Go'Bolig Anmeldelser 1.199

TrustScore 3.5 ud af 5

3,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 153 anmeldelser, de fleste anmeldere var nogenlunde tilfredse med deres overordnede oplevelse. Mange kunder fremhæver den venlige og imødekommende betjening, især under fremvisninger, hvor personalet er gode til at forklare og besvare spørgsmål. Der er også stor tilfredshed med den hurtige respons og effektive kommunikation, både telefonisk og via mail, samt den professionelle håndtering af administrative opgaver som papirarbejde og dokumentfremsendelse. Mange sætter pris på fleksibiliteten omkring indflytning og muligheden for at besøge lejligheden på forhånd. Dog oplever nogle kunder betydelige problemer med service og respons, hvor henvendelser kan ende mellem to stole, og fejl eller mangler tager lang tid at få udbedret. Enkelte anmeldere beskriver kommunikationen som utilfredsstillende, og fler sig usikre i forbindelse med efterregninger og manglende dokumentation. Der er også frustration over manglende ansvar og hjælp, især når det gælder problemer, der ikke direkte påvirker virksomhedens ejendom.

Det, folk taler mest om

Service

Kunder deler tvetydige meninger om service, hvor nogle udtrykker stor tilfredshed med hurtig service og... Se mere

Staff

Mennesker rapporterer tvetydige oplevelser med personalet, hvor nogle finder medarbejderne, herunder... Se mere

Response time

Anmeldere nævner tvetydig feedback om responstiden, hvor mange oplever lange svartider og manglende... Se mere

Customer communications

Brugere beskriver negative interaktioner med kontakt, hvor mange oplever vanskeligheder med at komme i... Se mere

Location

Kunder havde tvetydig oplevelser med location, hvor nogle fandt lejlighederne "sindssygt dejligt" beliggende... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Absolut tilfreds og god og venlig betjening, men et enkelt punkt dog til besvær, jeg er 85 år og ikke helt god til visse ting på EDB, det var svært indtil jeg ved hjælpsomme medarbejderes hjælp fik or... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Venligt og imødekommende ved fremvisning. Selve papirarbejdet gik fint og hurtigt. Dog syntes jeg der var en lidt urealistisk deadline på indbetaling Af depositum, men de blev lidt fleksible da jeg... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

En fantastisk ung mand der var utrolig god til at forklare det man spurgte om stille og rolig og meget nem at tale med

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg syntes ikke det har fungeret optimalt. Jeg har ikke set den lejlighed Kirkegade 42, 3.tv., som jeg har skrevet under på og betalt indskud til og som jeg får nøglen til den 15.5.26. Jeg har set en... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 2 af de 2 bedste virksomheder i Ejendomsudlejning
  2. nr. 6 af de 6 bedste virksomheder i Ejendomsadministration

Skrevet af virksomheden

Vi skaber rammen om dit hjem gennem kvalitetslejeboliger og gode lejeoplevelser. Vi udlejer attraktive lejligheder, rækkehuse og seniorboliger i landets mest populære byer. Søger du bolig? Så hop ind på www.gobolig.dk og se, om vi har et drømmehjem til dig!


Kontaktoplysninger

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 93 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Dejligt og professionelt

Dejligt og professionelt. Hurtig til at svare. Lækker hjemmeside. Generelt en god behandling

14. august 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Daniel,

Tusind tak for din anmeldelse! Vi sætter stor pris på, du gider dele det med os :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super Lækkert

Jeg oprettet en jobagent og fik meddet samme afvide når mit ønske var ledig :)

12. august 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Jeanne,

Dejligt at høre om din oplevelse med vores boligagent!

Tusind tak for anmeldelsen :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Leje af parkeringsplads

Leje af parkeringsplads. 3 dage efter bestilling fik jeg tildelt en parkeringsplads

6. august 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Charlotte,

Tusind tak for din anmeldelse! Det glæder os at høre, at processen har været nem og hurtig :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

komplet umulig og læselig oversigtsplan…

komplet umulig og læselig oversigts plan over området. Uanstændigt dårligt billede oversigt over de forskellig lejligheders indretning.

12. august 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Jens,

Tak for din anmeldelse! Vi er kede af at høre, at du ikke syntes planen er særlig tydelig.

Hvis du har spørgsmål til din kommende bolig, er du meget velkommen til at sende os en mail, så kan vi uddybe de detaljer, du har brug for :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vandskade i et år uden handling

Vi har nu boet i en af goboligs lejligheder i et år. 9 dage efter indflytning melder vi første vandskade. Der er vådt og lugter fugtigt og råddent. Et år med utallige rykkere fra vores side om at få udbedret skaden, og intet sker.
Først for 2 måneder siden, mener de, at skaden er udbedret, og de sender derfor en ud for at fjerne den “midlertidige” (selvom den har været der 10 måneder) løsning med et plastikrør til en spand på jorden. Han finder her skimmelsvamp - selvfølgelig, når man i et år pænt ignorerer vandskade.
Det viser sig, at de har løjet om, at skaden er udbedret: Vores overbo, hvis altan problemet stammer fra, har på intet tidspunkt været kontaktet ift. udbedring af skaden.
Nu kommer der vand ind fra loftet 4 forskellige steder, både i soveværelse og stue. Der kører en affugter i døgndrift, som varmer lejligheden op til 40 grader. Men Goboligs melding er, “at de er ved at finde ud af, hvem der er ansvarlige”.

3. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Katrine,

Tak for din anmeldelse! Det lyder naturligvis ikke tilfredsstillende at skulle vente så længe på udbedring af en vandskade.

Dog kan vi ikke slå dig op i vores system på dette navn, så vi har svært ved at udtale os nærmere om sagen.

Giv gerne vores administration et kald, hvis du har brug for yderligere +45 69 60 70 40.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

positiv oplevelse

Fin service, dejlig relevant fremvisning

18. juli 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Lizzi,

Tusind tak for den flotte anmeldelse :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig oplevelse

For at citere min yndlingsanmeldelse, så kan man ikke klage over servicen hos Go’bolig, for der er slet ingen. Aldrig i mit liv har jeg været udsat for så stor uprofessionelitet, og jeg ved ærlig talt ikke, hvor jeg skal begynde.

Da vi opsagde vores lejemål, modtog vi på Go’boligs hjemmeside en bekræftelse. Da vi efter 1,5 måned ikke havde fået en endelig udflytningsdato, ringer vi derind. Vi får anklagende at vide, at vi ikke har opsagt lejemålet, og bliver bedt om at sende “det, som [vi] selv opfatter, som værende beviser for, at vi har opsagt [vores lejemål]”, og får desuden af vide, at den pågældende ansatte går på ferie, og først kan se på det om en uge.

Vi sender beviser, og der går så 2 uger, og ingen kontakter os, så vi må altså ringe igen. Den ansatte som tager telefonen, sender os videre til en person, som sender os videre til en person, der så beder os om at ringe igen senere på dagen, fordi der ikke er nogen på kontoret, der kan varetage problemet. Dette er en generel tendens, og for at spare på de trivielle detaljer, vil jeg springe over, at gå i dybden med alle de intetgivende telefonsamtaler, hvor vi (uden undtagelse) altid har fået af vide at der er “længere forventet ventetid, fordi [indsæt navn] er på ferie”. Suk.

Vi får angivet forskellige mails, navne, numre og datoer, og får at vide, at vores boligadministrator, slet ikke er vores boligadministrator, selvom det står med fed i en officiel mail, for så bagefter at få at vide, at han bare er på ferie. Det virker som om, at Go’bolig med vilje ønsker at forvirre os, eller så har de reelt bare så dårligt styr på tingene.

Nå, men vores “beviser” bliver efter flere ugers gruende ventetid godtaget (hurra), og vi kan altså flytte ud, og står så overfor næste udfordring; udbetaling af resten af vores depositum. Her bliver vi på skift bedt om at sende kontooplysninger til forskellige mails, og selvfølgelig også mindet om den forlængende ventetid (du gættede rigtigt - de er nemlig på ferie!). Efter 10+ telefonsamtaler og mails til et væld af forskellige mailadresser, vi bliver bedt om at skrive til, får vi endelig udbetalt overskuddet for vand og varme, som de havde glemt at regne med i flytteopgørelsen til at begynde med.

Vi burde blive kompenseret for de idiotiske mængder beskyldninger, ringe ansatte, og den absurde mængde tid og psykisk overskud, vi er blevet tvunget til at skulle bruge på noget så trivielt som at flytte ud. Jeg er dybt forarget.

Det skal nævnes, at viceværten trods alt er rigtig sød.

21. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Mia,

Tak, fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse – også selvom det er hårdt at læse, hvor frustreret og dårligt behandlet du føler dig i forløbet med os.

Vi er oprigtigt kede af, at du har haft en så utilfredsstillende oplevelse i forbindelse med opsigelse og fraflytning af dit lejemål. Det er på ingen måde det serviceniveau, vi ønsker at stå for, og vi forstår fuldt ud, at du oplever det som uprofessionelt og forvirrende.

Vi er glade for at høre, at du trods alt har haft en god oplevelse med vores vicevært.

Vi håber, sagen omkring din udflytning nu er afsluttet, og ellers må du endelig give os et kald.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

⭐️ Hvis man kunne give minus-stjerner

⭐️ Hvis man kunne give minus-stjerner, ville jeg have gravet et hul og smidt dem derned sammen med jeres såkaldte “kundeservice”.

🪐 Go’Bolig og Newsec har løftet inkompetence op på et niveau, hvor det burde kunne ses fra rummet.

📞 Jeres kommunikation? Et dårligt automatisk telefonsvar:

• Tryk 1 for “Vi beklager, at du oplever det sådan”
• Tryk 2 for “Kontakt os gerne for en konstruktiv dialog”
• Tryk 3 for at gentage det hele igen, uden at nogen rent faktisk læser, hvad du skriver.

📬 Jeg har — mod bedre vidende — allerede forsøgt den dialog, I bliver ved med at opfordre til.

På mail.
På telefon.
Med billeder, dokumentation og endda kommunen på banen.

Jeres definition af dialog? At råbe ind i en plastikpose og håbe, nogen svarer.

📄 Jeres tidligere svar her på Trustpilot er de samme copy/paste-floskler hver gang.
Det eneste, I skifter ud, er datoen og måske et komma.

🤔 Hvorfor tror I egentlig folk ender med at skrive her?
Fordi vi keder os?

Nej — fordi vi HAR forsøgt at kontakte jer, men jeres kommunikation er som en blød banan: ubrugelig og ubehagelig på én gang.

🐀 Og hvis I nu faktisk havde ret i jeres påstande — hvorfor tror I så, jeg ville bruge tid på at dokumentere alt, få kommunen til at bekræfte, at rotterne ikke er mit problem, og sende billeder?

Jeres “dialog” har det tilfælles med et Ouija-bræt: man flytter selv brikken og bilder sig ind, at nogen andre deltager. 👻

At håndhæve regler, som ingen andre i ejendommen overholder, og at skyde skylden for jeres egne problemer på beboerne — samtidig med at gemme sig bag buzzwords som “fair” og “ensartet” — kræver en særlig form for mod… eller bare total mangel på kompetence.

📚 Måske skulle I prøve at ansætte folk, der ved, hvad dansk lov siger, i stedet for at finde på nye regler i frokostpausen.

📦 Til nye lejere: Hvis du flytter ind hos Go’Bolig/Newsec, husk at pakke:

• 📜 En kopi af lejeloven (til dem, ikke til dig)
• 👻 Et Ouija-bræt (til at finde ånden i husordenen)
• 🧹 En kost (til at feje deres rod væk, når de igen giver dig skylden for det).

🎭 Kort sagt: I er ikke et boligselskab. I er en komedie uden punchline.

🥇 Hvis inkompetence var en olympisk disciplin, ville I både vinde guld — og klage over medaljens farve.

21. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Frede,

Vi tillader os ikke at kommentere yderligere herfra, eftersom du fortsat opretter nye anmeldelser med samme ordlyd.

God dag til dig.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Generelt er alt meget fint men jeg…

Generelt er alt meget fint men jeg synes at der mangler en affaldsbøtte til pap man får så meget pap hvad skal man gøre af det

10. juli 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Reiner

Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre at du generelt er tilfreds med boligen og området.

I forhold til papaffaldet skulle der meget gerne være affaldsmolokker til pap i området. Hvis du oplever, at de mangler eller er svære at finde, vil vi meget gerne høre nærmere, så vi kan få fulgt op på det.

Bedste hilsner
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Advarsel før du lejer hos Go Bolig

Advarsel før du lejer hos Go Bolig. Du skal være rustet med ualmindeligt meget tålmodighed, for GoBolig får ikke tingene fixet. Jeg har nu i sammenlagt 4 måneder ikke fået udbedret problem med manglende varmt vand i køkken. Det tager mere end 3 minutter før det bliver varmt og giver et vandspild på over 10 liter. Og den samme mængde i målerregistreret varmtvandsforbrug for vand, der ikke er varmt. Og trods utallige rykker sker der intet.

19. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Johannes,

Tak for din anmeldelse! Vi beklager, at sagen er trukket ud på denne måde, men vi kan samtidig se, vores driftleder har lovet at følge op dagligt, indtil sagen er løst.

Vi håber på en løsning hurtigst muligt, og ellers er du naturligvis altid velkommen til at tage fat i os.

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nul stjerner

Nul stjerner - er hvad I har fortjent for mit forløb efter at jeg overtog et lejemål hos jer i februar måned. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte, kommunikation, mangler og en bolig i så dårlig stand. Jeg har brugt så meget tid på kontakt frem og tilbage og nu flere måneder efter er vi stadig ikke i mål, jeg er så frustreret og kan slet ikke forstå at det er den her behandling man får når i levere et lejemål som ikke er i orden!

17. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Maria

Tak for din anmeldelse. Vi er meget kede af at høre om din oplevelse – det er bestemt ikke den standard, vi ønsker at levere, når man overtager et lejemål hos os.

Vi kan godt forstå din frustration over de mangler, du har oplevet. Det er naturligvis ikke optimalt.

Vi vil meget gerne følge op på din sag, men da vi ikke kan se dine oplysninger her, vil vi bede dig kontakte vores administration på tlf. 6960 7040 eller via mail info@gobolig.dk, så vi kan få afstemt, hvilke mangler der fortsat er uafklarede.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Bedste hilsner
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej

Tusind tak for din anmeldelse!
Vi er glade for at høre, du har haft en god oplevelse :-)

Bedste hilsner
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget imødekommen

7. juli 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej

Tusind tak for din anmeldelse!

Vi er rigtig glade for at høre, at du har oplevet os som imødekommende – det betyder meget for os.

Bedste hilsner
Go'Bolig

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det ikke iorden det der

Er glad for min bolig synes gobolig gør et godt stykke arbejde med at lave boliger de rigtig steder for borger der kommer forskellige steder fra. Samt prisen på huslejen er perfect Nyistandsat lejligheder som de har sat op, det er 5 stjerner her fra. Men nu kommer jeg her med en klage over at i nu har valgt at sætte parkering kontrol på jeres boliger i glostrup giver slet ingen mening. Havde det været indre by havde jeg ikke sagt så meget. Vi snakker om et industriområde hvor bus og tog ikke er det nemmeste, bil er et nødvendigt for at komme nogle steder. I har sat kontrol på 3 timer og en masse handicap plader på området som om det er et botilbud for mennesker med handicap. Det er jo helt #####.
Der er total kaos om pladserne. Man får en bøde på 1800 kr bare for at gå op med nogle ting, det er helt skørt det i har igang i der. Hvis i ikke vil have nogen boende så fortæl det så folk kan finde andre steder. Jeg spørger p vagten hvorfor i nu er her oppe, hun siger så at gobolig har bestil os.

Jeg betaler allerede 320 om måneden for at holde nede i kælderen, men nu kan slet ikke kan holde ved stue plan at få problemer.

12. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Sais

Tusind tak for din anmeldelse og de pæne ord om vores boliger – det er vi rigtig glade for at høre. Vi forstår samtidig din frustration over de nye parkeringsregler i Glostrup.

Parkeringskontrollen er indført for at sikre, at beboere og deres gæster har bedre mulighed for at finde en plads, da området også er brugt af mange udefrakommende.

Handicappladserne er forbeholdt beboere og gæster med gyldigt handicapkort, og derfor vil der blive givet bøde, hvis man holder der uden at være berettiget til det.

Vi forstår, at ændringer i parkeringsforholdene kan opleves som en udfordring, og vi lytter naturligvis til beboernes feedback, når vi evaluerer ordningen. Har du yderligere spørgsmål eller ønsker at drøfte situationen nærmere, er du meget velkommen til at kontakte os direkte.

Venlig hilsen
Go’Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig og effektiv kommunikation ved…

Hurtig og effektiv kommunikation ved evt tvivl og spørgsmål under forløbet.

11. juli 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Anne

Tusind tak for din fine anmeldelse!

Vi er rigtig glade for, at du har oplevet vores kommunikation som hurtig og effektiv, og at vi kunne hjælpe dig godt undervejs.

Bedste hilsner
Go'Bolig

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hejså det er så dejligt at få helt nyt…

Hejså det er så dejligt at få helt nyt bolig og meget rolig området. Jeg er meget tilfreds herude👍👍👍❤️

27. juni 2025
Go'Bolig-logo

Besvarelse fra Go'Bolig

Hej Resan,

Hvor er det dejligt at høre, at du er glad for din bolig! Tusind tak for anmeldelsen :-)

Bedste hilsner,
Go'Bolig

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere