kubdirect.co.uk Anmeldelser 

956
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I bought a cot bed mattress from Kub Direct and am very happy with the mattress, the matching protector, and the customer service. The mattress is a perfect fit in the cot bed frame: snug and tight... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered the Cream coloured rocking chair with footstool from KUB and it is brilliant! Really well made wood and foam padding, really good quality. The sliding/rocking mechanism is great and super sm... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

The chair has nice colour, comfy fabric. The minus is that I am 107kg heavy. The it's bearings works around 6 month for my weight. The item is tested for 110kg and recommended for 100kg. That is manuf... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We have purchased a KUB mothercare chair several years ago from John Lewis. Years later, having used the chair to nurse 3 of our children, the chair is still in good working order. HAving lost a screw... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Børnemøbelbutik
  2. også i
  3. Legetøjsforretning

Skrevet af virksomheden

Since our establishment in 2007, Kub Direct has become well known for its range of quality nursing chairs, cots, baby mattresses, and toys that are sold directly to you at wholesale prices. Over 100,000 happy customers later we have cemented our reputation for providing safe and reliable products and great customer service. We understand that having a baby can be an overwhelming experience, but we are here to put your mind at ease and make the process of finding the right products for you and your baby as stress-free as possible.


Kontaktoplysninger

4,4

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

956 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,4

Alle anmeldelser

(956)

34 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great quality mattress and customer service

I bought a cot bed mattress from Kub Direct and am very happy with the mattress, the matching protector, and the customer service. The mattress is a perfect fit in the cot bed frame: snug and tight but not too big, so it's safe for my baby. I really like that it's made from natural materials, and it seems to be a good balance between comfort and firmness. The corresponding mattress protector has a nice cotton on the top, which feels much nicer than some protectors I've bought.

When there was an issue with the shipping company, Kub customer service was quick to help and sort the situation out, so we had our new mattress within a few days.

23. september 2026
Uopfordret anmeldelse
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear that you're happy with your cot bed mattress and protector, and that you appreciate the natural materials and quality.

We're also really pleased our customer service team was able to resolve the delivery issue quickly and get everything to you.

Thank you for choosing Kub Direct and for taking the time to share your experience. We really appreciate your support and wish your little one many nights of peaceful sleep!

Best wishes,
The Kub Direct Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent

Fast delivery, well packaged… easily assembled, lovely pair of rocking chairs, the cat agrees!

21. september 2026
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear your rocking chairs arrived quickly, were easy to assemble and that you're happy with them. We're especially pleased they've got the cat's seal of approval too! 🐾 Wishing you many cosy moments in your new chairs!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tough tray

Tough tray, stand snd waterproof cover good quality. Items were sent promptly and arrived when they said it would be.

3. september 2026
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you so much for your lovely review! 😊

We’re delighted to hear that you’re happy with the quality of your Tuff Tray, stand and waterproof cover, and that everything arrived promptly and as expected.

We hope you get lots of fun and use out of your Tuff Tray set!

Best wishes,
The KUB Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tuff spot and stand with cover

Tuff spot and stand with cover. Sturdy and well made; easy to put together.
Great present for grandchildren.

26. august 2026
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you so much for your lovely review! 😊 We’re delighted to hear that you’re happy with the quality of your Tuff tray, stand and cover. We hope your grandchildren have lots of fun and make plenty of happy memories with it!

Best wishes,
The KUB Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great chair

Great chair - comfortable and easy to assemble.

27. august 2026
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you for your lovely review! 😊 We’re so pleased to hear that you’re happy with your chair and found it comfortable and easy to assemble. We hope you enjoy many cosy moments in it!

Best wishes,
The KUB Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Replacement cushions

I ordered a set of replacement cushions, and it was delivered promptly and fit perfectory.

28. juli 2026
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear your replacement cushions arrived promptly and were a perfect fit. 😊

We really appreciate you taking the time to share your experience.

Kind regards,
The KUB Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy assembly

Easy assembly. Amazing chair

29. juli 2026
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you so much for your lovely review! 😊 We're delighted to hear you found the chair easy to assemble and, most importantly, that you think it's amazing! We hope you enjoy many comfortable moments in it. 💛

Kindest regards,
Kub Customer Care

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

comfy glider chair

The chair has nice colour, comfy fabric. The minus is that I am 107kg heavy. The it's bearings works around 6 month for my weight. The item is tested for 110kg and recommended for 100kg. That is manufacture settings, but people in overweight also need relaxing comfy gliders. Anyway thank you this is comfy item for relax.

27. juli 2026
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you for taking the time to leave us a review. 😊 We're really pleased to hear that you find your glider chair comfortable and relaxing.

We also appreciate your feedback regarding the bearings and will certainly take this on board. We're sorry to hear they haven't performed as you had hoped over time.

Thank you again for choosing Kub, and we hope you continue to enjoy relaxing in your chair!

Kindest regards,
Kub Customer Care

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Impressed after initial poor communication

After initially being really disappointed with the lack of response to various emails/messages I’d sent about a missing mattress, my issue was resolved really quickly. Mattress seems of good quality and I like that I’m supporting a British company with what seem like good eco credentials

29. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you so much for your review and for giving us the opportunity to put things right. 😊

We're sorry again for the initial communication issues, but we're really pleased to hear that once we picked this up, we were able to get everything resolved quickly for you.

It's also lovely to hear that you're happy with the quality of your mattress and appreciate our values as a British company. Your support really does mean a lot to us. 💛

Kindest regards,
Kub Customer Care

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordering easy

Ordering easy, delivery and delivery time as said. Many thanks

26. juni 2026
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you for your wonderful review!

We're so pleased to hear that you found the ordering process easy and that your delivery arrived as expected and on time. We really appreciate you taking the time to share your experience and hope you enjoy your purchase.

Kind regards,

The Kub Direct Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Product fab delivery fab....all very…

Product fab delivery fab....all very pleasing!

23. juni 2026
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you so much for your wonderful 5-star review!

We're delighted to hear that you were pleased with both your product and the delivery. It's great to know everything met your expectations.

We really appreciate you taking the time to share your experience and hope to welcome you back to Kub again in the future.

Kind regards,
Kub Customer Care

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I would not recommend this company.

As a returning customer I have been so disappointed with my experience with Kub. We ordered their Charm Eco Spring Pocket Mattress for my youngest. There was a promotion on which included a mattress protector. At the checkout page, an error occurred and the free mattress protector was only available at 120x60cm when we required 140x70cm. Perhaps due to this error at the checkout or a mistake on our end, we ended up with the wrong size of mattress. I contacted support who took days to reply and as a result, advised I refuse the delivery and return to sender. The delivery of the mattress, which we paid express shipping for, took 6 days to arrive. I had to place a second order to get the correct size and flagged to their support team about the error on the checkout page (the support team who advise 48hours for replying but I frequently have waited 4-5days for a response).

I asked if the support team could apply speedy delivery to the replacement mattress as my little one has been without it for weeks now and we had originally paid for this service and not benefited (again, it took 6 days to arrive) and the support team said they would have a word with the warehouse. I am still waiting on my replacement arriving. This is currently 6 days after placing the order.

I would not recommend this company.

12. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Hi Anna,

Thank you for taking the time to leave your review. We're sorry to hear that you were disappointed with your recent experience, particularly as a returning customer.

Having reviewed your order and our correspondence, we'd like to clarify a few points for anyone reading your review. The mattress we dispatched was the size that had been ordered. After the order had already been shipped, you contacted us on 15 June to let us know that the incorrect size had been selected during checkout, describing it as "an error at the checkout on our end." We replied the following day and advised refusing the delivery so it could be returned directly to our warehouse, which is the quickest way to resolve an order once it has already been dispatched.

We completely understand that mistakes can sometimes happen when placing an order, whether that's selecting the wrong size or colour. When they do, our priority is always to help our customers resolve the issue as quickly and smoothly as possible.

Following this, you placed a replacement order and asked if we could expedite the delivery, as your daughter needed the mattress urgently. We requested that this be prioritised by our warehouse. Unfortunately, during this period our warehouse was operating with reduced staffing levels, which affected both the processing of returns and the dispatch of some orders. While this was outside our normal service levels, we appreciate that it was frustrating.

Although the original order was dispatched exactly as it had been placed, we wanted to resolve the situation fairly. We therefore processed a full refund for the original order, including the £9.99 express delivery charge, once the return had been received.

We're sorry that this experience has left you feeling unable to recommend Kub. However, we do feel it's important to clarify that the original mattress was supplied exactly as ordered, we responded to your initial enquiry the following day, advised the quickest solution once the ordering error had been identified, refunded the express delivery charge in full, and worked to resolve the matter throughout.

We appreciate your feedback and hope your daughter is now enjoying her new mattress.

Kind regards,
Kub Customer Care

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Only half of the shipment arrived for…

Only half of the shipment arrived for my twins despite my paying for express shipping (with extra buffer time) - it appears they only shipped one of the two mattresses. This is adding extreme stress to a very long trip home because there is no phone number to flag this with the company direct.

30. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Hi,

Thank you for taking the time to leave your review. We're very sorry that your order did not arrive as expected.

Having investigated what happened, we can confirm that this was due to a supplier packing error, where only one of the two mattresses was dispatched. Our supplier has acknowledged the mistake, passed on their apologies, and has confirmed they are reviewing their processes to help prevent this from happening again.

As soon as we became aware of the issue, a replacement mattress was arranged. We understand that, by the time it was due to arrive, it was no longer required and you chose to refuse the delivery.

We believe it's important to resolve situations like this fairly. As a result, we have processed a full refund for the returned second mattress, along with a refund of the express delivery charge. If any product is not received, we will always work with our customers to put things right as quickly as possible.

We appreciate that this caused unnecessary stress during an already busy time, and we're sorry that your experience didn't reflect the high standard of service we aim to provide.

Kind regards,
Kub Customer Care

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy to order

Easy to order, quick delivery. Great product.

28. maj 2026
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you for your lovely review!

We're delighted to hear that you found the ordering process easy, your delivery arrived quickly, and that you're pleased with your purchase.

Thank you for taking the time to share your experience. We really appreciate your support and hope to welcome you back again in the future.

Kind regards,

The Kub Direct Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service. Super product

Very quick delivery well ahead of quoted time.
Construction was clearly explained and successfully completed in a short time.
The the chair is very comfortable indeed

26. maj 2026
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear that your order arrived ahead of schedule and that you found the assembly instructions clear and easy to follow.

It's especially great to hear that you're finding the chair so comfortable – that's exactly what we hope for with our nursing chairs.

Thank you for taking the time to share your experience. We really appreciate your feedback and hope you enjoy your chair for many years to come.

Kind regards,

The Kub Direct Team

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Can someone please respond to my email…

Can someone please respond to my email that I sent on 12 May? This happened last time where I couldn't get a response until I posted a negative review.

12. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

We are sorry to hear that you felt you had not received a response. However, we can confirm that we replied to your email on 27th May 2026 and addressed all of the questions raised in your enquiry.

If you have not received our response, please check your junk/spam folder, as occasionally our emails can be filtered there.

If you still cannot locate our reply, please contact us directly and we will be happy to resend it.

Kind regards,

Kub Customer Care Team

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Tuff Tray

I ordered a tuff tray from kub direct, but the quality that I was expecting was not as good as I expected.
I did search a bit to get better ones and ordered from here. I could have bought from somewhere else for half the price.
I am not satisfied with the quality and there is no company's logo anywhere in the product.

5. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Hello,

Thank you for taking the time to leave your feedback regarding your recent Tuff Tray purchase.

We are very sorry to hear that the product did not meet your expectations and that you were disappointed with the quality. We always want our customers to be happy with their purchase, so we are sorry to read this.

If you were unhappy with the item, we would have really appreciated the opportunity to help resolve the issue for you directly. You are always welcome to contact us at customercare@kubproducts.com and we will always do our best to find a suitable solution.

In regard to the branding, many of our trays are manufactured without visible company logos as they are designed primarily for practical educational and play use.

We genuinely value your feedback and would still be happy to discuss this further with you if there is anything we can do to help.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cot not arrived!

I ordered a cot and mattress from Kub with next day delivery but only the mattress was delivered. I have tried several times to contact them but they have not replied. I need the cot for the baby to sleep and very disappointed my money has been taken without receiving the item…

7. april 2026
Uopfordret anmeldelse
kubdirect.co.uk-logo

Besvarelse fra kubdirect.co.uk

Hi there,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the frustration and concern this situation caused.

We can confirm that we have refunded the express delivery charge for your order. We’re also pleased to confirm that the cot has since been delivered.

To clarify what happened, we did respond to your emails at the time, and unfortunately your order was affected by a temporary stock shortage in our dispatch warehouse. To resolve this as quickly as possible, we arranged for replacement stock to be sent directly from the manufacturing warehouse so we could process your order and dispatch it on an express service.

Now that everything has been delivered, we truly hope this resolves the issue for you and that the cot is working well for your little one. We’re very sorry again for the inconvenience caused and appreciate your patience while we put things right.

Kind regards,
Kub Customer Care

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere