Go'Bolig Anmeldelser 1.199

TrustScore 3.5 ud af 5

3,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 153 anmeldelser, de fleste anmeldere var nogenlunde tilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder fremhæver den venlige og imødekommende betjening, især under fremvisninger, hvor personalet er gode til at forklare og besvare spørgsmål. Der er også stor tilfredshed med den hurtige respons og effektive kommunikation, både telefonisk og via mail, samt den professionelle håndtering af administrative opgaver som papirarbejde og dokumentfremsendelse. Mange sætter pris på fleksibiliteten omkring indflytning og muligheden for at besøge lejligheden på forhånd. Dog oplever nogle kunder betydelige problemer med service og respons, hvor henvendelser kan ende mellem to stole, og fejl eller mangler tager lang tid at få udbedret. Enkelte anmeldere beskriver kommunikationen som utilfredsstillende, og fler sig usikre i forbindelse med efterregninger og manglende dokumentation. Der er også frustration over manglende ansvar og hjælp, især når det gælder problemer, der ikke direkte påvirker virksomhedens ejendom.

Det, folk taler mest om

Service

Kunder deler tvetydige meninger om service, hvor nogle udtrykker stor tilfredshed med hurtig service og... Se mere

Staff

Mennesker rapporterer tvetydige oplevelser med personalet, hvor nogle finder medarbejderne, herunder... Se mere

Response time

Anmeldere nævner tvetydig feedback om responstiden, hvor mange oplever lange svartider og manglende... Se mere

Customer communications

Brugere beskriver negative interaktioner med kontakt, hvor mange oplever vanskeligheder med at komme i... Se mere

Location

Kunder havde tvetydig oplevelser med location, hvor nogle fandt lejlighederne "sindssygt dejligt" beliggende... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Venligt og imødekommende ved fremvisning. Selve papirarbejdet gik fint og hurtigt. Dog syntes jeg der var en lidt urealistisk deadline på indbetaling Af depositum, men de blev lidt fleksible da jeg... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

En fantastisk ung mand der var utrolig god til at forklare det man spurgte om stille og rolig og meget nem at tale med

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg syntes ikke det har fungeret optimalt. Jeg har ikke set den lejlighed Kirkegade 42, 3.tv., som jeg har skrevet under på og betalt indskud til og som jeg får nøglen til den 15.5.26. Jeg har set en... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 2 af de 2 bedste virksomheder i Ejendomsudlejning
  2. nr. 6 af de 6 bedste virksomheder i Ejendomsadministration

Skrevet af virksomheden

Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!


Kontaktoplysninger

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Enkel og positiv boligsøgning

Jeg ønskede en bolig hurtigt og kort efter fremsat ønske sidder jeg med en kontrakt og har lejlighed fra 1. August
Enkelt og super hurtigt

5. maj 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Michael,

Tusind tak for din anmeldelse! Vi sætter pris på, at du vil dele din oplevelse med os :-)

Rigtig god fornøjelse med indflytningen!

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har fået en meget fantastisk og…

Jeg har fået en meget fantastisk og seriøs behandling, da jeg skulle prøve at leje en lejlighed for første gang i mit liv her i Odense eftersom at jeg har solgt mit hus, og derfor var meget nervøs hvordan jeg skulle forholde mig til al dét nye.
Mvh Winnie L. Andersen

29. april 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Winnie,

Tusind tak for din flotte anmeldelse! Dejligt at høre, at du har fået så god behandling.

Vi ønsker dig god fornøjelse med indflytningen :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Opvaskemaskine virkede ikke ved indflytningen

Ja det er selvfølgelig bedst hvis alting virker ved indflytningen - MEN jeg lavede en henvendelse vedr. min opvaskemaskine mandag og onsdag morgen blev det fikset :-) Hurtigt og god service - Tak til Jer.

30. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Maria,

Tak for din anmeldelse! Det kan vi selvfølgelig kun give dig ret i, men dejligt at høre, at det trods alt gik hurtigt med at få det fikset :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Forbrugsregnskab

Nu har jeg 2 år i træk modtaget et forkert forbrugsregnskab, så nu syntes jeg virkelig de skal tage sig sammen

25. april 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Allan,

Tak for din feedback! Det er selvfølgelig forståeligt, at du er træt af at modtage et forkert forbrugsregnskab endnu engang. Desværre sker der indimellem fejl som disse, og det beklager vi mange gange.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

God information -med en knast

God information. En ulempe var/er at man ikke kunne søge på boligens adresse i Google, men istedet blev ledt et forkert sted hen.

15. april 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Claus,

Tak for din fine anmeldelse! Det lyder som om, at der er tale om et af vores nybyggede projekter, hvor Google desværre ikke er helt opdateret endnu. Det beklager vi naturligvis :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Gobolig`s lejere rager dem en skid

Gobolig`s lejere rager dem en skid, to gange med mere end 1 års mellemrum har jeg skrevet her, jeg har fået samme svar hver gang, sikkert af en elev, de gemmer sig bag leverandører men de vil gerne have din husleje. Find en anden udlejer
Jeg offentlig gøre ikke mit navn eller adresse her, det er standard svar og i undskylder jer med at jeres samarbejdspartnere, det er ikke dem jeg betaler husleje til, hvidevareservice er for jer den udøvende og dømmende part til jeres fordel og aldrig beboer, når ting sker mere end en gang er det et mønster

21. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Henrik,

Vi håndterer hver enkelt anmeldelse individuelt, og derfor vil du også kunne se, at vores svar bestemt ikke er standard.

Dog gør det sig gældende, at vi ikke har mulighed for at hjælpe dig her, når vi hverken har dit fulde navn eller din adresse. Vi kan derfor ikke kigge ind i din sag, når vi ikke har oplysninger på dig - og derfor oplever du muligvis, at vores svar er "standard".

Som altid henviser vi til vores kundeservice, da det er dem, du skal have fat i, hvis du har brug for hjælp.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen privatliv i haverne på Agerglimt

Vi har boet på Agerglimt i godt 4 år snart, og man hungre virkelig efter noget privatliv i baghaven + forhaven.

Der er plantet liguster hække hele vejen rundt flere gange, men halvdelen af dem er døde grundet de dårlige jordforhold.
Det er trods adskillig forplejning med kompost jord, vand og gødning efter henvisningerne.

Der er flere her på Agerglimt der stemmer for at få sat et rækværk op.
Så der en form for privat liv, som Gobolig har udført ved deres andre rækkehuse komplekser rundt omkring. Hvornår giver i Agerglimts haver en overhaling?

Der bliver sat penge af til at få malet skurerne som ikke trænger, men det vi lejere ønsker er privatliv.

Vi betaler dyre domme for at bo her..

16. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Emma,

Tak for din anmeldelse! Vi kan se, at I har fået nye hække så sent som i november sidste år. Der er desværre ikke budget til at kunne udskifte dem flere gange om året, og derfor er der pt. ikke andet at gøre, end fortsat at forsøge at passe og pleje dem.

Ift. opsætning af rækværk, så synes vi, at du og dine naboer skal oprette en sag på mit.gobolig.dk og lave en forespørgsel på dette. Medmindre I selvfølgelig allerede har gjort det :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har fået en lille bolig, men god

Har fået en lille bolig, men dejlig der var alle de hårde hvide vare.
Har en fælles terrasse med udsigt ud over Århus bygden
Men er nok lidt for dyr.

16. april 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Inge Lise,

Dejligt du har fået fat i en god bolig. Vi siger mange tak for anmeldelsen :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

NIKLAS…

Niklas har ydet super service og god kontakt og meget tillidsfuld,

9. april 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Stine,

Tusind tak for din anmeldelse! Vi er meget glade for at høre om din oplevelse med Niklas :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Flabet service!!!!!!!!!

Flabet service hvis man kan kalde det service
Jeg har betalt for parkering og sætter spørgsmålstegn ved os der betaler og begrund der skal ligges asfalt på parking så kan alle dem der ikke betaler parker i kældren hvilket er fair nok men så burde det være fair for alle og ens pladser er optaget da jeg så henvender mig om problemet så får jeg ikke svar tilbage men et flabet svar hvem holder på din plads? Seriøst!!! Hvad er det for noget er da aldrig mit ansvar finde ud af og bruge tid på jeg betaler penge for en service som man ik får!!!! Der så meget der ik spiller her ude i Murervangen Glostrup
Fortryder virkligt at havde leje igennem go bolig
Skandaløst håndtering af klager generalt!!!

3. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hejsa,

Tak for din anmeldelse! Vi forstår fuldt ud din frustration og erkender, at parkeringssituationen ikke er optimal i øjeblikket - særligt for jer, der betaler for en plads. Samtidig vil vi gerne beklage, hvis du føler dig dårligt behandlet igennem telefonen. Det har absolut ikke været hensigten.

Vi sørger naturligvis for at give økonomisk kompensation til jer, der betaler for en parkeringsplads. I skal altså IKKE betale for den periode, hvor asfaltarbejdet har foregået. Dette vil fremgå af næste måneds husleje.

Skulle du have yderligere brug for hjælp, er du altid velkommen til at give os et kald.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

dårlig service

enormt dårlig service og når man ringer for at få udbetalt sit depositum som man skal have tilbage er de enormt dårlige til at hjælpe. jeg står og mangler de penge de har holdt tilbage af depositum til vand og varme og jeg kan ikke få regnskabet eller pengene tilbage, fordi den bolig jeg boede i har de nu videregivet til et andet firma. jeg kan ikke anbefale nogle af leje boliger hos dem, det er dyrt og servicen og hjælpen lever ikke op til hvad man betaler for.

31. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Ida,

Tak for din anmeldelse! Det er absolut forståeligt, at du er utilfreds med processen - samtidig er det klart, at du har ret til at se regnskabet og få eventuelle penge tilbage.

Sagen er den, at ejeren af ejendommen har valgt en ny administrator fra 1. januar 2025 - nemlig Laros. Det er derfor Laros, du skal kontakte i forbindelse med en opgørelse, da alt er blevet videregivet til dem, og vi ikke længere har rettighederne.

Vi håber, du finder en løsning med dem!

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fin service!

Hele forløbet med fremvisning af lejlighed, og den gode service ved at skaffe en anden lejlighed end den besigtigede, da den viste sig at være reserveret.

21. marts 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Henning,

Tusind tak for din anmeldelse! Vi sætter stor pris på, at du gider dele din oplevelse med os :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fremragende mægler

En yderst fremragende mægler I Martin som helt sikkert var én af grundene til, at vi valgte en af Go Boligs lejligheder

24. marts 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Kristian,

Hvor er det dejligt at høre om din oplevelse hos os og med Martin! Tusind tak fordi du deler det med os :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Indflytningsguides

Det ser ud til at der er rigtig meget at læse, men ærgerligt at man først kan tilgå det efter indflytning. Det er også lidt ærgerligt at der ikke ligger en plantegning over lejligheden, da det er lidt svært at huske hvordan det lige var, når man kun har set lejemålet en gang.
Men ellers er jeg sikker på at der ligger alt hvad man har brug for i det tilsendte (efter indflytning) mvh Lise Olsen

21. marts 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Lise,

Tak for din anmeldelse!

Vi kan sagtens finde en plantegning over dit lejemål. Skriv en mail til udlejning@gobolig.dk, så finder vi ud af det :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolikg

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere