Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Purchased the Rustico dinner and side plates. They are excellent quality and I am very happy with them. There was a slight issue with the dispatch/delivery but after making contact this was sorted qui... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I had ordered something extra but it wasn't delivered, nor did I receive any information about why it wasn't included, and I didn't get a refund either. There were also extra costs for customs. So, no... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Everything arrived quickly and it was all as expected with no problems Would definitely recommend and is cheaper than Nesbits

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Love this tumble dryer. It’s very quick to dry, even on medium (a full washing machine load took 30 mins to be bone dry). Would never have a small domestic dryer again as these big American dryers are... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Grossist
  2. Restaurantleverandør

Skrevet af virksomheden

Kitchway supplies high quality wholesale kitchenware, barware and restaurant supplies to businesses across the UK at truly affordable prices with super-fast shipping


Kontaktoplysninger

4,1

God

TrustScore 4 ud af 5

223 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 69 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordering was easy. Happy customer

Ordering was easy.I’m very pleased with the quality and the price of the items. Delivery was very fast too

25. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Kitchway-logo

Besvarelse fra Kitchway

Hi,

Thank you for your 5-star review; it is greatly appreciated. I am pleased to hear that you are satisfied with the price and that the fast delivery of the items is what we aim for.

We look forward to serving you again soon.

Kind regards
Joe - Kitchway Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent set of tongs

Great set of tongs, especially with the locking ring instead of the pull out mechanism. Lovely price and brilliant customer service where I made an error and it was very quickly sorted out. Highly recommend.

25. september 2025
Kitchway-logo

Besvarelse fra Kitchway

Hi Jan,

Thank you for your 5-star review; glad to hear that about the tongs. We're pleased that we met your expectations.

We look forward to serving you again soon.

Kind regards
Joe - Kitchway Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fast en good communication for my…

Fast en good communication for my package to Belgium

17. september 2025
Kitchway-logo

Besvarelse fra Kitchway

Hi Van,

Thank you for your 5-star review; it is greatly appreciated, I'm happy to hear that your order arrvied fast.

We look forward to serving you again soon.

Kind regards
Joe - Kitchway Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent fast delivery and really…

Excellent fast delivery and really useful items (insulated soup cups) - highly recommended company

24. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Kitchway-logo

Besvarelse fra Kitchway

Hi Marie,

Thank you for your 5-star review; it is greatly appreciated, happy to hear that you happy with the insulated soup cups.

We look forward to serving you again soon.

Kind regards
Joe - Kitchway Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered the Quarter Size Sheet Pan…



I ordered the Quarter Size Sheet Pan Cover to go with the Aluminum Quarter Size Sheet Pans, assuming they would be a perfect fit as they are both "Quarter Size." Unfortunately, the cover is a poor fit for the pan. The sizing is incorrect, making the pan cover unusable for the purpose it was purchased for.

I have attempted to contact customer service for a return and have not yet received a reply. This has been a frustrating experience.

3. august 2025
Kitchway-logo

Besvarelse fra Kitchway

Hi Khnsa,

Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear that the cover has not fitted the Pan. In the email we received from you, you did not mention anything about the cover not fitting the Pan, which is a shame, as that would help us speed up your return.

I can see that Joe responded to your email this morning, before you left this review. If you haven't seen the email, I suggest you check your junk folder.

We have sent you the return label.

I look forward to hearing from you,

Kind regards,
A

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The return policy its very bad… you…

The return policy its very bad… you will get back almost anything and also customers service they will not answer to the emails

3. august 2025
Kitchway-logo

Besvarelse fra Kitchway

Hi Maria,

Thank you for taking the time to leave a review. To offer the lowest prices possible, we need to apply a restocking fee, and the customer must pay for return shipping when the item is unwanted for no specific reason.

I see that Joe responded to your email on the 6th, explaining the same, so I am unsure why you say we have not responded to your emails.

If there is anything I can assist you with, please contact us at cs@kitchway.co.uk.

Kind regards,
A

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Order placed on 13th of July is still…

Order placed on 13th of July is still not delivered to EU country after 15 days.

21. juli 2025
Kitchway-logo

Besvarelse fra Kitchway

Hi Adam,

Thanks for taking the time to leave a review. If you look at the tracking, you will see that your order is on its way.

Sometimes shipping to Poland can take longer than expected, and I apologise for that.

If there is anything else I can help with, please get in touch. I can see that Joe has been in contact with you.

Kind regards,
Anna C.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

My order was placed 6 months ago

My order was placed 6 months ago. And now it's supposed to be coming in. My inquiries have not been answered. Terrible, horrible and disgraceful service.

18. juni 2025
Kitchway-logo

Besvarelse fra Kitchway

Hi Janne,

Thanks for taking the time to leave a review.

I apologise for the delay. As advised when the order was placed, the Pizza Tray Stands were on backorder, which caused the delay.

I can see that we kept you informed along the way. Unfortunately, the delay was out of our hands, for which we apologise. We're glad that these are already with you.

Please get in touch next time before you order, and we will make up for this.

Kind regards,
Anna C.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

It was very quality product's high…

It was very quality product's high recommend

4. juni 2025
Kitchway-logo

Besvarelse fra Kitchway

HI Okan,

Thank you for your 5-star review; it is greatly appreciated. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.

We look forward to serving you again soon.

Kind regards
Joe - Kitchway Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great products and service

Good communication, order arrived faster than expected. The glasses look and feel great.

4. juni 2025
Kitchway-logo

Besvarelse fra Kitchway

HI Gyozo,

Thanks for your 5-star review, it is very much appreciated. We look forward to serving you again soon.

Kind regards
Joe - Kitchway Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service

Excellent service. 2 of the bowls arrived chipped but this was delt with extremely well

30. april 2025
Kitchway-logo

Besvarelse fra Kitchway

Hi Tim,

Thanks for leaving us a review, it's very much appreciated and helps us to keep on and improve.

We look forward to working with you

Abraham & Team,

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent customer service rearranging…

Excellent customer service rearranging delivery date.
Bed topper fitted well.

11. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Kitchway-logo

Besvarelse fra Kitchway

Hi Cliff,

Thanks for leaving us a review. It's very much appreciated and helps us to keep on improving.

We look forward to working with you again.

Abraham & Team,

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere