Iswanshop Anmeldelser 

119
•
TrustScore 1.5 ud af 5

1,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

ESTAFA TOTAL: Publicidad engañosa y fraude visual. ¡CUIDADO!He comprado una figura decorativa en iswan.shop por valor de 45€ basándome en su publicidad, vídeos de redes sociales e imágenes principales... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No stars would be more accurate for this online seller. A complete con that relies on the fact that a certain number of poor suckers will not bother arguing for a full refund or trying to return... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ich kann nur empfehlen, die Finger von diesem Shop zu lassen. Angepriesen wird eine hochwertige 3D Statue, welche auf dem Bild toll aussieht. Erhalten habe ich lediglich einen Druck auf einer Plastiks... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Der Shop hat durchweg schlechte Kritiken. Ich habe meine Ware erhalten, eine Rückfrage von mir wurde schnelle beantwortet. Der Status der Bestellung und der gesamte Lieferweg konnte genau... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

Skrevet af virksomheden

We have a team of professional designers to provide stylish and gorgeous personalized gifts, you can use your or your lover's name and photos to create unique and practical personalized souvenirs on special days. We help you capture those moments and keep them close to your heart. The factory's procedures are well organized to provide effective services. From the technical team right down to shipment agents that process check out of packages, we offer fast, professional and timely delivery as these aspects are major priorities required to meet all of our customers.


Kontaktoplysninger

1,3

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

119 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 62 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

1,3

Alle anmeldelser

(119)

33 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disappointed

Very disappointed - I won't use again. Bought a sheet metal clock, it turned-up bent. Told to bend it back into shape myself! The metal just bends back into its mis-shape. From the supplier:

"So Sorry it seems that there is no problem. You just need to use a heavy object to press the clock face for a period of time and it will recover. The metal material does not affect the use."

1. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Dear Customer: We are very sorry for the inconvenience. We are very concerned about the product problem you mentioned. We have contacted the factory to check your order and the photos you provided. There is no problem with the product you received. It is in normal condition and can be used normally. If you have any other questions, please contact the after-sales customer service email: iswanshopofficial@gmail.com. Wish you a good day!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Halten sich nicht an Liefertermine

Halten sich nicht an die Lieferbediengungen. Man zahlt Expressversand, kommt aber später an als der Normalversand.

17. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Sehr geehrter Kunde, wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Das von Ihnen angesprochene Logistikproblem bereitet uns große Sorgen. Die Verzögerung kann durch Wetterbedingungen oder unvorhergesehene Faktoren während des Transports verursacht werden. Bitte teilen Sie uns Ihre Bestellnummer mit, damit wir das Problem umgehend für Sie lösen können. Die E-Mail-Adresse unseres Kundendienstes lautet: iswanshopofficial@gmail.com. Wir freuen uns auf Ihre Antwort. Schönen Tag!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

SCAM COMPANY - DO NOT USE

This company is running a scam. They advertise luxury high quality items on their website at premium prices and send out the most cheap and tacky items they can find. They then refuse you a refund when you are not happy with the products.

I showed my family the image of what I thought I would be receiving and then showed them what I had actually received. They all laughed their head off and were shocked at how much I had paid.

Unless you like to be ripped off and disappointed I would avoid this company at all costs.

23. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Dear Customer:
We are very sorry for the inconvenience. We are very concerned about the product problem you mentioned. Once we receive the after-sales email, our customer service staff will further handle it. For any dissatisfaction with the product, we will handle it according to the existing website policy. We will arrange a replacement or refund. You can provide us with your order number. The after-sales customer service email is: iswanshopofficial@gmail.com. Looking forward to your reply. Have a nice day!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Plaque métallique anniversaire

J ai reçu ma commande aujourd'hui 28 mars passee le 15....je suis super contente, j ai fait faire 1 plaque métallique personnalisée pour les 50 ans de mariage de mes parents...cest super beau ...merci encore et j ai trouvé livraison rapide sachant que c'est au royaume uni

28. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Merci d'avoir pris le temps de nous donner votre avis positif ! Nous sommes ravis que votre expérience avec nous ait été agréable. Vos suggestions nous motivent à nous améliorer continuellement et à vous offrir de meilleurs services. Merci d'avoir apprécié notre produit et au plaisir de vous servir à nouveau !

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT ORDER

DO NOT ORDER. THEY ARE SCAMMERS. I had back surgery in Novermber of 2024. I had been at home recovering when on December 17,2024 I got a knock at my door and was informed that my daughter had passed away.After paying for her cremation and her service, It pretty much took all I had in savings.My daughter was a beautiful person, with such a loving soul so with what little money I had left, I wanted an Urn to put her ashes in. I decided on an urn for her through Iswanashop. I wanted something I could see her face everyday and remind me how beautiful she truly was. I decided to order a glass piece that I could have her picture etched in.The glass piece a had a spot to place some of my daughters ashes in. I paid $179 in total and that included to receive the Urn in 2-3 days. When I finally received the Urn the package they shipped it in was a joke. Upon opening the package. I found her Urn was broke.I was so upset.I contacted Iswanashop and asked for a refund. They offered to replace it and reinforce the packaging. I agreed. I was just so desperate to have my daughter home with me. So I waited for the next piece to come. When it FINALLY came. It was in the same exact packaging they had sent the first broken Urn in. I didn’t even have to open it to know it was broken. The glass was poking right though the packaging. I instantly started video recording me carefully opening the package. Yup completely busted. I contacted the shop and asked for a refund, they again offered to remake another. I replyed absolutely not. I want a refund.I would go with another company.I had waited long enough for my daughter’s ashes to go in something. Iswanashop then sent a reply if I’m not willing to accept a new product would I accept a 50% refund so they didn’t have to eat the cost of materials and shipping. I said I would not accept 50% refund,there poor packaging is not my problem. I didn’t pay for broken pieces. I paid for good condition product. After a couple days go bye, I messaged them again asking about my refund they then offered a 60% refund. I again declined. I told them I had paid full price for her Urn to be in great condition. I didn’t pay for a broken product. I wanted a full refund. They have continued to refuse to give me a refund. I then googled Iswanashop and found Trustpilot and seen so many negative reviews. It seems I’m not the only one who Iswanashop has tried to screw over. I decided to write a review on my experience with Iswanashop. I can say I will not accept anything but a full refund.I will continue writing the company everyday till I get it. I will contact whatever agency I have to, eventually enough complaints they will get there website shut down.They can reply to this review and tell me to contact them like they have with everyone on this site. Even though I have continuously asked them for a refund.Let me just say again Iswanashop I want my full refund. I don’t want another piece and I don’t want another product in exchange. I want a full refund.How dare you try and screw me out of money that was meant to be for my daughters ashes. I’m already going through the tragic loss of my daughter and your company is will not refund me.Iswanashop has never met someone like me. I will continue in my efforts to get my money back. I will post on TikTok, Facebook, etc. If I have too.
IM DATING this on behalf of the shops reply after reading my review.They have again asked to send a new Urn. It’s been 38 messages with this compony again I declined.Your Website clearly states that if the product comes damaged you will replace or REFUND my money. I will not wait for the 3rd broken piece.
Update again!!After Iswanashop seen this negative review they contacted me and told me that if I took down my negative review then they would offer me a refund. So they are blackmailing me saying that I will never get my money back unless I take the review down. I did reply you give me my money back then I will take the review down.They then replied they started a return but will issue the refund only when I take the review down. I refused!!! So to all who reads this I am giving my honest experience. I wish trustpilot had an option to add photos. I would post pictures of the 2 broken pieces I have received, along with all the messages I have received from this company so people know how this company scams people.
Update: I message iwanashop and ask for a refund. Here is their reply.Hello, Sorry we have applied for a full refund for you. Once our system recognizes that your negative review has been deleted, the refund will be returned to you immediately.
UPDATE: Iswanashop again replyed after AGIAN asking for a refund.Thank you for your understanding. If you have not received the refund, it means that the system has not yet successfully recognized that you have deleted the negative review.
UPDATE: I didnt give up. Stand your ground. I got my refund

16. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Dear customer,
We are very sorry for the inconvenience. Regarding your damaged product, we have refunded you the full amount through PayPal on February 13. You can check your account directly. If you have any other questions or comments, our customer service team will contact you again for answers. We will definitely solve the problem for you and give you a satisfactory answer! Our after-sales email: iswanshopofficial@gmail.com Looking forward to hearing from you. Have a nice day!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Colis reçus au bout d' un mois arrivé…

Colis reçus au bout d' un mois arrivé le 27 décembre ,ne correspond pas à l article commande ,j ai commandé une horloge avec photos ,la photo centrale n est pas c elle que j ai choisi et qualité très bas de gamme ,une photo est abîmé pour le prix très déçu je ne recommande pas du tous

27. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Cher client, nous nous excusons pour la gêne occasionnée. Tous les malentendus proviennent d’une mauvaise communication. Nous traitons toujours chaque client avec une attitude sincère. Si vous rencontrez des questions ou des commentaires lors du processus d'achat, notre service client vous recontactera pour y répondre. Nous allons certainement résoudre le problème correctement pour vous et vous donner une réponse satisfaisante. Notre e-mail après-vente : iswanshopofficial@gmail.com Nous sommes impatients de vous entendre. Passe une bonne journée!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Commande passer depuis 2 mois et…

Commande passer depuis 2 mois et toujours aucun produit envoyer !! Période de noël ou non il faut avoir du professionnalisme et je trouve ça inadmissible ! Je déconseille fortement

18. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Cher client, nous nous excusons pour la gêne occasionnée. Tous les malentendus proviennent d’une mauvaise communication. Nous traitons toujours chaque client avec une attitude sincère. Si vous rencontrez des questions ou des commentaires lors du processus d'achat, notre service client vous recontactera pour y répondre. Nous allons certainement résoudre le problème correctement pour vous et vous donner une réponse satisfaisante. Notre e-mail après-vente : iswanshopofficial@gmail.com Nous sommes impatients de vous entendre. Passe une bonne journée!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Schlecht!

Verspricht dass Ware in 4-7 Tagen da sein sollte, es dauerte 4 Wochen. Qualität massiv schlecht, Foto wurde viel kleiner Gedruckt als auf der Homepage ersichtlich. Eine Fernbedienung fehlte (für ein Fotowecker).
Email Adressen stimmen nicht, sind unbekannt, Kontakt war nur über paypal möglich, dort zum Glück schnelle Antwort-der einzig positive Punkt am Ganzen! Nicht empfehlenswert.

28. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Sehr geehrter Kunde, wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Alle Missverständnisse entstehen durch Fehlkommunikation. Wir behandeln jeden Kunden stets mit einer aufrichtigen Haltung. Wenn Sie während des Kaufvorgangs auf Fragen oder Anmerkungen stoßen, wird sich unser Kundendienst erneut mit Ihnen in Verbindung setzen, um diese zu beantworten. Wir werden das Problem auf jeden Fall ordnungsgemäß für Sie lösen und Ihnen eine zufriedenstellende Antwort geben! Unsere After-Sales-E-Mail: iswanshopofficial@gmail.com Wir freuen uns darauf, von Ihnen zu hören. Einen schönen Tag noch!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Disgusting service - don't get fooled

Disgusted with the service this company offers. I have initially paid over £70 for a Personalized 3D Photo Crystal. First of all, don't fall for the advertised images, the finished product looks nothing like what they are advertising. When challenged the first time they said they will redo the product and send to me if I pay the transportation fee £10, I agreed. Surprise, same product came back. When chalenged and asked them to arrange collection for their products and give me refund they refused and kept on sending me the same email over and over again arguing that there is nothing wrong with the product. Someone should really shut down their website.

16. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Dear customer,
we apologize for the inconvenience. We have remade a new one for you for free and sent it out. All products are made according to the pictures of your order. We have confirmed that there is no problem and all are made according to the pictures of your order. If you encounter any questions or comments during the purchase process, our customer service team will contact you again for answers. We will definitely handle it properly for you and give you a satisfactory answer! Our after-sales email: iswanshopofficial@gmail.com Looking forward to hearing from you. Have a nice day!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Customer care and follow up was…

Customer care and follow up was excellent

4. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Thank you for taking the time to give us your positive feedback! We are glad to hear that you had a pleasant experience with us. Your suggestion is our motivation to continuously improve and provide better services. Thank you for liking our product and we look forward to serving you again soon!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

this webpage has the same address as…

this webpage has the same address as JUUVIE.com
Be careful when you buy, they don´t accept to make a refund even when they send you the wrong item.
please look for this address
Room 605,No.10, Jinzhou North Road, Cangshan District, Fuzhou, Fujian, China
I asked for a customized tiem and they send me whatever they had at hand

It was not a misunderstanding it was a customized item, I asked for a specific date of a moon phase and it did not matched at all... It was not even close.

11. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Thank you for your feedback and we apologize for any inconvenience this issue may have caused you. We always strive to meet our customers' expectations and we are sorry that your experience did not reflect this.

It appears that there was a misunderstanding regarding your order. Could you please contact us directly via email so that we can investigate further and find an appropriate solution? We take all feedback seriously and will work hard to ensure this does not happen again.

Thank you for your patience and understanding.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

If I could leave a minus star I would, please don't buy from this company, they falsified their time scales, failure to even complete the order and then when they did send the order it was smashed to pieces

31. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

We are deeply sorry to hear about your experience and apologize for the distress and inconvenience this has caused. This is definitely not the standard we strive for and we sincerely apologize for not being able to complete your order and ensure that the goods arrived in good condition.

We understand how frustrating this must have been for you and we want to take full responsibility for what happened. We are committed to resolving this for you as quickly as possible. Please contact us directly via your email and we will be happy to provide a replacement based on your preference

Your feedback is invaluable to us and we will take immediate steps to ensure this does not happen again. We sincerely hope to have the opportunity to restore your confidence in our service.

Thank you for your patience and understanding.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ces gars sont de gros arnaqueurs

Ces gars sont de gros arnaqueurs. Les produits sont de piètre qualité. Inutile de faire une commande à cette boîte. J'ai commandé un produit qui a été mal conçu et fabriqué avec une désinvolture sans pareille. J'ai contacté la boîte pour m'en plaindre ils m'ont dit que le produit est bien fait et que si je ne suis pas satisfait ils me remboursent 5% sur une commande de 105€. Franchement on devrait déposer une plainte à l'endroit de cette boîte. Des arnaqueurs

23. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Cher client
Nous nous excusons pour la gêne occasionnée. Tous les malentendus proviennent d’une mauvaise communication. Nous traitons toujours chaque client avec une attitude sincère. Si vous rencontrez des questions ou des commentaires pendant le processus d'achat, notre service client vous contactera à nouveau pour y répondre. Nous allons certainement le gérer correctement pour vous et vous donner une réponse satisfaisante ! Notre email après-vente: iswanshopofficial@gmail.com
Hâte d'avoir de vos nouvelles
Passe une bonne journée!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Produit commandé pour noël toujours "en…

Produit commandé pour noël toujours "en cours de production" (soi disant), nous sommes au mois de juin... aucune réponse à mes mails, grosse arnaque. 60 euros de perdus !

22. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Please do not hesitate to reach out to me directly at [your email address], and I will personally take full responsibility for resolving this matter. It’s very important to me that we do everything in our power to find the best solution for you and make things right.

I deeply appreciate your patience, and I truly hope for the chance to correct this situation and restore your trust in us.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

mon expérience personnelle et positive avec ce site.

La livraison est dans les temps qu'ils ont annoncé, le produit est bien. Conforme à ce que j'avais commandé. Le seul point à relever serait que on a pas d'aperçu du produit personnalisé avant de commander. Mais le résultat correspond à ce que je voulais. Malgré tous les avis très négatif mon expérience personnelle et positive avec ce site.

26. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Merci d'avoir pris le temps de nous donner votre avis positif ! Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez eu une expérience agréable avec nous. Votre suggestion est notre motivation pour nous améliorer continuellement et fournir de meilleurs services. Merci d'avoir aimé notre produit et nous avons hâte de vous servir à nouveau bientôt !

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Livraison urgente non respectée

J'ai payé 22€ supplémentaires sur un produit déjà cher (sûrement trop cher pour la qualité) pour que la livraison se fasse entre 2 et 5 jours. Ce délais est dépassé (colis expédié le 03/05!) et toujours pas de colis! J'ai envoyé un email pour me faire rembourser des 22€ et ils font la sourde oreille. Grosse arnaque!

12. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

Nous sommes vraiment désolés, cher ami, que le service express de mauvaise qualité ne vous ait pas satisfait. Notre service client a suivi les informations logistiques pour vous. Vous pouvez contacter notre service client la prochaine fois et choisir un meilleur service express local pour vous. Je vous souhaite une vie heureuse.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Complete joke

Complete joke, I asked if I could leave a review on their website and why they have no reviews to read. They said we so sorry sir can’t do review with us maybe leave comment on YouTube. What is that huge red flag. 110 dollars for something that wasn’t even good enough to give as a gift, I kept it. The 3D glass piece of my brothers late dog was so tiny and you could only see the image about 2 hours a day when the daylight hit it. If someone isn’t happy you refund them, which they would not.

10. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Iswanshop-logo

Besvarelse fra Iswanshop

We apologize for any inconvenience this may cause. Customer service is of the utmost importance to us and we have heard your feedback about our products. Your feedback will be shared with our team for timely action. In order to help you better, please provide your order number so that we can check the product details and analyze the problem. Rest assured, we are committed to improving and ensuring your satisfaction. Thank you for bringing this to our attention.attention.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Another scam website based in China

Another scam website based in China. withgifts.com andnever.com colorfulswan.com customman.store kespire.com, the list goes on and on. These people steal other people photos and make the cheapest knock-offs.

21. december 2023
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere