Go'Bolig Anmeldelser 1.199

TrustScore 3.5 ud af 5

3,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 153 anmeldelser, de fleste anmeldere var nogenlunde tilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder fremhæver den venlige og imødekommende betjening, især under fremvisninger, hvor personalet er gode til at forklare og besvare spørgsmål. Der er også stor tilfredshed med den hurtige respons og effektive kommunikation, både telefonisk og via mail, samt den professionelle håndtering af administrative opgaver som papirarbejde og dokumentfremsendelse. Mange sætter pris på fleksibiliteten omkring indflytning og muligheden for at besøge lejligheden på forhånd. Dog oplever nogle kunder betydelige problemer med service og respons, hvor henvendelser kan ende mellem to stole, og fejl eller mangler tager lang tid at få udbedret. Enkelte anmeldere beskriver kommunikationen som utilfredsstillende, og fler sig usikre i forbindelse med efterregninger og manglende dokumentation. Der er også frustration over manglende ansvar og hjælp, især når det gælder problemer, der ikke direkte påvirker virksomhedens ejendom.

Det, folk taler mest om

Service

Kunder deler tvetydige meninger om service, hvor nogle udtrykker stor tilfredshed med hurtig service og... Se mere

Staff

Mennesker rapporterer tvetydige oplevelser med personalet, hvor nogle finder medarbejderne, herunder... Se mere

Response time

Anmeldere nævner tvetydig feedback om responstiden, hvor mange oplever lange svartider og manglende... Se mere

Customer communications

Brugere beskriver negative interaktioner med kontakt, hvor mange oplever vanskeligheder med at komme i... Se mere

Location

Kunder havde tvetydig oplevelser med location, hvor nogle fandt lejlighederne "sindssygt dejligt" beliggende... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Venligt og imødekommende ved fremvisning. Selve papirarbejdet gik fint og hurtigt. Dog syntes jeg der var en lidt urealistisk deadline på indbetaling Af depositum, men de blev lidt fleksible da jeg... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

En fantastisk ung mand der var utrolig god til at forklare det man spurgte om stille og rolig og meget nem at tale med

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg syntes ikke det har fungeret optimalt. Jeg har ikke set den lejlighed Kirkegade 42, 3.tv., som jeg har skrevet under på og betalt indskud til og som jeg får nøglen til den 15.5.26. Jeg har set en... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 2 af de 2 bedste virksomheder i Ejendomsudlejning
  2. nr. 6 af de 6 bedste virksomheder i Ejendomsadministration

Skrevet af virksomheden

Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!


Kontaktoplysninger

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god fremvisning og oplysninger…

Rigtig god fremvisning og oplysninger om alt jeg kan forvente. Jeg havde ikke været nødt til at skaffe yderligere information

4. juli 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Marian,

Tusind tak for anmeldelsen! Vi er glade for at høre, du har haft en god oplevelse :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En lejeoplevelse præget af mangler, dårlig service og langtrukket fraflytning

Vi boede i en stor 5-værelses lejlighed på Amager, lejet gennem Go’Bolig.

Allerede ved indflytning manglede der paneler i køkkenet – en mindre fejl, som vi selv fik rettet, og som vi ikke gjorde et stort nummer ud af. Men det viste sig at være begyndelsen på en lang række problemer.

Under lejeperioden oplevede vi bl.a.:
1. Defekt glasdør til badet, der ramte på gulvet og gjorde det umuligt at bruge døren. Vi kontaktede Go’Bolig i marts 2024 – og fik først en ny dør i oktober (!), efter gentagne henvendelser. Et halvt år for at løse et simpelt problem.
2. Fejlmeldte spots på badeværelset, som aldrig blev skiftet.
3. Vandskade på grund af utætte rør. Vi fik en affugter, men måtte selv rykke for afhentning.
4. Altan og tagterrasse var fyldt med alger ved indflytning – ingen rengøring var blevet foretaget.
Servicen under lejeperioden var generelt utrolig dårlig. Vores henvendelser blev ikke taget til følge, og løsninger trak ud i måneder.

Fraflytning
Til fraflytning hyrede vi et professionelt firma til at istandsætte lejligheden. Ved fraflytningssynet blev hver en cm gennemgået og det varede en halvanden time (!).

Trods at tagterrassen ikke var rengjort ved indflytning, blev vi opkrævet 3.000 kr. for rengøring. Det til trods for at udvendig vedligeholdelse ifølge lejekontrakten påhviler udlejer. Vi gjorde indsigelse i marts, rykker flere gange uden svar, og først i slutningen af juni blev kravet frafaldet.

Depositum – endnu en kamp
Fraflytningssynet var den 17. marts 2025. Vi modtog flytteopgørelsen den 27. maj, og fik besked om, at pengene ville blive udbetalt få dage senere. Da intet skete, kontaktede vi dem – og det viste sig, at intet var sat i gang.

Vi fik herefter et nyt løfte om udbetaling den 6. juni – igen uden at der skete noget. Først den 10. juni fik vi vores depositum, dog stadig med fradrag for de 3.000 kr., da sagen endnu ikke var afsluttet.

Vi havde en regning til istandsættelsesfirmaet, der skulle betales den 4. juni – hvilket vi gjorde Go’Bolig opmærksom på. Alligevel trak de sagen i næsten tre måneder. Dette resulterede i at vi ikke kunne betale til tiden, på trods af flere løfter om, at vi vil modtage depositum inden betalingsfristen.

Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse – både under lejeperioden og i forbindelse med fraflytning. Go’Bolig virker dårligt koordinerede og reagere først, når man rykker flere gange. Jeg kan desværre ikke anbefale dem.

17. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Nikolai,

Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser med os – også selvom det er tydeligt, at du har haft en frustrerende og utilfredsstillende oplevelse. Det er vi naturligvis kede af at høre.

Vi tager din feedback alvorligt og beklager de mange forhold, du nævner – særligt de lange svartider, manglende opfølgning og de fejl, der er sket i forbindelse med både vedligeholdelse og tilbagebetaling af depositum.

Det er bestemt ikke vores intention, at lejere skal føle sig overset eller skulle rykke gentagne gange for at få svar eller handling.

Vi beklager også, at den lange behandlingstid fik konsekvenser for jer i forhold til betaling til jeres håndværker. Det er naturligvis ikke i orden.

Uden flere oplysninger på dig, kan vi desværre ikke kigge nærmere ind i din sag, men du er altid velkommen til at kontakte vores administration, hvis du har brug for noget.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Svinder firma som laver nogle syge…

Svinder firma som laver nogle syge kontrakter folk ikke kan komme ud de tager alt fra dit depositum selv når du har boet der i 3 måneder for et par huller. Du lejer så en p plads og når du flytter skal du betale i 1 år, hold jer lang folk fra det her firma.

26. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Sebastian,

Tak for din anmeldelse! Vi er kede af, at du opfatter os på den måde, for det er bestemt ikke hensigten.

Vi har et eksternt firma til at stå for ind- og fraflytning, og de har til opgave at gøre lejligheden i stand til ny lejer, uanset om du har boet der i 3 måneder eller 3 år. Hvis du er uenig i rapporten, er du velkommen til at kontakte din administrator for at få det hele gennemgået igen.

I forhold til parkeringspladsen, så står det skrevet i din kontrakt, at der er en bindingsperiode, så det går vi ud fra, at du har læst, inden du skriver under.

Kontakt os endelig på tlf. +45 69 60 70 40, hvis du har yderligere spørgsmål.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En frustrerende og uretfærdig oplevelse med Go’Bolig/Newsec

Jeg havde en meget skuffende oplevelse i forbindelse med fraflytning af min lejebolig. Trods grundig rengøring og kun seks måneders beboelse, blev jeg mødt af en urimelig flytteopgørelse med krav om betaling for forhold, der allerede var mangelfulde ved indflytning – herunder beskadigede fuger, beskidt lejlighed og ikke-afkalkede overflader.

Jeg fik aldrig mulighed for at se notaterne ved selve fraflytningssynet, og tidligere løfter om kompensation fra en medarbejder blev ignoreret. Mine indsigelser, fotos og dokumentation blev ikke taget seriøst, og kommunikationen fra Newsec har været mangelfuld og langsom.

Jeg kan desværre ikke anbefale Go’Bolig/Newsec til andre lejere – især ikke hvis du forventer en fair behandling ved ind- og fraflytning.

1. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Reyhan,

Tak for din anmeldelse! Vi er kede af at, at du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med fraflytning.

Vi kan se, du har gjort indsigelse ift. fraflytningsrapporten, og derfor bliver der i skrivende stund kigget nærmere på din sag.

Skulle der i mellemtiden opstå spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. +45 69 60 70 40.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Venligt og imødekommende ved…

Venligt og imødekommende ved fremvisning.
Selve papirarbejdet gik fint og hurtigt.
Dog syntes jeg der var en lidt urealistisk deadline på indbetaling Af depositum, men de blev lidt fleksible da jeg forklarede dem situationen.

24. juni 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Torben,

Tusind tak for din anmeldelse! Vi er glade for at høre, at I fandt en god løsning :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Det hele er bare iorden

Det hele er bare iorden, det virker seriøst og der er ingen slinger i valsen.

18. juni 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Sus,

Det er vi utroligt glade for at høre! Tusind tak fordi du deler det med os :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Var til åben hus

Var til åben hus , og fik at vide vi kunne vælge en lejlighed, på under en uge fik vi lejekontrakt og om 1,5 måned kan vi flytte ind .
Hende der viste os lejligheden svarede på alle spørgsmål og hende vi skrev med hos Go bolig har været hjælpsom .

16. juni 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Gitte,

Tusind tak for din flotte anmeldelse :-) Det er dejligt at høre!

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Desværre som forventet ved udflytning.

Desværre som forventet ved udflytning.
Det er en stor “tag selv” pose de har hånden nede i måtte det kommer til dit depositum.
Vi overtog en lejlighed der ikke var rengjort, med ridser på vægge og gulve og så selvfølgelig tis på toiletbrættet..
Selv med 70 billeder taget til indflytningsrapporten, så lykkedes det stadigvæk go bolig at flå os for hele depositum (kr 42000) og så lige 6500kr mere…
Alt sammen noget du bare er nødt til at tage højde for når du lejer fra go bolig. Du kan intet gøre og de er fuldstændig ligeglade med argumenter. De sætter selv prisen på istandsættelse… i realiteten kunne de have “opfundet” endnu mere end de har gjort og så skal du bare betale…
Et stort tag selv bord!!!!

15. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Cecilie,

Tak for din anmeldelse. Vi er kede af at høre, at du har haft en oplevelse, som ikke levede op til dine forventninger ved fraflytning.

Vi forstår godt, at det kan være frustrerende at stå i en situation, hvor man oplever uenighed om istandsættelse og tilbagebetaling af depositum. Hos Go’Bolig følger vi gældende lovgivning og samarbejder med professionelle håndværkere og eksterne synsfolk for at sikre, at vurderingerne ved både ind- og fraflytning er retfærdige og transparente.

Vi vil gerne kigge ind i din sag, men for at kunne gøre det, skal vi bruge lidt flere oplysninger på dig, evt. en emailadresse.

Du er meget velkommen til at kontakte os direkte, hvis du ønsker en uddybning eller har spørgsmål til din sag.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Solbærhaven i Bredballe

Solbærhaven i Bredballe! Boligerne bliver 27-30 grader om sommeren! Det er ikke til at opholde sig i dem, så de lavede sådan at der ikke kan åbnes vinduer i den ene side af stuen, hvis man bor som den første eller sidste i en række!

Mange der er træt af at bo et sted man ikke kan opholde sig om sommeren, man sover i 26 graders varme!

Så få dog lavede en luft til luft-varmepumpe i alle boligerne, så de kan være kølige om sommeren og folk kan holde til at bo der! Den giver kold luft om sommeren. Det er ligefrem sundhedsskadeligt at man går der fra med hovedpine og den forsvinder når man er væk! Det fortæller meget om jeres boliger.

Så dårligt lavede! Så burde i os gør noget ved det problem der er i alle boliger! Hvis I ikke tror på det, så spørger alle dem der bor der!

14. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Mia,

Tak for din anmeldelse! Vi er kede af at høre om problemet med varmen i boligerne. Det er absolut ikke optimalt, og vi forstår din frustration.

Dog kan vi ikke rigtig hjælpe dig her, da vi ikke har nogle oplysninger på dig, men du er naturligvis velkommen til at kontakte vores administration på tlf. 69 60 70 40.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Kedelig bolig selskab

Synes det er et pinlig omgang at bo i dette selvskab der intet handlinger bad der husorden eller konsekvens for dem der ikke overholder reglerne og standart er skamløs på der projekt at bygge et fungere køkken bare og ender 100% men en efterregning af der dårlig valg af inventar begrund ingen konsekvenser betyder det at mange af os bor i med overfyldt skrald beboer der ikke overholder reglerne at der os der gør hvad skal skal lide under dette og desværre er bundet til det her i laaaangtid

29. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Randi,

Tak for din anmeldelse! Vi har lidt svært ved at forstå, hvad sagen helt konkret drejer sig om her, og vi vil derfor gerne opfordre dig til at kontakte vores administration, hvis du har brug for hjælp :-)

Du kan ringe til os på +45 69 60 70 40.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Svindlerfirma!

Svindlerfirma!

Jeg udfylder fejl- og mangellisten 5 dage efter indflytning.
Herunder har jeg noteret, at hele glasset på terrassedøren er ridset. Derudover er karmen også fyldt med dybe ridser, som ovenikøbet er malet over.

Efter de nu har kigget listen igennem, får jeg en mail om at det er mig der har ridset hele glaspartiet.

Hvordan f**nden skal jeg kunne ridse et glasparti så meget på 5 dage SAMT male karmen over med hvid maling?!
Når jeg tog billeder og sendte ind dengang.
Det er simpelthen ikke i orden!

De frasiger sig alt ansvar og skylder skylden på lejer som har overholdt alle regler samt tidsfrister!!

LAD VÆR MED AT LEJE HOS DEM!!
DU BLIVER SNYDT OG BEDRAGET!

21. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej,

Tak for din anmeldelse! Vi er kede af, at du oplever os på denne måde, da vi lever af glade lejere, og derfor aldrig har intentioner om hverken at snyde nogen, eller skyde skylden på vores lejere.

Vi har kigget ind i din sag, og kan konstatere, at vores driftafdeling har truffet endelig beslutning omkring ridserne i glasset og på karmen - og at du altså ikke hæfter for disse skader.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for yderligere information.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg bor i Aarhus

Jeg bor i Aarhus i Gobolig lejligheden og ""so far so good". Jeg håber, at der ikke vil være nogen grund til, at jeg klager. Jeg lover også at jeg vil være perfekt lejer!

1. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Aleksandra,

Tusind tak for din anmeldelse :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fraråder for alt i verden dette firma!!!

Lad for alt i verden være med at leje bolig hos Go Bolig.

Læg mærke til at alle positive anmeldelser er mens lejerne stadig bor der, så snart du har opsagt din bolig er de totalt ligeglade med dig og deres eneste mål er at flå lejerne mest muligt!!

Jeg uddyber nedenfor, men er du blevet snydt af Go Bolig, så kontant mig (Pia Tregub) da jeg er på forkant og samler sammen til en større sag mod dem!

For det første er den tidligere lejer før mig blevet opkrævet for ting der altid er blevet udbedret, ting som også fremgår af mit fraflytningssyn! SÅ frækt og uetisk!!

For det andet blev jeg til mit eget fraflytningssyn lovet at få tilsendt en revideret rapport. Profsyn havde nemlig ikke modtaget fejl og mangelliste fra Go Bolig, så den fremsendte jeg samme dag. Jeg har en advokat som venter på den endelig fraflytningsrapport, men her 3 måneder efter, er den end ikke kommet. Og den kommer ikke - trods rykkere og lovning herom.

Her 3 måneder efter udflytning har jeg intet modtaget - ingen opgørelser, ingen bilag! Jeg har gentagne gange bedt om indsigt i fakturaer, men de ignorere mails i flere uger, og når de svarer, er det ikke på det der bliver spurgt om. Jeg har sendt gentagne indsigtsanmodninger, jeg har bedt om opringning fra direktøren for Go Bolig , jeg har påtalt deres usandheder, men de svarer ikke!!

Jeg har fået et svar fra en medarbejder om at 6-8 uger er normal behandlingstid for dem, jamen så er vi vist ud over normal behandlingstid efterhånden!

Lad for guds skyld være med at leje bolig her, det er godt så længe du bor der, men så snart du flytter ud, er de ligeglade med dig!

Kontakt mig - Pia Tregub - hvis du har oplevet lignende!

13. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Pia,

Tak for din anmeldelse. Vi er dog meget kede af at høre om din oplevelse! Sagen er endnu ikke afsluttet, og vi kan forstå, der stadig bliver arbejdet på at færdiggøre en revideret fraflytningsrapport til dig.

Vi beklager meget den lange behandlingstid - det er naturligvis ikke optimalt, og vi forstår din frustration.

Vi gør, hvad vi kan for at nå i mål med rapporten hurtigst muligt.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service

God service og hurtige svar

8. maj 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Anne,

Tusind tak for den fine anmeldelse :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere