Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!
Kristine Nielsens Gade 5, 8000, Aarhus C, Danmark
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 1 uge
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg ønskede en bolig hurtigt og kort efter fremsat ønske sidder jeg med en kontrakt og har lejlighed fra 1. August
Enkelt og super hurtigt

Besvarelse fra Go'Bolig
Jeg har fået en meget fantastisk og seriøs behandling, da jeg skulle prøve at leje en lejlighed for første gang i mit liv her i Odense eftersom at jeg har solgt mit hus, og derfor var meget nervøs hvordan jeg skulle forholde mig til al dét nye.
Mvh Winnie L. Andersen

Besvarelse fra Go'Bolig

Besvarelse fra Go'Bolig
Ja det er selvfølgelig bedst hvis alting virker ved indflytningen - MEN jeg lavede en henvendelse vedr. min opvaskemaskine mandag og onsdag morgen blev det fikset :-) Hurtigt og god service - Tak til Jer.

Besvarelse fra Go'Bolig
Nu har jeg 2 år i træk modtaget et forkert forbrugsregnskab, så nu syntes jeg virkelig de skal tage sig sammen

Besvarelse fra Go'Bolig
God information. En ulempe var/er at man ikke kunne søge på boligens adresse i Google, men istedet blev ledt et forkert sted hen.

Besvarelse fra Go'Bolig
Gobolig`s lejere rager dem en skid, to gange med mere end 1 års mellemrum har jeg skrevet her, jeg har fået samme svar hver gang, sikkert af en elev, de gemmer sig bag leverandører men de vil gerne have din husleje. Find en anden udlejer
Jeg offentlig gøre ikke mit navn eller adresse her, det er standard svar og i undskylder jer med at jeres samarbejdspartnere, det er ikke dem jeg betaler husleje til, hvidevareservice er for jer den udøvende og dømmende part til jeres fordel og aldrig beboer, når ting sker mere end en gang er det et mønster

Besvarelse fra Go'Bolig
Vi har boet på Agerglimt i godt 4 år snart, og man hungre virkelig efter noget privatliv i baghaven + forhaven.
Der er plantet liguster hække hele vejen rundt flere gange, men halvdelen af dem er døde grundet de dårlige jordforhold.
Det er trods adskillig forplejning med kompost jord, vand og gødning efter henvisningerne.
Der er flere her på Agerglimt der stemmer for at få sat et rækværk op.
Så der en form for privat liv, som Gobolig har udført ved deres andre rækkehuse komplekser rundt omkring. Hvornår giver i Agerglimts haver en overhaling?
Der bliver sat penge af til at få malet skurerne som ikke trænger, men det vi lejere ønsker er privatliv.
Vi betaler dyre domme for at bo her..

Besvarelse fra Go'Bolig
Har fået en lille bolig, men dejlig der var alle de hårde hvide vare.
Har en fælles terrasse med udsigt ud over Århus bygden
Men er nok lidt for dyr.

Besvarelse fra Go'Bolig

Besvarelse fra Go'Bolig
Flabet service hvis man kan kalde det service
Jeg har betalt for parkering og sætter spørgsmålstegn ved os der betaler og begrund der skal ligges asfalt på parking så kan alle dem der ikke betaler parker i kældren hvilket er fair nok men så burde det være fair for alle og ens pladser er optaget da jeg så henvender mig om problemet så får jeg ikke svar tilbage men et flabet svar hvem holder på din plads? Seriøst!!! Hvad er det for noget er da aldrig mit ansvar finde ud af og bruge tid på jeg betaler penge for en service som man ik får!!!! Der så meget der ik spiller her ude i Murervangen Glostrup
Fortryder virkligt at havde leje igennem go bolig
Skandaløst håndtering af klager generalt!!!

Besvarelse fra Go'Bolig
enormt dårlig service og når man ringer for at få udbetalt sit depositum som man skal have tilbage er de enormt dårlige til at hjælpe. jeg står og mangler de penge de har holdt tilbage af depositum til vand og varme og jeg kan ikke få regnskabet eller pengene tilbage, fordi den bolig jeg boede i har de nu videregivet til et andet firma. jeg kan ikke anbefale nogle af leje boliger hos dem, det er dyrt og servicen og hjælpen lever ikke op til hvad man betaler for.

Besvarelse fra Go'Bolig
Hele forløbet med fremvisning af lejlighed, og den gode service ved at skaffe en anden lejlighed end den besigtigede, da den viste sig at være reserveret.

Besvarelse fra Go'Bolig
En yderst fremragende mægler I Martin som helt sikkert var én af grundene til, at vi valgte en af Go Boligs lejligheder

Besvarelse fra Go'Bolig

Besvarelse fra Go'Bolig
Det ser ud til at der er rigtig meget at læse, men ærgerligt at man først kan tilgå det efter indflytning. Det er også lidt ærgerligt at der ikke ligger en plantegning over lejligheden, da det er lidt svært at huske hvordan det lige var, når man kun har set lejemålet en gang.
Men ellers er jeg sikker på at der ligger alt hvad man har brug for i det tilsendte (efter indflytning) mvh Lise Olsen

Besvarelse fra Go'Bolig
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.