To gange er den samme pakke sendt fra England og endte i tolden, jeg blev ikke informeret, til trods for at mit telefonnummer og mailadresse er på pakken. Pakken blev returneret til afsender. PostNo... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Post Danmark A/S is the company responsible for the Danish postal service.
Kontaktoplysninger
Copenhagen, Danmark
- logistics.postnord.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
øv øv øv
de kan ikke finde ud af at sende post... og de kan ej heller returnere den post de så ikke kan sende derefter... breve bliver væk 20% af tiden og for sent 99% de giver en kortere frist til at gøre deres anmodninger end deres svartid i "kundeservice" og alt i alt er det eneste sted de svare hurtigt er på dårlige anmeldelser som de af en eller anden grund har flest ansat til at håndtere....
Jeg sender 2 pakker fra Næstved
Jeg sender 2 pakker fra Næstved, den ene skal til Tranekær på Langeland den anden skal til Køge, det står også på de påsatte pakkelabels, Men Postnord vælger at aflevere begge pakker hos Meny i Næstved 🤯🤬
Fatter ikke hvordan de får Langeland og Køge til at være i Næstved 🤔
Og kontakte dem på deres robot chat og få et brugbart svar er ligeså umuligt som at ringe til dem… Ganske enkelt håbløst.. kanon dårlig firma og kundeservice..
Dårlig service
Kan se her at jeg ikke er den eneste der anmelder Post Nord
Post Nord skriver at de har været forbi med en pakke KL. 1803,de skriver at der ikke
nogle hjemme. På det tidspunkt var jeg i min indkørsel
min pakke er ikke leveret i Brugsen Frugthaven 16 2500 valby
de kan ikke finde den
De er vild råddent
De er vild råddent, året 2026 man kan ikke engang ringe til dem, de har kun en robot chat man kan skrive med, gang på gang finder de en undskyldning for ikke at levere min pakke pga af en lukket vej, kører bilen 10 meter ved siden at og parkere den og kom med pakken, jeg har ventet over en uge for min pakke, de har ikke gang leveret den til et afhentningssted, man kan ikke komme i kontakt med dem på ingen måde, udover en slidt robot chat 💨
Elendig service
Har fået sms om leveringsdato.
Skal være hjemme fra kl 7 - 21 for at modtage pakke og det er jeg så.
Pakken kommer ikke. PostNord er umulige at komme i kontakt med. Chatten i appen virker ikke og melder fejl nu på 5. dagen.
Slovenien er del af EU.
3 uimødegåede henvendelselser senere... Nej, Slovenien er IKKE uden for EU!
Hvad er postNords kundenummer? 70707030 siger nettet og alle bots - bortset fra, at nummeret går til VU i Kolding, hvor telefonbeskeden siger, at de vender tilbage på kontoret efter 1. januar.
Nej, der skal IKKE opkræves ekspeditionsgebyr på en CD produceret i og købt fra Slovenien - fordi Slovenien er et EU-land. Men når ingen i PostNord reagerer på henvendelser - den første for 10 dage siden, og der nu endeligt skal reageres I påsken, hvor ingen er på arbejde i danmark, åbenbart, heller ikke i toldstyrelsen, så bliver den vel sendt tilbage.
Bare ET menneske at tale med frem for de forpu**** chatbots, der nu i øvrigt nægter at tale med mig, fordi vi "har haft denne samtale"... Ja, som Postnord ikke har reageret på!
EFTER at have skrevet anmeldelsen læste jeg mail. Dér var en 1 dag gammel respons fra PostNord, som blot konstaterede at "Forsendelsen er blevet toldbehandlet på baggrund af de elektroniske toldoplysninger, vi har modtaget fra afsenderen."
Og så beder de mig dokumentere indhold, pris, oprindelsesland oa for om muligt at få toldmomsen retur (8 kr og 65 ør) - som er informationer, der står i det brev jeg lige har fået fra dem...
At pakken rumme 1 CD produceret i og sendt fra Slovenien, værdi 4€.
Slovenien er fortsat del af EU.
Snitterne væk fra mine pakker
Hvordan kan det lade sig gøre at de tager min pakke, der skulle være sendt med et andet selskab og ikke nok med det, bytter rundt på afsender og modtager?
Kaos i Postnord
Den er helt gal i Postnord. De returnerede en pakke til afsender uden at have forsøgt at aflevere den til modtager. Jeg ender med selv at måtte hente pakken hos afsender. Så ringe.
Total ligegyldighed og ikke eksisterende kundeservice
Jeg forsøgte gennem 1,5 dag at hjælpe jer ved at være proaktiv, men lykkedes aldrig med at komme igennem til nogen der kunne eller ville hjælpe. Blev kun sendt i ring af jeres ChatBot.
Jeg skal have tilsendt en ny firmamobil, hvor man skulle vælge privatadressen som leveringssted.
Jeg fik i bestillingsflowet ikke selv mulighed for at vælge evt. pakkeshop.
Onsdag dukkede pakken op i PostNord App med status at den var registreret men endnu ikke afleveret til jer. Her fremgik så også at levering ville ske til pakkeshop ved Agrosam i Gråsten.
Derfor forsøgte jeg at være proaktiv, og få ændret til SuperBrugsen i Gråsten, mindre end 3 km. derfra.
Det var umuligt. SuperBrugsen har åbent hverdage fra 8-20 og weekender til 17.
Agrosam har kun åbent hverdage og åbner først kl. 10, og lukker igen om eftermiddagen.
Da Agrosam’s begrænsede åbningstider ikke harmonerer med mine arbejdstider, kommer der nu til at ske det, at i fragter den til Agrosam, hvor den kommer til at ligge uafhentet i 7 dage, hvorefter i fragter den retur til TDC, hvorefter i så kan fragte den til Gråsten IGEN, og denne gang så MÅSKE til SuperBrugsen, hvor afhentning er mulig udenfor normal arbejdstid.
Det her er simpelthen tudetosset, når der var 1,5 døgn, hvor status stod som registreret og ikke afsendt, og hvor jeg prøvede at undgå alt det her unødvendige fragt og returnering til ingen verdens nytte. Utroligt det ikke er muligt at ændre udleveringssted, så længe pakken endnu ikke er afsendt. Ikke engang via App. Via Chat fik jeg svar af en medarbejder efter 2 døgn (hvor pakken på det tidspunkt VAR afsendt), at jeg bare kunne lade være med at hente pakken, og så blev den sendt retur, og så kunne jeg aftale nyt med afsender (TDC) derefter.
I er simpelthen nogle forfærdelige…
I er simpelthen nogle forfærdelige mennesker som lyver og ikke laver dagens gode gerninger. Føj i skulle skamme jer som mennesker der bruger den kostbare ilt vi har her på jorden.
Den værste oplevelse i mit liv aldrig…
Den værste oplevelse i mit liv aldrig mere
Pakke leveret 50km fra bopæl
PostNords kundeservice er på et niveau, man sjældent har oplevet før.
Min pakke er blevet leveret 50 km væk fra min bopæl, og jeg kan ikke komme igennem til kundeservice, fordi chatbotten bare konstant skriver, at de har travlt.
Det er simpelthen ikke i orden. Jeg vil hellere køre de 50 km for selv at hente min pakke end nogensinde at bruge PostNord som leverandør igen.
Helt upålidelig og vanvittig dårlig service.
I går skulle jeg have en pakke fra en afsender, der sender pakke til mig hver måned. Jeg får alle beskeder i app om at pakken er på vej osv
I stedet for at få pakken leveret, får jeg en besked om at den bliver sendt retur fordi adressen er forkert. Jeg tager straks kontakt til PostNord, uden held og igen idag, hvor robotten sender chatten videre til kundeservice kl 9.20 og her kl 12.40 stadig ingen kontakt... Jeg har naturligvis husnummer og navn på postkassen og kan ikke få oplyst hvad problemet pludselig er. Helt upålidelig og vanvittig dårlig service.
Chatbot i app virker ikke. Og ingen kundeservice telefon
Skulle sende en erhvervspakke retur til Sverige. Fik via firmaet en qr kode, der ikke virkede på posthuset. Prøver at kontakte kundeservice hvilket man kun kan via chat i appen og chatten starter ikke op. Ender med at ringe til Postnord Sverige, som sjovt nok har et rigtigt menneske i deres kundeservice telefon. Der får jeg rigtig god hjælp at en meget sød medarbejder. Jeg vil fremover gøre hvad jeg kan for ikke at benytte Postnord i dk for der er ingen hjælp at hente, trods vi betaler for deres service.
Jeres kundeservice stinker.
Jeres kundeservice stinker.
Den forbandede Chatbot er ikk en fis værd.. laver man en mail til jer går der flere dage inden et svar.
Chatten får man svar i efter 5 timer. Og når man prøver at svare retur kan beskederne ikke sendes.. det simpelthen for ringe. Min pakke har siddet fast I Køge i 3 dage på trods af den stod til levering den 10...
Minus på ALT !
Havde en hastelevering fra NETS der skulle bruge dagen efter, som så blev påstået som pakken kunne ikke leveres for modtager var ikke til stede. Vi var skam hjemme fra 7-21 som henvist.
Der er dørtelefon med screenshot af alle der ringer på og INGEN fra PostNord har været forbi.
Chat virker ikke, Ingen kundeservice.
Anbefaler alle, både private og firmaer om at vælge andre veje.
Ingen kundeservice .
Ingen kundeservice .man kan ikke ringe, man kan ,chatte, dur ikke. Sms pakke kan afhentes. 3 minutter senere, ny sms , din pakke er ,fejl sorteret ?
tak for svar Jens
tak for svar Jens. du har glemt at forklare hvor var forsendelsen hen i 9 dage og hvorfor blev aldrig opdateret efter afleveringen. ???
Jeg har stadig en del dårlige oplevelser ved jer og er klar over at i gennemgår en specielt undervisning hvordan kan i komme af med kunden og bortforklare situationerne, men du skal også svare på de spørgesmål som bliver stilt.!!!!
Hvis der fandtes 0 stjerner så havde…
Hvis der fandtes 0 stjerner så havde det været den rigtige vurdering.
Kundeservice???
1. Hvis man ringer 70707030 kundeservice er beskeden " vi svarer ikke personlige henvendelser" Hvorfor så have en kundeservice?
2. Hvis man synes det er nærværende og brugbar at skrive med en AI chatbot findes der ikke en løsning på ens spørgsmål. En anden detalje er så at deres chat funktion ofte ikke virker. Kort fortalt DET HER STINKER OGSÅ. JEG BRUGER IKKE POSTNORD LÆNGERE
Det er en ommer
I dag får jeg besked om at pakke ikke har kunne leveres kl 13.40
Jeg var i mit køkken og stue på det tidspunkt = jeg kan nemt høre ringeklokken eller banken på døren - og i øvrigt har jeg modtagerflex, hvilket hidtil har fungeret.
I min app forsøger jeg at komme i kontakt med kundeservice, da det er vigtigt at pakken leveres på min adresse.
I support chat Bot får jeg valg mulighed mellem at blive videresendt til kundeservice eller oprette en sag og få 50,- til køb i nogle webshops - hvis der er begået en fejl.
Chat Bot oplyser travlhed i kundeservice, så prøv igen senere. Samt at jeg kan se foto af den forsøgte levering.
Der er INTET foto - jeg har tidligere verificeret min konto med MitId og har tidligere modtaget fotos af andre leveringer. Jeg pøver igen at bekræfte med MitId, men ikke muligt.
Jeg prøver igen via chat at komme i kontakt med kundeservice - og igen.
Alle gange samme besked om travlhed, prøv igen senere.
Til sidst får jeg besked om at give mine kontaktoplysninger og at kundeservice kontakter mig indenfor det næste døgn.
Herefter får jeg ikke længere svar på chatten.
Samtidig modtager jeg: Glæd dig. Du kan nu hente din pakke i pakkeshop.
Der er en årsag til at jeg bestiller hjemmelevering og at jeg ydermere har modtagerflex.
Derfor forventer jeg levering på min adresse.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








