen og kunne se min hoveddør. Og I har ikke været her. Det er så dårlig service at I ikke gider at køre pakkerne ud til kunderne, men bare siger I har været der, fordi det er nemmere at aflevere dem i en pakkeshop.

16. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig Levering

Bestilte en Pakke ved Telenor, som jeg fik at vide af Telenor var forsinket fordi i havde travlt.

Den 11 februar. Blev den endeligt sendt afsted til mig.

Den 12 februar. Fik jeg at vide(forventet levering idag)

Den 13 februar. (Forvent levering dag)

Den 16 februar. Stadigt ikke modtaget og igen var det efter hele dagen at forvent levering var IDAG

Man kan ikke stole på leveringstider fra jer. Hvordan kan jeg bestille en Pakke med Bring den 11 og få den den 12.
Og GlS 12 og få den idag, men i udskyder pakker der skulle være leveret hver dag.

16. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har ventet på min pakke i 3 uger

Har ventet på min pakke i 3 uger, den har stået under “leveret” men pakkeboksen åbnede aldrig. Kan ikke komme igennem til deres kundeservice og snakker kun med en totalt dum Ai Bot. Hellere betale ekstra, frem for at skulle bruge Postnord igen….

16. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

elendigt firma.

elendigt firma.
ingen kundeservice, intet telfonnummer.
min pakke blev afhentet uden jeg var hjemme, bestil afhentning af ekstern. derfor intet forsendelse nummer eller følge seddel.

Jeg har heldigvis overvågning og kan se pakken blev hentet dne 30-01 kl 09:31 af en post nord bil.
Jeg har nummerpladen og en dialog med budet over ringklokken. post nord nægter nu alt om at de har hentet pakken, dette til tros for at jeg har det på overvågning.

Post nord er derfor nu blvet meldt for tyveri.
nummerpladen samt billeder af medarbejderen er udleveret til politiet.

30. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bestil ikke de personlig postkort

Bestil ikke de personlig postkort hos dem, da de ikke kommer frem. Men de trækker pengene på kundernes konto. Når man kontakter dem, tager de ikke ansvar på deres produkt og giver andre skylde. Så det er spild af penge at bruge dem til personlig postkort.

16. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Så må jeg til det igen Hvor er mit…

Så må jeg til det igen Hvor er mit anbefalet BREV
nu findes min adresse ikke ?? LE174345752FR
nu har i så igen smidt et af mine anbefalede breve væk
kan i da ikke gøre noget rigtigt ? i påstår i app i har sendt mig mail om det men det har i ikke
er i kun ude på at lave l.o.r.t for folk

14. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg bliver jo nødt til at give en…

Jeg bliver jo nødt til at give en enkelt stjerne.
Skulle modtage en pakke onsdag og får en besked omkring kl 11.30 om at de har været forbi kl 8.40. Har lige mødt post nord bil kl 11.30 på min gade og underligt. Har stadig ikke hørt yderligere om hvor jeg kunne hente min pakke i dag fredag og har chattet uden noget resultat.
Totalt skod med det nye post nord. Har ellers ofte hentet mange pakker fra post nord uden problemer, mens det var dansk og får besked på svensk. ØV 🤦‍♀️

13. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pakken har stået som ‘under levering’ i…

Pakken har stået som ‘under levering’ i 3 dage uden at blive leveret, uden besked, uden forklaring og uden mulighed for reel hjælp - til en pakkeshop. Trackingen giver mig ingenting, og kundeservice virker som et loop. Pakkenummer: 00073215400474628917. Det her er simpelthen ikke acceptabelt. Hvis man ikke kan levere eller i det mindste give klare opdateringer, så skal man lade være med at love levering. Kan ikke anbefales.

13. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Toppen af inkompetance!!

Toppen af inkompetance!!
Postnords app siger at min pakke ikke er postnord pakke.
En 3 parts app siger at den er leveret!!
Det er den ganske rigtigt bare på en forkert adresse!!
De kendte mig heldigvis så pakken er heldigvis modtaget.

13. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

man prøver at komme igemmen til…

man prøver at komme igemmen til postnords kundeservice chat men man kan kun skive sammen med en total dum bot telefon nummer er så en by i rusland for det gider de ikke hvad er det for en virksomhed det er milt sagt dårligt service dem der har bestemt det har glemt der hjerne i en skuffe hvor nøglen er smidt væk.. hvem ansætter sådanne personner... goddag man

12. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen levering og ingen forklaring


Pakken stod som “på vej” med levering mellem 07–21, men den kom aldrig.
Jeg har kontaktet kundeservice flere gange via chat i appen uden at få en ordentlig forklaring eller en ny leveringsdato.
Det er uacceptabelt at skulle vente hjemme hele dagen uden levering og uden klar besked. Meget skuffende.

11. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

MAN KAN IKKE GIVE NUL STJERNER!

MAN KAN IKKE GIVE NUL STJERNER!

Får en e-mail d. 8/2 og at pakken leveres d. 9/2.
Men ingen pakke d. 9/2, I stedet kommer den d. 10/2.

Neeeej det var bare en joke, den kommer måske d. 10/2 pga forsinkelse.
Ejjj ikke flere jokes, idag er det d. 11/2 og fortsat igen pakke!!!

Tracking vise at pakken nåede Brøndby Pakkecentral d. 9/2 kl 13.
Herfra er den sendt videre til "St Kbh 359" hvor den har ligget i 3 dage.

I mellemtiden bestiller jeg en pakke med GLS fra Sverige d. 10/2 og den der afhentet i pakkeshop idag.

Vi må håbe at staten snarest trækker sig ud af denne elendige underskudsforretning, så vil dansker ikke skal betale flere skattekroner for sådan engang makværk.

De evnede ikke at køre ud med breve og pakker kan de sgu heller ikke finde ud af at køre ud med. LMAO

9. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nok er nok

Nu har jeg fået nok af Post Nord, havde bestilt en pakke med betalt hjemmelevering og får besked om at den kommer den 10/2 mellem kl. 7:00 og 21:00, men den kom ikke og nu ved de ikke hvornår den kan leveres for de ved ikke hvor den er henne, jeg synes at det er mangel på respekt af andre folks tid og det er bestemt ikke første gange, andre gange hvor jeg har valgt hjemmelevering, kommer der besked om at pakken kan hentes ved en pakkeboks, men der er jo en grund til at jeg har valgt hjemmelevering, nu har jeg bestemt at jeg ikke vil handle med firmaer der kun bruger Post Nord som leverandør, håber at andre vil gøre det samme, for Post Nord er åbenbart ligeglad med sine kunder, tak.

10. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kundeservice er ikke til stede

Kundeservice er ikke til stede. I 2 dage har man prøvet deres chat om at komme i forbindelse med en fra Kundeservice via chat. Det er ikke muligt pga travlhed. Hvorfor så have den funktion ?

11. februar 2026
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere