Fikk ikke varene, får ikke tak i kundeservice, rett og slett svindel. Selv om websiden har norsk (.no) domene, så er det et kinesisk foretak. Jeg ble kvitt nesten 2000, på denne «butikken». Styr unna,... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Jeg har bestilt fra HobbyHund som eies av Canine Technologies AS. Jeg vet hvem du er. Det er bare å søke på proff.no og ser navnet ditt. Nå er det bare å google litt på LinkedIn, FB, Instagram.... Se mere
Etter 2 uker har jeg fortsatt ikke mottatt varen. Når jeg sender mail, så stiller de bare spørsmål tilbake. Når jeg svarer, så har de et nytt spørsmål og leser ikke tidligere mails (som ligger i korre... Se mere
Jeg bestilte varer og betalte 8.10, varer sendes hver dag fra Østlandet, står det. Jeg bor Halden, skulle tro at det gikk under Østlandet. Jeg etterspurte de 21.okt. fikk beskjed 22.okt. at de kom før... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
HobbyHund.no er en norsk nettbutikk med et spesialisert tilbud for de husholdninger med hund. Vårt oppdrag er tilby hundefamilier et bredt utvalg av kvalitet og nytteverdi med en visjon om å bidra til et rikere hundeliv.
Kontaktoplysninger
Karvesvingen 5, 0579, Oslo, Norge
- support@hobbyhund.no
- hobbyhund.no
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Går ikke an å gi null i stjerne
Går ikke an å gi null i stjerne. Synd! Kan bare bekrefte det alle andre sier! Svindel! Betaler men får ikke varene våre.
Har bestilt 18.11 og ingen…
Har bestilt 18.11 og ingen kommunikasjon mulig.
Fant at eier av domene er hobbyhund.no mest sansynlig Daniel Kindberg som står som eier av CANINE TECHNOLOGIES AS som drifter hjemmesiden til hobbyhund. Har sendt mail til danielxdmpnordic.com og avventer svar.
Svindel
Jeg bestilte og betalte for en vare 22.09.24. Den har fortsatt ikke kommet. Jeg har sendt mail for å be om refusjon, men får da melding om at mailadressen ikke eksisterer, de svarer heller ikke på meldinger gjennom messenger.
Dette er ren svindel og jeg mistenker at det samme gjelder for de få gode anmeldelsene som har dukket opp her også.
Betalte med Vipps for 10 dager siden
Betalte med Vipps for 10 dager siden. Null ordrebekreftelse, null kommunikasjon. Har sendt to mailer uten respons. Har bedt om å angre handelen. Men som sagt får ingen kontakt med dem. Skulle sjekket trustpilot først skjønner jeg.
SCAM!!!
SCAM!!!! bestilling som er gjort er ikke levert, ingen svar på korrespondanse. Styr unna
Vær obs!
Vær obs! Jeg sendte en bestilling 18. september, fikk svar av support etter fire uker om at bestillingen var under behandling, nå, etter 8 uker, er fremdeles ikke varene kommet, og supportadressen virker ikke lenger.
Styr unna hobbyhund.no
Jeg bestilte varene 15.10. Fikk ingen ordrebekreftelse.
Sendte e-post til support 24.10. Fikk raskt svar om at varene kunne forventes 29.10.
Fikk den ene delen i posten 31.10. Sendte ny e-post 31.10 og etterlyste resten. Fikk igjen raskt svar om at de skulle sjekke og komme raskt tilbake med svar. Etter dette er det stopp. Jeg har ikke fått de manglende delene og ikke svar fra support. Jeg har forsøkt å purre, men e-postadressen fungerer ikke. De har ingen fysisk adresse eller tlf.nr. Skulle returnert den ene delen jeg har fått, men ifølge nettsiden deres må support kontaktes for å få returadresse. Og de skriver at varene sendes fra lager på Kløfta, men varen var sendt fra Kina. Såkalt dropshipping.
IKKE BETAL PÅ FORSKUDD
Jeg bestilte varer og betalte 8.10, varer sendes hver dag fra Østlandet, står det. Jeg bor Halden, skulle tro at det gikk under Østlandet. Jeg etterspurte de 21.okt. fikk beskjed 22.okt. at de kom før 1.nov. De har fortsatt ikke kommet, og når jeg prøver å sende mail igjen, får jeg svar av Google at adressen ikke finnes. IKKE BETAL PÅ FORSKUDD
Styr unna
Styr unna. Bestilling lagt inn 23 september. en mnd etter har ingenting skjedd. Bedt om refusjon og skjer ingenting. Kundeservice er heller ikke behjelpelig- de sa at meldinga mi er sendt til riktig «team» som vil komme tilbake til meg med hjelp med min sak. purret flere ganger. Sitter fortsatt og venter på hjelpen 😖 Styr unna!!
Mottatt vare fra Temu
Bestilte klippemaskin, fikk den omsider etter purring. Da klippemaskinen kom, sto det Temu som avsender av pakken. Prøvde å heve kjøpet, da jeg etterlyste varen, dette lot seg ikke gjøre. Styr unna!
Dette er "Temu"-varer
Dette er "Temu"-varer, de bare mangedobler prisen. Ønsker du Temu-kvalitet, så er det veldig mye rimeligere å bestille fra nettopp Temu.
Skuffende
Skuffende. Bestilte en vare som aldrig kom, tok kontakt og fikk svar etter kort tid med noe problemer i bestillingen og at jeg kunne velge at de la inn ny bestilling eller pengene tilbake, valgte ny bestilling og fikk bestillingsnr. Nå har det igjen gått nærmere to måneder. Skrev ny mail og ettersøkte varen, fikk hurtig svar, denne gangen var det også et problem med frakt, men nå var varen utsolgt og jeg skulle sjekke om pengene var blitt refundert. Annbefaler å handle andre plasser.
Burde vært advarsel om at den ikke er…
Burde vært advarsel om at den ikke er norsk 😡
Juks og fanteri!
Gjorde samme feil som tydeligvis mange andre har gjort- trodde det var en norsk nettbutikk, men det er varer fra Asia 🙄 Sendte en bestilling på et hundekamera i slutten av juni, betalte med Vipps, men fortsatt ikke mottatt kameraet! Når jeg kontaktet dem i slutten av juli, sa de at det var et problem med shippinga. De la inn en ny bestilling for meg da, men den har jeg heller ikke sett noe til. Ikke fått sendingsbekreftelse heller, så jeg sier bare: Styr unna!! Kundeservice er heller ikke behjelpelig- de sa for én uke siden at meldinga mi er sendt til riktig «team» som vil komme tilbake til meg med hjelp med min sak. Sitter fortsatt og venter på hjelpen 😖
Bestillte for 7 uker siden
Bestillte for 7 uker siden, varene skulle komme innen 15 dager,har fremdeles ikke fått beskjed om at varene er sendt fra lager. Ønsket derfor å få pengene refundert. Dette ser også ut til å være vanskelig. Fikk et gavekort som erstatning,men det har jo null verdi når ting ikke blir levert. Svindel
Styr unna
Styr unna! Ikke norsk nettbutikk og varer med Kinakvalitet. Kun deler av bestillingen kom ( etter flere uker) og var av så dårlig kvalitet at jeg avbestilte resten. Pluss for rask (delvis) refundering av pengene.
Styr unna!!
Trodde det var en norsk nettbutikk, og leste gode produktomtaler, så sendte inn bestilling og betalte med Vipps. 3-15 dagers levering stod det. Sendte Mail etter 10 dager, og fikk til svar at varene var på vei. Igjen etter 14 dager. Ville heve kjøpet, men det var ikke mulig. Etter tre uker kom en og en ting i posten, med Kina-emballasje. Nå har det gått seks uker, og jeg mangler fortsatt en ting. Børsten jeg kjøpte på «tilbud» til 200kr koster 22kr på Temu. Styr unna og kjøp direkte fra Kina, det blir mye billigere og går mye raskere! Bestiller aldri noe igjen uten å lese på Trustpilot først!
Anbefaler å ikke bestille noe fra denne…
Anbefaler å ikke bestille noe fra denne nettsiden.
Bestilte forskjellige ting. Fikk noe annet enn det jeg bestilte og noe av det fikk jeg ikke i det hele tatt.
Rask refusjon/god service. Ingen erfaring med postgang, kvalitet osv.
Denne anmeldelsen er ikke på postgang, produkt eller kvalitet. Jeg leste så mange dårlige anmeldelser og ble veldig skeptisk, jeg angret et kjøp og fikk rask refusjon. Og det synes jeg fortjener en tilbakemelding om god erfaring med servicen!
Det er synd om alle de dårlige anmeldelsene ikke stemmer.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.






