Kugans Anmeldelser 

445
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Brilliant experience and relieved to find an online store for desi groceries as where I live there is nothing! They stock my favorite brand of rice which is even difficult to get in London so thank yo... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Wide selections of items to choose from. User friendly to order online. Prompt customer service responses. I have placed orders 3 times and find it very comfortable. They were all completed with nex... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Appalling courier service (APC) took 3 days to deliver despite being given a 2 hour window which kept going backwards until 6pm for 2 days on the trot. They were clearly running out of time to delive... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered frozen samosas, and was very skeptical. However they came in excellent packaging, properly insulated with ice packs, were still frozen when I got them. They were delivered via over night del... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Supermarked
  2. også i
  3. Asiatisk købmand
  4. Købmand
  5. Nærbutik
  6. Online markedsplads
  7. Udbringning af dagligvarer

Skrevet af virksomheden

Welcome to Kugans online supermarket! We are an international online supermarket, with a variety of diverse products ranging across Sri Lankan, Indian, Pakistani, Bangladeshi, and European cuisines. With an extensive range in products, at competitive prices, Kugans are your one stop shop for all of your Asian grocery needs. We offer free next day delivery across the UK for orders placed by 12pm Mon-Thu and over £49


Kontaktoplysninger

4,4

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

445 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,4

Alle anmeldelser

(445)

8 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good products

Good products, delivered on time and very well packaged

8. august 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Janin Campos✨

Thank you for your wonderful review😊

We're so glad to hear that you’re happy with the products, timely delivery, and packaging📦🌟

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service!!!!! Highly recommend

Excellent service!!!!!

5. august 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Azharuddin✨

Thank you so much for your amazing review😊

We're thrilled to hear that you had an excellent experience with our service! 🌟

Your recommendation means the world to us 💫

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kugans sold us rubbish stuff

After placing a large order I was contacted to say items not available so was given smaller quantities instead. Two boxes of tamarind had been opened and resealed. The tamarind instead was clearly old, dry and out of date. Absolutely shoddy. We binned them and would never buy from this shop again! NOT RECOMMENDED

6. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Marple✨

We’re deeply sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconvenience caused😔

We take all feedback seriously and will work to address this issue to ensure it doesn’t happen again 💬

Your satisfaction is very important to us 🙏

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏💫

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good staff guys..

1. august 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Elilventhan✨

Thank you for your kind review😊

We're glad to hear you had a positive experience with our staff🌟

Your feedback means a lot to us. 📈

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I am not happy about delivery my cans…

I am not happy about delivery my cans 20 of 15 cans damaged I received after many times email they replaced 12 and sent me wrong item they said we can refund you but didn’t two times i online order but not happy.

2. juli 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Kauser✨

We sincerely apologize for the issues you faced with your delivery and the damaged items😔📦

We completely understand your frustration, and your feedback is important to us! 💬⚡

Thank you for bringing this to our attention, and we truly appreciate your patience as we work to improve our service🌟

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Only received 10 out of 12 and no…

Only received 10 out of 12 and no communication from seller, then only replied to me after sending 7 emails and they only replied then because I had put a claim in with my bank to get my money back

9. juli 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Jacqueline✨

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by this issue😔📦

We understand how important clear communication is, and we’re sorry for the delay in responding to your emails💬

We truly appreciate your patience, and we will review this matter to improve our processes moving forward🌟

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Took over one month to arrive

Took over one month to arrive
No response accurate
No phone response or answer

8. juli 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Sujith ✨

We sincerely apologize for the delays and lack of communication you experienced😔📦

We understand how frustrating this must have been and truly appreciate your feedback💬

Your concerns will help us improve our service moving forward. 🌟

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Friendly helpful staff

Friendly helpful staff, resolves issues promptly

3. juli 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Asha ✨

Thank you for your wonderful review😊

We’re thrilled to hear that you found our staff friendly and helpful, and that your issues were resolved promptly🌟💼

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I am very disappointed with the order…

I am very disappointed with the order which I made last. Still i haven’t got my few things . Ordered date 31-May. Today 13th of June. Hopefully this is my last order , I am not recommending to anyone

3. juni 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Sivaranjini ✨

We are truly sorry to hear about your disappointing experience😔📦💭

Delays and missing items are not acceptable, and we deeply regret the inconvenience caused⚡

Your feedback is crucial to us 💬🌟, and we will review this situation 📈 to ensure better service moving forward✨

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Miguel ✨🌟

Thank you for your kind review😊

We’re thrilled to hear that you found our service great and beyond expectations📦

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Did not receive delivery and did not…

Did not receive delivery and did not receive refund!!!! Will never shop again- there are much more reliable online shopping. This one is fraud.

3. juni 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Tanju ✨

We deeply regret to hear about your experience😔📦

Your feedback is extremely important to us, and we sincerely apologize for any inconvenience caused💬

We are committed to reviewing this matter thoroughly and working to address your concerns⚡

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

£30 of items not arrived no response

£30 goods from order not received. Contacted several times over 5 days and no response at all.

1. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Nu ✨,

We are truly sorry to hear about the missing items and the lack of response you’ve experienced😔📦

Your feedback is important to us, and we apologize for any inconvenience caused💬

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

One star because I can't give no stars

One star because I can't give no stars! Ordered a single item in bulk (worth around £20) about two and half weeks ago. Received an email a couple of days later saying that I had been refunded around £3 so I assumed the couldn't fulfill the full order. The rest of the products never arrived. Have now emailed the company four times asking about this and all have been ignored! Terrible service! Its order #16977 on the off chance anyone from Kugans reads this and wants to do something about it.

6. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Caesar ✨

We are deeply sorry to hear about your experience😔📦

We understand your frustration and sincerely apologize for the lack of communication💬

Your feedback is important, and we appreciate you bringing this matter to our attention.

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Even 1 star is little too much for…

Even 1 star is little too much for kurgans. I have had really bad experience every single time I ordered. Big liers and loosers. I have given up on these people. Please be very careful and vigilant if you are ordering anything online.

3. juni 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Sheela ✨

We are truly sorry to hear about your negative experience📦

Your feedback is extremely important to us, and we deeply regret the frustration you’ve faced💬

We appreciate you taking the time to share your thoughts, and we will work hard to improve.

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Order delivery time was quick, but order was incorrect

Order delivery time was quick, however what I ordered and what I got were two different things. I have emailed for clarification but am still awaiting a reply.

30. maj 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear valued customer Dean ✨

We are truly sorry to hear about the mix-up with your order.😔📦

Your feedback is important to us, and we apologize for the inconvenience caused💬

We understand your frustration and appreciate you bringing this to our attention.

Thanks & Regards,
Kugans Team 🙏

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent.

Excellent.
The delivery was super fast.

2. maj 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear Customer,

Thanks a lot for your valuable feedback. Kindly recommend us to your friends and family members.

Thanks & Regards,
Team Kugans

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Not Satisfied

Delivery time was not updated and limited information about shipment status along with the fact that product received was broken

1. maj 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear Customer,

We are sorry about the inconvenience caused to you. Hope one of our customer service got in touch with you regarding this issue. In kugans we value the satisfaction of our customers. If you need any further assistance feel free to reach us at hello@kugans.com

Thanks & Regards,
Team Kugans

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I already raised a complaint my fresh…

I already raised a complaint my fresh meat is more than 24 hours late all coldness gone
Blood started flowing from meat and leaking out of packaging
Delivery company error as delivery delayed

29. april 2024
Kugans-logo

Besvarelse fra Kugans

Dear Customer,

We are sorry about the inconvenience caused to you. Hope one of our customer service got in touch with you regarding this issue. In kugans we value the satisfaction of our customers. If you need any further assistance feel free to reach us at hello@kugans.com

Thanks & Regards,
Team Kugans

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere