To gange er den samme pakke sendt fra England og endte i tolden, jeg blev ikke informeret, til trods for at mit telefonnummer og mailadresse er på pakken. Pakken blev returneret til afsender. PostNo... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Post Danmark A/S is the company responsible for the Danish postal service.
Kontaktoplysninger
Copenhagen, Danmark
- logistics.postnord.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Mest idiotiske mest forfærdelig…
Mest idiotiske mest forfærdelig oplevelse og service nogensinde !!!!!!! Jeg har ventet i appen fra kl 12 efter 1 time med at skrive med bot om jeg vil skrive med et menneske. Så ventede jeg fra kl 12 til kl 16:15 og derefter skriver jeg igen til dem at der er gået over 4 timer vil have svar nu!! Da jeg har en dyr pakke jeg gerne vil vide hvor den er!! Så efter 4 timer skriver bot igen til mig at jeg skal ind på deres hjemmeside, fordi kundeservice har lukket efter kl 16:00!! Så har ventet 4 timer forsjov og kan ik hør hvor min pakke er og kan intet gør udover skrive med en idiot bot !!!! Ærligt det her er ikke i orden! Og vil gerne have mange dansker deler det her ud og lukker den dårlig firma ned idioter
Forsinkelser
Forsinkelser, forsinkelser, forsinkelser. Men ok når man får så meget statsstøtte kan man vel også være ligeglad 🤔
Kan ikke få fat på nogen i kundeservice…
Kan ikke få fat på nogen i kundeservice andet end en robot der ikke kan hjælpe, lader til at man holder lukket til trods for at der står på deres hjemme side at de har åbent alle hverdage. Når jeg ringe direkte til depot Herning får jeg en telefonsvarer fra december måned sidste år der siger de holder lukket pga. jul og nytår!
Jeg fik leveret en pakke i en anden…
Jeg fik leveret en pakke i en anden pakkeboks end jeg havde bedt om. Denne pakkeboks lå 4 kilometer fra den oprindelig ønskede
Umuligt at få fat i Postnords…
Umuligt at få fat i Postnords kundeservice. Beskeden er hver gang at der er kø og man skal prøve senere. Virkelig dårlig service. Ventede på en pakke og så fik jeg besked om der var afleveret, men ingenting i postkassen. Jeg bor i Holstebro og den anden dag fik jeg besked om at en anden pakke fra Holland kunne hentes ved Løvbjerg i Viborg. Beskeden om dette får jeg for sent og prøver i den forbindelse igen at kontakte Postnord, denne gang via mail, og får beskeden at pakken er sendt retur til Holland og jeg må selv kontakte afsender. Ingen hjælp fra Postnord overhovedet. Hvorfor skal det være så svært at kommunikere med Postnord. De får trods alt penge for deres ydelser.
"Vi kunne desværre ikke levere din…
"Vi kunne desværre ikke levere din pakke" forsøgt leveret kl. 1538
Jeg var hjemme hele dagen og på det givende tidspunkt sad jeg i vores stue med udsyn lige ud til vejen.
Vi har overvågning hele vejen rundt om huset. Der var på intet tidspunkt i tidsrummet fra 0600 til 1600 et postnordbil eller bud ved vores hus eller hoveddør.
Det fede er så at pakken leveres til en pakkeshop på Nørrebro når vi bor i Vanløse.
Man køber et produkt der hedder hjemmelevering, men så tager de r...n på en, og lyver om man har været der. Det er virkelig elendigt!!!
PostNord tager aldrig ansvar for deres egne fejl
Absolut den værste kundeservice jeg nogensinde har oplevet. Siden fredag d. 8. maj har jeg forsøgt at komme i kontakt med PostNord omkring mine pakker, men er blevet smidt ud af kundeservice-chatten HVER eneste gang. I dag d. 11. maj prøver jeg så igen og bliver mødt af medarbejdere der konstant modsiger sig selv og nægter at tage ansvar for fejlen.
Jeg valgte en specifik pakkeshop ved bestilling, fik bekræftet adressen sort på hvidt, og alligevel bliver pakkerne sendt et helt andet sted hen. Først får jeg at vide, at deres system automatisk har valgt en anden pakkeshop. Derefter får jeg at vide, at det er afsenderens skyld. Men uanset hvad er det åbenbart aldrig PostNords ansvar.
Det mest absurde er næsten, at de bliver ved med at kalde den forkerte pakkeshop for ‘den rigtige’, selvom jeg direkte sender dokumentation på hvilken pakkeshop der faktisk blev valgt. Ingen hjælp, ingen løsning, ingen ansvarstagen.
Det er ærligt skræmmende hvor inkompetent et så stort firma kan fungere. Man betaler for en service man ikke får, og bliver bagefter mødt af ligeglade standardsvar og dårlig kundeservice. Jeg kommer fremover til at undgå PostNord så meget som muligt.
Jeg fik aldrig modtaget min pakke!
Meget dårlig oplevelse med PostNord.
Min pakke fra Zalando blev markeret som leveret, selvom der ikke blev ringet på døren, og der ingen pakke var foran min hoveddør. Ifølge vores overvågning tog chaufføren pakken med igen, efter han fik taget billede af pakken foran døren.
Jeg kontaktede PostNord samme dag via chat og oplyste alle mine oplysninger, men modtog aldrig svar. Kort efter blev pakkeoplysningerne fjernet fra min konto uden forklaring.
Flere dage senere fik jeg svar om at pakken er blevet leveret på min adresse og jeg selv hæfter mod forsendelsen.
Jeg har anmeldt sagen til Zalando, som oplyste, at de har været i kontakt med PostNord. Ifølge PostNord er pakken gået tabt under leveringen!!!
Meget utilfredsstillende kundeservice og manglende håndtering af sagen.
Jeg vil aldrig bruge PostNord igen!
Jeg sad og ventede det meste af dagen…
Jeg sad og ventede det meste af dagen på en pakke. Kigger på tral & trace kl 1430 og ser at de har været forbi hos mig hvilket et direkte løgn.fet er ikke første gang det er sket min tålmodighed er opbrugt. Farvel Post Danmark det var sidste gang.
doven og amatøragtig virksomhed.
Ventede en pakke, besked i app lød på at den ville blive leveret idag D. 7/5-26, kl. 11:26 indløber besked i app at pakken desværre ikke kunne leveres, tjekker overvågningen på vores dørtelefon, buddet har godt nok været ved vores fordør til opgangen konstateret den er låst og går så igen, hvorfor pokker ringer man ikke på så jeg kan lukke buddet ind, er det fordi man ikke gider gå på 3 sal. med min pakke ?
Nu lyder beskeden så at jeg først vil kunne afhente min pakke i en pakkeboks på lørdag, gud fader hvor amatøragtig virksomhed, må i forsvinde i glemslen og andre erstatte jer, det kan sgu kun blive bedre.
Det her her efterhånden normen fra Pestnord.
Pakke afleveret 33.3 km. fra det ønskede leveringsted
Jeg bestilte en pakke til levering i Slotscenteret i Holbæk.
Fik besked på at pakken ikke var leveret til det ønskede sted.
Den var leveret til afhentning i Føtex i Roskilde. Jeg har 33,3 km til Roskilde. Hvad sker der for jer!!!!
Hvorfor kan man ikke give 0 stjerner????
postnord deres total Ligegyldigt med deres kunder
igen modtaget jeg ikke pakker med mit modtagetflex
postbud køre forbi og lever ikke pakken så den blive flyttet til 3 dag selvom den har står hele dagen på postnord app til blivet levet i dag postnord er ikke et firma man kan anbefale deres postbud forstår ikke dansk dårligt kunde support skal man leder længe efter igen vis postnord deres total Ligegyldigt med deres kunder
Ingen service fra post nord
Skulle hente pakke fra zalando i pakkeboks ved kvickly,men den åbnede ikke.ringer på nummer og får afvide fra medarbejder at der går 3 dage så er den i pakkesop kvickl,altså 50 m fra pakkeboks.her 10 dage efterstadig ingen pakke ,for den står jo som afleveret i app.har mailet,chatte som aldrig virker ,og ri get som man ikke kan.ingen respons.har fået mail fra den medarbejder hvor der står at der var problemer med boksen,og tar så fat i zalando ,som er 1 uge om at finde de ud af noget.men nej pakke er jo afleveret så jeg skal underskrive erklæring.føler ærlig talt at man er stemplet som tyv,hvilket ikke kan være rigtigt når det er post nord der er skyld i det og ikke gider og reagere
Forkert leveringsmåde
Jeg bestilte nogle lidt tunge varer og har betalt for post nord HJEMME LEVERING, det koste mere end afhentning i pakke shop og der er mening at jeg gjørde det fordi jeg kan ikke løfte meget og har ingen bil. Men, fik jeg alligevel en besked at min pakke er klar til afhentning i Super Brugsen pakke shop. At kontakte dem er helt umuligt.
Helt ærlig folk betaler ikke ekstra for at vi skal bare hente pakken i et pakkeshop istedet for pakken skulle leveres hjemme adresse, det er det folk betalt for.
det er grotesk så dårlig kundeservice…
det er grotesk så dårlig kundeservice de slipper afsted med.
jeg bor på 5. sal og får stort set ALDRIG mine pakker selvom jeg sidder hjemme og arbejder og venter på det ringer på dørtlf. og der er ingen represalier for postbude der påstår de har været der uanset at det er løgn.
ingen danske webshops bør bruge postnord.
Kontakt til kundeservice umuligt
Kontakt til PostNord kundeservice er umuligt. Telefonen er lukket for kundehenvendelser, og prøver man at starte en chat i app'en får man en fejlmeddelelse.
0 stjerner.
Ingen information fra post nord
en mail om at en pakke var blevet afsendt fra aliexpress, derefter ingenting, ingen mail eller sms, så en dag ville jeg lige ind på deres app for at se om der ikke snart skete noget. der kunne jeg så læse at pakken var sendt retur til afsender uden at man havde fået nogen form for besked om at den var kommet til landet eller andet, når man så prøver at kontakte dem, finder man ud af at de uden for rækkevidde, man bliver bare afbrudt eller sendt i cirkler eller siden er nede o.s.v
Ringe kundeservice hvor man skal vente på chat
Jeg modtager som regel mine pakker. Det er de to stjerner. For det lykkedes for det meste PostNord at levere det de skal.
Det hvor jeg bliver irriteret, er når man skal have fat i dem når pakken ikke er leveret. F.eks. når man får en besked om at pakken er leveret i postkassen (der burde den så ikke kunne være) men den er Ingen steder at finde. Så kan man få kontakt med dem via først Chatbot som aldrig rigtig kan hjælpe og dernæst vente på chat med kundeservice nu over to timer siden…. Jeg er ikke imponeret. For slet ikke at tale om “brugervenligheden” på appen/hjemmesiden.
Har endnu ikke fået min pakke som jeg…
Har endnu ikke fået min pakke som jeg købte for over en uge siden. Forhandleren sendte den afsted samme dag, jeg havde købt. På tracking fremgår det kun, at pakken er blevet afsendt af sælger og modtaget af Postnord dagen efter. Det værste er, at jeg bor i cykelafstand fra forhandleren, men da det var en online shop var det nødt til at blive afsendt. Og det skulle ikke engang leveres til adressen. Det var til en pakkeshop. De kan ikke engang levere noget på 7 dage, der ligger i cykelafstand. Men det allermest svinagtige i deres forretningsmodel er den totale afkobling fra kontakt man oplever. Der er en chatbot på deres side, og vil man tale med mennesker, kan man ikke ringe, men blive stillet i kø til en chat, der svarer “i dag eller nærmeste ledige dag i vores åbningstid”. Så i princippet, når de gider. Det er simpelthen det værste skodfirma, jeg nogensinde er blevet udsat for. Luk det ned.
Som altid håbløst
Bestiller ofte pakker men prøver som regel at undgå PostNord . Det kunne desværre ikke undgås denne gang og selvfølgelig blev det til en dårlig oplevelse. Den dag pakken skulle leveres fik man bare en besked med at det ville blive mellem 7 og 21. Så får jeg en besked kl 15 at de har været forbi og ingen var hjemme. Jeg var hjemme og de har selvfølgelig ikke engang ringet på. Det havde jeg egentlig forventet så havde skrevet at hvis jeg ikke var hjemme skulle de bare sætte pakken udenfor døren. Men nej de er kørt igen og man kan ikke skrive eller ringe til kundeservice.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








