Banner for hoppa

hoppa Anmeldelser 

86.837
•
TrustScore 4 ud af 5

4,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Bookede igennem SAS en taxa t/r til 6 personer, mellem Arlanda og et hotel i Stockholm. betalte 1870,96 DKK Jeg kan se at chaufføren på tur fra lufthavn indstiller taxameter til 1000 SEK Og på... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har brugt Hoppa mange gange og er aldrig blevet skuffet. De overholder tiden i 90% af tilfældet, en sjælden gang må man vente 15 min i lufthavnen (kun Antalya) Har aldrig oplevet, at føren kører som... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Vi havde booked for første gang og var lidt spændte da vi skulle fra lufthavn i Alicante kl 01.00 om natten og hentes igen ugen efter i Benidom kl.04.00 . Alt klappede helt fantastisk så kan rolig an... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

hurtigste levering jeg nogensinde har oplevet. Bestilte i går midnat og fik dem leveret i dag kl 13. Returneringseddel kommer med så returnering er nemt. bestiller en str mindre.

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Prissammenligningsside
  2. Lufthavnsbus
  3. Minibus-taxifirma
  4. Taxibureau
  5. Transportservice

Skrevet af virksomheden

hoppa is a global mobility platform for airport transfers, airport taxis, ride-hailing, private holiday transfers, ski transfers and airport shuttles — empowering 40 million+ customers with seamless, door-to-door ground transportation across 182+ countries and 2,600+ airports and resorts. In one place, customers can instantly compare and book pre-booked airport transfers, fixed-price airport taxis and ride-hailing services, with real-time access to the best fares and optimal routes for every journey and every budget. Our network of 70,000+ vetted local fleet providers delivers reliable, fixed-price travel worldwide — from affordable transfers to professional meet-and-greet services. We believe transparency is essential to building trust. That’s why every customer who books with hoppa is invited to leave a review — regardless of their experience. We do not selectively invite customers based on positive journeys, and we never offer incentives in exchange for reviews. All feedback is verified, helping to ensure our Trustpilot score accurately reflects real customer experiences. When something doesn’t go as planned, we take it seriously. Negative reviews are logged and investigated with the relevant local provider, and we aim to resolve all cases within a maximum of 14 days, depending on supplier response times. If you need further support or would like to raise a query directly, please visit our customer support portal: https://talktous.hoppa.com/en/support/home

Why millions choose hoppa

Skrevet af virksomheden

Thousands of routes, one easy platform
Access a range of transport options across 182+ countries and 2,600+ airports and resorts.
Search, compare and book. Effortlessly.
Plan less, explore more. Choose from 70,000+ trusted local partners.
Millions trust hoppa
Join 40M+ travellers who book smarter, faster, and easier.
Ride now or later
Choose pre-booking or ride-hailing. You're in control in 20,000+ cities.

Kontaktoplysninger

  • 2nd Floor, Steward House, Commercial Way, GU21 6EN, Woking, Storbritannien

  • www.hoppa.com
Promotion box for hoppa

Search, compare & book

Pre-book or ride on-demand from 70,000+ providers worldwide

4,1

God

TrustScore 4 ud af 5

87 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,1

Alle anmeldelser

(86.837)

4.317 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Lad være med at bruge AI til svare på…

Lad være med at bruge AI til svare på alle mails

25. september 2026
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Tak for din besked, og vi beklager oprigtigt, at du har fået indtryk af, at vores svar har virket automatiske eller upersonlige. Det er bestemt ikke vores hensigt.

Vi forstår din frustration, og vi vil gerne forsikre dig om, at vi tager din henvendelse alvorligt og behandler den personligt. Vi vil fremover sørge for, at vores kommunikation føles mere menneskelig og skræddersyet til din situation.

Vi undskylder for den ulejlighed, det har medført, og vi sætter pris på din tålmodighed.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Blev ikke hentet ved afrejse og vi…

Blev ikke hentet ved afrejse og vi havde betalt på forhånd. Prøvede flere gange at ringe til chaufføren. Både mig selv og efterfølgende af hotellets reception. Tager aldrig det selskab igen. Og så var der for øvrigt dyrere end den taxi vi endte med at benytte

26. august 2026
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Good day
Thank you for reaching out to us
Could you please share your booking reference with us? We'll help you check the ride details and conduct an investigation
Have a wonderful day.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg kontaktede Hoppa vedrørende en…

Jeg kontaktede Hoppa vedrørende en booking af en lufthavnstransport, fordi jeg aldrig modtog den bekræftelses-sms, jeg skulle bruge. Da jeg ringede til kundeservice for at få hjælp, fik jeg at vide, at det var mit eget problem, hvorefter medarbejderen lagde på. Det var en meget skuffende oplevelse, og jeg oplevede kundeservicen som uprofessionel.

4. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear Guest,
We are truly sorry to hear that you had an unsatisfactory experience with your transfer. We fully understand your frustration and genuinely appreciate you taking the time to share your concerns with us.
To help us look into this matter thoroughly and take appropriate action, could we kindly ask you to provide us with more details regarding your complaint—such as your Ride ID or booking reference? This will allow us to investigate the issue more effectively.
We greatly value your feedback and thank you for your cooperation and understanding.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Manglende refund

Jeg havde booket en transfer fra NYC til EWR og betalt ekstra for muligheden for 'free cancellation'. Jeg måtte aflyse turen, da byen blev ramt af den største snestorm i 10 år, mit fly blev aflyst og al udkørsel blev forbudt. Pt. har jeg brugt 4 dage på at forsøge at få mine penge retur, men bliver hele tiden henvist til en ny mail adresse, hvis jeg overhovedet er heldig at få et svar. Helt uacceptabel kundeservice og man får tanken at de gør det så besværligt, at få en refusion, at man til sidst bare giver op.

23. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear Customer,

Thank you for your message. I am truly sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration caused by our refund process.

I completely understand your situation—having your flight canceled due to a major snowstorm and then spending days trying to get a refund is unacceptable. Being redirected to multiple email addresses with little to no response is not the service you deserve.

Warm regards,
Customer Service Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ekstremt ringe booking system og uduelig kundeservice

Forsøgte d. 9/2 at booke transfer igennem linket i min SAS flybillet booking. Fik tilbagemelding "bookingen er ikke gået igennem". De har alligevel først reserveret og nu i dag d. 10/2 trukket 498,75DKK på min konto.
Da jeg forsøgte at kontakte virksomheden, fik jeg blot et automatisk svar igen om, at jeg skulle tjekke min spamfolder for booking bekræftelse - selvom jeg tydeligt angav, at der var kommet et vindue op som sagde at booking ikke var gået igennem.

9. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear Customer,

Thank you for reaching out to us, and we sincerely apologize for the confusion and inconvenience you have experienced.

To quickly resolve this and confirm your transfer details, we recommend contacting our customer service team directly through one of the following channels:

Phone: 0044 1483 802408

Live Chat: Available on our website or app

WhatsApp: 0044 1373 489007

Our team is available to assist you in verifying your booking and ensuring everything is properly arranged for your travel.

We appreciate your patience and look forward to helping you

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

UHÆDERLIGT FIRMA - TRÆKKER PENGE UDEN AT LAVE RESERVATION

Forsøgte d. 9/2 at booke transfer igennem linket i min SAS flybillet booking. Fik tilbagemelding "bookingen er ikke gået igennem". De har alligevel først reserveret og nu i dag d. 10/2 trukket 498,75 på min konto.
Jeg har forsøgt at finde kontakt info - men fik blot mail svar, om at de ville undersøge sagen.
Siden det svar har de så valgt at trække pengene

9. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear Customer,

Thank you for reaching out to us, and we sincerely apologize for the confusion and inconvenience you have experienced.

To quickly resolve this and confirm your transfer details, we recommend contacting our customer service team directly through one of the following channels:

Phone: 0044 1483 802408

Live Chat: Available on our website or app

WhatsApp: 0044 1373 489007

Our team is available to assist you in verifying your booking and ensuring everything is properly arranged for your travel.

We appreciate your patience and look forward to helping you

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Bookede igennem SAS og betalte alt for meget

Bookede igennem SAS en taxa t/r til 6 personer, mellem Arlanda og et hotel i Stockholm.
betalte 1870,96 DKK

Jeg kan se at chaufføren på tur fra lufthavn indstiller taxameter til 1000 SEK
Og på retur indstilles taxameter til 750 SEK
Total = 1750 SEK, der omregnet til dagskurs giver 1185 DKKog har dermed betalt ca 685 kr for meget ved at booke taxa.

24. november 2025
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear Customer,

Thank you for your email and for sharing your concerns regarding the pricing of your recent transfers.

We would like to clarify that the service you booked through us is a private transfer service, which differs from standard taxi services. While taxis charge based on a meter or fixed rates for individual trips, our private transfers include pre-arranged, door-to-door service with a dedicated vehicle and driver, ensuring convenience, reliability, and a fixed price agreed upon in advance.

The amount you paid covers the full cost of this specialized private transfer service, which may differ from metered taxi fares.

We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to provide you with a seamless travel experience in the future.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Skuffende og frustrerende oplevelse

Skuffende og frustrerende oplevelse – vi bruger ikke Hoppa igen
Vi har tidligere benyttet Hoppa et par gange uden de store problemer, men efter vores seneste oplevelse må vi desværre konkludere, at de ikke leverer den service, man betaler for – og at man som kunde står meget alene, når noget går galt.
Vores seneste rejse gik til Venedig, hvor vi havde booket transport gennem Hoppa. Den løsning, vi fik, viste sig at være direkte misvisende – noget firmaet selv erkendte, men som de blot kunne beklage uden at tilbyde nogen reel kompensation eller løsning. Det føltes som om, de tog afstand fra ansvaret, selvom det var deres platform og deres produkt, vi havde købt.
Jeg vil ikke gå i detaljer med hele forløbet, men det var præget af dårlig kommunikation, manglende information og en følelse af at blive kastet rundt mellem forskellige aktører uden nogen, der tog ansvar. Det er ikke det, man forventer, når man betaler for en tryg og nem transportløsning.
Det, der gjorde oplevelsen endnu mere frustrerende, var deres kundeservice. Det er tydeligt, at man får automatiserede AI-svar, som ikke forholder sig til det, man faktisk skriver. Da vi skrev, at vi ikke ønskede at benytte dem igen, fik vi et svar tilbage i stil med: "Vi ser frem til at betjene jer igen." Det er både provokerende og respektløst i situationen.
Vi kan derfor kun anbefale, at man undersøger andre muligheder, hvis man har brug for transport i udlandet. Der findes heldigvis mange alternativer – og vi kommer i hvert fald ikke til at bruge Hoppa igen.
Én stjerne herfra – og det er kun fordi man ikke kan give nul.
Kan ikke forstå hvorfor SAS samarbejder med dette firma.
Ønsker ikke noget feedback fra jer hos Hoppa, da jeg har hørt rigeligt - ønsker blot at advare andre.

14. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Kære gæst,
Vi er kede af at høre, at du havde en ubehagelig oplevelse med denne transfer. Dog forklarer chaufføren, at når vandtaxien er baseret i Venedig, kan folk ikke komme til deres destination via de små kanaler. Båden sidder fast i mudderet og kan ikke bevæge sig. Desværre må de tage denne situation i betragtning i Venedig.
Tak.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har ellers været glad for Hoppa ...

Har ellers været glad for Hoppa som vi har brugt mange gange på forskellige destinationer. Senest var vi i Lissabon og havde bestilt transport til / fra lufthavnen og hotellet.
Da vi skulle fra hotellet til lufthavnen kom vores transport ikke som aftalt og betalt for og vi måtte skaffe 3 taxi til lufthavnen i hast for at nå vores fly.
I den efterfølgende reklamation henviser Hoppa til Taxi selskabet som påstår de var på stedet til tiden - 10 ventende personer som ikke har set vores transport i en meget smal gade ! - det lyde ikke sandsynligt, og hvorfor samlede de os så ikke på når de var der ?
Vi har altså betalt for 2 store biler retur til lufthavnen - en service vi ikke fik, derudover måtte vi betale for taxi til lufthavnen.
Hoppa's passive holdning til en reklamation er ikke acceptabel - vi har betalt for en service som ikke blev leveret og oplever desuden at man ikke bliver taget alvorlig i en reklamationssag.
Vi vil ikke anvende Hoppa igen og kan ikke anbefale det til andre.

30. september 2025
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear guest
sorry to hear you had unhappy experience on this transfer,we have received a complaint regarding this transfer,we have investigated it and driver informed us it was a customer no show, also provided arrival GPS and call logs to defend
thank you

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Advarsel

Advarsel. Brug ikke hoppa!

Jeg ville ønske jeg havde læst de, desværre, mange andre dårlige anmeldelser, som er skrevet herinde.

Heldigvis fik jeg annulleret min transfer og bestilt ved et andet firma, men pengene får man ikke tilbage selv om man annullerer før de 48 timer.
Vær opmærksom på dette! Pengene bliver stadig trukket selv om aftalen er annulleret. Og du skal have et bevis på at du ikke kunne bruge transferen alligevel, hvis du skal gøre dig forhåbninger om at få penge retur (fx en dødsattest på et nært familiemedlem).

Problemet i mit tilfælde var at kommunikationen simpelthen var for langsom og besværlig. Jeg ville bare være sikker på om der var barnestol til rådighed til vores 2-årige barn, fordi vi igennem bookingen (via sas) havde oplyst alderen på børn, men de svarede at jeg ville modtage et betalingslink så jeg kunne betale ekstra for dette. Jeg modtog intet og jeg er faktisk glad for jeg ikke fik betalt endnu flere penge til sådan et lusket foretagende, men at jeg valgte at annullere.

Jeg kommer til at oplyse SAS om min oplevelse, så de kan genoverveje deres samarbejde med hoppa.

25. september 2025
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear Customer,

Thank you for your inquiry regarding the cancellation fee.

We would like to clarify that the full cancellation fee was applied because you had purchased Refund Protection (RP) for your booking. In such cases, any eligible refund should be claimed directly through the RP provider.

If you have already filed a claim with the RP provider and have not received your refund, please contact us at qa@hoppa.com for further assistance. We will be glad to review your case and process any applicable refund,, as needed.

Should you have any additional questions, please feel free to reach out.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Virkelig dårlig oplevelse

Virkelig dårlig oplevelse
For 2 uger siden bestilte jeg en transfer
Pengene er trukket, men har ingen mail/booking bekræftelse fået
Har skrevet flere gange skrevet til firmaet, og får bare atvide at min sag er sendt videre??
virker som om det er Al svar?
Ender med pengene bare er gået tabt

10. august 2025
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Good day,
Thanks for your reply
We have found your booking detail
The reference number is M1822287
At 2025-10-08 8:00
If you need more booking detail
Please contact our customer service via
WhatsApp
0044 1373 489007
Pickup times
0044 1483 802408
Have a wonderful trip ahead

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Havde givet 0 stjerner

Havde givet 0 stjerner, hvis jeg kunne.
Køber en transfer som skal hente mig fra antalya lufthavn også køre os ind til alanya, hvor hotellet ligger.
Transferen er ikke til at finde i lufthavnen. Jeg spørger alle busser/transfers i lufthavnen, men ingen kender til dette. Ender med at ringe til dem 2-3 gange, hvor de siger jeg skal stille mig hen til desk 25, hvorefter der ville komme en og hjælpe mig 5 minutter efter. Venter i 2 timer, og klokken ender med at blive 00, så vi er til sidst nødt til ag tage en taxa til 130€, udover det vi allerede havde betalt for transfer. De vil derefter ikke svare længere, eller hjælpe med dette problem/tilbagebetale. Virkelig ringe!

22. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear Yasmin,

We would like to apologize about your experience in advance, and ask, that if you haven’t already, to please send us your feedback at https://hoppahelp.zendesk.com.

This would allow us the opportunity to investigate, and send you more detailed feedback.

Thank you,
Your hoppa team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pas på med Hoppa – pengene hopper væk!

Bestilte en transfer fra Split lufthavn – nemt og hurtigt… troede jeg! En systemfejl gjorde, at en 1,5 times kørsel kostede 250 kr. i stedet for 250 pund (!). Fair nok – jeg annullerede straks og bookede igen, så der ikke opstod kaos. Men så begyndte det virkelige eventyr...

De 250 kr.? Dem har jeg hverken set som penge eller kreditter. De er forsvundet som dug for solen – og ikke engang Sherlock kunne finde dem i systemet. Og da jeg senere måtte aflyse den nye booking som endda var via SAS (den til korrekt pris), skete præcis det samme: ingen penge retur, ingen kreditter.

Kundeservice? De svarer pænt, at de "undersøger it-problemer". Men du kan hverken ringe, chatte eller råbe dem op. Man føler sig lidt som en turist i et tomt informationscenter.

Så medmindre du nyder mysterier uden løsning– og har råd til at donere penge til cyberspace – så find et selskab med ægte kundeservice og refunderinger, der faktisk virker.

8. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear Nis Bank Lorenzen,

We would like to apologize about your experience in advance, and ask, that if you haven’t already, to please send us your feedback at https://hoppahelp.zendesk.com.

This would allow us the opportunity to investigate, and send you more detailed feedback.

Thank you,
Your hoppa team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kan desværre ikke anbefale Hoppa længere

Hoppa misligholder aftaler og kan ikke kontaktes

Vi havde bestilt en afhenting hos jer, havde havde forud betalt taxi transfer fra lufthavn til hotel og retur. Da jeg ikke som lovet modtog nærmere oplysninger om afhentning i lufthavn kontaktede jeg Hoppa 2 gange men der var der ingen taxi, og jeg kontaktede Hoppa Emergency Call center. De forsøgte at hjælpe, men intet skete, og derefter tog de ikke telefonen for yderligere hjælp. Vi måtte selv finde og betale taxi fra lufthavnen. Inden hjemrejsen skrev vi til Hoppa flere gange for bekræftelse af taxi, men fik aldrig bekræftet dette eftermiddagen før. Vi har 2 gange anmodet Hoppa økonomiafdeling om betaling af taxi på hjemrejsen, men selv om de lover svar inden for 24 timer har vi i 4 tilfælde stadig intet hørt, så vi får ingen penge retur. Vi må konstatere, at Hoppa er svær at træffe hvis de i det hele taget gør dette. Vi har før været glade for at bruge Hoppa men vil ikke længere anvende Hoppa til transfer og kan ikke anbefale Hoppa til andre.

21. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear Per,

We would like to apologize about your experience in advance, and ask, that if you haven’t already, to please send us your feedback at https://hoppahelp.zendesk.com.

This would allow us the opportunity to investigate, and send you more detailed feedback.

Thank you,
Your hoppa team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hoppa sender bare et autosvar

Hoppa sender bare et autosvar, man får det samme ubrugelige svar. En ansat har booket for os og vi betalte med det samme. M1815240 findes ikke under vores konto, har fået besked om at annullere og rebooke, men kan jo ikke annullere, når den ikke findes på Min Side??? Ingen vil åbentbart hjælpe.!!!!!

11. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear Gunnar Jepsen,

We would like to apologize about your experience in advance, and ask, that if you haven’t already, to please send us your feedback at https://hoppahelp.zendesk.com.

This would allow us the opportunity to investigate, and send you more detailed feedback.

Thank you,
Your hoppa team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hoppa misligholder aftaler og kan vanskeligt kontaktes

Jeg havde forud betalt taxitransfer fra Budapest lufthavn til hotel og retur. Da jeg ikke som lovet modtog nærmere oplysninger om afhentning i lufthavn ugen op til rejsen kontaktede jeg Hoppa 2 gange, og de henviste til taxi-selskabet, som ville give besked, hvilket ikke skete. Ved ankomst i lufthavnen var der ingen taxi, og jeg kontaktede Hoppa Emergency Call center. De forsøgte at hjælpe, men intet skete, og derefter tog de ikke telefonen for yderligere hjælp. Vi måtte selv finde og betale taxi fra lufthavnen. Inden hjemrejsen skrev vi til Hoppa flere gange for bekræftelse af taxi, men fik først bekræftet dette eftermiddagen før. Vi har 2 gange anmodet Hoppa økonomiafdeling om betaling af taxi på hjemrejsen, men selv om de lover svar inden for 24 timer har vi i 2 uger intet hørt, så vi får ingen penge retur. Vi må konstatere, at Hoppa er svær at træffe og er meget langsomme til at svare på henvendelser, hvis de i det hele taget gør dette. Vi vil ikke længere anvende Hoppa til transfer og kan ikke anbefale Hoppa til andre.

6. april 2025
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear Jan,

We would like to apologize about your experience in advance, and ask, that if you haven’t already, to please send us your feedback at https://hoppahelp.zendesk.com.

This would allow us the opportunity to investigate, and send you more detailed feedback.

Thank you,
Your hoppa team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Endelig fik jeg tilbagebetalt for dobbelt betaling

Havde betalt 2 gange for Transfer Las Palmas airport/Playa del Ingles. Efter 15 - FEMTEN - mails lykkedes det mig at få tilbagebetalt beløbet for den ene betaling. Burde ikke være nødvendig når Hoppa siger at kredit note er knyttet til mail og den vil blive brugt som betaling ved efterfølgende ny ordre.

18. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
hoppa-logo

Besvarelse fra hoppa

Dear Allis Dierkes,

We would like to apologize about your experience in advance, and ask, that if you haven’t already, to please send us your feedback at https://hoppahelp.zendesk.com.

This would allow us the opportunity to investigate, and send you more detailed feedback.

Thank you,
Your hoppa team.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere