Jefebet Anmeldelser 391

TrustScore 2.5 ud af 5

2,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Love playing only drawback is they take a long time to redeem my winnings, I have two separate winnings still pending review, the first was April 23 rd for only 120 dollars and the second is for 137 a... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I believe this company is out of Las Vegas. I believe a class action suit should be on our radar. I'm not sure it's okay to entice us with coin package specials, offering a bunch of extra coins with p... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

HOW COME I AM READING ABOUT PEOPLE PUTTING IN A REDEMPTION EARLY APRIL AND BY END OF APRIL OR MID MAY THEY GET THEIR MONEY!?!? I PUT IN MY REDEMPTION IN MARCH!! MARCH 23RD TO BE EXACT! I HAVE... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Such a shame because this social casino has so much potential- great game selection, Playthrough reqs, daily bonus etc. however, all of this is irrelevant because it looks like they don’t payout... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Online casino eller bookmaker

Skrevet af virksomheden

We offer free-to-play online sweepstakes casino-style games. 🎰 Play like a true Jefe here at JefeBet! 🎰


Kontaktoplysninger

2,7

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

391 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 91 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The customer service is fantastic

The customer service is fantastic! Quick to reply and let me know what I needed.

3. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Brandie,

Thank you so much for taking the time to share your experience! We’re thrilled to hear that our customer service team was able to assist you quickly and clearly. Providing responsive and helpful support is extremely important to us, so your feedback truly means a lot.

We appreciate you being part of the JefeBet community and look forward to continuing to provide you with a great experience.

JefeBet Support

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Well i have waited almost 4 weeks now…

Well i have waited almost 4 weeks now for my redemption.. it still says processing and I've gotten a few emails back regarding the wait, saying they're having issues with something or another. I've never had to wait this long for a redemption. I've actually got redemption on 3 other sites that I won on AFTER Jefebet. It's quite ridiculous.

3. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Amber,

We understand how frustrating it can be to wait longer than expected for a redemption. Your concerns are absolutely valid, and we appreciate you sharing them.

Please reach out to us directly at help@jefebet.com
so we can review your specific redemption request and provide you with an update. We want to ensure your situation is looked into properly and addressed as quickly as possible.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid at all costs.

Company refused to verify my account, refund my transaction, or pay my wins. Site doesn’t work and is constantly experiencing technical issues.

Edit: You will see a reply where JefeBet claims to want to help. They do not. Their support team was not helpful in my experience and actively served to stagnate any attempts to verify my account, and confirmed that they are rug pulling and will not redeem any winnings or refund my account.

29. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Sophie,

We’re very concerned to read this and would truly like the opportunity to look into your experience. Account verification is an important step to protect both our players and the platform, and it should always be handled clearly and fairly.

If there is any confusion regarding verification, a transaction, or a redemption, we encourage you to contact us directly at help@jefebet.com
so we can review your account in detail and provide proper assistance.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Won't help verify my account

Won't help verify my account. Verified at 30+ other sites.

They take money, but don't pay out.

Thieves. Be safe, play on Zula, crown coins, pulsz, anywhere else.

2. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Ryan,

We’re sorry to hear that you’re having difficulty with the verification process. We understand how frustrating that can be.

Please reach out to us directly at help@jefebet.com
so we can review your account and clarify what may still be needed. We’re here to help and want to ensure your concerns are properly addressed.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have been waiting an entire month for…

I have been waiting an entire month for a 100 dollar redemption that I’ve received no further information about, a month!!!!

1. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Mike,

We understand how concerning it can feel to be waiting on a redemption without additional updates. That’s certainly not the experience we want for our players.

Please contact us directly at help@jefebet.com
so we can review the status of your request and provide you with more information. We appreciate the opportunity to assist you further.

JefeBet Support

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Great wins on Jefe, now we wait.

Recently I had some good fortune on JefeBet. I’m hoping to keep everyone updated, and maybe change that narrative that they take forever on redemptions. I plan to keep everyone updated. 2/25/2026 I have sent an email about the redemption process and if they are firm on the 1000sc per day redemption. It’s only been two days since my first redemption request.

2/27/2026 - they responded to my email that they are working on redemption times— that’s a positive update.

3/9/2026 - asked for an update and haven’t heard anything in return.

3/12/2026- got an email update saying they are approving redemptions in the order they were received, and that there’s a “backlog” of requests they are working on.

3/16/2026- emailed and requested an update. I was told they are working hard to process and are about a month behind and trying to catch up.

3/18/2026- Jefe has approved my redemption, and now says 3-5 days until it’s in my account.

3/23/2026 - I received my Jefe redemption to my bank account!

The process took 29 days, on a positive note Jefe was open to communication the entire time. They did tell me it would take about 30 days.

It’s excellent that I was able to receive my redemption. Taking 30 days to do so it’s definitely outrageous, but they did say they are working to fix that process.

So if you’re looking for a sweepstakes casino that pays quick this isn’t for you. If you are fine with waiting, the wins are legit and you will get paid…. Eventually.

I’m giving a 4 stars rating because a lot of the games don’t work for me and it took 30 days to get paid.

If 3.5 stars was an option that would be a better fit.

19. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Alexander,

Congratulations on your recent wins — that’s great to hear! We appreciate you keeping everyone updated and reaching out with questions regarding the redemption process.

If you need clarification on redemption limits or the status of your request, please don’t hesitate to contact us at help@jefebet.com
and our team will be happy to assist you.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have played at jefebet a couple years…

I have played at jefebet a couple years now and have really enjoyed doing so. I enjoyed the selection of games and good customer support. Also had a couple redemptions that were smooth and fairly fast before. Well I don't know what exactly is going on but now customer support is non existent and I've been waiting on a redemption over a week now. Before now I probably would have given them 4 stars but now a 1 is not even deserved. So jefe bet don't bother sending a generic response on here about e mailing support for help. You know just like I do you won't answer. The only thing you need to do is get my redemption processed ASAP. You can take money in all day instantly and it shouldn't be much different paying it out. So let's go. Here is my reference number 3752333.

21. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Joshua,

We appreciate you taking the time to share your experience, especially as a long-time player. It’s important to us that returning players feel supported, and we understand your frustration regarding your pending redemption and communication concerns.

We would like the opportunity to review your account and reference number directly. Please contact us at help@jefebet.com
, and our team will look into this for you as soon as possible.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Redemption time ruins the whole experience

Redemption time is ridiculously slow. They're still claiming technical issues with payouts after 6+ months according to other reviews. The site has potential but nobody wants to wait forever for the money they have won. I feel like I should make interest on my money sitting in their account forever.
Update1- I sent an email as instructed on the 18th but haven't gotten a response or help. I figure I'll write some more on here cause it seems the quickest way to get anything done. Emails take awhile and redemptions take forever. Now that I think of it, when they reply on here it's just a generic response.

Update 2- it's been over 2 weeks and still haven't been paid. If moneys tight for you I suggest you use a different site cause who knows when you'll be paid. They said to email them and I did and they did nothing to help speed it along.

10. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Cory Christianson,

We’re sorry to hear that the redemption timing has affected your overall experience. We understand how important timely processing is, especially after a win, and we never want that part of the experience to overshadow everything else.

Please reach out to our support team directly at support@jefebet.com
so we can review your account and assist you further. We’d appreciate the opportunity to look into this for you.

JefeBet Support

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

1 Redemption Down, Only 2 More To Go

Honestly they dont even deserve the 1 star. Trust pilot doesnt have any negative stars because that is exactly what this lottery/casino deserves. I have requested 3 redemptions. The first one on 1/27/26 and the other 2 on 1/30/26. At least ive received a response but its the same generic response and run around that they are having issues w their redemptions. Sure they are, they are exactly like $ factory, they will take your money but wont pay you if you win.
When i first joined this casino, it took them 3 days to pay me out, now its been over 10 days and still nothing. Come on Jefebet, you have to be better than this! Are you guys seriously that hard up that you'll take our money but not payout when your customers win?? 🤬

UPDATE 2/28/26... Yay the first redemption request from 1/27/26 has finally been approved. I should receive it within 10 days. I still have 2 more redemption requests pending. So I will change my 1 star to 2 stars and continue to wait until I actually receive the funds from the first redemption request. And I will def let you know if and when the last 2 get approved.
Keeping my fingers crossed that Jefebet will actually come thru and prove that Good things do come to those who wait and that they are not a sham like $ Factory.

8. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola there,

Thank you for sharing your concerns. We understand how frustrating it can feel when expectations are not met, particularly after previous positive experiences. We would like the opportunity to review your account and provide clarification directly.

Please contact our support team at help@jefebet.com
, and we’ll be glad to assist you further.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

it’s been 4 weeks since i submitted my…

it’s been 4 weeks since i submitted my redemption, i’ve sent several emails and they respond in spanish!! had to go to google translate just to read their email.

the emails are exactly word for word in all the negative reviews you see here on trust pilot!

just a standard lie!

they have no idea when i’m getting my redemption and still haven’t responded to my last email!

DONT PLAY HERE ITS A SCAM

1. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola there,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating communication concerns can be. We want to ensure that all players receive clear and helpful responses regarding their accounts.

Please contact us directly at help@jefebet.com
so we can review your situation and assist you further.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I redeemed $100 and when I didnt get it…

I redeemed $100 and when I didnt get it I sent numerous messages to customer service before I finally got a reply that is was delayed. I know i will never get my money. I hate sites that do people like that. UPDATE: I contacted customer service as requested and got the same exact response they always send. Still no money. SCAM SITE!!! DO NOT PLAY!! UPDATE: They sent an email that said they sent my money but I never received it. I emailed them and told them and I was told that it was sent and I needed to contact my bank. There is no problem with account at all. This site is a TOTAL SCAM and you will not get paid!!!.

10. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Pamela,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you feel this way and understand how concerning this situation must be for you. We would like the opportunity to review your account and address your concerns directly.

Please reach out to us at help@jefebet.com
, and our team will be happy to assist you further.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scam, won’t pay out or answer you!

I won a good amount but kept going down because they never pay. I finally left it alone at 500 3 weeks ago and they won’t even reply to me. Don’t get ripped off, I’m paying a lawyer tomorrow to start a lawsuit to get my $. They deserve a negative 100 star review. Scam, scam, scam.

24. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Timothy,

We’re sorry to read your review and understand how strongly you feel about this situation. Allegations of non-payment and lack of communication are taken seriously. We would like the opportunity to review your account and address your concerns directly.

Please contact us at help@jefebet.com
so our team can look into this further and provide you with accurate information regarding your account.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Way too long on redemptions.

Tried to redeem twice now, first redemption was small and still took over a week.
Second redemption was two weeks ago now and they still just say they're having issues which was the excuse last time. Used to like the site, can't recommend it anymore. They don't even give me a timeframe or eta still with multiple emails sent to them. Lay out and selection of games was nice, would've like to keep using them, but can't justify it really now.

25. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Chris,

Thank you for your honest feedback. We understand how important clarity and communication are. We’re sorry to hear that your recent experience has changed your perception of the platform.

We would appreciate the opportunity to review your account and assist you directly. Please reach out to us at help@jefebet.com
, and our team will be happy to help.

JefeBet Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Trustworthy.

The site is straightforward, trustworthy, and pays well.

After trying and testing various SweepstakesCasinos that were shady, dull, and ban you outright when it’s time to collect, JefeBet was a breath of fresh air.

JefeBet is going in my top three platforms for entertainment, and I don’t see myself playing anywhere else but here.

8. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Elim,

Thank you for your thoughtful review and for placing your trust in us. We’re truly glad to hear that you’ve found the platform straightforward and enjoyable. Being included among your top choices for entertainment means a great deal to our team.

We appreciate your support and look forward to continuing to provide you with a positive experience. If you ever need assistance, we’re always available at help@jefebet.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I'd give it zero stars if I could

I'd give it zero stars if I could. Terrible experience. I could only play a hand full of games from 3 oaks. Nothing else. I wrote customer service for help, sent them the requested screen shots and silence after that. I requested a refund and for them to close my account. I felt ripped off only being able to play a few games and with no customer support. They closed my account but did not refund me.

30. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola there,

We’re sorry to hear that your experience did not meet expectations, particularly regarding game availability and communication. Access to certain game providers can vary based on account or location settings, and we understand how limiting that may have felt. We also regret that you felt unsupported during the process.

We would welcome the opportunity to review your account. Please contact us at help@jefebet.com
, and our team will be happy to look into this further.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Redemption is a joke and they don't like to pay out.

I want to say that their redemption process is a joke. You say to be honest in this review well how about Jefebet be honest with their customers! I had no problem with them until I won 320.00. They gave me 5 different errors, and deactivated my account because they said that someone else used my account. I had help with the documents I submitted and that is all. What a joke!!! I hope all people read the reviews about this site and stay away.

5. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Merry,

Thank you for sharing your concerns. We’re sorry to hear about your experience and understand how upsetting this situation feels, especially after a successful win. Account restrictions and document reviews are only applied when account activity requires additional verification, and they are never intended to prevent legitimate play or payouts.

We would like the opportunity to review your account in detail, clarify the status, and address the concerns you raised. For privacy and security reasons, please contact us directly at help@jefebet.com
, and our team will be happy to assist you further.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Good luck redeeming any winnings here

Good luck redeeming any winnings here. It's been several weeks and my redemption is still pending. Do not deposit any money here. If you win, you'll never see those winnings.

25. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Jason,

Thank you for taking note of your experience. We understand how discouraging it can be to feel uncertain about the status of a redemption. We want to assure you that player accounts and requests are reviewed individually, and we would appreciate the opportunity to review your situation directly.

For account-specific assistance and clarification, please reach out to us at help@jefebet.com
, where our support team can assist you securely.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have been trying to get tech support…

I have been trying to get tech support for three days to no avail, I made a deposit and can’t even play any of the games due to error messages or restrictions.. I’ve emailed and emailed and have been ignored for days. I’ve requested a refund, still nothing. I would not recommend this game for anyone!!!

22. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Eve,

Thank you for bringing this to our attention. We’re very sorry to hear about the difficulty you experienced accessing games after your purchase, as well as the delay in receiving a response. That is certainly not the experience we want for our players.

We would appreciate the opportunity to review your account and address both the gameplay restrictions and your refund request directly. Please reach out to us at help@jefebet.com
, and our team will be happy to assist you further.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I requested a redemption for a little…

I requested a redemption for a little over $130 on Jan 12 and still haven't received my winnings. I had a lot of hope in this casino due to them processing my redemption quickly a few months ago. I don't know what's going on. I emailed support several days ago and their response was they were having technical difficulties. Who has technical difficulties processing people's winnings in 2026 for almost 2 weeks? Makes no sense how they can take your money but when you win they don't want to pay. I emailed them again 2 days ago but haven't heard back. Right now I don't recommend this site to anyone as they aren't paying redemptions.

12. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Lindsey!

Thank you for sharing your concerns. We understand how disappointing it can be to experience a longer wait than expected, especially after having a positive experience previously. Please know that all redemption requests are reviewed carefully before completion.

We encourage you to contact us at help@jefebet.com
, so we can review your account and provide you with an update directly.

JefeBet Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I won on december 12 so I emailed them …

I won on december 12 so I emailed them on January 6 seeing what's going on why they didn't pay they told me having problem with there redemptions so I canceled and play more won more so now I been waiting for over 2 months to be paid by this company every time I here from some one when I ask what's going on they say they can't give me a time frame do not play this app they do not pay on time I don't know if I will ever get paid from there so I lost my money on here beware do not play this app they are not customer friendly don not pay out after you win

6. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jefebet-logo

Besvarelse fra Jefebet

¡Hola Charles,

Thank you for sharing your experience. We understand your frustration and appreciate you bringing this to our attention. We would like the opportunity to review your account and provide clearer communication regarding your pending redemption.

Please reach out to us directly at help@jefebet.com
, where our team can assist you further and address your concerns in detail.

JefeBet Support

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere