To gange er den samme pakke sendt fra England og endte i tolden, jeg blev ikke informeret, til trods for at mit telefonnummer og mailadresse er på pakken. Pakken blev returneret til afsender. PostNo... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Post Danmark A/S is the company responsible for the Danish postal service.
Kontaktoplysninger
Copenhagen, Danmark
- logistics.postnord.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Et helt igennem totalt uduelig selskab
Et helt igennem totalt uduelig selskab, hvordan de kan overleve med 100% manglende kundeservice et mig en gåde ingen mulighed for at tale med en medarbejder henviser til deres chat, ventede i 42 timer på en validering kode og svaret er et standard: vi forstår deres frustration over manglende levering.
Oversat betyder det: DU KAN RENDE OS I R.VEN.
Elendig chatbot i stedet for…
Elendig chatbot i stedet for kundeservice
I bør overveje at deaktivere jeres chatbot som er komplet elendig og ansætte mennesker i kundeservice. Jeg har forsøgt at returnere en pakke ved ikke at afhente den, som jeg fik besked på. Pakken blev da også afhentet, men den vendte om i Aarhus, og jeg har igen modtaget besked om at hente den i en ny pakkeboks. Jeg ønsker IKKE at modtage pakken, og jeg vil gerne have den sendt retur til afsender.
Kundeservice chatmedarbejderen svarer efter 7 forsøg på at komme igennem, at de kontakter pakkeshoppen(?) og lukker derefter chatten. Her 2 dage efter er pakken stadig i en pakkeboks og ikke på vej retur.
Helt forfærdelig
Helt forfærdelig oplevelse med forsinket levering uden besked og uden mulighed for at få kontakt til kundeservice. Jeg prøvede at ringe, men nummeret er nedlagt. Jeg stillede mig så i onlinekø til chatten kl 9.29 og kom igennem ved 16 tiden. Kundeservice fortalte mig dog det samme, som chatbotten gjorde: "pakken er forsinket, vi ved ikke, hvornår den kommer frem og hvad forsinkelsen skyldes. Men at jeg kan følge pakken på app'en...." Det kunne deres chatbot også fortælle mig.
De hjalp mig således ikke og da jeg bad om at de kontakter fordelingscenteret afslog de og skrev at de nu ville afslutte chatten! Frustrationen var stor - min pakke var forsinket, chatbotten var eneste livline og da et levende menneske endelig viste sig i chatten for at levere "kundeservice", var der reelt ingen hjælp at hente og jeg blev endda lukket ned. Hvad er kundeservices funktion egentlig?
Det tog en hel uge, før min pakke nåede frem - og jeg havde endda betalt 39 kr hos leverandøren for at postnord skulle plukke min pakke først, fordi det var en gave.
Jeg håber aldrig, jeg skal sende eller modtage noget med postnord igen. Mage til dårlig service skal man lede længe efter.
Super nemt 👍😃
Når Postnord skal udbringe pakker
Når Postnord skal udbringe pakker, så ved man aldrig hvornår man får dem. Er noget slemt ustabilt rod og kaos - en kundeservice der kunne være det samme - frygteligt foretagende der bestemt ikke kan anbefales at bruge
Under al kritik.
Under al kritik.
Postnord skriver de kunne ikke aflevere pakken, var hjemme hele dagen, ingen post har ringet på min dør, desuden har jeg også Modtagerflex, alligevel skal pakken nu hentes i Pakkeshop.
Hvis man ku gi 0 stjerner så er det…
Hvis man ku gi 0 stjerner så er det hvad Post Nord er vlrd, de smider pakkerne væk og gir skylden til det sted man handler, jeg undgår dem da pakkerne altid blir væk
Ingen stjerner
Ingen stjerner. Havde bestilt en hjemmelevering hos Motatos og hvad gjorde Postnord- indlevering i pakkeshop. Helt uacceptabelt. Og de kan ikke klage over sne da de ofte holder oppe ved vejen og bærer en pakke på 29 kg ned til stedet. Den pågældende pakke vejede 14 kg. Jeg forventer at I holder aftalen og hjemmeleverer min pakke i HEL tilstand.
Bor i 2730 Herlev men pakke skal hentes på 2300 Amager
Jeg fik en mail om afhentning af min pakke men stor var min undren da jeg opdagede parken ikke kunne afleveres i den pakkeshop (2730 Herlev) hvor jeg havde bestilt den til!
Men
Den skal afhentes på 2300 Amager?????
Det er 30 killometer fra hvor jeg bor så jeg vil mene at der må være sket en fejl!
Jeg prøvede (og prøver stadig) at komme i kontakt med post nord hvilket er en total umulighed
jeg tror at jeg har prøvet alle de muligheder der er tilgænglige (mail-telefon-chatboot Osv.)
Men ingen reaktion kun et svar på at de har modtaget min forspørgelse.
Jeg må sige at hvis de har så travlt at de ikke kan svare så er det måske et udtryk på at det er et stor kaos i post nord.
en stjerne er en for meget!
Michael Svensson
De mister pakker.
De mister pakker.
Selvom jeg har pakkenummer hos dem, og får at vide pakkerne er på vej, vil de ikke tage ansvar.
De beder mig om, at kontakte firmaet, men de har jo afsendt korrekt, og de ankom på et sorteringscenter hos PostNord.
Det er undet al kritik?
Har igen igen fået besked om en pakke…
Har igen igen fået besked om en pakke det ikke kunne leveres hjemme, trods flere personer hjemme der ville have hørt hvis nogen prøvede at aflevere den. Det er svindel og humbug og falsk markedsføring at pakker fra PostNord leveres på hjemmeadressen. DAO, Bring og DLS kan man derimod regne med
Kære PostNord.
Kære PostNord.
Hvordan kan det være, at jeg står og venter en pakke i dag, og der bliver ikke ringet på min dør? Og det skal lige siges: Det er ikke første gang, det sker.
Jeg venter en pakke med et lille AGM-batteri til min motorcykel (farligt gods). Jeg modtager klokken 10 beskeden: “Vi har forsøgt at levere din pakke.” Det er simpelthen forkert.
Når man er førtidspensionist og sørger for at være hjemme, så kan jeg også fortælle, at jeg har modtaget et billede i appen, hvor man kan se jeres pakkebringer i baggrunden. Det er meget almindeligt, når et vindue reflekterer sollys, men jeg er også ked af at sige, at han afslører sig selv ret meget som person. I baggrunden kan jeg se Hvidovrevej 324, hvor busstoppestedet ligger.
Jeg er så bare ked af at sige, at jeg bor på noget, der hedder Hvidovrevej 318. Der er ret langt imellem, så I må gerne lade være med at ansætte folk, der ikke kan læse tal. Det skete de sidste fem gange.
Jeg ved godt, at denne besked, som fremgår offentligt, kan støde andre, men i det her tilfælde er jeg ked af, at jeg må sige min mening: Man skal ikke ansætte folk i et arbejde, som har svært ved at kende forskel på 318 og 324, og som tror, at man kan aflevere en pakke ved 324.
Der er folk her på Trustpilot, der giver dårlige anmeldelser af en grund. Det her er ikke kun min oplevelse. Det sker gang på gang på gang, og folk betaler penge for at få leveret deres pakke til døren, og så gør I sådan noget der.
Hvad i helved-e bilder I jer ind? Ellers burde I slet ikke have lov til at være her i Danmark, hvis det foregår på den måde, efter min mening.
Løgnagtig besked om, at PostNord har været forgæves på adressen
Vedr pakke 05132073525957 fra VONROC:
Jeg fik 18.02 kl. 15.23 sms om, at PostNord kl. 14.57 "desværre ikke kunne levere min pakke. Du får en ny besked, når den er klar til afhentning i din PostNord Pakkeshop."
På track&trache var forklaringen:
"Vi har været forbi med din forsendelse, men vi traf desværre ingen hjemme."
Det betragter jeg indtil andet er bevist som en lodret løgn. Der har været fem + en gæst hjemme hele eftermiddagen på vores lille ejendom, og der kommer ingen biler eller personer ind på gårdspladsen uden, at vi ser det.
Så sandheden er jo nok - og det har man jo hørt om før - at chaufføren ikke har gidet at køre 3-400 m hen ad en grusvej, som i øvrigt var fuldstændig farbar.
(Sidste uge kunne PostNord godt levere på adressen!)
Jeg har ellers tidligere, da jeg boede i Aarhus, haft rimelige erfaringer med PostNord, men nu, hvor jeg er flyttet på landet, skal jeg altså køre 18-20 km. for selv at hente min pakke i nabobyen (Arden).
Jeg håber, der bliver taget en alvorlig samtale med den chauffør.
Kriminel kundeservice
Har fået besked via deres app, at jeg har fået tilsendt en import opkrævning, men har ikke modtaget nogen, og det er anden gang, at det er fundet sted. Kan hverken kontakte dem via deres app eller telefon. Deres app virker ikke og der er aldrig nogen som tager telefonen.
Jeg har aldrig oplevet noget så…
Jeg har aldrig oplevet noget så gennemført uprofessionelt som PostNord. Det her er uden sammenligning den værste service, jeg nogensinde har været udsat for som kunde.
Forsinkelser virker som normalen, ikke undtagelsen. Og når man forsøger at få svar eller hjælp, møder man total tavshed. Det er reelt umuligt at komme i kontakt med et menneske. Jeres chatbot er komplet værdiløs og spilder ens tid, og telefonisk kontakt henviser til jeres chatbot - hvor man ikke kan chatte med jer, fordi I har travlt. Jeg har prøvet hver dag i en uge.
Man sidder tilbage med følelsen af, at I ganske enkelt er ligeglade. Der er ingen ansvarsfølelse, ingen tilgængelighed og ingen respekt for kundernes tid.
Det er svært at forstå, hvordan en virksomhed kan fungere med et så lavt serviceniveau. Fuldstændig uacceptabelt.
De levere ikke min pakke
De har sendt min pakke retur uden at…
De har sendt min pakke retur uden at ringe. De kunne angiveligt ikke finde min adresse??!!
Uacceptabelt
Brug et andet firma
Pakken blev ikke leveret på min adresse, selv om jeg var hjemme. Som bevis på at pakken ikke kunne leveres blev taget et billede af nogle pakker inde i bilen.
Efterfølgende blev pakken ikke indleveret i den nærmeste Postnord-pakkeshop, men til en flere kilometer længere væk. Jeg er på cykel - også i snevejret.
Her har vi aldrig haft problemer med…
Her har vi aldrig haft problemer med postnord. I dag havde jeg sat et stort skilt midt i indkørslen ved landevejen med at de bare kunne sætte den tunge pakke med hundefoder der, men de har alligevel slæbt den 20 meter op af indkørslen( der var gruset men pletvis glat )og sat den op af lågen. Det er service. Tror der er stor forskel på områder i Danmark.
O stjerner
Min pakke skulle afleveres føtex.
I appen står den forsøgt afleveret i Menu. Får derefter en mail om at de har prøvet hjemme og at jeg skal checke min postkasse. Ingenting der.
Får så mail om at den er i brøndby og at jeg kan hente den der.
Lidt langt når det var bestilt til Amager.
De har ikke styr på noget som helst.
Til gengæld kan man ikke få kontakt til deres kundeservice.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








