Post Danmark A/S Anmeldelser 1.616

TrustScore 1 ud af 5

1,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Tager man 325 anmeldelser, de fleste anmeldere blev skuffet over deres overordnede oplevelse. Kunder oplever gentagne problemer med leveringstjenesten, hvor pakker forsvinder, forsinkes, eller ikke leveres som aftalt, ofte uden forudgående advisering. Mange rapporterer om ekstremt dårlig service, hvor de sendes forgæves rundt eller modtager vildledende information. Det er næsten umuligt at komme i kontakt med kundeservice, da telefonisk kontakt er lukket, og chatbots er ineffektive eller utilgængelige. Nogle kunder oplever, at pakker markeres som leveret, selvom de ikke er modtaget, og at pakkeoplysninger fjernes uden forklaring. Der er også frustration over, at pakker sendes til forkerte udleveringssteder eller returneres uden gyldig grund, selv med hjemmelevering betalt. Enkelte anmeldere har dog fået god hjælp fra kundeservice i PostNord Sverige, hvilket står i kontrast til oplevelserne i Danmark.

Det, folk taler mest om

Delivery service

Kunder udtrykker stor utilfredshed med leveringsservicen, ofte oplever de, at pakker ikke leveres som aftalt,... Se mere

Customer service

Kunder noterer konsekvent negativ oplevelser med kundeservice, hvor mange rapporterer, at det er umuligt at... Se mere

Customer communications

Mennesker rapporterer negative oplevelser med kontakt, da de finder det næsten umuligt at komme i kontakt med... Se mere

Service

Anmeldere fremhæver negative aspekter af service, hvor mange beskriver den som ekstremt dårlig og den værste,... Se mere

Staff

Forbrugere udtrykker stor utilfredshed med personalet, og mange rapporterer, at det er umuligt at komme i... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

To gange er den samme pakke sendt fra England og endte i tolden, jeg blev ikke informeret, til trods for at mit telefonnummer og mailadresse er på pakken. Pakken blev returneret til afsender. PostNo... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Der er jo ingenting der fungerer! Jere telefon svarer ikke, selvom man ringer indenfor telefontid... ingen chat der virker ...Har skrevet flere beskeder...intet svar. Det er som om I ikke eksisterer... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En stjerne fordi man ikke kan give 0 Nu har gentagne gange skulle modtage pakker og får en advisering om at den kommer , for så senere at få at vide at den først kommer næste dag og så næste dag få e... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen advisering om de sidste 2 pakker. Ifølge pakke kiosken indskanner de alle pakker og oplyser at PostNord's datacenter laver mange fejl. Så 2 pakker returneres fordi der ikke sendes mail eller... Se mere


Virksomhedsoplysninger

  1. Kurértjeneste

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Post Danmark A/S is the company responsible for the Danish postal service.


Kontaktoplysninger

1,1

Dårlig

TrustScore 1 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Et helt igennem totalt uduelig selskab

Et helt igennem totalt uduelig selskab, hvordan de kan overleve med 100% manglende kundeservice et mig en gåde ingen mulighed for at tale med en medarbejder henviser til deres chat, ventede i 42 timer på en validering kode og svaret er et standard: vi forstår deres frustration over manglende levering.
Oversat betyder det: DU KAN RENDE OS I R.VEN.

18. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig chatbot i stedet for…

Elendig chatbot i stedet for kundeservice

I bør overveje at deaktivere jeres chatbot som er komplet elendig og ansætte mennesker i kundeservice. Jeg har forsøgt at returnere en pakke ved ikke at afhente den, som jeg fik besked på. Pakken blev da også afhentet, men den vendte om i Aarhus, og jeg har igen modtaget besked om at hente den i en ny pakkeboks. Jeg ønsker IKKE at modtage pakken, og jeg vil gerne have den sendt retur til afsender.

Kundeservice chatmedarbejderen svarer efter 7 forsøg på at komme igennem, at de kontakter pakkeshoppen(?) og lukker derefter chatten. Her 2 dage efter er pakken stadig i en pakkeboks og ikke på vej retur.

18. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Helt forfærdelig

Helt forfærdelig oplevelse med forsinket levering uden besked og uden mulighed for at få kontakt til kundeservice. Jeg prøvede at ringe, men nummeret er nedlagt. Jeg stillede mig så i onlinekø til chatten kl 9.29 og kom igennem ved 16 tiden. Kundeservice fortalte mig dog det samme, som chatbotten gjorde: "pakken er forsinket, vi ved ikke, hvornår den kommer frem og hvad forsinkelsen skyldes. Men at jeg kan følge pakken på app'en...." Det kunne deres chatbot også fortælle mig.
De hjalp mig således ikke og da jeg bad om at de kontakter fordelingscenteret afslog de og skrev at de nu ville afslutte chatten! Frustrationen var stor - min pakke var forsinket, chatbotten var eneste livline og da et levende menneske endelig viste sig i chatten for at levere "kundeservice", var der reelt ingen hjælp at hente og jeg blev endda lukket ned. Hvad er kundeservices funktion egentlig?
Det tog en hel uge, før min pakke nåede frem - og jeg havde endda betalt 39 kr hos leverandøren for at postnord skulle plukke min pakke først, fordi det var en gave.
Jeg håber aldrig, jeg skal sende eller modtage noget med postnord igen. Mage til dårlig service skal man lede længe efter.

17. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Når Postnord skal udbringe pakker

Når Postnord skal udbringe pakker, så ved man aldrig hvornår man får dem. Er noget slemt ustabilt rod og kaos - en kundeservice der kunne være det samme - frygteligt foretagende der bestemt ikke kan anbefales at bruge

19. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Under al kritik.

Under al kritik.
Postnord skriver de kunne ikke aflevere pakken, var hjemme hele dagen, ingen post har ringet på min dør, desuden har jeg også Modtagerflex, alligevel skal pakken nu hentes i Pakkeshop.

19. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen stjerner

Ingen stjerner. Havde bestilt en hjemmelevering hos Motatos og hvad gjorde Postnord- indlevering i pakkeshop. Helt uacceptabelt. Og de kan ikke klage over sne da de ofte holder oppe ved vejen og bærer en pakke på 29 kg ned til stedet. Den pågældende pakke vejede 14 kg. Jeg forventer at I holder aftalen og hjemmeleverer min pakke i HEL tilstand.

19. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bor i 2730 Herlev men pakke skal hentes på 2300 Amager

Jeg fik en mail om afhentning af min pakke men stor var min undren da jeg opdagede parken ikke kunne afleveres i den pakkeshop (2730 Herlev) hvor jeg havde bestilt den til!
Men
Den skal afhentes på 2300 Amager?????
Det er 30 killometer fra hvor jeg bor så jeg vil mene at der må være sket en fejl!
Jeg prøvede (og prøver stadig) at komme i kontakt med post nord hvilket er en total umulighed
jeg tror at jeg har prøvet alle de muligheder der er tilgænglige (mail-telefon-chatboot Osv.)
Men ingen reaktion kun et svar på at de har modtaget min forspørgelse.
Jeg må sige at hvis de har så travlt at de ikke kan svare så er det måske et udtryk på at det er et stor kaos i post nord.
en stjerne er en for meget!
Michael Svensson

16. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De mister pakker.

De mister pakker.
Selvom jeg har pakkenummer hos dem, og får at vide pakkerne er på vej, vil de ikke tage ansvar.
De beder mig om, at kontakte firmaet, men de har jo afsendt korrekt, og de ankom på et sorteringscenter hos PostNord.
Det er undet al kritik?

19. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har igen igen fået besked om en pakke…

Har igen igen fået besked om en pakke det ikke kunne leveres hjemme, trods flere personer hjemme der ville have hørt hvis nogen prøvede at aflevere den. Det er svindel og humbug og falsk markedsføring at pakker fra PostNord leveres på hjemmeadressen. DAO, Bring og DLS kan man derimod regne med

19. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kære PostNord.

Kære PostNord.
Hvordan kan det være, at jeg står og venter en pakke i dag, og der bliver ikke ringet på min dør? Og det skal lige siges: Det er ikke første gang, det sker.
Jeg venter en pakke med et lille AGM-batteri til min motorcykel (farligt gods). Jeg modtager klokken 10 beskeden: “Vi har forsøgt at levere din pakke.” Det er simpelthen forkert.
Når man er førtidspensionist og sørger for at være hjemme, så kan jeg også fortælle, at jeg har modtaget et billede i appen, hvor man kan se jeres pakkebringer i baggrunden. Det er meget almindeligt, når et vindue reflekterer sollys, men jeg er også ked af at sige, at han afslører sig selv ret meget som person. I baggrunden kan jeg se Hvidovrevej 324, hvor busstoppestedet ligger.
Jeg er så bare ked af at sige, at jeg bor på noget, der hedder Hvidovrevej 318. Der er ret langt imellem, så I må gerne lade være med at ansætte folk, der ikke kan læse tal. Det skete de sidste fem gange.
Jeg ved godt, at denne besked, som fremgår offentligt, kan støde andre, men i det her tilfælde er jeg ked af, at jeg må sige min mening: Man skal ikke ansætte folk i et arbejde, som har svært ved at kende forskel på 318 og 324, og som tror, at man kan aflevere en pakke ved 324.
Der er folk her på Trustpilot, der giver dårlige anmeldelser af en grund. Det her er ikke kun min oplevelse. Det sker gang på gang på gang, og folk betaler penge for at få leveret deres pakke til døren, og så gør I sådan noget der.
Hvad i helved-e bilder I jer ind? Ellers burde I slet ikke have lov til at være her i Danmark, hvis det foregår på den måde, efter min mening.

19. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Løgnagtig besked om, at PostNord har været forgæves på adressen

Vedr pakke 05132073525957 fra VONROC:

Jeg fik 18.02 kl. 15.23 sms om, at PostNord kl. 14.57 "desværre ikke kunne levere min pakke. Du får en ny besked, når den er klar til afhentning i din PostNord Pakkeshop."
På track&trache var forklaringen:
"Vi har været forbi med din forsendelse, men vi traf desværre ingen hjemme."

Det betragter jeg indtil andet er bevist som en lodret løgn. Der har været fem + en gæst hjemme hele eftermiddagen på vores lille ejendom, og der kommer ingen biler eller personer ind på gårdspladsen uden, at vi ser det.
Så sandheden er jo nok - og det har man jo hørt om før - at chaufføren ikke har gidet at køre 3-400 m hen ad en grusvej, som i øvrigt var fuldstændig farbar.
(Sidste uge kunne PostNord godt levere på adressen!)

Jeg har ellers tidligere, da jeg boede i Aarhus, haft rimelige erfaringer med PostNord, men nu, hvor jeg er flyttet på landet, skal jeg altså køre 18-20 km. for selv at hente min pakke i nabobyen (Arden).
Jeg håber, der bliver taget en alvorlig samtale med den chauffør.

18. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kriminel kundeservice

Har fået besked via deres app, at jeg har fået tilsendt en import opkrævning, men har ikke modtaget nogen, og det er anden gang, at det er fundet sted. Kan hverken kontakte dem via deres app eller telefon. Deres app virker ikke og der er aldrig nogen som tager telefonen.

18. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg har aldrig oplevet noget så…

Jeg har aldrig oplevet noget så gennemført uprofessionelt som PostNord. Det her er uden sammenligning den værste service, jeg nogensinde har været udsat for som kunde.

Forsinkelser virker som normalen, ikke undtagelsen. Og når man forsøger at få svar eller hjælp, møder man total tavshed. Det er reelt umuligt at komme i kontakt med et menneske. Jeres chatbot er komplet værdiløs og spilder ens tid, og telefonisk kontakt henviser til jeres chatbot - hvor man ikke kan chatte med jer, fordi I har travlt. Jeg har prøvet hver dag i en uge.

Man sidder tilbage med følelsen af, at I ganske enkelt er ligeglade. Der er ingen ansvarsfølelse, ingen tilgængelighed og ingen respekt for kundernes tid.

Det er svært at forstå, hvordan en virksomhed kan fungere med et så lavt serviceniveau. Fuldstændig uacceptabelt.

17. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Brug et andet firma

Pakken blev ikke leveret på min adresse, selv om jeg var hjemme. Som bevis på at pakken ikke kunne leveres blev taget et billede af nogle pakker inde i bilen.
Efterfølgende blev pakken ikke indleveret i den nærmeste Postnord-pakkeshop, men til en flere kilometer længere væk. Jeg er på cykel - også i snevejret.

10. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Her har vi aldrig haft problemer med…

Her har vi aldrig haft problemer med postnord. I dag havde jeg sat et stort skilt midt i indkørslen ved landevejen med at de bare kunne sætte den tunge pakke med hundefoder der, men de har alligevel slæbt den 20 meter op af indkørslen( der var gruset men pletvis glat )og sat den op af lågen. Det er service. Tror der er stor forskel på områder i Danmark.

17. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

O stjerner

Min pakke skulle afleveres føtex.
I appen står den forsøgt afleveret i Menu. Får derefter en mail om at de har prøvet hjemme og at jeg skal checke min postkasse. Ingenting der.
Får så mail om at den er i brøndby og at jeg kan hente den der.
Lidt langt når det var bestilt til Amager.
De har ikke styr på noget som helst.
Til gengæld kan man ikke få kontakt til deres kundeservice.

16. februar 2026
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere