To gange er den samme pakke sendt fra England og endte i tolden, jeg blev ikke informeret, til trods for at mit telefonnummer og mailadresse er på pakken. Pakken blev returneret til afsender. PostNo... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Anmeldelser i korte træk
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Det, folk taler mest om
Anmeldelser, der former dette resumé
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Post Danmark A/S is the company responsible for the Danish postal service.
Kontaktoplysninger
Copenhagen, Danmark
- logistics.postnord.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg har nu kontaktet postnord utallige…
Jeg har nu kontaktet postnord utallige gange på mail, i deres chat ang. en pakke.
Intet svar nogen steder og eller noget form for hjælp!
Det er simpelthen så tarveligt at man bliver taget som gidsel på den måde. Pakken har være hos toldbehandling siden 23 dec og får intet af vide.
Har betalt toldafgift da denne blev indkrævet d. 23 december., Pakke blev så igen sendt til toldbehandling d. 6 januar., intet hørt siden.,
Kan ikke få kontakt til andet end en robot som ikke kan hjælpe og gentager bare sig selv. Man får INTET svar. Jeg har virkelig forsøgt og skal bruge min pakke og man må sige den har været hos Jer længe.
Så nederen, tarvelig og usandsynlig dårlig service!
Jeg bestilte en pakke fra CDON
Jeg bestilte en pakke fra CDON, hvor jeg desværre kun havde muligheden for at få leveret med PostNord. Jeg bestilte pakken d. 4/1 og sidste opdatering er fra d. 9/1. Det er nu d. 18/1. Ved kontakt siger de bare, at jeg skal kontakte CDON på trods af, at det er DEM, som har smidt min pakke væk. Det er simpelthen udueligt !!
PostNords dårlige service
Jeg bestilte en mobiltelefon med fysisk SIMkort fra Oister 9/1, Oister leverede pakken til Postnord 13/1/26.
Pakken blev behandlet på Køge pakketerminal 13/1, 23.00, der blev lovet levering onsdag 14/1 mellem 9-21.
der kom ikke noget, den 15/1 kunne jeg se at de havde prøvet at aflevere pakken kl 12.38, jeg sad tæt på dørtelefonen, der var ingen der ringede på. Telefonen er kontrolleret virksom, både før og efter at de påstod at have været der, de skrev også i track and trace at de havde sendt en sms og en e-mail. Jeg har ikke fået hverken sms eller mail. Budet fra PostNord kunne have ringet på nummeret knyttet til sms'en, eller alternativt ringet på en nabo, så kunne han gå op på 2. sal og ringe på dørklokken, meget høj og tydelig. Jeg har fået en track and trace meddelelse om at de leverer pakken til Slikskålen på tirsdag den 20/1, der står ikke adresse på udleveringsstedet, jeg har selv konstateret, at der ligger en på Østerbrogade 39,men der ligger også en på Vesterbrogade, jeg bor Odensegade 11, 2100 Ø.De har sendt pakken tilbage til Brøndby, er der ingen der tænker dynamisk i PostNord
Pakkerne
Pakkerne: 00073215400445120976 Påstår at pakke er forsøgt leveret indenfor vores åbningstid og henviser til et foto af vores hoveddør som tilsyneladende dokumentation for at leveringen er forsøgt. Vores forretning har automatisk døråbning ved tryk på dørtelefon og så går man bare ind. Kundeservice er absolut tidsspile. Man laver en kundeservice, hvor 90% er faldet fra inden man får kontakt til et rigtigt menneske. Chatbot i 10 min og så kan du chatte med et rigtigt menneske indenfor ca 48 timer. Endelig - møder så en lidt uventet påstand om at de altså HAR ret, når der er taget et billede af hoveddøren - stiller sig undrende op overfor min påstand om at buddet IKKE har ringet på døren. Hmm okay nu fik piben en anden lyd - Jeg skal altså nu argumentere for at jeg ikke “lyver” for og idet medarbejderen smider chatten på “kan ikke hjælpe dig”, jamen så må jeg jo udlede at PostNord mener at jeg taler usandt. Det er en helt til himmels måde at drive forretning på. Forslår at PostNord sætter deres kunder i fokus og som udgangspunkt lader tvivlen komme kunden tilgode…lad være at betvivle dine kunder. I sidste ender betaler PostNord selv prisen for dårlig kundehpndering og manglende kundeservice. Trist at være vidne til 😢
Besværligt og tidskrævende, mislykket forsendelse
Appen er da bras til forsendelse i Nærboks. Klikker på "Pakken er for stor til boksen" og bliver nu sendt videre til, at min pakke nu er sendt og jeg får ikke en anden større boks. Ud fra målene i appen ville det være sandsynligt min pakke godt kunne være der, men jeg kan ikke ændrer på, at den der blev åbnet var for lille.
Så nu må jeg køre til en Fjernboks (altså en pakkeshop), som slet ikke er i nærheden af mig. Så må vi da håbe, at der ikke går kludder i skanningen af stregkoden som jo allerede er brugt.
To stjerner for den stakkels medarbejder i kundeservice der fik mig i røret, og for den rare postnord medarbejder der har landruten i mit område.
Luk jeres virksomhed ned
Luk jeres virksomhed ned, I duer simpelthen ikke og har aldrig gjort. Livet er for kort til og vente på PostNord👎
DETTE ER FORKERT TRUSTPILOT PROFIL
Til alle som rater PostNord her, I skal på PostNord, de er ikke længere Post Danmark.
Til grin man har et firma man ikke kan…
Til grin man har et firma man ikke kan kontakte andet end ved en bor, som melder travlt hele tiden.
Helt ubrugeligt
Helt ubrugeligt. Det er utroligt, hvordan de kan gå konkurs med de gebyrer, de opkræver.
Glem alt om personlig henvisning
Glem alt om personlig henvisning. Dette firma går konkurs i år i Danmark.
Jeg vil aldrig sende noget mere
Jeg vil aldrig sende noget mere, eller modtage noget der er sendt med post nord. Mage til dårlig service har jeg ikke set. Min pakke er ikke kommet, og jeg har kontaktet afsender men intet sker, og man kan ikke komme i kontakt med post nord. Det er da så ringe.
Jeg ville give 0 stjerne hvis jeg…
Jeg ville give 0 stjerne hvis jeg kunne!!
Pakke forsøgt leveret den 6. Januar. Den er i hvert fald ikke forsøgt leveret hos mig!
Nu er der gået 6 dage. Intet nyt. Har sendt dem mail uden svar. Chatbotten siger det samme: "kundeservice har travlt, så jeg kan ikke stille dig igennem"
Og man kan ikke ringe til jer
Det er rigtig flot Postnord!!!
Lever vi i 2026?
Lever vi i 2026? PostNord sender alm. papirpost med toldopkrævning, som man så har 10 dage til at betale - ellers bliver det sendt tilbage til udlandet. Ingen oplysning over SMS eller e-mail eller på nogen anden måde advisering om, at der kommer en opkrævning. Når man det ikke på 10 dage, så sender de det bare tilbage til udlandet. Og ja, få mig ikke i gang med deres app og deres "kundeservice" - det er bare en chatbot, der ikke kan hjælpe med noget som helst, og som i øvrigt også går i stå. Helt til grin! Håber snart de drejer nøglen og lader nogle professionelle om at håndtere arbejdet.
Sgu da utroligt med postnord!!!!!!!
Sgu da utroligt med postnord!!!!!!!
De kan da forsinke alt!!
Har bestilt en pakke fra Tyskland, som er gået lynhurtigt uden problemer, lige indtil postlort får pakken...
Pakken Skulle have været her idag, men nixen bixen postnord har igen formået at forsinke hele processen, så jeg må vente til den måske kommer i næste igen.........
Ikke-eksisterende support
Har pakke liggende i tolden. Men har aldrig modtaget faktura på hverken sms eller mail og dermed intet at betale til. Efter at have konsulteret en ubrugelig support-bot (som kun kan fortælle hvad man rimelig selvindlysende ved i forvejen) lykkedes det mig faktisk at få fat i menneske. Hun eller han holdt så bare op med at svare. Ticketmaster har fået konkurrence!
Venter en pakke fra Holland
Venter en pakke fra Holland. Skulle komme 5 januar, er stadig ikke dukket op d 7. Kan dog se, at den har været 2 gange i Taulov.
Chatte i appen virker ikke.. har også prøvet at ringe, det virker heller ikke.
Vil gøre alt for st undgå at sende med dem fremover!!
Forsendelse tilbagesendt til udlandet:-(
En forsendelse fra udlandet med mit helt korrekt stavede navn tilbagesendt til modtagerlandet, fordi importopkrævningen ikke var betalt. MEN jeg har ikke modtaget importopkrævningen. Postdanmark synes åbentbart det er nemmere at sende en pakke retur til Thailand frem for lige at forsøge at få fat i modtagen. Er det god service PostNord?
Dårlig kontakt til kundeservice
Man skal have en fridag for at kunne komme igennem til kundeservice. Der kan ikke ringes til jer, alt er på mail eller chat og det tager flere timer at få kontakt!! Bruger så vidt muligt ikke post nord igen!
PostNord eller PostLort????
PostNord eller PostLort????
Det kan kraftedme ikke være rigtigt, at man er så svanset at tage et billede af postkassen og så gå igen, når det tydeligt fremgår, AT MAN BOR PÅ 6. ETAGE OG IKKE I EN POSTKASSE!!!!
DER STÅR AT JEG BOR PÅ 6. ETAGE, SÅ LEVERANDØREN SKAL JO SJOVT NOK OP OG BANKE PÅ MIN DØR!!! DE KAN IKKE VIDE, AT MAN IKKE ER HJEMME, VED AT GLO PÅ EN SØLLE POSTKASSE MAND!!!!
Elevatoren er EN METER fra min postkasse, og leverandøren KAN SE, AT JEG BOR PÅ 6. ETAGE OG IKKE I EN POSTKASSE - ELLER HVAD????
Vedkommende skulle jo vitterligt bare hoppe ind i elevatoren, op på 6. etage, vente på at dørene åbner, smide pakken ud foran min dør, tage elevatoren ned til 0 og så smutte igen!!! HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE???
ALTSÅ HVEM ER DET DER FÅR DEN GODE IDE, AT SÅDAN EN TYPE SKAL ANSÆTTES HOS POSTNORD???
Ville gerne give 0 stjerner
Ville gerne give 0 stjerner. Får besked om, at to pakker er leveret på den bestilte adresse. Det er de ikke. Jeg har altså ikke modtaget pakkerne. Skriver på chatbot, men beskeden er "prøv igen". Sender mail. intet svar. Hvad gør jeg så?
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








