Post Danmark A/S Anmeldelser 1.616

TrustScore 1 ud af 5

1,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Tager man 325 anmeldelser, de fleste anmeldere blev skuffet over deres overordnede oplevelse. Kunder oplever gentagne problemer med leveringstjenesten, hvor pakker forsvinder, forsinkes, eller ikke leveres som aftalt, ofte uden forudgående advisering. Mange rapporterer om ekstremt dårlig service, hvor de sendes forgæves rundt eller modtager vildledende information. Det er næsten umuligt at komme i kontakt med kundeservice, da telefonisk kontakt er lukket, og chatbots er ineffektive eller utilgængelige. Nogle kunder oplever, at pakker markeres som leveret, selvom de ikke er modtaget, og at pakkeoplysninger fjernes uden forklaring. Der er også frustration over, at pakker sendes til forkerte udleveringssteder eller returneres uden gyldig grund, selv med hjemmelevering betalt. Enkelte anmeldere har dog fået god hjælp fra kundeservice i PostNord Sverige, hvilket står i kontrast til oplevelserne i Danmark.

Det, folk taler mest om

Delivery service

Kunder udtrykker stor utilfredshed med leveringsservicen, ofte oplever de, at pakker ikke leveres som aftalt,... Se mere

Customer service

Kunder noterer konsekvent negativ oplevelser med kundeservice, hvor mange rapporterer, at det er umuligt at... Se mere

Customer communications

Mennesker rapporterer negative oplevelser med kontakt, da de finder det næsten umuligt at komme i kontakt med... Se mere

Service

Anmeldere fremhæver negative aspekter af service, hvor mange beskriver den som ekstremt dårlig og den værste,... Se mere

Staff

Forbrugere udtrykker stor utilfredshed med personalet, og mange rapporterer, at det er umuligt at komme i... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

To gange er den samme pakke sendt fra England og endte i tolden, jeg blev ikke informeret, til trods for at mit telefonnummer og mailadresse er på pakken. Pakken blev returneret til afsender. PostNo... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Der er jo ingenting der fungerer! Jere telefon svarer ikke, selvom man ringer indenfor telefontid... ingen chat der virker ...Har skrevet flere beskeder...intet svar. Det er som om I ikke eksisterer... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En stjerne fordi man ikke kan give 0 Nu har gentagne gange skulle modtage pakker og får en advisering om at den kommer , for så senere at få at vide at den først kommer næste dag og så næste dag få e... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen advisering om de sidste 2 pakker. Ifølge pakke kiosken indskanner de alle pakker og oplyser at PostNord's datacenter laver mange fejl. Så 2 pakker returneres fordi der ikke sendes mail eller... Se mere


Virksomhedsoplysninger

  1. Kurértjeneste

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Post Danmark A/S is the company responsible for the Danish postal service.


Kontaktoplysninger

1,1

Dårlig

TrustScore 1 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det troede jeg simpelthen ikke om…

Det troede jeg simpelthen ikke om Postnord, men jeg blev så klogere! Ventede fra morgenstunden til kl, ca 14, på en pakke fra Tyskland. Får så en besked om, at man havde været forbi og ikke truffet mig hjemme! Vorherre bevares! Jeg troede kun, at en sådan løgn kunne præsteres af de andre leverings-skodfirmaer, da ikke af Postnord. Men så ved man det … håber at kunne undgå jer i fremtiden, farvel Postnord!

23. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Helt forfærdeligt

Helt forfærdeligt.
Jeg skal sende en pakke til udlandet, nu efter 8 dage, er pakken stadigvæk i Danmark.
Man kan slet ikke få fat på kunde service.

Helt håbløst.

22. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pakkerne leveres fuldstændig tilfældigt!

Jeg havde bestilt pakke fra Zooplus med hjemmelevering, da pakken vejede 24 kg. Pga forsinkelse af levering blev pakken delt i to og den lette del af den skulle leveres først. Mellem 7-21. Det er et stort spænd, men det kan man leve med og jeg planlagde ud fra det. Jeg var hjemme hele dagen og kl. 18 fik jeg besked om, at pakken var forsøgt leveret men ingen var hjemme, hvilket jo ikke var tilfældet. Da det var en lille pakke valgte jeg bare at hente den i den pakkeshop den var indleveret til.

Så skulle den store pakke komme. Igen fik jeg besked om levering og jeg aflyste en aftale og satte hele dagen af, da jeg virkelig var spændt på den pakke til mine katte. Kl. 13 fik jeg besked om at pakken var forsøgt leveret men ingen var hjemme. Jeg fik også en mail om at jeg kunne orientere mig om, hvad der skulle ske via den seddel der var smidt i postkassen. Nå men jeg havde jo været hjemme og der var ingen seddel i postkassen. Jeg begyndte at mistænke at pakkeposten havde forsøgt levering til den forkerte adresse, da der ligger en vej med nr. 11 lige ved siden af. Jeg forsøgte at ringe til Postnord men fik svaret "vi modtager ikke længere opkald". Så forsøgte jeg via appen og deres chatbot, som ikke kunne hjælpe mig men bare blev ved at svare, at pakken var forsøgt leveret. Det var jeg jo ligesom godt klar over. Den spurgte om jeg ville tale med kundeservice - det ville jeg gerne, men det var ikke muligt pga travlhed. Dagen efter fik jeg besked om, at pakken nu lå på Brøndby Erhvervscenter, hvor den kunne afhentes. Jeg har ingen bil og pakken var tung - det var grunden til, at jeg havde ønsket hjemmelevering.

Jeg forsøgte igen via chatten at blive stillet om til kundeservice chat og efter 4-5 timer fik jeg svar. Salli fra kundeservice kunne berette, at pakken ganske rigtigt var på deres erhvervscenter. Jeg bad om genlevering og det ville hun undersøge og oprette en sag på. Jeg ville høre noget senest 1 døgn efter. Mandag (det havde været weekend i mellemtiden) hørte jeg intet og jeg forsøgte igen forgæves at skrive til kundeservice. Uden held. Jeg udfyldte nu en kundeformular, hvor jeg beskrev problemet og bad om en genlevering. Jeg fortalte også om min mistanke om at levere til den forkerte adresse men samme nr.
Jeg hørte intet. Tirsdag blev jeg ringet op af Jimmy fra Postnord og han var meget serviceminded. Det var deres fejl og pakken ville blive genleveret. Om det kunne passe mig mellem 10-12 dagen efter. Det kunne det bestemt og jeg var meget glad. Jeg fortalte Jimmy om min mistanke og bad ham notere til chaufføren, at han skulle tjekke adressen og navn på postkassen, så han var sikker på det var korrekt. Vi aftalte også, at han skulle skrive mit tlf. nr. så jeg og min søn kunne komme ned og hente pakken og chaufføren ikke skulle slæbe den.

Så blev det torsdag og leveringsdag. Spændingen var stor. Ville missionen mon lykkes denne gang? Kl. blev 10. Den blev 11, 12, 13 og 14. Min søn gik da han havde aftale. Jeg ventede, nu utålmodigt, men havde ikke opgivet håbet endnu. Kl. 14.50 gik jeg i køkkenet for at lave en kop kaffe, kastede et blik ud af vinduet og så en stor hvid kassevogn og en medarbejder i Postnord tøj holde ind ved den forkerte nr. 11, ringe på døren og gå igen da ingen svarede. Så fik jeg travlt. Løb ned af trappen og viftede med arme og ben for at stoppe ham. Og ja - det var min pakke han havde forsøgt at levere på den forkerte adresse, igen igen. Han talte ikke dansk og meget dårligt engelsk så han kunne jo ikke læse det der var skrevet til ham eller overhovedet forstå hvad jeg sagde. Jeg fik forklaret at det var min pakke og han satte den på fortovet og kørte hurtigt. Så måtte jeg slæbe den op selv fra den anden adresse.

Postnord - jeg bebrejder ikke jeres medarbejder. Han gør sikkert sit bedste med det han kan, men at levere pakke(r) til den forkerte adresse tre gange uden overhovedet at tjekke om navn og adresse passer? Det er virkelig en ommer! Ja det kan være forvirrende i området med mange veje og adresser, men vejnavn stod højt og tydeligt ved siden af hvor bilen holdt og der var ikke noget i det navn på postkassen der overhovedet mindede om mit navn. Opgaven går ud på at levere pakker. For at gøre det skal man kunne læse adresser og finde rundt. Længere er den ikke. Der er tydeligvis noget der halter hos jer og hvis jeg overhovedet kan undgå det, bestiller jeg aldrig levering med jer igen. GLS og DAO kan sagtens finde ud af det. Håber I vil modtage kritikken seriøst og gøre noget for at uddanne jeres chauffører bedre til at finde rundt. Stor tak til Jimmy som ringede. Han var det eneste servicemindede menneske i den her oplevelse.

16. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ikke-eksisterende kundeservice!

Magen til dårlig kundeservice skal man da godt nok lede længe. De leverer en pakke til mig på forkert lokation hvor jeg ikke har mulighed for at afhente den. Det er ikke muligt at ringe til dem. Jeg skrev en mail til deres kunde''service'' fredag, som der ikke er blevet besvaret. Jeg kan ej heller få kontakt med dem via chatfunktion på app. Og deres chatbot er ikke til megen hjælp.

UPDATE: Jeg har langt om længe modtaget svar. De giver afsenderen skylden for at pakken er havnet det forkerte sted, og hold nu godt fast... det er ifølge Postnord ''ikke teknisk muligt at flytte pakken til korrekt afhentningssted'' - ja så har man hørt det med!

Vorherre bevares!

21. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dette er den absolut værste service jeg…

Dette er den absolut værste service jeg har oplevet.
Jeg betalte min told gennem appen, så snart opkrævningen kom.
Pakken kommer ikke. Jeg mailer og vedhæfter min kvitterring.
Der kommer det samme autosvar hver gang, hvor de beklager at jeg ikke har fået en opkrævning så her er en ny.🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Helt VÆK

20. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg er ærligt talt chokeret over

Jeg er ærligt talt chokeret over, hvor dårligt PostNord fungerer.

Jeg har fået sendt flere pakker til min adresse inden for kort tid – og det er ikke lykkedes dem at levere en eneste af dem. Vi har endda givet fuldmagt til, at pakken må stilles, så der er ingen undskyldning.

Det mest frustrerende er dog deres “kundeservice”. De skriver, at man kan komme i kontakt med en medarbejder via chat i app’en – men det passer simpelthen ikke. Det er umuligt at få fat i et rigtigt menneske. Man bliver bare sendt rundt i automatiske svar uden nogen reel hjælp.

Det er ærligt talt latterligt, at man som kunde betaler for levering til sin adresse, og så hverken får sin pakke eller mulighed for at få hjælp.

Virkelig en dårlig oplevelse hele vejen igennem.

20. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det er efterhånden svært at finde en…

Det er efterhånden svært at finde en virksomhed, der i så høj grad formår at frustrere sine kunder som PostNord. Problemet er forsinkelser og bortkomne pakker, men også den konsekvente mangel på reel kundeservice og en næsten imponerende evne til at fralægge sig ansvar.

Alt for ofte virker det, som om pakker ganske enkelt forsvinder i systemet uden nogen form for opfølgning eller ansvarstagen. Endnu værre er oplevelsen af, at det nærmest bliver mødt med ligegyldighed. Som kunde står man tilbage med følelsen af, at ens problem ikke bliver taget seriøst – som om det bare er endnu en sag i en uendelig bunke, der aldrig bliver løst.

Når man forsøger at finde sin pakke, bliver man i nogle tilfælde sendt rundt mellem flere forskellige afhentningssteder – nogle gange tre eller flere – uden at pakken rent faktisk er nogen af stederne. Det er ikke bare ineffektivt, det er direkte respektløst over for kundens tid og tålmodighed.
PostNord gemmer sig bag formuleringer om “procedurer” og “vilkår”, som i praksis betyder, at kunden står alene med problemet.
Ansvar bliver skubbet videre mellem afsender og modtager, og i sidste ende er der ingen, der tager det.

Som kunde får man ganske vist mulighed for at tilkøbe erstatning, hvis noget går galt – men ønsker man blot at få sin pakke retur, hvis den ikke kan leveres til modtageren, bliver prisen pludselig det dobbelte.
Det efterlader et indtryk af en prismodel, der i højere grad beskytter virksomheden end kunden.

For mange begynder det derfor at føles mindre som enkeltstående fejl og mere som en gennemgående struktur, hvor man som kunde står tilbage med regningen, uanset udfaldet.
Når pakker ikke bliver leveret, men portoen stadig er betalt, og mulighederne for kompensation er ikke-eksisterende kan det give indtryk af en forretningsmodel, hvor risikoen i praksis er skubbet fuldstændigt over på kunden.

Og som prikken over i’et står det i skærende kontrast til deres porto- og fragtpriser, som for mange opleves som fuldstændig urimeligt høje i forhold til den service, der leveres. Man betaler en høj pris – men får på ingen måde en service, der lever op til forventningerne.

Det mest kritiske er dog ikke fejlene i sig selv, men manglen på vilje til at rette op på dem. En velfungerende kundeservice handler ikke om at undgå fejl, men om at håndtere dem ordentligt, når de opstår. Her fejler PostNord markant.

Hvis PostNord ønsker at genopbygge tillid, kræver det en grundlæggende ændring i deres tilgang: mindre fokus på at beskytte sig selv – og langt mere fokus på faktisk at hjælpe deres kunder. Indtil da vil oplevelsen for mange fortsat være præget af frustration, afmagt og en følelse af at blive efterladt uden hjælp.

17. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Buddet påstod at jeg ikke var hjemme

Buddet påstod at jeg ikke var hjemme. Jeg var hjemme, men man prøvede ikke at ringe på min dør. Jeg kunne se et billede af en åben hoveddør, så hvordan konstaterer man, at jeg ikke er hjemme, når man ikke går op og ringer på? Gad vide, om de har et lager af billeder, og at de slet ikke har prøvet at aflevere!

14. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Desværre kan man ikke give nul…

Desværre kan man ikke give nul stjerner, for så havde jeg gjort det. Hvor er det bare irriterende man hverken kan komme i kontakt på telefon eller en ganske almindelig mail. De gør det så svært at navigere i. Jeg fravælger altid postnord hvis det er muligt, ønsker på ingen måde at støtte dem.

16. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Udulig håndtering af levering

Uduelig håndtering af levering af pakke... Stod som forventet levering mandag. d. 13, ude til levering d. 14, og her d. 15 ingen nye opdateringer via appen.

Chat bot siger bare at den og kundeservice ikke kan se hvor den er....

15. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

nul stjerner

Nu har jeg to gange prøvet at oprettet en sag hos jer, men får ingen kvittering på min anmeldelse.
jeres chat robot virker ikke og i er umulige at komme i kontakt med

Min pakke står som leveret både den 09.04 og igen den 10.04. Den 09 er der et billede af min opgang, men intet billede af hvor min pakke skulle være sat og jeg har stadig ikke modtaget nogen pakke, selv om i siger den er leveret hele to gange.
Jeg vil gerne have at i efterlyser min pakke eller dokumentere hvor den er leveret

Jeg har modtagerflex, og pakker må kun stilles inden i opgangen, under trappen ps der er dørlås på opgangen.

14. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Totalt umuligt at få kontakt til…

Totalt umuligt at få kontakt til kundeservice. Mit problem passer ikke ind i de automatiserede processer, robotsvar eller drop downs - umuligt at få fat på min pakke… I har afleveret min pakke i en pakkeboks, men har glemt at opdatere status i app’en, så jeg kan ikke hente min pakke. Forsøger nu på dag 2 at komme i kontakt med jer. Får ikke en bekræftende mail når jeg sender besked til kundeservice og har siddet i kø på chatten til kundeservice nu i over 4 timer??!!!?!!?? Forsøgte også i går…

14. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Skældud i stedet for service??Hvad sker der?

Virkelig dårlig service. Jeg fik skældud, fordi en doven medarbejder var træt af at skulle aflevere en pakke på 2. sal. Hun ringede på hoveddøren til opgangen og bad mig komme ned og hente pakken. Jeg afviste selvfølgelig at gå ned, og det endte med, at hun alligevel kom op med den men hun var p!s sur.

10. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg kan desværre ikke give 0 stjerner

Jeg kan desværre ikke give 0 stjerner. Endnu engang en sindssygt frustrerende oplevelse med PostNord - for 4 gang inden for et år!

Min pakke påstås “forsøgt leveret” i går og at jeg skulle have fået brev/notifikation om at den er forsøgt leveret. Jeg har IKKE fået notification på hverken, sms, mail eller brev i postkassen. Så det er jo løgn!

Det er ikke muligt at indgive klage eller kontakte kundeservice. På hjemmesiden står der at man kan udfylde en kontaktformular, men man bliver bare kastet rundt uden at komme ind på formularen. Det er simpelthen så respektløst!

Hvordan kan den virksomhed blive ved med at eksistere når den ødelægger det for så mange mennesker?

Jeg vil aldrig mere benytte PostNord, og vil undgå at løbe varer fra virksomheder der benytter PostNord, ligesom at jeg vil advare virksomheder imod at bruge PostNord.
Benyt de andre pakkeleveringsfirmaer. Og få nu lukket PostNord!

8. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Brug et andet fragtfirma

Brug et andet fragtfirma, nu er det tredje gang indenfor et år, at postnord ikke formår at levere en pakke. Forsinkelse, sorteringsfejl, bokse der ikke virker og prøv at få fat i kundeservice, det er ikke lykkedes mig en eneste gang at komme i kontakt med dem, hvilket udelukkende foregår på deres chat... Jeg har forsøgt ved hver fejl pakke, jeg har nok i alt 100 gange forsøgt at komme i kontakt med postnord kundeservice, de svarer simpelthen konsekvent bare ikke. VÆLG ET ANDET FRAGTFIRMA

8. april 2026
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere