To gange er den samme pakke sendt fra England og endte i tolden, jeg blev ikke informeret, til trods for at mit telefonnummer og mailadresse er på pakken. Pakken blev returneret til afsender. PostNo... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Post Danmark A/S is the company responsible for the Danish postal service.
Kontaktoplysninger
Copenhagen, Danmark
- logistics.postnord.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Så er den gal med postnord igen..
Så er den gal med postnord igen... Denne gang mistede de hele forsendelsen hvordan man mister 20 kg katte foder... Undre mig... Men det værste er at postnord sidder solidt på det merked så man kan ikke engang slippe for dem, I de firmaer hvor man ikke kan vælge leverandør..
Kunne jeg give 0 stjerner
Kunne jeg give 0 stjerner, så gjorde jeg det. Jeg afventer en pakke, som ifølge trackingnumner blev indleveret d. 20 Feb.
leveringstid er ukendt, og mere kan i ikke oplyse mig om.
Til dig der læser dette, vælg en anden aktør, PostNord er ikke længere en pålidelig service.
Kære dk s borgere !!
Kære dk s borgere !!
Min opfattelses evne kan ikke absorbere, hvorledes firma kan tro på fremtiden med denne
EVIGE kritik ??
Er selv pt I uvejr hos disse
Postnord ,
Som engang kørte en helt ok forretning !!
ALT er væltet med privat delen "
Må antages erhverv kører nogenlunde ,ellers vil et firma ikke overleve den storm af udeblevet sager
Manglende kørsel
Fejlsend/aflev osv osv
Tænk det muligt ,at køre sit regi så meget i smadder !!!
Elendig service eller helt mangel på samme.....
Skulle sende en pakke på 1,5 kg til Italien. Pakkede den efter alle kunstens regler og gik in på Postnord webside og fandt køb porto.
Her valgte jeg lille pakke 1 kg eller 2 kg. Valgte 2 kg og fluks fik jeg 4 muligheder til 175 kr.
Pakken kom aldrig til Italien ( Den var havnet som rekommanderet og brev ), men kørte rundt i Taulov i 15 dage og blev "seviceret" Sendt retur til mig og smidt i min garage, så jeg nær havde kørt den i stukker.
"kundeservice" kan ikke hjælpe og vil ikke tilbagebetale mine 175 kr.
Tvivler på dette gavner noget
Tvivler på dette gavner noget, efter som i allerede har det laveste antal stjerner man kan få, og i virker ret ligeglade.
- Men blot endnu en af mange som oplever i skriver i har været forbi, men ikke rent faktisk har ringet på dør. Om det er fordi i har trykket forkert eller ikke har gidet gå op på 2 sal. ved jeg ikke, men måske i skulle begynde at optage små videoer i stedet for at tage et billede som ikke rigtig beviser noget.
En anden ting er så jeres "kundeservice". Jeg skriver at jeg har set billedet, og at i har været forbi, hvorpå person i chat skriver guide til hvordan man logger ind for at se billede bevis, og ellers kan i sende det til mig over chatten... Godt så
Umuligt at komme i kontakt med…
Umuligt at komme i kontakt med kundeservice, kun en chatrobot som på ingen måde kan svare på spørgsmål.
Jeg modtager mange fuldstændig modsatrettede beskeder om min pakke og det er både sms og mail:
- Klar til afhentning
- Leveringstidspunktet ukendt
- På vej
De kommer i forskellig rækkefølge og pludselig får jeg en påmindelse om jeg skal huske at hente min pakke!
Men jeg skal bruge app’n for at hente pakken og der står at leveringstidspunktet er ukendt.
Det er håbløst
Ingen advisering om de sidste 2 pakker
Ingen advisering om de sidste 2 pakker. Ifølge pakke kiosken indskanner de alle pakker og oplyser at PostNord's datacenter laver mange fejl.
Så 2 pakker returneres fordi der ikke sendes mail eller App notifikationer om at pakkerne er klar til afhentning.
Man kan ikke ringe til PostNord.
Og PostNord ChatBot forstår ikke et ord af hvad der skrives om
Postnord gider ikke svarer på mine…
Postnord gider ikke svarer på mine mails.
Så det er lidt svært at få gjort noget ved at
de ikke leverer til min adresse min afleverer
til pakkeshop.
Pakken har ligget en uge i nærboks uden mulighed for afhentning på grund af ubrugelig app. og skiftende mails fra postnord om leveringssted.
Kontakt, information, service og faglighed. En helt igennem dårlig oplevelse. Jeg kan godt forstå postnord bruger chatbot; det ville synd for en medarbejder, at skulle stå model til den manglende evne til udføre transporten af en vare som som postnord udviser!
Fjernlevering af Herkuliane…
Fjernlevering af Herkuliane proportioner !
Betaler 40 kr for at få en pakke leveret til Pakkeboks i Ringsted 3 min fra hvor jeg bor. De sender den til Haslev.
Medarbejdere hos PostNord er åbenbart helt retarderet. Hvorfor ikke levere den til Føtex 560 meter væk, eller Tele-butikken i gågaden 530 meter væk ?
Nej pakken skal da selvfølgelig leveres 20 km til Nærboks på Lysholm Alle i Haslev.
1. Umuligt at komme i kontakt med telefonisk
2. Umuligt at komme igennem på chat
3. uduelig chatbot der blot forklarer den ikke kanflyttes
4. Umuligt at få refunderet beløbet for levering.
Nul kundeservice
Nul kundeservice! Og absolut ingen muligheder for at komme i kontakt med jer udover en chatbot, som ikke kan svare!
En pakke undervejs siden mandag d. 23/2 kl. 8 og der er 40 km fra Taulov til Vejen! Man kan ikke engang bede jer om at undersøge, hvad der er sket!!
Min kæreste glemte sine ringe i Norge…
Min kæreste glemte sine ringe i Norge og de blevet sendt d. 19 jan. Jeg kan ikke få kontakt til postnord der har holdt brevet toæbage da det skal fortoldes. Det er ikke muligt at få kontakt udover en chat med Ai. Den skriver der er kø til kundeservice og jeg må prøve senere. Det har jeg gjort 10 dage i træk og skal hver gang diskutere med en computer og efterfølgende får jeg besked om, at jeg skal prøve senere. 😫
De skal tag og få styr på Jes…
De skal tag og få styr på Jes kundeservice de hjælper ikke en skid og svare flabet tilbage til en syntes sku ikke dette r i orden
De kan ikke selv finde ud af at…
De kan ikke selv finde ud af at leverings adresse på pakke er forkert på trods af at den ikke stemmer overens med den som står i deres egen app og man kan kun kontakte dem på deres tåbelige chat both, så nu kan pakken blive sendt retur
Uansvarligt firma PostNord
PostNord er dyrest i Europa og har den dårligste service. Forlanger alt fra kunder og påtager sig nul ansvar.
Igen misforståelse
Hvorfor har man altid ballade med PostNord, jeg har ikke bedt om hjemme levering og selvfølgelig stå de der når man lige skal hente sine børn efter skole, læg nu bare den pakke der hvor jeg har angivede den leveret!!! I en pakke shop
Koncentreret Chikane
Nu har jeg atter fået besked om en pakke, som jeg skulle modtage. MEN til trods for, at der på pakken står at den skal leveres på min adresse, kommer den ALDRIG her. ALDRIG. Nu har jeg på ca. to år mistet 29 pakker. Det er ikke godt nok.
De fleste gange bliver den sendt til en børnehave, der drives af FDB . PT er adgangsvejen for gående umuliggjort på grund af en spejlblank bakke , som det er forbundet med skader at forcere. I børnehaven løber børnene forvildet rundt, og de få gange jeg har fået noget med hjem, har jeg senere opdaget, at det var til en helt anden person, som jeg så har måttet sende videre med DAO for sikker (?) levering. Jeg kan ikke acceptere, at de de end ikke kan læse, hvem der står som modtager. Lejlighedsvist får jeg en besked fra post Danmark, at der er en forsendelse på vej, og om jeg vil ændre på, hvor den bliver afleveret. De er åbenbart meget bange for at komme her på adressen. De få gange det er lykkedes mig at komme i kontakt med dem, påstår de, at de er modtageren, de VÆLGER, hvor den skal afleveres. Men det er jo post Danmark der i deres systemer angiver, hvilke steder forsendelser kan afhentes, og de giver absolut ingen mening, at de angiver et sted, hvor man intet kan få udleveret. Jeg oplever, at post danmark bevidst ønsker at chikanere kunderne!!!!!
Snyd
Nu har jeg for 2. Gang på kort tid oplevet at en pakke ikke bliver leveret som aftalt.
Første pakke skulle leveres på min adresse, jeg er hjemme på dagen for levering. Men sidst på dagen kommer der besked om at pakken er forsøgt leveret og nu sendes den retur til lager. Det kræver mange forsøg at få fat i postnord for at finde min pakke. Jeg ender med at må køre til taulov pakke center og selv hente den, selv om der er betalt ekstra for hjemme levering.
Nu har jeg igen en pakke sendt fra udlandet. Pakken er registreret i min postnord app hvor alle mine kontaktoplysninger jo står samt min adresse. Den skulle være leveret i går, men modtager i går besked om den er forsinket. I dag kan jeg via deres chat robot læse min pakke er sendt retur da de ikke kan finde mit navn eller adresse.
Det er simpelthen løgn!
Jeg får en fornemmelse af at de ikke engang køre ud til adressen med pakken, men bare sender direkte retur.
Det er fuldstændig umuligt at komme i kontakt med en medarbejder, og man kan som modtager hverken efterlyse, klage eller reklamere for manglende pakke. Det skal afsender gøre.
Det er under alt kritik.
PostNord er ikke opgaven voksen
I dag skulle der komme en pakke, kl. 10:40 får jeg besked om at de ikke kunne aflevere pakken, da jeg ikke var hjemme. Jeg er hjemme, jeg sidder og arbejder, der har ikke været nogen, samtidigt har jeg modtager FLEX.
Jeg forsøger at komme i kontakt med Post Nord, først via deres hjemmeside og deres chat, det er ganske enkelt umuligt, det er samtidigt umuligt at ringe til dem. Hvis jeg har mulighed for at vælge leverandør rfremadrettet bliver det det ikke postnord, det her er anden gang på 3 mdr.
0 stjerner
Meget frustrerende oplevelse med PostNord i forbindelse med en bortkommet pakke. PAKKE NUMMER: 00370722152239484287
Min pakke var påsat en Bring-returlabel, og jeg indleverede den hos PostNord, da jeg fik oplyst, at der er et samarbejde, hvor PostNord kan modtage og viderelevere pakker til Bring via deres terminaler.
PostNord accepterede pakken ved indlevering, men pakken er efterfølgende bortkommet.
Efterfølgende henviser PostNord til Bring og afviser at tage ansvar, da labelen ikke var deres. Samtidig afviser Bring (via Homerunner) sagen, fordi pakken aldrig er registreret hos dem.
Jeg står derfor som kunde tilbage uden hjælp, selvom jeg har dokumentation for indlevering hos PostNord, som fysisk har haft pakken i deres varetægt.
Jeg finder det stærkt kritisabelt, at PostNord accepterer en pakke under henvisning til samarbejde, men efterfølgende fralægger sig ethvert ansvar, når noget går galt.
Det bør ikke være kundens ansvar at navigere i interne processer mellem transportører, især ikke når pakken er modtaget og håndteret af PostNord.
Kan desværre ikke anbefale denne håndtering.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








